Elõtte átmostad brigéciollal Tutiiiiiiiiii
Mázlista! Gondolom 1 millió volt...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pacsker írta:Kicsit off, de azért szerintem nem rossz
......
Igaz diesel és angol, de azért különleges
Atyaég!
Egy darabig néztem de aztán sem értettem!
A szemben mozgó dugóknak közös az égéstere?
Milyen beteg angol megoldás ez?
Különleges az tuti. Kíváncsi volnék mit tudhat...
Akkoriban Hadihajókhoz és a Vasút válságban való megsegítésére fejlesztették ki. Az akkori soros legnagyobb diesel motorok 1000Le-t tudtak és nehezek voltak. Ez "kis" helyet foglalt és aluból csinálták a blokkot. Egy helyen sokkal több henger elfért és ugyanannyi köbcentibõl kihoztak 3000 lovat. Nem olyan rossz ám
Igen, egy az égésterük!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)