Corolla elektronika probléma?
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
meg se nyikkan, valószínûleg ajtókárpit bontás lesz belõle. Még arra gondoltam, hogy esetleg nincs külön biztije és az szállt el?birka007 írta:Nem is berreg, kattog vagy bármi ami arra utalhat, hogy kap delejt az emelõmotor?
Ha nem megy se így, se úgy akkor sanszos, hogy az ajtókárpit mögött lesz a baj.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nincs külön biztosítéka
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Tegnap eltöltöttem vele 3 órát, annyit sikerült kideríteni, hogy a motor jó és nem kap 12V-ot. Még az anyós oldali kapcsoló táblától is jó minden.Bruce E9 írta:meg se nyikkan, valószínûleg ajtókárpit bontás lesz belõle. Még arra gondoltam, hogy esetleg nincs külön biztije és az szállt el?birka007 írta:Nem is berreg, kattog vagy bármi ami arra utalhat, hogy kap delejt az emelõmotor?
Ha nem megy se így, se úgy akkor sanszos, hogy az ajtókárpit mögött lesz a baj.
Ma elvittem egy autó elektromosság szerelõhöz, a diagnosztika:
A vezetõ oldali ajtótól menõ kábelköteg van megszakadva, egyébként konstrukciós hibás is. Az ajtó ki-be csukásakor a kábelek meg tudnak törni. Ugyanígy járt a központi zár vezérlõ is.
Mindkettõ mellé egy újabb kábel kihúzva, most mûködik minden.
Az 1.8 D központi zárát is megcsináltam. A jelenség az volt, hogy a bal hátsó ajtó nem, vagy csak rapszódikusan mûködött, ezzel is szívtam kb. 2 órát. Kb azóta nem mûködik normálisan, amióta cseréltem ajtókárpitot 1 éve.
Az ajtókárpitot leszedve beolajozva mindent, tökéletesen mûködött, amikor feltettem a kárpitot meg nem. Gondoltam, hogy a kis pöcök szorul annyira, hogy a motor nem tudja kinyomni. Mire rájöttem, hogy hol és miért szorul eltelt 2 óra, a szúnyogok majdnem megettek, rámsötétedett, az ajtókárpitot kb. 5-ször le és felszereltem, közben letört egy mûanyag bolhát rögzítõ fém biz-basz is.
Végül most úgy mûködik, hohy a kis mozgó pöcök körüli mûanyag borítás nincs berakva, és így tökéletes.
Ebbõl a tanulság, hogyha ajtókárpitot cserélsz, nem az eredetit teszed vissza elõfordulhat, hogy nem teljesen ekvivalens az egyik a másikkal, és az ajtó nyitó/záró pöcök szorulva mozog.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
pontosan végülis mi volt az ami szorult? mert nekem is vacakol néha a két hátsó gomb.
Nálam a tünet az hogy ha kézzel nyomom le a gombot akkor lessebb kerül és ezért a központizár már nem képes felhúzni. ha nem én nyomom le akkor normálisan tudja nyitni magának!
A másik gondom amivel még lusta voltam foglalkozni hogy valamit rosszul raktam össze és nem tudomaz ablakot hatul kezelni csak a bal egybõl, de onnan bármelyiket
Nálam a tünet az hogy ha kézzel nyomom le a gombot akkor lessebb kerül és ezért a központizár már nem képes felhúzni. ha nem én nyomom le akkor normálisan tudja nyitni magának!
A másik gondom amivel még lusta voltam foglalkozni hogy valamit rosszul raktam össze és nem tudomaz ablakot hatul kezelni csak a bal egybõl, de onnan bármelyiket
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Az ajtó kárpit tetején van egy kis mûanyag "hüvely", ahol az ajtó nyitó pöcök ki/be jár (valószínûleg 1-2 mm-el kijjebb van, mit az eredeti ajtókárpitnál, ezért az a pöcköt már feszítette oldal irányba és így szorult. lehetne kicsit faragni rajta, de annyit nem segített, hogy jó legyen. Így most anélkül van összerakva. Kicsit csúnya, de így mûködik. A másik lehetõség, hogy magát a pöcköt is magába foglaló szerkezet, amely az oldalirányú mozgást átalakítja függõleges mozgássá, hajlott el, emiatt szorult egy kicsit. Sajnos ez utóbbi mozgatással nem sikerült beállítani sehogysem.Attila írta:pontosan végülis mi volt az ami szorult? mert nekem is vacakol néha a két hátsó gomb.
Nálam a tünet az hogy ha kézzel nyomom le a gombot akkor lessebb kerül és ezért a központizár már nem képes felhúzni. ha nem én nyomom le akkor normálisan tudja nyitni magának!
A másik gondom amivel még lusta voltam foglalkozni hogy valamit rosszul raktam össze és nem tudomaz ablakot hatul kezelni csak a bal egybõl, de onnan bármelyiket
A pöcök, ha túl lent van: szét kell szedni egy menetes fém pálcába tekerõdik. Tekerj kijjebb a meneten és a pöcök feljebb lesz, vagy a menetes fémpálca egy 1/4 körcikkes fémtárcsába csatlakozik, azon van két lyuk, amely közül az egyikbe beköt, próbáld ki a másikat.
Valószínûleg egyébként neked is valamelyik kábeled szakadt a két hátsó ajtónál, ahol megy ki a kábelkötek az ajtókba és nyitásnál mozog, hajlik, gyûrõdik.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Krisztián!
Nem írnál errõl egy képes (videós) csináld magad témát? nagyon sok embernél elõfordul.
Nálam is. Azonban, ha a belsõ vezérlõrõl (kp zár kapcsoló) vezérlem, akkor mindig le és felhúzza mind a 4-et. De tagadhatatlanul szorul mostmár kettõ is. (én is kárpitot cseréltem annó)
Gyakorlatilag a szorulás megszüntetésn kívül szerintem nagyobb pluszt kéne adni a riasztós vezérlõnek. Vagy az impulzust nagyobb idõre venni.
Nem írnál errõl egy képes (videós) csináld magad témát? nagyon sok embernél elõfordul.
Nálam is. Azonban, ha a belsõ vezérlõrõl (kp zár kapcsoló) vezérlem, akkor mindig le és felhúzza mind a 4-et. De tagadhatatlanul szorul mostmár kettõ is. (én is kárpitot cseréltem annó)
Gyakorlatilag a szorulás megszüntetésn kívül szerintem nagyobb pluszt kéne adni a riasztós vezérlõnek. Vagy az impulzust nagyobb idõre venni.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Injektoros vagy karbis? 91-bn már volt mindkettõ.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Dáwidka
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2008 júl. 12, 09:53 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye, Gyöngyös
- Kapcsolat:
Üdv!
Olyan problémám lenne, hogy a generátor nem tölti az akkut. A fesszabályzó meg rohadt forró, akkor is ha nincs gyújtáson a kocsi. Csak akkor hülik vissza ha leveszem az akksi sarut. A generátor a ludas? vagy a feszszabályzó, esetleg egy zárlatos kábel? vagy akármelyik is lehet?
Help me!
Olyan problémám lenne, hogy a generátor nem tölti az akkut. A fesszabályzó meg rohadt forró, akkor is ha nincs gyújtáson a kocsi. Csak akkor hülik vissza ha leveszem az akksi sarut. A generátor a ludas? vagy a feszszabályzó, esetleg egy zárlatos kábel? vagy akármelyik is lehet?
Help me!
'81 Corolla Liftback 2-T 1.6
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Generátorra tippelek, ha kábel lenne, az már izzana...Dáwidka írta:Üdv!
Olyan problémám lenne, hogy a generátor nem tölti az akkut. A fesszabályzó meg rohadt forró, akkor is ha nincs gyújtáson a kocsi. Csak akkor hülik vissza ha leveszem az akksi sarut. A generátor a ludas? vagy a feszszabályzó, esetleg egy zárlatos kábel? vagy akármelyik is lehet?
Help me!
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
E10 melegen nem indul
Sziasztok,
Egy ideje szívunk az öreg 1,6ossal. Reggel elindulva minden ok, pöccre indul, semmi gond. Napközbeni ügyintézés, leállít, elindít, megy minden. Aztán egyszer csak (nem is minden nap ... talán az üzemidõnek lehet valamennyire függvénye, de kimérni még nem sikerült) nem indul.
Se kép, se hang. Gyújtás ráadásra minden ok, lámpák felgyulladnak, akár a tompított is, tökéletesen, de indítózásra semmi. Még csak el se halványodnak. Illetve egy érdekesség, KIZÁRÓLAG az óra, (a szép toyotás zöld LCD óra
na, az elhalványul, és el is alszik, míg az indítózásra tartom a kulcsot. Ahogy elengedem, újra az is világít. Mást nem terhel be az "önindítózás". nem tekeri az önindító motort, nem kattan a bendix relé ... semmi. Csak áll mint szamár a hegyen.
A kocsi automata. Gondoltam arra, hogy az érzékelõ, ami a parkoló állást érzékeli, esetleg azzal lenne gond ... (bár nem tudom, hogy az miként mûködik, és hol található) ezért húzogattam kicsit határozottabban parkolóból sebességbe és visszza. Semmi.
Van benne egy nem gyári riasztó, ami eleve nem igazán van a toppon, amikor vettük, akkor is mondtaák, hogy õk nem igen használják, mert párszor már leszívta az akkut téves riasztással. A szirénája is ki van kötve.
De ilyenkor biztos nem szívja le, mert ha hagyjuk másnapig, akkor másnap reggel megint simán pöccre indul. Többször is.
Lehet benne valamiféle indításgátlás, de a riasztó tipusát nem ismerem... sajnos. Az biztos, hogy az önindító körét nem szakítja meg semmilyen relével. (nekem régen mindig így szerelték az indításgátlást ... lehet, hogy az a baj, hogy itt nem így van?)
Szóval van valakinek tapasztalat ilyesmiben, vagy simán feltételezhetõ, hogy a riasztó makacsolja meg magát, ha már kicsit bemelegszik ...
Elõre is kösz a segítséget és bocs, hogy hosszú voltam.
Egy ideje szívunk az öreg 1,6ossal. Reggel elindulva minden ok, pöccre indul, semmi gond. Napközbeni ügyintézés, leállít, elindít, megy minden. Aztán egyszer csak (nem is minden nap ... talán az üzemidõnek lehet valamennyire függvénye, de kimérni még nem sikerült) nem indul.
Se kép, se hang. Gyújtás ráadásra minden ok, lámpák felgyulladnak, akár a tompított is, tökéletesen, de indítózásra semmi. Még csak el se halványodnak. Illetve egy érdekesség, KIZÁRÓLAG az óra, (a szép toyotás zöld LCD óra
A kocsi automata. Gondoltam arra, hogy az érzékelõ, ami a parkoló állást érzékeli, esetleg azzal lenne gond ... (bár nem tudom, hogy az miként mûködik, és hol található) ezért húzogattam kicsit határozottabban parkolóból sebességbe és visszza. Semmi.
Van benne egy nem gyári riasztó, ami eleve nem igazán van a toppon, amikor vettük, akkor is mondtaák, hogy õk nem igen használják, mert párszor már leszívta az akkut téves riasztással. A szirénája is ki van kötve.
De ilyenkor biztos nem szívja le, mert ha hagyjuk másnapig, akkor másnap reggel megint simán pöccre indul. Többször is.
Lehet benne valamiféle indításgátlás, de a riasztó tipusát nem ismerem... sajnos. Az biztos, hogy az önindító körét nem szakítja meg semmilyen relével. (nekem régen mindig így szerelték az indításgátlást ... lehet, hogy az a baj, hogy itt nem így van?)
Szóval van valakinek tapasztalat ilyesmiben, vagy simán feltételezhetõ, hogy a riasztó makacsolja meg magát, ha már kicsit bemelegszik ...
Elõre is kösz a segítséget és bocs, hogy hosszú voltam.
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Nem olvastam pont, megmondtam volna, hogy törik a kábel.Bruce E9 írta:Tegnap eltöltöttem vele 3 órát, annyit sikerült kideríteni, hogy a motor jó és nem kap 12V-ot. Még az anyós oldali kapcsoló táblától is jó minden.Bruce E9 írta:meg se nyikkan, valószínûleg ajtókárpit bontás lesz belõle. Még arra gondoltam, hogy esetleg nincs külön biztije és az szállt el?birka007 írta:Nem is berreg, kattog vagy bármi ami arra utalhat, hogy kap delejt az emelõmotor?
Ha nem megy se így, se úgy akkor sanszos, hogy az ajtókárpit mögött lesz a baj.
Ma elvittem egy autó elektromosság szerelõhöz, a diagnosztika:
A vezetõ oldali ajtótól menõ kábelköteg van megszakadva, egyébként konstrukciós hibás is. Az ajtó ki-be csukásakor a kábelek meg tudnak törni. Ugyanígy járt a központi zár vezérlõ is.
Mindkettõ mellé egy újabb kábel kihúzva, most mûködik minden.
Az 1.8 D központi zárát is megcsináltam. A jelenség az volt, hogy a bal hátsó ajtó nem, vagy csak rapszódikusan mûködött, ezzel is szívtam kb. 2 órát. Kb azóta nem mûködik normálisan, amióta cseréltem ajtókárpitot 1 éve.
Az ajtókárpitot leszedve beolajozva mindent, tökéletesen mûködött, amikor feltettem a kárpitot meg nem. Gondoltam, hogy a kis pöcök szorul annyira, hogy a motor nem tudja kinyomni. Mire rájöttem, hogy hol és miért szorul eltelt 2 óra, a szúnyogok majdnem megettek, rámsötétedett, az ajtókárpitot kb. 5-ször le és felszereltem, közben letört egy mûanyag bolhát rögzítõ fém biz-basz is.
Végül most úgy mûködik, hohy a kis mozgó pöcök körüli mûanyag borítás nincs berakva, és így tökéletes.
Ebbõl a tanulság, hogyha ajtókárpitot cserélsz, nem az eredetit teszed vissza elõfordulhat, hogy nem teljesen ekvivalens az egyik a másikkal, és az ajtó nyitó/záró pöcök szorulva mozog.
Nem konstrukció hiba, minden autó ez van, csak idõ kérdése.
Opel, peugeot, bmw jóval hamarabb...
Az olasz az belülrõl oxidálódik el...találd meg,hogy hol
sa_mu81: mérni kell.
Lehet: gyújtáskapcsoló, megszakítás ha van, önindítómotor.
Az elhaványodás az természetes, mert ACC áramkörön van az óra.
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.