Corolla (Toyota) vásárlás-mire kell odafigyelni?

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz »

kw3v865 írta:A felszereltség nem igazán fontos szempont. Majd nézegetem gyakran a hasznaltauto.hu-t aztán remélem, hogy találok majd olyat ami jó és nincs túl messze. Találtam is egyet, itt van Csongrádon, lehet, hogy meg is nézem, bár ez E10-es és az 500 ezer több mint a limit, mivel mindeképpen kell rá költeni, viszont van rajta horog. http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... la-4217963
Én már néztem ezt a kocsit...
grofbandita
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010 nov. 21, 03:11 am
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: grofbandita »

Üdv mindenkinek!

Tavasszal szeretnék egy Japán 3-ajtós sportos autót venni. 1.6-os Corolla, vagy 1.5-ös Civic lesz valószínûleg. 7-800 ezer a keret, ahogy elnéztem, ezért 1998-99 es évjáratú gépek vannak. Az érdekelne fõleg, hogy mennyire hajlamos a korrózióra ez az évjárat, és melyik részét érdemes alaposan átnézni a karosszériának?
Természetesen most a Corolláról érdeklõdöm. A belsõ tere barátságosabb mint a Hondáé, kívülrõl nekem mindkettõ szimpatikus.
Nem lesz sokat használva, mert mellette motorozom. 3-4 évre venném, garázsban lesz tárolva. Jó lenne ha kibírná lakatolás nélkül...

Közben olvasgatom a fórumot, sok hasznos dolgot találtam. :)

Üdv: András
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

grofbandita írta:Üdv mindenkinek!

Tavasszal szeretnék egy Japán 3-ajtós sportos autót venni. 1.6-os Corolla, vagy 1.5-ös Civic lesz valószínûleg. 7-800 ezer a keret, ahogy elnéztem, ezért 1998-99 es évjáratú gépek vannak. Az érdekelne fõleg, hogy mennyire hajlamos a korrózióra ez az évjárat, és melyik részét érdemes alaposan átnézni a karosszériának?
Természetesen most a Corolláról érdeklõdöm. A belsõ tere barátságosabb mint a Hondáé, kívülrõl nekem mindkettõ szimpatikus.
Nem lesz sokat használva, mert mellette motorozom. 3-4 évre venném, garázsban lesz tárolva. Jó lenne ha kibírná lakatolás nélkül...

Közben olvasgatom a fórumot, sok hasznos dolgot találtam. :)

Üdv: András
A járulékos költségekkel együtt számoltál? Rétegmérõt, lakatost vigyél magaddal. Mechanikusan nem lehet gond. Ha garázsban tartod, a korrózióra is kevésbé lesz hajlamos. Az évjárat amit néztél és a sportos kivitel az kicsit nehéz dió együtt. 1,6 G6 ritka mint a fehér holló és valószínû, hogy nem kapod meg az említett árkategóriában, bár most kicsit ingadozni látszanak a piaci árak (jelenleg felfelé mennek), az is lehet, hogy fordulnak a dolgok és szerencséd lesz. Csak is tulajtól vedd!

Sok sikert! :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Már nagyon jó "bevonattal" látták el a típust! Nem hiszem, hogy nagyon rozsdásodnának, ha csak nem élete kezdetétõl csillaggarázsos.
Szokásos helyeket vizsgáld. Ívek, küszöbök, esetleg padló. talán a típusra jellemzõ, hogy a belsõ hátsó doblemezek el tudják hagyni magukat. Ezt a csomiból az oldalrekeszebe való benyúlkálással és bevilágítással tudod megnézni.
Ha vizes, az még lehet a lámpa tömítetlensége.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Üdv !

Ha sportosat szeretnél, gondolkodj el egy utsó szériás E10 1,6 Si-n is. Az
véleményem szerint (ha találsz) 700-750 maximum, de annyiért már csoda-
szépet kapsz, és semmivel sem fapadosabb az utódnál, és szvsz. sokkal
szebb forma. :)

Erre gondolok :

Kép

Kép
grofbandita
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010 nov. 21, 03:11 am
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: grofbandita »

bubidisc írta:
grofbandita írta:Üdv mindenkinek!

Tavasszal szeretnék egy Japán 3-ajtós sportos autót venni. 1.6-os Corolla, vagy 1.5-ös Civic lesz valószínûleg. 7-800 ezer a keret, ahogy elnéztem, ezért 1998-99 es évjáratú gépek vannak. Az érdekelne fõleg, hogy mennyire hajlamos a korrózióra ez az évjárat, és melyik részét érdemes alaposan átnézni a karosszériának?
Természetesen most a Corolláról érdeklõdöm. A belsõ tere barátságosabb mint a Hondáé, kívülrõl nekem mindkettõ szimpatikus.
Nem lesz sokat használva, mert mellette motorozom. 3-4 évre venném, garázsban lesz tárolva. Jó lenne ha kibírná lakatolás nélkül...

Közben olvasgatom a fórumot, sok hasznos dolgot találtam. :)

Üdv: András
A járulékos költségekkel együtt számoltál? Rétegmérõt, lakatost vigyél magaddal. Mechanikusan nem lehet gond. Ha garázsban tartod, a korrózióra is kevésbé lesz hajlamos. Az évjárat amit néztél és a sportos kivitel az kicsit nehéz dió együtt. 1,6 G6 ritka mint a fehér holló és valószínû, hogy nem kapod meg az említett árkategóriában, bár most kicsit ingadozni látszanak a piaci árak (jelenleg felfelé mennek), az is lehet, hogy fordulnak a dolgok és szerencséd lesz. Csak is tulajtól vedd!

Sok sikert! :wink:
Hali!
Az árat a járulékos költségek nélkül értettem. Olyan 800-850 lehet az autó ára, akkor még marad pénzem átiratni, meg egyebek.
A sportosságot nem úgy értettem, nekem a háromajtósok alapból elég sportosak kinézetre. A lényeg, hogy 1.6 legyen.
grofbandita
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010 nov. 21, 03:11 am
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: grofbandita »

Pacsker írta:Már nagyon jó "bevonattal" látták el a típust! Nem hiszem, hogy nagyon rozsdásodnának, ha csak nem élete kezdetétõl csillaggarázsos.
Szokásos helyeket vizsgáld. Ívek, küszöbök, esetleg padló. talán a típusra jellemzõ, hogy a belsõ hátsó doblemezek el tudják hagyni magukat. Ezt a csomiból az oldalrekeszebe való benyúlkálással és bevilágítással tudod megnézni.
Ha vizes, az még lehet a lámpa tömítetlensége.
Köszönöm, ilyesmire gondoltam én is.
grofbandita
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010 nov. 21, 03:11 am
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: grofbandita »

Lackó írta:Üdv !

Ha sportosat szeretnél, gondolkodj el egy utsó szériás E10 1,6 Si-n is. Az
véleményem szerint (ha találsz) 700-750 maximum, de annyiért már csoda-
szépet kapsz, és semmivel sem fapadosabb az utódnál, és szvsz. sokkal
szebb forma. :)
Ez tényleg nagyon frankón néz ki! De biztos marha ritka ilyen állapotban... :(
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

grofbandita írta:
Lackó írta:Üdv !

Ha sportosat szeretnél, gondolkodj el egy utsó szériás E10 1,6 Si-n is. Az
véleményem szerint (ha találsz) 700-750 maximum, de annyiért már csoda-
szépet kapsz, és semmivel sem fapadosabb az utódnál, és szvsz. sokkal
szebb forma. :)
Ez tényleg nagyon frankón néz ki! De biztos marha ritka ilyen állapotban... :(
Tény.....de lesd ezt is. Ez a széria talán az utolsó, amiben még tényleg van
minõségérzet...

Most olvastam a bemutatkozásodat. Lehet, hogy nézned kellene MR2-t, és
E9 Corolla Gt-i-t is. Kevés az igazán szép, de ha vezetési élmény kell, akkor ezek vannak az elsõ helyen.
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

jelen esetben az mr2 jobb választásnak tûnik...azt nagyobb élmény vezetni...de azért a gti sem kispályás...
grofbandita
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010 nov. 21, 03:11 am
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: grofbandita »

gecsa írta:jelen esetben az mr2 jobb választásnak tûnik...azt nagyobb élmény vezetni...de azért a gti sem kispályás...
Tetszik az MR2, de nem jó. Valamennyi csomagtartó azért kell, ha megyünk a Balcsira, azonkívül a feleségemnek elég sok betegsége van, nagyon nehezen kecmeregne be ill. ki egy sportautóból. A Calibra is már határeset volt.
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

van itt egy e10 1.6si

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ma-3339282

vagy ezen még akudsz egy kicsit,csak egy hengerfejtömítéscsere,szerintem 150-200eft-ból gyári állapotba hozható,és akkor ez még sok évig autó...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... or-4310916
grofbandita
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010 nov. 21, 03:11 am
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: grofbandita »

gecsa írta:van itt egy e10 1.6si

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ma-3339282

vagy ezen még akudsz egy kicsit,csak egy hengerfejtömítéscsere,szerintem 150-200eft-ból gyári állapotba hozható,és akkor ez még sok évig autó...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... or-4310916
A sötétkéket néztem, ha most akarnék (tudnék) vásárolni, esetleg szóba jöhetne. A másik viszont tárgytalan, felújítással nem akarok foglalkozni, akkor megtartottam volna a Calibrát. Olyan autóra van szükségem, amivel csak menni kell.
Avatar
Csocsó
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 519
Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Csocsó »

A kék Si -t már május óta legalább hírdetik, akkor kezdtem el én is nézelõdni. Az okát nem tudom, de jobb vele óvatosnak lenni, lehet, hogy problémás. Viszont ha csak szimplán nincs érdeklõdés rá, akkor meg szerintem rendesen rá lehet alkudni.
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Csocsó írta:A kék Si -t már május óta legalább hírdetik, akkor kezdtem el én is nézelõdni. Az okát nem tudom, de jobb vele óvatosnak lenni, lehet, hogy problémás. Viszont ha csak szimplán nincs érdeklõdés rá, akkor meg szerintem rendesen rá lehet alkudni.
Igen, nekem is az jutott eszembe, hogy régóta hirdetik (talán volt fent már
májust megelõzõen is), és ami egyértelmû a képekrõl, hogy nem a rá való
elsõ lökhárító van rajta (ez Sedan lökös). Egyrészt ez csúnyább is, másrészt
sérülésre utal. Lehet, hogy csúnyán javították. De az is lehet, hogy szimplán
nincs kereslet..... :roll:

Megnéztem megint a képeket. Nagy árulás lehet elöl. A bal fényszóró csavar-
ja elég csálén áll, az akksi lefogató barkácsolt, az egyik hûtõcsõ toldva van,
és még nem láttuk élõben....:D

Találtam mást is....de nem folytatom :lol:
Válasz küldése