Egyéb toyoták (eladó/vásárolandó)

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

:-(Ya már nincs.Pedig szép volt.
Igen,azthiszem a fehér is megtenné a piros helyett:-)
Ez is szép :vezet:
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

És rendben is van. :wink:
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD »

1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
AndrewGL
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 996
Csatlakozott: 2007 szept. 07, 11:38 am

Hozzászólás Szerző: AndrewGL »

Kösz kolléga, de már gyógyulok :)
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD »

AndrewGL írta:
Kösz kolléga, de már gyógyulok :)
Te is próbálkozol? :D
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz »

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Apum keres 2002-2003 utáni Avensis kombit, vagy Avensis Versot. Konkrét kiszemelt példány még nincs, 2.0D4d-ket nézegeti, fõként fogyasztás miatt. A keret max 2,5-3M lenne rá.
Kérdésem az lenne, hogy mikre érdemes odafigyelni? (Az alapvetõ dolgokon túl). Esetleges tipushibák, gyenge pontok.
Néhány off-os autón kívül még mondtam neki, esetleg a Previákat érdemes lenne megnézni, az is elég jól pakolható kategória, bár arról még annyit sem tudok mint az Avensisekrõl.
Esetleg ha valaki tud a környezetében ilyen jellegû eladó autót, hálás lennék az infóért. Ha tud vki konkrét kereskedést ajánlani, vagy épp ellenkezõleg, tud olyat ahova be sem érdemes menni.
Felszereltség annyira nem fontos, most egy 1.3-as 5ajtós közel fapados (klíma, e.ablak) E11-et használ, amiben kb 320e km lehet becsléseink szerint, tehát nagy igények nincsenek, jobb pakolhatóság miatt akar váltani csak. Ami lényeges lenne, hogy tudja azt, amit az E11 : Ha beindítom megy, ha leállítom leáll, sokkal több elvárás nincs.
Ha összejön a vétel, lehet én is klubtag leszek :)
Elõre is köszi minden segítséget.
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Én lehet, hogy inkább a 2002-ig gyártottból keresnék egy nagyon megkimélt,
patika állapotút kevés km-el. Azok már jól felszereltek, és a ráncfelvarrott
bódé szép is.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... _d-3948412

Egy ilyen pl, és akkor még a maradékból átírási költség, egy jó alapos
szervizelés, és egy garnitúra gumi.....stb.

Ez mondjuk nem kombi, bocs. :)

Még egy info. Az Avensis Verso egy nagyon jól sikerült modell, a TMH-sok
szerint is. Nagyon sokat adtak el belõle, és nem volt rájuk panasz. Jól
tartja az árát, és évek múlva sem lesz gond eladni.
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Köszönöm.
Jaja, nem rossz darab, de mindenképpen kombi kell, minimum, de inkább Verso. Sedan v. liftback nem játszik, azt mondta apum akkor le se cseréli a Corollát. Méretben van vmi összehasonlítás, vagy leírás valahol a 2002 elõtti és utáni modellekkel kapcsolatban? Szemre nekem a régebbi kisebbnek tûnik, de lehet csak optikai csalódás.
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

A régebbit én sem ismerem.

Nézelõdj itt : http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo.kk
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

A régebbi Avek esetében típushiba a fényszóró bemattulása, ennek gyári ára vmi 80 ezer / db (a Toyota Klubban valahol le van írva, hogy hogy lehet megkülönböztetni a kettõt, mert az új már nem mattul be állítólag).

A dízeleknél 99%, hogy tekert autót találtok, ha külföldi, akkor 100% meg még törött is lehet (máshogy nem éri meg behozni). Kis futásteljesítményre ne számítsatok, mert akkor tekertet fogtok ki. Nagy autó, nagy dízelmotorral nem anyukák második kocsija volt vagy ha igen, akkor meg nem eladó. :)

Ami necces lehet, az a turbó- és a kettõs tömegû lendkerék cseréje, mindkettõ több százezres tétel és nem nagyon tudod kiszûrni (minden új dízel rákfenéje ez). Fontos, hogy csak olyat keressetek, amit magánszemély árul, nem nepper és végig leinfózható szervizkönyve van (tehát a Toyota online rendszerében is látszik a kocsi végig). Így van a legnagyobb esélyetek egy hibamentes autót szerezni.

szerk: katt ide
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Érdemes egyáltalán dízelt venni?
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=127&akt=2
Kicsit félek ezektõl, bár egy ismerõs szerint inkább csak a kannázott gázolajtól szoktak rövid idõ alatt megheverni. Ti mit tudtok errõl?
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Újonnan biztos megéri, a használt meg mindig lutri. Egyébként pedig az új dízelek esetében tényleg jóval nagyobb a meghibásodás lehetõsége mint a régi szívók esetében. Lásd turbó és kettõs tömegû lendkerék hiba (ez fokozottan érinti az átlagot nézve a "húzott" dízeleket, pl a 177 lovas D-CAT-et a Toyotánál).

Az is biztos, hogy tényleg nagyon kényesek a gázolaj minõségére, a Toyota Klubban többen panaszkodtak ilyen-olyan javításra, amik a nem minõségi naftára vezethetõk vissza. Na és persze az is igaz, hogy a határtól Nyugatra jobb minõségût adnak a kúton.

Én dízelre fogom egyszer lecserélni a mostani benzines Corollámat, de tuti nem alszom majd jól egy darabig. :lol:
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz »

Édesapám mostanság nagyon nézegeti a Corolla Versókat. 2.2 D4D természetesen, a 136 LE-s verzió.

Ez a kettõstömegû lendkerékmizéria azért õt is aggasztja.
Válasz küldése