Corolla elektronika probléma?

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Krisztián&Buby
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2010 jan. 22, 05:53 pm
Tartózkodási hely: zala megye

Hozzászólás Szerző: Krisztián&Buby »

e10 4a-fe-nél is müködik.
Viszont érdekes,mert a lambdaszonda,most télen kiszakadt a helyéröl,mert sajnos egy fehér követ honak néztem... :D ,és azt mondták,hogy anélkül jelezni fog a számitogépe,hogy gond van,rosszabb esetben pedig nem is fog elindulni.Ennek ellenére,én elvittem szonda nélkül müszakira,és zöldkártyára,és hibanélkül átment.Most akkor hogy is van ez?A computer sem jelez...a fogyasztása egy lenti-budapest utvonalon,ahol autopályán volt 210-is,9 literre jött ki...???Városban is átlag 7,2-8,5 liter.Ja,és megnéztem ezt a modszert,és folyamatosan villogott az engine lámpa,amire azt mondtátok,hogy jo,mert nem lát hibát.Ezt igy nem értem.....

...vagy csak azért van mert a japok tudnak autotépiteni?
...ja,és még megirom,hogy volt egy 1.6 carina 4a-fe motor,és elszakadt a vezérmüszij,amitöl a motornak nem lett semi baja.Csere,asztán tökéletes....
meik németnél van ez igy??? :lol:
TOYOTA-fun...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

:D

Fura azért, hogy nem jelez hibát a check engine, de lehetséges, hogy megy anélkül is, ráadásul ilyen szuperül. Azért rakj bele szerintem, mert az alapján is szabályozza a befecskendezést és nehogy elkoxosodjon a rendszer.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Krisztián&Buby
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2010 jan. 22, 05:53 pm
Tartózkodási hely: zala megye

Hozzászólás Szerző: Krisztián&Buby »

már megvan a másik,csak bekell rakni....
csak eléggé rosdás a kipufogo azon része,és azt is kiakarjuk cserélni.
Egyébként nem tudsz arrol,hogy hogyan lehetséges,hogy a 116 le-s motor van benne,és nem a 114?Mert én ugy tudom az csak az si-ben volt,és katalogusokban is ezt irja,viszont az alkatrészekröl is,és a forgalmi alapján is már kiderült,hogy ez a 116le-s moci.Ez egy 1996-os sedan gli...
TOYOTA-fun...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

A forgalmiba az kerül, amit az okmányirodás épp talál.
nem meghatározó.
Gyakorlatilag a tied szerintem a "115 lovas" 4A-FE, tehát erõsebb, mint az E9-be szerelt 105 lovas. Ez a lényeg.
A 114-et és a 116-ot te se gondolod komolyan, ugye? :D Ha még a Bosch és Denso elektronikás közti különbség miatt is lenne, akkor sem hiszem, hogy számítana és éreznéd, nem?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Krisztián&Buby
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2010 jan. 22, 05:53 pm
Tartózkodási hely: zala megye

Hozzászólás Szerző: Krisztián&Buby »

igen,nem is arol a pár lóeröröl van szó,inkább csak az ismereteimet szeretném helyrerakni.Sokat kutakodtam ezügyben is,és én ugy tudom,hogy van 114-le-s,és 116le-s,és ez még abban is megmutatkozik,hogy a 114-esnek van a fordszámméröben egy ekonomi monitornak nevezett visszajelzö,a 116-osban pedig nincsen.Valamint én ugytudom(lehet nem helyesen),hogy ez a motornak más a vezérlése innét a különbség.Viszont ugy tudom,hogy ezt csak a 3ajtos si-be szerelték 1995-ig.a carinában pedig ha jol tudom ugyan ez a moci volt szegénykeverékesbe is vagy micsoda,ami takarékosabb,de gyengéb volt.
Igazábol nem szeretnélek untatni benneteket ilyen apro-cseplö dolgokkal,csak én tényleg amennyire lehet probálom megismerni a márkát.
Igazábol ennek semi jelentösége a mindennapokban,mert igy is-ugy is egy remek autot választottunk,és minden nap élvezetessé teszi az eljutást a-bol b-be... :D
Az enyém denso elektronikás.Erre nagyon odafigyeltem,hogy még japán legyen a gép,mert sajnos az angol verzioknál egy-két beszállitó terméke méltatlan lett a japán gyártokhoz.(szerintem)kormánymü,öninditó,stb...én nem is szeretnék ennél fiatalabbat venni.Amint valaki már mondta:ezek még összevoltak rakva.
TOYOTA-fun...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Dícséret, hogy még japán-t választottál! Hidd el sok gondtól óv meg téged döntésed!
A 4A-FE moci 1990-2000-ig 3 generáción át teljesítménytõl függetlenül egy iszonyat eltalált motor. Ráadásul E10-be ritka. Örülj neki és vigyázz rá!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
RMandano
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009 máj. 02, 07:22 pm
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Világítási problémák - tompított és középsõ konzol -

Hozzászólás Szerző: RMandano »

Sziasztok!

1999-es Corollámban amióta megvettem nem világít a középsõ konzol. Kétszer már felvillant (nagy kátyú): ) . Tud valaki orvoslatot?
Az elmúlt napokban kiégett 1 tompított és 2 helyzetjelzõ izzóm is. Kicseréltem az izzókat, de a tompított azóta sem világít. Nem tudom mi lehet a probléma (az izzó biztosan jó, mert áttettem a másik oldalról, és az ott világított).
Köszönöm segítségeteket.
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Re: Világítási problémák - tompított és középsõ konzol -

Hozzászólás Szerző: szullosz »

RMandano írta:Sziasztok!

1999-es Corollámban amióta megvettem nem világít a középsõ konzol. Kétszer már felvillant (nagy kátyú): ) . Tud valaki orvoslatot?
Az elmúlt napokban kiégett 1 tompított és 2 helyzetjelzõ izzóm is. Kicseréltem az izzókat, de a tompított azóta sem világít. Nem tudom mi lehet a probléma (az izzó biztosan jó, mert áttettem a másik oldalról, és az ott világított).
Köszönöm segítségeteket.
Csak ügyesen!
Ellenõrizd és cseréld ki a sérült biztosítékot (*1 vagy *2):

Kép

A mûszerfalvilágítást késõbb...

Szabber
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: Világítási problémák - tompított és középsõ konzol -

Hozzászólás Szerző: Bubi »

RMandano írta:Sziasztok!

1999-es Corollámban amióta megvettem nem világít a középsõ konzol. Kétszer már felvillant (nagy kátyú): ) . Tud valaki orvoslatot?
Az elmúlt napokban kiégett 1 tompított és 2 helyzetjelzõ izzóm is. Kicseréltem az izzókat, de a tompított azóta sem világít. Nem tudom mi lehet a probléma (az izzó biztosan jó, mert áttettem a másik oldalról, és az ott világított).
Köszönöm segítségeteket.
Üdv a klubban!

Nekem is felvillant még egyszer kétszer mielõtt végleg kihunyt. Zsoltee kolléga megígérte, hogy majd segít nekem kicserélni. SB-s angol beteg, mint az Én "rover"em? :lol: Nincs ezekkel se olyan sok baj de japánt választanék ha még egyszer oda kerülnék.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
King082
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 04:07 pm
Tartózkodási hely: BUDAPEST

Corolla 1993 Liftback

Hozzászólás Szerző: King082 »

Sziasztok vettem egy corollát és gyári benne a riasztó

TH 2000 van a kulcson, a riasztó egyégen meg Toyota Ariane 386 C

valaki valami leírást esetleg tud hozzá adni, vagy Szerelõt Pesten aki megnézi és persze megjavítja

képek csak illusztrációk

http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0003 ... -1995-.jpg
http://www.modifiedcars.com/pix/cars_la ... 2_3015.jpg

köszi elõre is

Robi
Avatar
BANDI0430
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2009 nov. 10, 11:44 pm
Tartózkodási hely: Hõgyész

Hozzászólás Szerző: BANDI0430 »

Helló TOYOTA fan-ok

Van egy kis gondom nem tudom tudtok-e segíteni.Nekem van egy toyota corolla liftback-em 1.3 as 12v 1991-es

Nekem az autóba olyan kilóméter óra van amibe nincs fordulatszámmérõ,és én vettem bele egy fordulatszámmérõset de olyan gond van vele hogy a hõfokmérõje felmegy teljesen

Azt csinálja pontosabban hogy alaphelyzetben fennt van,gyújtásra teszem elíndítom akkor lejön és ha járatom egy kicsit akkor megint felmegy és úgy is marad.

Na én szétszedtem mind a két órát és a fordulatszámmérõs órának a hõfokmérõjét egy tekercs mozgatja a másik az meg ellenállásos alapon mûködik,nem tudom hogy mit kéne átalakítani vagy cserélni ahhoz hogy a fordulatoson mûködjön minden normálisan

Ja és lenne még eggy olyan gond vele ez egy kicsit megkeveri itt nekem a dolgokat

ha leveszem a gyújtást akkor halványan világít az olajnyomás led a kézifék és az economy ,és ha behúzom a kéziféket elhalványul ezen kívül ha gyújtásra teszem és ha be van kapcsolva a ventillátor a (fûtésnél) és ha leveszem gyújtásról akkor is ugyan úgy megy tovább de ha behúzom a kéziféket akkor leáll.

Szerintetek mit tegyek hogy be tudjam rakni az órát mit kéne átalakítsak vagy cserélnem
Elõre is köszönöm segítségetek Üdv Andris
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Több ilyen átépítés volt már. Elvileg egy az egybe jó és a csatik rádugása után minden mûködik tökéletesen!
Hallottam már mûszeregység hibáról, ami a vízhõfokkal ezt produkálta. De ezek a félig ég dolgok elég furák.
Vagy valami órisá barbár munka van a kábelezésedben, vagy a mûszeregység rossz szerintem. Ne haragudj, de nem tudom mi lehet. Esetleg a klubból valaki mûszeregységét egy próbára berakni?
Reméljük olvassák az átalakított tulajok!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta:Több ilyen átépítés volt már. Elvileg egy az egybe jó és a csatik rádugása után minden mûködik tökéletesen!
Hallottam már mûszeregység hibáról, ami a vízhõfokkal ezt produkálta. De ezek a félig ég dolgok elég furák.
Vagy valami órisá barbár munka van a kábelezésedben, vagy a mûszeregység rossz szerintem. Ne haragudj, de nem tudom mi lehet. Esetleg a klubból valaki mûszeregységét egy próbára berakni?
Reméljük olvassák az átalakított tulajok!
én is arra gondoltam, hogy valami "félre lett dugva" , de azt elvileg ugye nem lehetséges, mindent csak egyféleképpen lehet összedugni. Én is csináltam ilyen átépítést a dízelnél és minden mûködött, kivéve a fordulatszám-mérõ, de azért mert nem kap jelet.

Emiatt az a gyanúm, hogy valami kábelezési barbárság van benne, de ha a régivel meg jó volt, akkor marad az utolsó esély: az új mûszeregység hibás.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Nekem is ilyet produkál a vízhõfokom, felpattan max-ra, majd ha eléri az üzemi hõfokot akkor beáll középre :D Tibi egy fél napot szívott vele, kiderítette hogy ezeknél (legalábbis az AE86-nál) a benzinszintmérõ ellenállása szokott elbaszódni és attól "vadul meg" a vízhõfok jeladó... :roll:

*edit: a benzinszint mutató viszont tökéletes :D :D
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
BANDI0430
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2009 nov. 10, 11:44 pm
Tartózkodási hely: Hõgyész

Hozzászólás Szerző: BANDI0430 »

Hali köszönöm a tippeket volt benne olyan amit még nem próbáltam

ez a fordulatos mûszer elvileg mûködik mert akitõl vettem azt mondta hogy ez az óra volt olyan autóba mint az enyém és a kombi változatba is

az elhalványulós dolog az elég érdekes mert a gyári órával nem csinál ilyeneket ez esetbe én arra gondolok hogy a nyomtatott áramkörével lessz gond de attól még nem lessz jó a hõfokmérõm

ja és gyári kábelezés van benne nincs tyúkolás

vagy még eggy variáció a (fordulatos órának a mûszerei tekercsesek) és (a gyári az meg ellenállásos alapon mûködik) a tekercses az 3 lábú az ellenállásos meg 2 vagy a jeladója csinál belõlem hüjét (ha ez lehetséges) vagy csak át kéne kössek valamilyen kábelt.

Ha valaki el tudá nekem magyarázni (nem kell részletesen) hogy az ellenállásos órákat hova kell kötni melyik lábhoz milyen kábel megy

ha valaki meg tudná nekem nézni a sajátján hogy hogy van bekötve azt nnnaagyon megköszönném

sajnos borultam az autóval eggyet eggy elég szépet amitõl total caros lett a gépem de nagy nehezen megcsináltuk faterral azért nem vittem a bontóba mert kár lett volna érte mert a motorja nem sérült ha valakit érdekel a myvip-emen (Gergely András Hõgyész) vaN róla kép vagy msn en szívesen dumálnék egy pár toyota fannal ha tudtok pár okos ötletet mondani szívesen meghallgatom
Szép napot mindenkinek Üdv Andris
Válasz küldése