Mintha ismerném ezt a kocsit. Ha igazam van, akkor plusz 200 nem baj, ha van a zsebében a vevõnek. Kicsit lelakott a gép, úgyhogy a 200 a kötelezeõ dolgokon felül értendõ. A "faberakás" nagyon ratyi.
ELADÓ COROLLA
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Sztem ugyanolyan fólia lehet, mint a karbonminta, vagy a márványminta (lásd Avensis Terra). Nem szép.
Amúgy tényleg Si. Benne van gyári kp zár, a plüssös "sport"ülések, a tetõablak (annak a reléje szokott meghalni, nálunk 6000 az orvosolt, nem új), van benne lufi, így már nagyobb az esély a túlélésre. Jobb hátsó sárvédõív rügyezik, a bal C oszlop mintha mattab lenne a többinél, a két hátsó spoiler önmagában darabonként is több száz EUR.
Nem lehet rossz vétel, de komolyabb összeget még rá kell fordítani.
Amúgy tényleg Si. Benne van gyári kp zár, a plüssös "sport"ülések, a tetõablak (annak a reléje szokott meghalni, nálunk 6000 az orvosolt, nem új), van benne lufi, így már nagyobb az esély a túlélésre. Jobb hátsó sárvédõív rügyezik, a bal C oszlop mintha mattab lenne a többinél, a két hátsó spoiler önmagában darabonként is több száz EUR.
Nem lehet rossz vétel, de komolyabb összeget még rá kell fordítani.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nekem meg pont ez a q fekete beltér jön be
Diszkrét, elegáns és nem csicsás!
Izlések és pofonok!
Diszkrét, elegáns és nem csicsás!
Izlések és pofonok!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- KovZoo
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 497
- Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Egyet értek Matyival!Pacsker írta:Nekem meg pont ez a q fekete beltér jön be![]()
Diszkrét, elegáns és nem csicsás!
Izlések és pofonok!
Egyébként tényleg jó vétel lenne
E12 Corolla HB 3ajtó D4D 81kw
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Megelõzve a szabadkozást:
http://www.hasznaltauto.hu/3059988_toyota_corolla_1980
Már voltam lent kb 4-5 hónapja, megnéztük, mentem vele... Igaz 15-20 rongyba került a kiruccanás a világ végére, de ennek ellenére ott hagytam, mert annyira rommá volt törve, meg annyira csúnyán van lakatolva, hogy komolyan kb 10 kiló gittet kéne ráhordani.
Errõl az autóról van szó:
"Tegnapi nap folyamán KP-vel voltam TE71 coupe-ért. Azt hittem mára már a kertben álló "új" autóm képeit közölhetem veletek.
Természetesen ez is 2-3 hónapnyi elõkészülettel, lebeszéléssel járt.
Amikor megláttuk az autót, azt hittük hanyatt esünk. Egy váz volt. A földön a beltér meglévõ elemei és a nagy kilakatolás azt jelentette, hogy az autó egyes részeirõl az 1-2cm vastag!! Gitt le volt szedve és friss rakva oda, ahova kell, természetesen a rozsdára. Volt rajta két kerékjárati ív, amin elõtte úthenger ment át, volt rajta nem egy lyuk stb... (úgy volt megbeszélve, hogy azért viszek annyit, amennyit, mert teljesen ki lesz lakatolva az autó és én Pesten vihetem is fényezõhöz rögtön...)
Emellett gyorsan feldobták a tankot... indít. 2-3 henger. De nem is ez volt a gond, hanem, hogy olyan csörömpölés jött a blokkból, mintha dugótörött lett volna.
Késõbb ez is bebizonyosodott. Én mondtam, hogy állítsuk le, de õ mondta, hogy menjünk. Üzemi melegen is maradt a 3 henger. Igaz a zaj csitult.
Ideges voltam, mert a Román határhoz mentünk le érte és több hónapnyi beszélgetés alatt is csak kertelt.... Otthagytuk, pedig már nagyon beleéltem magam."
Azóta elvileg a motor már üzemel.
Ha érdekel valakit, bõvebb információt szívesen nyújtok priviben.
Ha valakinek van otthon még párszáza, meg lehet oldani. Tehát a hirdetésben szereplõ már csak fényezni kell és megvan az álomautó, enyhe túlzás. Amikor utoljára láttuk 1 ülés volt benne.
Áky és Bohi még tud mesélni róla.
http://www.hasznaltauto.hu/3059988_toyota_corolla_1980
Már voltam lent kb 4-5 hónapja, megnéztük, mentem vele... Igaz 15-20 rongyba került a kiruccanás a világ végére, de ennek ellenére ott hagytam, mert annyira rommá volt törve, meg annyira csúnyán van lakatolva, hogy komolyan kb 10 kiló gittet kéne ráhordani.
Errõl az autóról van szó:
"Tegnapi nap folyamán KP-vel voltam TE71 coupe-ért. Azt hittem mára már a kertben álló "új" autóm képeit közölhetem veletek.
Természetesen ez is 2-3 hónapnyi elõkészülettel, lebeszéléssel járt.
Amikor megláttuk az autót, azt hittük hanyatt esünk. Egy váz volt. A földön a beltér meglévõ elemei és a nagy kilakatolás azt jelentette, hogy az autó egyes részeirõl az 1-2cm vastag!! Gitt le volt szedve és friss rakva oda, ahova kell, természetesen a rozsdára. Volt rajta két kerékjárati ív, amin elõtte úthenger ment át, volt rajta nem egy lyuk stb... (úgy volt megbeszélve, hogy azért viszek annyit, amennyit, mert teljesen ki lesz lakatolva az autó és én Pesten vihetem is fényezõhöz rögtön...)
Emellett gyorsan feldobták a tankot... indít. 2-3 henger. De nem is ez volt a gond, hanem, hogy olyan csörömpölés jött a blokkból, mintha dugótörött lett volna.
Késõbb ez is bebizonyosodott. Én mondtam, hogy állítsuk le, de õ mondta, hogy menjünk. Üzemi melegen is maradt a 3 henger. Igaz a zaj csitult.
Ideges voltam, mert a Román határhoz mentünk le érte és több hónapnyi beszélgetés alatt is csak kertelt.... Otthagytuk, pedig már nagyon beleéltem magam."
Azóta elvileg a motor már üzemel.
Ha érdekel valakit, bõvebb információt szívesen nyújtok priviben.
Ha valakinek van otthon még párszáza, meg lehet oldani. Tehát a hirdetésben szereplõ már csak fényezni kell és megvan az álomautó, enyhe túlzás. Amikor utoljára láttuk 1 ülés volt benne.
Áky és Bohi még tud mesélni róla.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
