E11 - (1997-2002)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Szia Kleroo !
A képek alapján biztosra mondom, hogy a kocsiban nem annyi a
kilométer, mint amit írnak. 116.000 km-nél nem kell átbõrözni még
egy kormányt, ez pedig át van.....váltógomb se a sajátja szerintem, bár a
többiek jobban tudják (E11 tulajok), és a pedálokon sem véletlenül
vannak ezek a sport(nak gúnyolt) taposók. Ráadásul nem is adja olcsón..aztán a másik, 99-es autón miért van "I"-s rendszám ? Lehet,
hogy biztosítózták, vagypedig külföldrõl jött, és akkor biztos lehetsz
benne, hogy legalább a duplája van benne kilométerben......
Pár évet használtautóztam.....vigyázz, legyél nagyon körültekintõ !!!
A képek alapján biztosra mondom, hogy a kocsiban nem annyi a
kilométer, mint amit írnak. 116.000 km-nél nem kell átbõrözni még
egy kormányt, ez pedig át van.....váltógomb se a sajátja szerintem, bár a
többiek jobban tudják (E11 tulajok), és a pedálokon sem véletlenül
vannak ezek a sport(nak gúnyolt) taposók. Ráadásul nem is adja olcsón..aztán a másik, 99-es autón miért van "I"-s rendszám ? Lehet,
hogy biztosítózták, vagypedig külföldrõl jött, és akkor biztos lehetsz
benne, hogy legalább a duplája van benne kilométerben......
Pár évet használtautóztam.....vigyázz, legyél nagyon körültekintõ !!!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lackó 2009 ápr. 03, 07:34 pm-kor.
- KLeroo
- Visszajáró

- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007 okt. 31, 11:33 pm
- Tartózkodási hely: otthon
- Kapcsolat:
Nos igen természetes az eladóval mindent elmondattam.
A kocsi kb 5 éve jött be, 85 ezer km-rel az órájában. és ez így hitelesnek tûnik(legalábbis sztem igaz is lehet, hogy 4 év alatt beleraktak német autópályákon ennyit, és aztán itthon kevesebbet használták;mint ahogy te most "gondolod, hogy 9 év alatt 116-ot és kb mostanság jött be, mert az tényleg képtelenség)., mert õ csak ritkán használta. Csak ez a túl sok összefüggõ dolog... nagyon félek, mert corollából nincs kínálat, így kb vagy ez, vagy semmi. de ha nem jó(ami vagy holnap megnézés során, vagy késõbb szalonban való átnézetés során derül ki) akkor el kell felejtenem..
A váltó sztem gyári. a pedál nem hiszem, és a kormány a legtöbb corollában hasonlóan fura, szerintem nincs újrabõrözve. az egészben ez a kettõsség a legfurább.(rendes eladó, igaznak tûnõ kocsitörténet, és eközben a leg tipikusabb használtautós trükkök. nagyon fohászkodom
) holnap pár dologra fény derül.
Köszönöm a tippeket. néha nem árt "fejberugni" hogy ne csak a rózsaszín dolgokat vegyem észre. a G6-ot forgalmazták itthon egyáltalán??
Na de nem sopánkodok a gép elõtt. holnap talizok vele. A kormány franc se tudja milyen, a pedál pedig cserélt. Mi alapján tudok még infot szerezni? mit nézzek meg alaposabban amin feltûnhet hogy sokkal többet futott mint 116?
A kocsi kb 5 éve jött be, 85 ezer km-rel az órájában. és ez így hitelesnek tûnik(legalábbis sztem igaz is lehet, hogy 4 év alatt beleraktak német autópályákon ennyit, és aztán itthon kevesebbet használták;mint ahogy te most "gondolod, hogy 9 év alatt 116-ot és kb mostanság jött be, mert az tényleg képtelenség)., mert õ csak ritkán használta. Csak ez a túl sok összefüggõ dolog... nagyon félek, mert corollából nincs kínálat, így kb vagy ez, vagy semmi. de ha nem jó(ami vagy holnap megnézés során, vagy késõbb szalonban való átnézetés során derül ki) akkor el kell felejtenem..
A váltó sztem gyári. a pedál nem hiszem, és a kormány a legtöbb corollában hasonlóan fura, szerintem nincs újrabõrözve. az egészben ez a kettõsség a legfurább.(rendes eladó, igaznak tûnõ kocsitörténet, és eközben a leg tipikusabb használtautós trükkök. nagyon fohászkodom
Köszönöm a tippeket. néha nem árt "fejberugni" hogy ne csak a rózsaszín dolgokat vegyem észre. a G6-ot forgalmazták itthon egyáltalán??
Na de nem sopánkodok a gép elõtt. holnap talizok vele. A kormány franc se tudja milyen, a pedál pedig cserélt. Mi alapján tudok még infot szerezni? mit nézzek meg alaposabban amin feltûnhet hogy sokkal többet futott mint 116?
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Németek egy év alatt beletesznek minima 50 ezret egy kocsiba, teház ne
higyj senkinek, bárki bármit mond. A kormány túl vastag nekem. Nem
hinném, hogy ilyen órmótlan a gyári bõrkormány. Ha 5 éve jött be az
országba, akkor az "I"-s rendszám stimmel.
Hát....mire figyelj ?! Vigyél festékmérõt, ha lehet. Mérd körbe, de alapo-
san, belül is a küszöbök tetejét, oszlopokat. Nagyon ügyesen tudnak a la-
katosok kasznit vágni
. Nem tudom, övfeszítõsek-e ezek a modellek, de
nézd meg az öv etikettjén, hogy mikor gyártották. Ha pl 97-es, vagy 2000
utáni, akkor tuti cserélték, tehát puffos volt. Beltér legyen ép, ülések fesze
sek, minden a helyén. Motortérben nem lehet semmi olajfolyás. Minden-
képpen hideg legyen a motor, amikor indítod, és azonnal nézd meg a ki-
pufogót indítás után. Kicsit sem füstölhet. Ha igen, gyûrûs---->sok kilomé-
ter. Nézd meg a lámpákat. A Koito a gyárija. Ha törték a kocsit, lehet,
hogy nem gyári lámpa van benne (Depo, TYC). A törés amúgy nem baj,ha
normálisan van javítva.
Ha az autó szimpatikus az elsõ mustrálások után, próbakör. Ne kíméld. Ha
baja van, elõjöjjön. Kormány aláteker, jobbra-balra körözés--->féltenge-
lyek. Kupplungteszt: 4-be teszed a váltót, kézifék behúz, felengeded. Le
kell fulladnia a motornak azonnal. Váltónak simán kell vennie a fokozato-
kat akármilyen gyorsan húzod át.
Nem könnyû használtautót venni.....azaz jót kifogni. Biztos kifelejtettem
több dolgot.
Ha kicsi fenntartásod is van, hagyd ott, ne is alkudozz. Ja, és mégegyszer
látatlanban mondom, hogy a kocsiban nem annyi a kilométer.
higyj senkinek, bárki bármit mond. A kormány túl vastag nekem. Nem
hinném, hogy ilyen órmótlan a gyári bõrkormány. Ha 5 éve jött be az
országba, akkor az "I"-s rendszám stimmel.
Hát....mire figyelj ?! Vigyél festékmérõt, ha lehet. Mérd körbe, de alapo-
san, belül is a küszöbök tetejét, oszlopokat. Nagyon ügyesen tudnak a la-
katosok kasznit vágni
nézd meg az öv etikettjén, hogy mikor gyártották. Ha pl 97-es, vagy 2000
utáni, akkor tuti cserélték, tehát puffos volt. Beltér legyen ép, ülések fesze
sek, minden a helyén. Motortérben nem lehet semmi olajfolyás. Minden-
képpen hideg legyen a motor, amikor indítod, és azonnal nézd meg a ki-
pufogót indítás után. Kicsit sem füstölhet. Ha igen, gyûrûs---->sok kilomé-
ter. Nézd meg a lámpákat. A Koito a gyárija. Ha törték a kocsit, lehet,
hogy nem gyári lámpa van benne (Depo, TYC). A törés amúgy nem baj,ha
normálisan van javítva.
Ha az autó szimpatikus az elsõ mustrálások után, próbakör. Ne kíméld. Ha
baja van, elõjöjjön. Kormány aláteker, jobbra-balra körözés--->féltenge-
lyek. Kupplungteszt: 4-be teszed a váltót, kézifék behúz, felengeded. Le
kell fulladnia a motornak azonnal. Váltónak simán kell vennie a fokozato-
kat akármilyen gyorsan húzod át.
Nem könnyû használtautót venni.....azaz jót kifogni. Biztos kifelejtettem
több dolgot.
Ha kicsi fenntartásod is van, hagyd ott, ne is alkudozz. Ja, és mégegyszer
látatlanban mondom, hogy a kocsiban nem annyi a kilométer.
- KLeroo
- Visszajáró

- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007 okt. 31, 11:33 pm
- Tartózkodási hely: otthon
- Kapcsolat:
Igen..énis egyre inkább borulátó vagyok. pedig nagyon felspilázódtam, mert képek alapján nagyon szép, leírás alpján is, tulaj is jóarc, de gyre több részlet rajzolódik ki...
Linkelek pár corollát. döntsd el nekem látatlanban melyik jó
:D
Ez pl nagyon bejön. csak belülrõl a sima e11ek nem olyan tetszetõsek
http://www.hasznaltauto.hu/2854735_toyota_corolla_2001
A tuti 106e km mennyire jó? mert itthon nonstop kiakadnak hogy milyen öreg autókat nézek, miközben 5-6 éves fiestát,focust lehet kapni 60-70e km-rel ugyanennyiért. Igazam van ha lepapogom õket, hogy 100e km mulva elõbb kell õket szervizelni?(komolyan)
http://www.hasznaltauto.hu/2637774_toyota_corolla_2001 :
ez sem rosz, de inkább csak a garantált 45e km a bejövõs
Linkelek pár corollát. döntsd el nekem látatlanban melyik jó
Ez pl nagyon bejön. csak belülrõl a sima e11ek nem olyan tetszetõsek
http://www.hasznaltauto.hu/2854735_toyota_corolla_2001
A tuti 106e km mennyire jó? mert itthon nonstop kiakadnak hogy milyen öreg autókat nézek, miközben 5-6 éves fiestát,focust lehet kapni 60-70e km-rel ugyanennyiért. Igazam van ha lepapogom õket, hogy 100e km mulva elõbb kell õket szervizelni?(komolyan)
http://www.hasznaltauto.hu/2637774_toyota_corolla_2001 :
ez sem rosz, de inkább csak a garantált 45e km a bejövõs
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Nos a pedáljai valóban a tulaj optikai tuningja akar lenni. Ami a kormányt illeti, valóban elég kopott! Megmondom õszintén, az enyém fényévekkel jobb állapotban van ennél!KLeroo írta:Nem gyanus nektek hogy "sport pedálok" vannak benne, és a kormány elég fura színû/kopott? vagy reális hog így néz ki a kormány 116e után?
a gyári pedálok gondolom nem ilyenek.
A kormányt illetõen maximálisan egyetértek! A váltógomb viszont gyári!Lackó írta:116.000 km-nél nem kell átbõrözni még
egy kormányt, ez pedig át van.....váltógomb se a sajátja szerintem, bár a
többiek jobban tudják (E11 tulajok)
Természetesen! Az enyémnek vezetve volt a szervízkönyve ameddig nem kerûlt hozzám, és abban benne van, hogy 1998 februárjában helyezték forgalomba kis hazánkban!KLeroo írta:a G6-ot forgalmazták itthon egyáltalán??
Egyébként ezzel mi a problémád?:
http://www.hasznaltauto.hu/2781740_toyota_corolla_2000
Leszámítva hogy ez csak 1.3-as, több km van benne, és nem néz ki olyan jól mint a 3 ajtós?
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- KLeroo
- Visszajáró

- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007 okt. 31, 11:33 pm
- Tartózkodási hely: otthon
- Kapcsolat:
No megnéztük.
Necces a kocsi. Sajnos a tulaj sem tudott túl sok infot.
Pár dolog nyekeg rajta(nem kárpit, meg efféle). a kormányra a jelenlegi tulaj tett velúr huzatot, mert azt kedveli,a sebváltó gomb szarrá van már kopva, és a sport pedálok sem a leg rózsásabbak már.A motor hangja nekem nem tûnt kifejeztten egészségesnek járáskor(furcsa magas hangok jöttek belöle) Ha nem néztünk volna meg elõtte egy másik kocsit, akkor rá lennék cuppanva, hogy nézessük át hogy pontosan mi merre hány.
Csak a nap egy 2004/10es sedán focussal indult melyben 67e km van, és valami elképesztõ állapotban van. Nem akarok toyota fórumon errrõl sokat írni, de tényleg. BÛN lenne ott hagyni.Tökéletes szalonállapot elsõ tulaj, és szerelõ adta le a fülest a kocsiról, amit a 60ezres szervízelésnél látott, hogy mechanikailag is Tökéletes. és mivel nekem ez 1. kocsi lesz, ezért a szuper sportosság sem elengedhetetlen. Meg tartósságban a focus mint típus szerintem is, és az általam megkérdezett szerelõ szerint nagyon jó(persze ha úgy használják)
De egyszer még lesz 1 g6om amire annyit fogok költeni amennyit nem szégyelek
:D
Minden téren jobb egy akármilyen e11 corolla(fõleg ártartás),de nekem a focus bejön, és ilyen találat tuti nem lesz még1, így le kell rá csapni.
Necces a kocsi. Sajnos a tulaj sem tudott túl sok infot.
Pár dolog nyekeg rajta(nem kárpit, meg efféle). a kormányra a jelenlegi tulaj tett velúr huzatot, mert azt kedveli,a sebváltó gomb szarrá van már kopva, és a sport pedálok sem a leg rózsásabbak már.A motor hangja nekem nem tûnt kifejeztten egészségesnek járáskor(furcsa magas hangok jöttek belöle) Ha nem néztünk volna meg elõtte egy másik kocsit, akkor rá lennék cuppanva, hogy nézessük át hogy pontosan mi merre hány.
Csak a nap egy 2004/10es sedán focussal indult melyben 67e km van, és valami elképesztõ állapotban van. Nem akarok toyota fórumon errrõl sokat írni, de tényleg. BÛN lenne ott hagyni.Tökéletes szalonállapot elsõ tulaj, és szerelõ adta le a fülest a kocsiról, amit a 60ezres szervízelésnél látott, hogy mechanikailag is Tökéletes. és mivel nekem ez 1. kocsi lesz, ezért a szuper sportosság sem elengedhetetlen. Meg tartósságban a focus mint típus szerintem is, és az általam megkérdezett szerelõ szerint nagyon jó(persze ha úgy használják)
De egyszer még lesz 1 g6om amire annyit fogok költeni amennyit nem szégyelek
Minden téren jobb egy akármilyen e11 corolla(fõleg ártartás),de nekem a focus bejön, és ilyen találat tuti nem lesz még1, így le kell rá csapni.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hidd el jártam nagyon sokat Mókussal. Aranyos meg minden meg az 1.6os motorja kielégítõen húz. Nem a levegõbe beszélek. A belsõ design és anyaghasználat botrány.
Ha garanciális Focus-t vennél, azt mondanám ok. Egye fene. Aztán 3 évesen minél hamarabb add el. És újabb garis autóba szálj bele.
De így? ... Sajnálom, hogy így döntöttél. Félek, hogy nagyon sokba fog neked kerülni az elkövetkezendõ pár év. De ne legyen igazam. Dolgozik Ford márkaképviseletnél szervízvezetõként Apum egyik ismerõse. Akár hányszor beszélünk vele, sírva könyörög, hogy nehogy ajánljunk másnak is akár, Fordot, mert õ nyír ki minket.
Én elhatároztam, hogy milyen típusú autót akarok és 8 hónapot vártam rá. Most úgy néz ki összejön. 1 trilliószor ritkább, mint egy G6, tehát várnék a helyedben és nézném a hirdetésvadászt. A hirtelen fellángolás és a sietség általában rossz vásárlást eredményez. Saját tapasztalatból mondom.
Így látatlanban is azt mondom, hogy 90% kamu, hogy az 5 éves Mókusba 67ezer km legyen. Hidd el, csak jó tanácsokkal szeretnélek ellátni, mint itt többen a klubban.
Régóta autózunk, sok autóval volt dolgunk. A saját végigjárt utunknak botlásaitól akarunk téged megóvni.
Ha ennek ellenére a Fordnál döntessz, akkor adja az ég, hogy ne legyen igazunk és 10 évig hibamentesen szolgáljon!
PEACE!
Ha garanciális Focus-t vennél, azt mondanám ok. Egye fene. Aztán 3 évesen minél hamarabb add el. És újabb garis autóba szálj bele.
De így? ... Sajnálom, hogy így döntöttél. Félek, hogy nagyon sokba fog neked kerülni az elkövetkezendõ pár év. De ne legyen igazam. Dolgozik Ford márkaképviseletnél szervízvezetõként Apum egyik ismerõse. Akár hányszor beszélünk vele, sírva könyörög, hogy nehogy ajánljunk másnak is akár, Fordot, mert õ nyír ki minket.
Én elhatároztam, hogy milyen típusú autót akarok és 8 hónapot vártam rá. Most úgy néz ki összejön. 1 trilliószor ritkább, mint egy G6, tehát várnék a helyedben és nézném a hirdetésvadászt. A hirtelen fellángolás és a sietség általában rossz vásárlást eredményez. Saját tapasztalatból mondom.
Így látatlanban is azt mondom, hogy 90% kamu, hogy az 5 éves Mókusba 67ezer km legyen. Hidd el, csak jó tanácsokkal szeretnélek ellátni, mint itt többen a klubban.
Régóta autózunk, sok autóval volt dolgunk. A saját végigjárt utunknak botlásaitól akarunk téged megóvni.
Ha ennek ellenére a Fordnál döntessz, akkor adja az ég, hogy ne legyen igazunk és 10 évig hibamentesen szolgáljon!
PEACE!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- KLeroo
- Visszajáró

- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007 okt. 31, 11:33 pm
- Tartózkodási hely: otthon
- Kapcsolat:
Hidd el én is sokat morfondírozok. és még alszok rá párat,
de én a ráncfelvarrott focusokról csak jókat hallok.És a kocsi tényleg tökéletes. a tulaj precíz, õszinte.A kocsit meg sem hírdették sehol sem. Szóval nem akarják jó áron eladni sebtibe.És igazad van. butaság beleugrani hipp-hopp egy másik kocsiba. De ez TÖKÉLETES és tényleg minden tiszta, és igaz és a kocsinak kb még új szaga is van.(ezt nem lehet leírni, ilyen tulaj ritka mint a fehér holló, ránézel a kcsoira, a házára, az emberre, és biztos vagy benne hogy igaz amit mond).Egyébként édesapám is ilyen: sokszor hévezik a kocsi féltése miatt, meg 300m-re áll meg a bevásárlókp-ban hogy ne legyen baja. pl anno a 12 éves ventonkban 74e km volt amit senki nem hitt el) így édsapám felismeri a hasonló mentalitású embereket..És azért vagyok picit a G6 ellen, mert lófing hátul a hely benne. sajna nálam ez is szempont, mert sokat járunk cimbikkel közösen, és magasak..
. Kiakadtam hogy semmi lábtér nincs(fõleg mögöttem a 190centimmel)De nagyon köszönöm az "atyai" szavakat 
A liftback e11 az én szememnek nagyon csúnya, a sedán pedig kicsit öreguras, bár pár színösszeállításban az tetszik.
de én a ráncfelvarrott focusokról csak jókat hallok.És a kocsi tényleg tökéletes. a tulaj precíz, õszinte.A kocsit meg sem hírdették sehol sem. Szóval nem akarják jó áron eladni sebtibe.És igazad van. butaság beleugrani hipp-hopp egy másik kocsiba. De ez TÖKÉLETES és tényleg minden tiszta, és igaz és a kocsinak kb még új szaga is van.(ezt nem lehet leírni, ilyen tulaj ritka mint a fehér holló, ránézel a kcsoira, a házára, az emberre, és biztos vagy benne hogy igaz amit mond).Egyébként édesapám is ilyen: sokszor hévezik a kocsi féltése miatt, meg 300m-re áll meg a bevásárlókp-ban hogy ne legyen baja. pl anno a 12 éves ventonkban 74e km volt amit senki nem hitt el) így édsapám felismeri a hasonló mentalitású embereket..És azért vagyok picit a G6 ellen, mert lófing hátul a hely benne. sajna nálam ez is szempont, mert sokat járunk cimbikkel közösen, és magasak..
A liftback e11 az én szememnek nagyon csúnya, a sedán pedig kicsit öreguras, bár pár színösszeállításban az tetszik.
- KLeroo
- Visszajáró

- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007 okt. 31, 11:33 pm
- Tartózkodási hely: otthon
- Kapcsolat:
Hát lehet hogy úgy tûnik hogy nem tudom mit akarok, de sok szempontom van, és nagyon nagy a választék.Elõször összegyûjtöttem a típusokat amik tetszenek majd mindrõl infot gyûjtöttem. Így maradt a 6gen civic,a corolla e11 (amibõl csak a g6 tetszett) a 4es golf(amirõl késõbb kiderült hogy minõsége egy francia csodával vetekedik) és a focus amibõl van egy a családban és szépen teljesít.Namármost én fanatikusan egyik kocsihoz sem ragaszkodok.Úgy indult a kocsik nézése, hogy ha használtautó, akkor japán A G6-ot anno kinéztem hogy istenkirály kocsi, de élõben annyira nem csapott meg a szele(és az a nem létezõ hátsó helykínálat) a többi verzió meg nem a szívem csücske. régebbi toyotára azért bõven kéne költeni, az újabb pedig már túl drága. A civiccel meg az a baj, hogy már 70 ezrembe van a civicek böngészése(potenciális találatok átnézetése) és a civicek is sokat futottak. (az igazi favoritom a 6gen sedán) vagy ha nem akkor kiderül hogy mégis. És a legtöbbje szarrá van hajtva. és nem akarom az elkövetkezõ fél évemet nonstop autókeresésre és további 10-20 ezrek beleölésére szánni.És akkor ugyebár megnéztük ezt a focust, amit mondom szinte kéz alatt ajánlott egy megbízható szerelõ, hogy na ez szuper vétel. és élõben megnézve Tényleg szalon állapotban van.
Most csak azt kell mérlegelnem, hogy legyen a focus, ami 100% jó vétel, vagy hagyjam ott, és keresgéljek tovább civiceket amik minimum 2x annyit futottak...estleg még õt meg kéne néznem, ma került fel: http://www.hasznaltauto.hu/2874851
Na de innentõl már nem írok más márkákról. nem akarok szemetelni.
De mindenestre igen: most kell eldöntenem hogy akkor mit akarok.
Most csak azt kell mérlegelnem, hogy legyen a focus, ami 100% jó vétel, vagy hagyjam ott, és keresgéljek tovább civiceket amik minimum 2x annyit futottak...estleg még õt meg kéne néznem, ma került fel: http://www.hasznaltauto.hu/2874851
Na de innentõl már nem írok más márkákról. nem akarok szemetelni.
De mindenestre igen: most kell eldöntenem hogy akkor mit akarok.