A motor cseréhez nagyobb elszántság kell az biztos de jó dolog
Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Üdv köztünk!dieselsuxx írta:Erre felé sajnos kötelezõ tartozék... múlt héten is megpróbálta betörni az ablakot egy civices :-/Attila írta:mi felénk büntetik a színesfém tolvajokat!
Szép kár hogy csak picit látszik a kék szín.
Ha tényleg nagyobb motort szeretnél miért nem vágsz bele?
A motornál egyelõre van fontosabb is: Szilentek, kis lakatolás és valódi zöldkártya szerepelnek a nyári programon.
szerk: Természetesen tisztességes forrásból van az ojjektum.
Zöldkártya már csak a vizsgával kell, már nem kell külön megcsináltatni, igaz vizsga elõtt egy kontroll nem árt.
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
e9
Szia
Tényleg szép állapotban van... gratula hozzá.
Gyere el a máj. 1.-i Királyréti talira!:)
Tényleg szép állapotban van... gratula hozzá.
Gyere el a máj. 1.-i Királyréti talira!:)
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
Re: e9
Máj. 1 nem játszik (1,123 km), de nyáron ha lessz cch tali ott leszek.Sancy írta:Szia
Tényleg szép állapotban van... gratula hozzá.
Gyere el a máj. 1.-i Királyréti talira!:)
- CsabiTE71
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 906
- Csatlakozott: 2009 nov. 26, 01:15 am
- Tartózkodási hely: Bicske Budaörs és ezek körzete 50km-en belül
dieselsuxx írta:Attila írta:Nekem nem tiszta, hogy most te hol is élsz
Vilnius az Litvánia nem? Ha az autó is oda valósi akkor lehet hogy ott mások a zöldkártyád dolgok!Ez úgy van, h külföldi féléven vagyok Litvániában. Az autóm természetesen magyar rendszámmal rendelkezik.
Szia!
Üdv köztünk!
Ha magyar rendszámos az autó akkor viszont itthon kell vizsgáztatni, tehát nem kell rá zöldkártya. Legalábbis tudomásom szerint.
82' TE71 GT DOHC (2T-G)
81' TE71 GT DOHC (2T-G) R.I.P.
91' Camry Wagon CV20 (2C-T)
Amit a japánok építenek, az a minõség (Richard Hammond - Top Gear)
81' TE71 GT DOHC (2T-G) R.I.P.
91' Camry Wagon CV20 (2C-T)
Amit a japánok építenek, az a minõség (Richard Hammond - Top Gear)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Pontosan!
Magyar rendszámos autót nem tudsz külföldön vizsgáztatni!
Egyébként az Etanolos megoldás tényleg valós. Ha minden jól megy, mérésekkel én a héten alá tudom támasztani!
Magyar rendszámos autót nem tudsz külföldön vizsgáztatni!
Egyébként az Etanolos megoldás tényleg valós. Ha minden jól megy, mérésekkel én a héten alá tudom támasztani!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
A méréseidre kíváncsi vagyok! Már csak az a kérdés akkor, hogy a karbi mit szól az etanolhoz.Pacsker írta:Pontosan!
Magyar rendszámos autót nem tudsz külföldön vizsgáztatni!
Egyébként az Etanolos megoldás tényleg valós. Ha minden jól megy, mérésekkel én a héten alá tudom támasztani!
Szerencsére õszig jó a mûszakim, tehát majd otthon...
Az új mûszakival kapcsolatosan meg az a bajom, h az emissziómérést nem lehet olyan ügyesen megoldani, mint eddig. Ráadásul ha nem jó az érték, akkor szvsz lehet megint vizsgadíjat fizetni. De aztán lehet, h az idén már nem lesz gond. Ugyanis az utolsó ZK óta megszünt a tömitetlenség a leömlõknél és a fogyasztás is gyönyörûen alakul.
Bemutatkozás :)
Hát mit tudok elmondani magamról ...
Nem sokat éppen ma voltam a bátyámmal kovzoo-val a a királyréti talin és hát nagyon tetszett így gondoltam beregelek
A ma látottak után elég nagy a valószínûsége h az elsõ és az utolsó autóm is Corolla lesz mert nagyon megtetszettek és remélem h aktív tagja lehetek majd vele a klubbak
Nem sokat éppen ma voltam a bátyámmal kovzoo-val a a királyréti talin és hát nagyon tetszett így gondoltam beregelek
A ma látottak után elég nagy a valószínûsége h az elsõ és az utolsó autóm is Corolla lesz mert nagyon megtetszettek és remélem h aktív tagja lehetek majd vele a klubbak
Hogy találtam rá az oldalra? VÉLETLENÜL, komolyan, kiadta a gugli...
Hogy találtam rá a Toyotára, arra is véletlenül, de ez egy kicsit hosszabb.
Sok honfitársunkhoz hasonlóan én is osztottam a véleményt, hogy "japántól autót, némettõl szamuráj kardot ne vegyél", azaz a germán gépeket preferáltam.
Aztán a munkám elsodort messzire, Kuvaitba, ahol gyilkos a hõség és a szerviz háttér. Csak a legjobban megtervezett, összerakott és legjobb anyagminõségû autók élik túl a környezet negatív hatásait.
Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy az ÖSSZES japán, kortól függetlenül, úton van, ezek mellett a régi, zõccséges mercik és a húsz év feletti amerikai benzintemetõk még a túlélõk. Meg kell mondjam, egy Chryslert nyúztunk, 12 éves korában ki kellett dobni, szó szerint, meghalt.
Tehát, autó kellett, Magyarországon, Egerben, mivel nem volt kocsi, így a lakóhely szerint kellett megoldani a vásárlást.
Egyetlen extra igény a klíma volt. Összeakadtam egy 98-as Corollával.
Meglepõ volt, hogy 2009-ben mennyire kevés volt a klímás autó a piacon...
Megvettük.
Kellett (és még kell is) rákölteni. A szokásoson felül sajna vontattak vele sokat, szétcibálták a váltóját, közel 300-ban állt meg a kuplung+váltó javítás, csapágyazás.
Viszont nagyon meg vagyunk elégedve vele. 4E-FE motorral szerelt, de virgonc kis jószág. Klíma jó, kényelmes és tágas. Egyetlen bajom vele, hogy kicsit szorul beszállásnál a térd-comb a kormányba.
Szóval kb. ennyi, véletlen lett Toyota, Corolla, de valahol tudat alatt már japánt kerestünk.
Ezen kivül van még egy Trabant 601, Danuvia és egy angol kormányos hármas golf-azért az is jól össze van rakva.
Üdv
Hogy találtam rá a Toyotára, arra is véletlenül, de ez egy kicsit hosszabb.
Sok honfitársunkhoz hasonlóan én is osztottam a véleményt, hogy "japántól autót, némettõl szamuráj kardot ne vegyél", azaz a germán gépeket preferáltam.
Aztán a munkám elsodort messzire, Kuvaitba, ahol gyilkos a hõség és a szerviz háttér. Csak a legjobban megtervezett, összerakott és legjobb anyagminõségû autók élik túl a környezet negatív hatásait.
Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy az ÖSSZES japán, kortól függetlenül, úton van, ezek mellett a régi, zõccséges mercik és a húsz év feletti amerikai benzintemetõk még a túlélõk. Meg kell mondjam, egy Chryslert nyúztunk, 12 éves korában ki kellett dobni, szó szerint, meghalt.
Tehát, autó kellett, Magyarországon, Egerben, mivel nem volt kocsi, így a lakóhely szerint kellett megoldani a vásárlást.
Egyetlen extra igény a klíma volt. Összeakadtam egy 98-as Corollával.
Meglepõ volt, hogy 2009-ben mennyire kevés volt a klímás autó a piacon...
Megvettük.
Kellett (és még kell is) rákölteni. A szokásoson felül sajna vontattak vele sokat, szétcibálták a váltóját, közel 300-ban állt meg a kuplung+váltó javítás, csapágyazás.
Viszont nagyon meg vagyunk elégedve vele. 4E-FE motorral szerelt, de virgonc kis jószág. Klíma jó, kényelmes és tágas. Egyetlen bajom vele, hogy kicsit szorul beszállásnál a térd-comb a kormányba.
Szóval kb. ennyi, véletlen lett Toyota, Corolla, de valahol tudat alatt már japánt kerestünk.
Ezen kivül van még egy Trabant 601, Danuvia és egy angol kormányos hármas golf-azért az is jól össze van rakva.
Üdv
GSY831
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szia!
Öröm volt végigolvasni
Jó kis bevezetõ. Ritkán találni Golf és Corolla szimpatizánst egyszerre, de pont ettõl szép a világ.
Nincsenek fényképeid Kuvaitból, ahol az átlag géppark látszik? Szerintem fellelnénk sok-sok kincset! Oszd már meg velünk légyszi, ha van rá idõd!
Mindent elmséltél, csak azt, hogy pontosan mi az autód?
Gondolom E11. Klíma mellett 4 elektromos ablak, plüss..., vagy kevésbé jó felszereltségû?
Hatchback, Liftback, Sedan, netán Wagon? (Levin?
)
Nyithatnál esetleg egy projektet
Öröm volt végigolvasni
Nincsenek fényképeid Kuvaitból, ahol az átlag géppark látszik? Szerintem fellelnénk sok-sok kincset! Oszd már meg velünk légyszi, ha van rá idõd!
Mindent elmséltél, csak azt, hogy pontosan mi az autód?
Hatchback, Liftback, Sedan, netán Wagon? (Levin?
Nyithatnál esetleg egy projektet
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
A kocsi tényleg lemaradt: E11 sedan, klíma, központi zár, gyári magnó, egy lufi, ülésfûtés (ez lehet hogy utólagos?).
A villanyablakot kiváltja a klíma, nagyon hozzá vagyunk szokva, nem úgy a leengedett ablakhoz, ami baromira zavar.
Átlag autópark: RENGETEG Lancer, Galant, Corolla, Camry és Yaris (sedan), olcsó, megbizható szerkezetek. Rengeteg Pajero, P Sport, Land Cruiser, L C Prado, Pathfinder + GMC Chevy Ford SUV-ok és nagytestû személyautók (Caprice, Crown Victoria) ez utóbbiak nagyon kényelmesek, befér a húsztagú család, de sûrûn rosszak. Nagy számban lehet látni német ( kisebb számban japán és egyéb európai) presztízsmárkákat is. Na ja, a Mercit mindenhol szeretik
Állítólag itt a legmagasabb az USA után az egy fõre jutó autók száma.
Suzuki, VW, Audi, Francia, Olasz nem nagyon megy.
Kisbusz csak (98%) Nissan, Mitsubishi és Toyota.
Fotót intézek.
Üdv
A villanyablakot kiváltja a klíma, nagyon hozzá vagyunk szokva, nem úgy a leengedett ablakhoz, ami baromira zavar.
Átlag autópark: RENGETEG Lancer, Galant, Corolla, Camry és Yaris (sedan), olcsó, megbizható szerkezetek. Rengeteg Pajero, P Sport, Land Cruiser, L C Prado, Pathfinder + GMC Chevy Ford SUV-ok és nagytestû személyautók (Caprice, Crown Victoria) ez utóbbiak nagyon kényelmesek, befér a húsztagú család, de sûrûn rosszak. Nagy számban lehet látni német ( kisebb számban japán és egyéb európai) presztízsmárkákat is. Na ja, a Mercit mindenhol szeretik
Suzuki, VW, Audi, Francia, Olasz nem nagyon megy.
Kisbusz csak (98%) Nissan, Mitsubishi és Toyota.
Fotót intézek.
Üdv
GSY831

