Megvan még a kormány meg az elsõ ülések???Pacsker írta:Ha valakinek kell valami, elõre jelezze!
E8 alkatrészek (1983-1987)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szia!
Már elkelt az egész autó sajnos.
Már elkelt az egész autó sajnos.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Zoo.HUN
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1243
- Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
- Tartózkodási hely: Dunakeszi
Akkor, ha valakinek van vagy lesz vagy hacsi ÜLÉS ,KORMÁNY, ill E8 ashoz díszcsík, küszöbspoi,+kerékívre mûanyag szélesítés, vagy gt/bármilyen ülés, külsõ alkatrész, belsõ burkoló mûanyag, ill elsõ ajtó zsanér+tipp az kérem szóljon...!!! most egyenlõre ennyi:D
zoo.hu.2@freemail.hu / privi
zoo.hu.2@freemail.hu / privi
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zoo.HUN 2011 feb. 10, 12:49 pm-kor.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Komplett Spoiler szettel kapcsolatba keresd Wolver-t a fórumon! Övé lett a kocsi.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Elektromos állítás
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Hello
4A-GE 1.6 1986..... kéne nekem hozzá hatso ablaktorlo (lapát az van csak meghajto resze nem mukodik motor kiszart!! és mar nemtudom leszerelni se mert az 1ik csavart képtelenség kicsavarni ravan mar rohadval meg elis van nyalval mar kicsit!!
[img]http://kepfeltoltes.hu/101028/kocsi_www ... es.hu_.jpg[/img
4A-GE 1.6 1986..... kéne nekem hozzá hatso ablaktorlo (lapát az van csak meghajto resze nem mukodik motor kiszart!! és mar nemtudom leszerelni se mert az 1ik csavart képtelenség kicsavarni ravan mar rohadval meg elis van nyalval mar kicsit!!
[img]http://kepfeltoltes.hu/101028/kocsi_www ... es.hu_.jpg[/img
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz!
A képeket maximum 900 pixel szélesben töltsd fel!
Ablaktörlõmotorral, netán komplett csomagtérajtóval kapcsolatban keresd Bohit!
A képeket maximum 900 pixel szélesben töltsd fel!
Ablaktörlõmotorral, netán komplett csomagtérajtóval kapcsolatban keresd Bohit!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/egyeb/ ... 985_1988ig
Lajoosh (új sárvédõ), többiek!
Ismerjük Bohival Ricsit! korrekt és õs Toyota fan!
Lajoosh (új sárvédõ), többiek!
Ismerjük Bohival Ricsit! korrekt és õs Toyota fan!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Zoo.HUN
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1243
- Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
- Tartózkodási hely: Dunakeszi
Az E8 liftbacemhez a hátsó sárvédõ javító jó lenne, passzol?? mert az nekem szükséges lenne, nem soká lakatolunk. Esteleg ha vkinek lesz/van küszöb elem 4 db kéne az 5 ajtóshoz, de az is jó ha tudtok helyet ahonnan lehetne szerezni nem aranyárba.Pacsker írta:http://racing-bazar.hu/alkatresz/egyeb/ ... 985_1988ig
Lajoosh (új sárvédõ), többiek!
Ismerjük Bohival Ricsit! korrekt és õs Toyota fan!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zoo.HUN 2010 okt. 28, 07:10 pm-kor.
E8 1.8D liftback+ ---> Seca
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
+ 
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
+ 
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az ív szerintem jó, csak nézd me a kasztniban a töréseket.
Rám ne hagyatkozz! Nézz utána!
Rám ne hagyatkozz! Nézz utána!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Csocsó
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 519
- Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Az alábbi megmaradt alkatrészeimtõl szeretnék megválni:
Elsõ féknyergek, teljesen jó állapotúak, hûtetlen tárcsás kocsin volt, nem tudom, hogy számít-e:

Kb 5000 kmt futott Jurid betétek, szép egyenletesen "koptak", de igazából szinte új állapotú:

Szintén 5000 km-t futott Brembo hûtetlen tárcsák (képen bal oldalon), 2009 februárban vettem õket a betéttel együtt (ahogy a címke is mutatja), és mint tudjátok, 2010 elején már le is lett támasztva a kocsi, szóval kb 1 évet futott. Ami folt van rajta, pár fékezés után eltûnik. Válluk egyáltalán nincs.

Hibátlan állapotú 2E váltó és tank:

Közepes állapotban levõ hátsó dob, Kipufogó klinikán készült, átrohadva sehol nincs, nem fúj ki sehol:

Direktszûrõ, a GT-n volt, amikor megvettem, aluminium lamellás:

Továbbá még hátsó dobfék, ami így szétszedve állít, így kicsit megkapta a rozsda, nem tudom mennyire árott neki. Van még egy átrohadt szar állpotú Bosal dob és a tárcsás képen látható jobb oldali két tárcsa. Ezek ingyen elvihetõek, ha nem viszi el valaki 2 héten belül, kidobom a kukába:

Valamint amirõl még nincs képem, jó állapotú rezonanciacsõ és középdob egyben, vagyis leömlõtõl a hátsó dob rögzítéséig, szintén a a Kipufogóklinikán lett csináltatva, de csak nagyjából egy éves. Ha van rá érdeklõdés, tehetek fel róla képet.
Árakat nem írtam, meg tudunk szerintem egyezni, mindent pár Mátyásért vihettek
Elsõ féknyergek, teljesen jó állapotúak, hûtetlen tárcsás kocsin volt, nem tudom, hogy számít-e:

Kb 5000 kmt futott Jurid betétek, szép egyenletesen "koptak", de igazából szinte új állapotú:

Szintén 5000 km-t futott Brembo hûtetlen tárcsák (képen bal oldalon), 2009 februárban vettem õket a betéttel együtt (ahogy a címke is mutatja), és mint tudjátok, 2010 elején már le is lett támasztva a kocsi, szóval kb 1 évet futott. Ami folt van rajta, pár fékezés után eltûnik. Válluk egyáltalán nincs.

Hibátlan állapotú 2E váltó és tank:

Közepes állapotban levõ hátsó dob, Kipufogó klinikán készült, átrohadva sehol nincs, nem fúj ki sehol:

Direktszûrõ, a GT-n volt, amikor megvettem, aluminium lamellás:

Továbbá még hátsó dobfék, ami így szétszedve állít, így kicsit megkapta a rozsda, nem tudom mennyire árott neki. Van még egy átrohadt szar állpotú Bosal dob és a tárcsás képen látható jobb oldali két tárcsa. Ezek ingyen elvihetõek, ha nem viszi el valaki 2 héten belül, kidobom a kukába:

Valamint amirõl még nincs képem, jó állapotú rezonanciacsõ és középdob egyben, vagyis leömlõtõl a hátsó dob rögzítéséig, szintén a a Kipufogóklinikán lett csináltatva, de csak nagyjából egy éves. Ha van rá érdeklõdés, tehetek fel róla képet.
Árakat nem írtam, meg tudunk szerintem egyezni, mindent pár Mátyásért vihettek
- vadaspörkölt
- Visszajáró

- Hozzászólások: 63
- Csatlakozott: 2009 aug. 25, 01:40 pm
- Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!
Az alapjáratért felelõs elektromageses(marmint a kocsi kapcsolagatja ki be egy magnessel) fuvoka ami a karbiba van betekerve.Szoval azt kivettem és ketté van törve.Ahogy néztem a két fele össze van préselve és az megadta magát.Szoval az lenne a kérdésem hogy ilyet lehetne e szerezni vhonnan ugy hogy karburator nélkül? esetleg van vkinek egy rossz karbija amibõl ki lehetne csavarani?Meg a kérdésem még az lenne, hogy ez pontosan hogy mûködik? Mert rádaom a gyujtast és bekapcsol de ha pörgetem akkor is be van kapcsolva szoval csak akkor zár le amikor le van állitva a motor.Ennek mi értelme akkor? Más autokban csak szimpla alapjarati fuvoka van és azok is mennek ez meg engem itt szopat.Szoval elméletileg akkor is kapcsolja ha a motor jár?(mármint ha gázt adok neki akor lezár elméletileg?)
Az alapjáratért felelõs elektromageses(marmint a kocsi kapcsolagatja ki be egy magnessel) fuvoka ami a karbiba van betekerve.Szoval azt kivettem és ketté van törve.Ahogy néztem a két fele össze van préselve és az megadta magát.Szoval az lenne a kérdésem hogy ilyet lehetne e szerezni vhonnan ugy hogy karburator nélkül? esetleg van vkinek egy rossz karbija amibõl ki lehetne csavarani?Meg a kérdésem még az lenne, hogy ez pontosan hogy mûködik? Mert rádaom a gyujtast és bekapcsol de ha pörgetem akkor is be van kapcsolva szoval csak akkor zár le amikor le van állitva a motor.Ennek mi értelme akkor? Más autokban csak szimpla alapjarati fuvoka van és azok is mennek ez meg engem itt szopat.Szoval elméletileg akkor is kapcsolja ha a motor jár?(mármint ha gázt adok neki akor lezár elméletileg?)





