Vásárlási segítség

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz »

Actommy írta:
Biagio írta:Nem sértésként, de szerintem elég lepukkant állapotban van ez a bömös.
Nem vagyok otthon a bmv világában, de eléggé elfáradt az idő során.
Igazi pénznyelő így ránézésre.
De ez csak az én véleményem.
Nem sértés, szerintem is egy roncs. De a haversrác valamit a lámpájáról magyarázott hogy más mint a korábbi e30 on. ja és turbosítani akarja szóval biztos felkészült rá hogy elnyelje a vagyonát:D
Ez már a '87 utáni E30-as széria: projektoros első lámpák, nagyobb méretű, és vízszintes tolatólámpával rendelkező hátsólámpák, full elektromos műszerfal (digitális ODO és TRIP).

Nem rossz gép.


Már ha egyben van. Ez nincs.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Apumnak is uez van, csak grafitszürke.
1.8as M40-es motorral. Jól megy, meg minden, futóművével mindig van baj, de nekem sose kéne.
Nem érzem a lelkét. Ha vezetem sosem érzem azt, hogy lenne lelke, vagy, hogy tudna az Apontból Bbe útján kívül adni nekem annyival többet, mint a toyota. Csomó minden rossz helyen van. A váltó lötyögős, annak ellenére, hogy hátsókerekes....
Tudjuk mire kell. A srác is gondolom miért veszi (bár akkor én 2 ajtóst vadásznék).

Ettől függetlenül van rosszabb autó is ennél. Viszonylag keveset kell ráköltenünk, pedig Apu már a 170 ezredik kilómétert rakja bele.
De nem kéne!

Ja és a képen látható törve is volt, gyilkolva is volt. Én is hagynám.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
micsu
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2008 okt. 30, 02:00 am
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Toyota Corolla 1.6 SI - 1996

Hozzászólás Szerző: micsu »

Sziasztok,

Kinéztem magamnak egy Toyota Corolla 1.6 SI (1996) autókát.
1., A tanácsotokat és véleményeteket szeretném kérni ezzel kapcsolatban.
Amit tudok róla: állítólag saját használatra lett véve fél éve, így a vezérműszíj meg a feszítők ki lettek cserélve.
Ha szerintetek érdemes lehet elmenni és megnézni?
http://www.eszakapro.hu/detail.php?id=35834
http://www.hasznaltauto.hu/2360458_toyota_corolla_1996

2., Nézegettem a neten, hogy mit is jelent az SI utótag az autó nevében, de nem jöttem rá. Ez mit jelent?

3., Ha vásárlásra kerülne a sor, mindenképp szeretnék előtte egy általános állapot felmérést elvégeztetni rajta. Erre jó helyszín lenne a debreceni toyota kereskedés?
http://www.roadservice.hu/
Vagy lenne jobb is ennél szervíz is erre a célra?

4., Leginkább a kétajtós 1.6-os hatchback autók tetszenek, de ezekből sajnos nincs nagy választék. Legnagyobb félelmem ezekkel, hogy ha valaki ilyen "sport" autót vesz, akkor azt gyilkolni is fogja rendesen. Ezért lehet, hogy inkább érdemes lenne egy 4 ajtós 1.3-as corollát venni, mert azt csak nem használták sportautóként?

5., És akkor egy konkrét kérdés is a konkrét autóval kapcsolatban.
Állítólag van benne légzsák. A képeken viszton a kormánya csak 3 ágú, nem 4. Az összes légzsákos corolla SI, amiket találtam a neten, négyágú kormánnyal rendelkezett. Nem fura ez? Gyárilag nem 4 ágú kormánynak kellene lennie benne? És a 3 ágú kormányban lehet egyáltalán légzsák?

6., Ez a típus az E10 lenne, ugye? (bocsi a láma kérdésért)

Köszi előre is mindenkinek,
Micsu
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Re: Toyota Corolla 1.6 SI - 1996

Hozzászólás Szerző: DBandesz »

micsu írta:Sziasztok,

Kinéztem magamnak egy Toyota Corolla 1.6 SI (1996) autókát.
1., A tanácsotokat és véleményeteket szeretném kérni ezzel kapcsolatban.
Amit tudok róla: állítólag saját használatra lett véve fél éve, így a vezérműszíj meg a feszítők ki lettek cserélve.
Ha szerintetek érdemes lehet elmenni és megnézni?
http://www.eszakapro.hu/detail.php?id=35834
http://www.hasznaltauto.hu/2360458_toyota_corolla_1996

2., Nézegettem a neten, hogy mit is jelent az SI utótag az autó nevében, de nem jöttem rá. Ez mit jelent?

3., Ha vásárlásra kerülne a sor, mindenképp szeretnék előtte egy általános állapot felmérést elvégeztetni rajta. Erre jó helyszín lenne a debreceni toyota kereskedés?
http://www.roadservice.hu/
Vagy lenne jobb is ennél szervíz is erre a célra?

4., Leginkább a kétajtós 1.6-os hatchback autók tetszenek, de ezekből sajnos nincs nagy választék. Legnagyobb félelmem ezekkel, hogy ha valaki ilyen "sport" autót vesz, akkor azt gyilkolni is fogja rendesen. Ezért lehet, hogy inkább érdemes lenne egy 4 ajtós 1.3-as corollát venni, mert azt csak nem használták sportautóként?

5., És akkor egy konkrét kérdés is a konkrét autóval kapcsolatban.
Állítólag van benne légzsák. A képeken viszton a kormánya csak 3 ágú, nem 4. Az összes légzsákos corolla SI, amiket találtam a neten, négyágú kormánnyal rendelkezett. Nem fura ez? Gyárilag nem 4 ágú kormánynak kellene lennie benne? És a 3 ágú kormányban lehet egyáltalán légzsák?

6., Ez a típus az E10 lenne, ugye? (bocsi a láma kérdésért)

Köszi előre is mindenkinek,
Micsu
Szia!

1. A kocsi E10, vagy még pontosabban AE101L

2. Nincs benne légzsák, egyik oldalon sem.

3. Az Si jelölés egy felszereltségi szintet takar: kagylós és plüss ülések, gyári villanyablak és kp. zár, ABS, elektromos tükör, esetenként elektromos tetőablak is van a felszereltségben.

4. Igen, sajnos a Corollákat is utolérte a "boyracer" társadalom. Általánosságban elmondható, hogy az E10 szériákat baromi nehéz széjjelnyírni. Mindenképpen érdemes megnézni a következőeket:

/a. A karosszéria illesztési hézagjait mindenképpen nézd végig , mert a háromajtósoknál a nehéz ajtó szereti elhúzni a zsanérokat, és az ajtó leszáll. Tekintettel arra, hogy ez egy erős autó (4A-FE: 115 LE) sok esetben késön fékez vele a delikvens, ami az elejének a csukásával jár, tehát a zárhíd, hűtő, váznyúlvány hibátlanságát is célszerű ellenőrizni. A zárhíd eredeti állapotában színre van fújva csavarokkal együtt, szóval ha az fekete, akkor biztos hogy cserés volt. Érdemes megnézni a hátsó sárvédőíveket, valamint a csomagtérben jobb oldalon lévő kis rekesz állapotát, mert ezek jellemző rohadási pontok. minden gyári lámpatest "KOITO" márkájú, ha valahol cserélve volt a pilács, általában DEPO, vagy TYC lámpát vesznek. A lejáró ablakok karcossága (függőleges irányban) a külső vízlehúzók kopottságára, no meg az autó kevesett takarított mostoha előéletére lehetnek jelek.
/b. Minden elektromos cuccot nézz át, hogy működnek-e. Jóllehet minden kapható a bontóban, ha lehet, ne kelljen venni. A generátor töltését érdemes megvizslatni, úgy hogy gáz nélkül indítva alapjáraton ráadott tompítottat kell figyelmni, hogy gázfröccsre erősödik-e a fénye. Ha igen, akkor jó. Ha nem, akkor elképzelhető, hogy a generátor a végét járja.
A klíma a bekapcsolást követően kb. 3-5 mp-el kell, hogy fújja a hideget, egy snassz hőmérő is jó a méréshez, minimum 8-9 C-os hideg levegőt kell , hogy fújjon. Nem elfogadható az a mondat, hogy "csak tölteni kell", mmert a gáz nem szökik el csak úgy, annak tömítetlenségi hibája van, ami lehet klímahűtő (más néven kondenzátor) repedése, törése is.
/c. A futómű szinte agyonverhetetlen, fékekkel együtt. Ha kopogást hallasz a hátuljából, akkor van alku lehetőség, mivel 6000 Ft-ból meg lehet csinálni: a stabilizátorrúd szilentje szokott széthullani, de általában komolyabb hibát feltételeznek :)

A műszerfalat előre irígylem!!!! :evil:

Amúgy nagyon jó kis kocsi, haveromnak van ilyenje, és nagyon szereti. Én is, mert nagyon megy, és igazából kb. 6,5 -7,5 közti fogyasztással kijön.

Remélem tudtam segíteni.
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Helló Micsu !

DBandesz igen részletesen leírt mindent. Megszívlelendő !

1-2 apróság még kiegészítésként.

A hátsó stabilizátornál a kis összekötő pálca szokott kikopni,
amiatt hajlamos kopogni hátul....de valóban, ebbe bele lehet
kötni. :D Mondjuk, hogy lengéscsillapító szar....:D

Az SI-nél amúgy (nem tudom jól értesült vagyok-e) szerintem
széria az első ködlámpa. Ebben ahogy nézem nincsen, tehát
sanszos, hogy törött volt az eleje.

a 240.000. km reális lehet, de azért hidegindításnál
(nagyon fontos, ha megnézed a kocsit, még indítás előtt
csekkold le, hogy járatták-e....llehetőség szerint jéghideg
legyen a motor) figyeld, hogy füstöl-e, illetve az első pár
fordulatnál van-e oda nem illő zörej a motorból.

Korrózió ügyben ennél a kocsinál nem szabad, hogy legyen bármi
is....de azért ahogy klubtárs mondta, nézd át.

Még pár apróság :

- hideg motornál olajszint megnézés
- olajbeöntősapka belsejét nézd meg....ne legyen rajta fehér hab
- hűtősapka hideg motornál leteker....szint meglegyen
- ha tudsz, nem árt festékmérőt vinni magaddal
- nézd át a belteret, volt-e bontva....műszerfalcsavarok épsége
- próbaútnál menj szar úton....kopog-e valami....alku tárgya lehet
- teljesen alátekert kormánnyal körözz vele mindkét irányba...féltengelycsukló


Egyébként már amikor az ember először körbenézi a kocsit,
kialakul egyfajta "szimpátia"....vagy nem. Ne vedd meg feltétlenül
, ha kicsit is fenntartásod van, hagyd ott, majd lesz másik. Inkább
keresgélj tovább. ;)
micsu
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2008 okt. 30, 02:00 am
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Toyota Corolla 1.6 SI - 1996

Hozzászólás Szerző: micsu »

Hello,

Köszönöm szépen DBandesznek és Lackónak a részletes útmutatást!
Ezekre az alapvető információkra már igazán nagy szükségem volt!
Tanácsaitok alapján már sokkal magabiztosabban fogom tudni kiválasztani az igazit. :)

Sajnos úgy döntöttem, hogy most itt ez nem az én autóm lesz. Az autó valójában nem olyan, mint amit a tulajdonosa állít róla, ezért inkább jobbnak láttam tovább állni.

Na folytatom a keresgélést...

Üdv.
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Re: Toyota Corolla 1.6 SI - 1996

Hozzászólás Szerző: Lackó »

micsu írta:Hello,

Köszönöm szépen DBandesznek és Lackónak a részletes útmutatást!
Ezekre az alapvető információkra már igazán nagy szükségem volt!
Tanácsaitok alapján már sokkal magabiztosabban fogom tudni kiválasztani az igazit. :)

Sajnos úgy döntöttem, hogy most itt ez nem az én autóm lesz. Az autó valójában nem olyan, mint amit a tulajdonosa állít róla, ezért inkább jobbnak láttam tovább állni.

Na folytatom a keresgélést...

Üdv.
Helló !

Örülök, hogy nem ugrottál bele. Mi volt vele a gond amúgy ?
micsu
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2008 okt. 30, 02:00 am
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Toyota Corolla 1.6 SI - 1996

Hozzászólás Szerző: micsu »

PÜ ment
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Egy nagyon szépen megfogalmazott levelet kaptunk. Segtsünk a leendõ Corolla tulajnak!
Tisztelt Corolla Club Hungary!

Örömmel olvasgattam az oldalukat, mivel autóvásárlást tervezek.
A választottam a Toyota Corolla AE 92 liftback lenne.
Mivel első autóm lesz, így 1.3 as-ra gondoltam.

A problémám annyi lenne, hogy nem tudok semmit erről a típusról, nézegettem interneten, személyesen is ilyen autókat de 90%-ban tönkrevágott, használhatatlan példányokkal találkoztam.
Egy közös jó tulajdonságuk azonban mégis volt, mindnek működött a motorja, indultak, fordulaton szép motorhang, volt amelyik 220.000 Km-el is hasított mint a szél!!!!

Szóval abban szeretném a segítségüket kérni, hogy mire figyeljek, mik az autó fő meghibásodásra hajlamos részei, illetve mit nézzek át rajtuk vásárlás előtt.(korrózió nem téma)
Illetve a kis "egyhármas" elég-e ennek a kasztninak, vagy mindenképp válasszam az 1.6-ost?

Segítségüket előre is köszönöm!
Tisztelettel:
Viszmeg Norbert
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Pacsker írta:Egy nagyon szépen megfogalmazott levelet kaptunk. Segtsünk a leendõ Corolla tulajnak!
Tisztelt Corolla Club Hungary!

Örömmel olvasgattam az oldalukat, mivel autóvásárlást tervezek.
A választottam a Toyota Corolla AE 92 liftback lenne.
Mivel első autóm lesz, így 1.3 as-ra gondoltam.

A problémám annyi lenne, hogy nem tudok semmit erről a típusról, nézegettem interneten, személyesen is ilyen autókat de 90%-ban tönkrevágott, használhatatlan példányokkal találkoztam.
Egy közös jó tulajdonságuk azonban mégis volt, mindnek működött a motorja, indultak, fordulaton szép motorhang, volt amelyik 220.000 Km-el is hasított mint a szél!!!!

Szóval abban szeretném a segítségüket kérni, hogy mire figyeljek, mik az autó fő meghibásodásra hajlamos részei, illetve mit nézzek át rajtuk vásárlás előtt.(korrózió nem téma)
Illetve a kis "egyhármas" elég-e ennek a kasztninak, vagy mindenképp válasszam az 1.6-ost?

Segítségüket előre is köszönöm!
Tisztelettel:
Viszmeg Norbert

Elnök úr !

A típusnak te vagy az egyik legjobb ismerője. Jómagam keveset tudok róla. Viszont én inkább az 1.6-ost választanám. A sima karbis verzió (4A, ha jól tudom) szerintem nagyon megbízható - mint általában a márka -
, és könnyebben elviszi a kasznit. Nagyobb nyomatékának köszönhetően
pedig nem hinném, hogy sokkal többet fogyasztana az 1.3-asnál, sőt, talán.....

Az esetleges típusbetegségeket tényleg nem ismerem, de ami a kasznit
illeti, láttam már 1-2 klubtársét, és hacsak nem volt az autó csúnyán
törött, nem jellemző a rozsdásodás. Érdemes azért alánézni, ha fentről
jónak is tűnik. Küszöbök, ajtól alja, sárvédőívek....

Úgy gondolom, ha meg akarja tartani az úr az autót hosszabb távon, akkor inkább vegyen olyat, ami szép állapotú, még ha drágább is.
Saját tapasztalatból.....inkább legyen 50-100 ezerrel drágább, de gyári(hoz közeli) állapotú, minthogy később költeni kelljen rá, és sosem lesz
jó.....

Nem tudom, mondtam-e hasznosat, remélem igen!
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Lackóval ellentétben viszont meleg szívvel tudom ajánlani az 1,3-ast ehez a kasztnihoz is. Jó magam is egy ilyennek vagyok tulaja.
Egyáltalán nem erőtlen, sőt...
Igazi városi autó, kis fogyasztás, nyomatékos motor.
Meghibásodás álatalában hanyagság oka lehet.
Előfordulhatnak: karburátor eltömödéséből fakadó gondok, enyhe olaj folyás (tömítés cserével orvosolható), kormánypersely kikopása.
Ezek közül nekem személy szerint a kormánypersely (1200 HUF) és a karburátorral volt problémám, de mióta szerelőné járt 6,4-es folyasztással eljárok.
Mind országúton, mind városban megállja helyét.
Csak ajánlani tudom. :wink:
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szervusz!

Ismerem a típust, bevallom, de azért kíváncsi vagyok a többiek véleményére.
Hogy mikre érdemes odafigyelni?
- Gátlók (viszonylag drágák hozzá)
- Jéghidegen és melegen a motor hangja, kipufogó füstölése
- Hűtővíz színe (túlfolyóban is!)
- Olaj színe
- Hátsó stabilizátor gömbfejek "kutyacsontok' (jó alkualap 5-6000-ből megvan a kettő)
- Első fényszórók és helyzetjelzők állása, zárhíd egyenessége, görbesége, hézagok párhuzamossága....
- tengelytáv oldalanként a két kerék mértani közepénél (így meg tudod állapítani, mászott-e nagyon a torony, ah össze volt törve rendesen)
- Tudom nem volt kérdés, de kasztnin típushibák: szokásos hátsó kerékjáratok, küszöbök, ajtók csücskei.. Szélvédő körüli foltok, csomagtartó kinyit, jobb oldali kis rekesz ajtó levesz, így látod a dob hátulját. Sokszor kilátsz a földre. Pótkeréknél megnézni mennyire gyűlik össze a víz.
- Kormányholtjáték, kotyogás esetleg (nem jellemző)
- Menj vele egy kört lépj is oda neki, ráncigáld meg a kormányt, menj bele kisebb gödörbe és fülelj.

Nem jut eszembe más. nincs típus hibája, ha csak nem az, hogy a hátsó rugók ülnek. Ez van ki kell cserélni. De van itt a klubon belül olcsó megoldás. Mászerek működni szoktak, futómű rendbe van általában, jó a kocsi súlyeloszlása, nagyon szépen terelgethető, motorok általában bírják. Olajsapkát is vedd le azért, hátha hengerfejes és habos az olaj, de ez se jellemző. Porlasztónál figyelj a torpanásokra, nem szabad lennie, injektorosnál a hidegindítóra. Pöccre kell indulnia mindkét variációnál. Ha van üléshuzat szedd le és nézd meg mennyire van kiszakadva a vezető ülés beszálló oldala. Mind olyan apróság, amint spórolni lehet.
Nem tudok szériahibát. Szerintem a legfontosabb a rohadás és hogy ha volt törve, akkor mennyire és hoyg van kijavítva. A motorban legyen erő 1.3asban is! és ne legyen mögötted kék felhő. 200ezer alatt nagyon gyanús, ha 250 van benne, ne olyedj meg, szépen bírják a motorok, d elegalább nem tekerte vissza. Futóművet rángasd meg, elengedett kormánynál fékezz intenzívet, ne húzzon el.
Nagyon jó kis autó és szerethető! Tudom ajánlani :) Én is boldog tulajdonosa vagyok egynek. Nézd meg a projectek menüpontot. Több ilyen autó is le van írva a vásárlás napjától.

Motorok:
Ajánlanám első sorba a 90-92 között gyártott 4A-FE 1.6 motoros injektoros 16V-eseket. Jó a nyomatékeloszlása, korszerű (2000-ig pakolták toyotákba) és nagyon gazdaságos! Emellett ezekben nagyonjó felszereltségűeket kapsz: Centrál, 4 el. ablak (új kezelő panellel), szervó, el.tükrök, el. napfénytető, fordszámmérő, 1-6os kormány, plüss kárpit, gerinctámasz, ülésmagasság állítás. Nagyon megbízható és ezzel a felszereltséggel könnyen megszerethető!
Emellett ajánlanám az ugyanekkor gyártott 2EE 1.3-as injektorosokat (ha nincs a 88-90-ig gyártott 1.3-as porlasztósokat). Mindkettő nagyon gazdaságos motor, meglepően jól megy (1.6os golf volt akkoriban ennyi lóerő és azthiszem ennek ellenére nem pálya neki! Emellett városba max 7 körül eszik.) Sajnos alacsonyabb felszereltségűek.
Igaz utoljára hagytam a 88-90ig gyártott 4A-F motorosokat. ez a porlasztós kivitel volt. Kicsit többet esznek, jóval gyengébbnek érződnek az injektoros testvéreiktől. Ettől függetlenül ha nem találsz másikat egy jó állapotú ilyen motorral is bátran megveheted!

Azt mondom mindegy a motor 8-9 fölé egyik sem megy fogyasztásban, az 1.3asok is emberesen szaladnak, de a magasabb köbcentiben általában jobb felszereltségűeket találsz! Szerintem ez nagyon fontos. Árban nincs sok különbség és utána csak bánod, hogy mégsincs benne szervó vagy központi, vagy elektromos...

ja két verzió kimaradt :)

Ha dieseles vagy tudom ajánlani. 1.8D 1C motorkód 4-5 liter :D Azthiszem elég ennyi :wink:

Gt-i felszereltség. Szerelem első látásra. Ha beleülsz, el sem engeded többé. Persze, ha ilyet vennél, mi ennek örülnénk a legjobban. Kérdés mennyire engedi a pénztárcád.
Amit tényleg tudok ajánlani, a most hirdetett Humby klubtagunk GT-i je! 450 es irányárral szerintem bőven elfogadható, ahhoz képest mit nyújt cserébe. Szép autó jó autó. És ugye ez a típus teteje.

Bárhogy is dönts, drukkolunk, hogy sikeres legyen a vásárlás!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Tisztelt Corolla Club Hungary!

Nagyon megörültem, mikor válaszlevele megérkezett.
Rögtön ellátogattam ismét az oldalra.
Úgy gondolom a klubbtagok kellő információval láttak el így már bátrabban vágok bele a vásárlásba!

Segítségüket, gyors reakciójukat nagyon köszönöm!

U.i:

Nagyon piszkálja a fantáziámat a Gti
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

:lol: :lol: :lol: :lol:

Merész vagy Birka! Kemény volt a performance-os pendítés.
De mindent meg kell próbálni! Anélkül nincs gyõzelem.

Ha tényleg tudatosult benned és iszonyatosan elszántad magad, akkor üljünk le beszélgetni.
Iszonyatos pénz, energia és türelemnyelõ elé állítod magad. De ha tényleg akarod én támogatlak. Meg tudlak érteni...

Iszonyat szerencsésnek kell neked ahhoz lenni, hogy az elkövetkezndõ 3 hónapban hachit tudj venni. De megpróbálok segíteni.

GONDOLD ÁT még három ezerszer!

De ha mellette döntessz, akkor Rizspektá!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Szívesen beszélnék róla (doktor úr), de mint mondottam volt, nem akarok versenyezni vele meg ilyenek.
Nem akarok színváltós fényezést, meg légrugós futómûvet.
Meg szárnyas ajtókat. Meg mondjuk szárnyat se. :lol:
Bármilyen megoldás érdekel az se kiárt, hogy valami nagyon lenullázott gépet akarnék megcsinálni. Mindenre nyitott vagyok, de persze az volna legjobb ha bele lehetne ülni és go!
Nyugi már kivettem a bilibõl a kezem
:wink:
Ami kell viszont és nem engedek, (hogy így kerül hozzám vagy ilyen lesz az már részletkérdés) jó kaszni, jó megbízható, erõs motor, enyhe ültetés,(használhatóság:!:), valami felni (kitalálás alatt), meg kipuff oszt jónap!
Annyi! JDM mindenekelõtt!
:wink:
Válasz küldése