Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Repedt szélvédővel fel lehet menni a pályára?
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Mobil gumis nem mindig van.
Ha rendezveny van akkor igen, de tudomadom szerint csak nyiltnap lesz.
1es kategoriaba jelentkezunk
Torott szelvedot nemtudom, kell ra matrica!!
Ha rendezveny van akkor igen, de tudomadom szerint csak nyiltnap lesz.
1es kategoriaba jelentkezunk
Torott szelvedot nemtudom, kell ra matrica!!
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Srácok a saját és a többiek játékának az óvása miatt én kizárólag tökéletes állapotban levő autóval mennék fel a pályára. Ha valaki mondjuk feljön és lerobban, le kell vontatni, beesik a szélvédője, akkor az a másik 24 autós játékát is abban a pillanatban elrontja, mivel onnantól ha kis gond van, az 10 perc csúszás, ha nagy gond van, akkor vége az etapnak és a foglalt helyeink azonnal elillannak, nem kapunk helyette másikat. Persze be lehet kockáztatni bármit, csak kérdés, megéri e.
Mobilgumis csak rendezvényen van kint, ilyenkor csak hot-dog van kint.
Bubi kérdezte, hogy nem mennénk e el a racecenterbe. Nem vagyok nagy szimulátoros és mostanság idővel sem vagyok túlzottan elengedve. Ennek ellenére az ötlet jó, viszont sajnos a kanyarokon kívül sajnos semmiben sem hasonlít egy szimulátor egy laikusnak, maximum annyiban, hogy melyik kanyar után melyik jön. A pálya dőlése, az erő, hanghatások, teljesen más, mint élőben. Persze aki szimulátoron nőtt fel, annak más tészta és könnyen össze tudja kapcsolni a számítógépes világot az élővel, de nem tudom mennyien vagyunk ilyenek.
Mobilgumis csak rendezvényen van kint, ilyenkor csak hot-dog van kint.
Bubi kérdezte, hogy nem mennénk e el a racecenterbe. Nem vagyok nagy szimulátoros és mostanság idővel sem vagyok túlzottan elengedve. Ennek ellenére az ötlet jó, viszont sajnos a kanyarokon kívül sajnos semmiben sem hasonlít egy szimulátor egy laikusnak, maximum annyiban, hogy melyik kanyar után melyik jön. A pálya dőlése, az erő, hanghatások, teljesen más, mint élőben. Persze aki szimulátoron nőtt fel, annak más tészta és könnyen össze tudja kapcsolni a számítógépes világot az élővel, de nem tudom mennyien vagyunk ilyenek.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Igen, teljesen más tészta. Illetve tapasztalat, hogy a nyílt napokról szerzett tapasztalatok sokat segítettek a szimulátoros versenyeken. Biztos, hogy vannak különbségek de rengeteget segít oda-vissza.
A totalcaros Pista és Bandi is sokat gyakorolt szimulátoron mielőtt nekivágtak a zöld pokolnak. Ez tényleg sokszor hit vita, de most nem ez a lényeg. Aki időt tud erre szánni annak hasznára fog válni, sőt egy plusz élményt kap. Akár egy akár több szimulátort is ki, lehet bérelni (nem tétel), amiben tudok segítek azoknak akik ígénylik.
A totalcaros Pista és Bandi is sokat gyakorolt szimulátoron mielőtt nekivágtak a zöld pokolnak. Ez tényleg sokszor hit vita, de most nem ez a lényeg. Aki időt tud erre szánni annak hasznára fog válni, sőt egy plusz élményt kap. Akár egy akár több szimulátort is ki, lehet bérelni (nem tétel), amiben tudok segítek azoknak akik ígénylik.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
[web 100%,930]https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ders=false"[/web]
Fram is benne a listában
Jó lesz ez srácok
Ennyi ritka Toyota autó és különleges motor ritkán van egy kupacban.
Bármi kérdés merül fel, írjátok bátran!
Még 5 fő jelentkezését várjuk, akik a gyakorlati vezetéstechnikai oktatásos részhez is tudnak csatlakozni.
Fram is benne a listában
Jó lesz ez srácok
Ennyi ritka Toyota autó és különleges motor ritkán van egy kupacban.
Bármi kérdés merül fel, írjátok bátran!
Még 5 fő jelentkezését várjuk, akik a gyakorlati vezetéstechnikai oktatásos részhez is tudnak csatlakozni.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Anyagi megfontolásból szeretném lemondani a részvételt.
Hamarosan indul az építkezés és nem szeretném megkockáztatni, hogy a részvételi díjon felül, bármilyen egyéb anyagi vonzata legyen eme remeknek ígérkező eseménynek számomra. Nézőként szívesen részt veszek, ha időm engedi, mert nagyon izgalmasnak ígérkezik az esemény, remek emberek társaságában.
Hamarosan indul az építkezés és nem szeretném megkockáztatni, hogy a részvételi díjon felül, bármilyen egyéb anyagi vonzata legyen eme remeknek ígérkező eseménynek számomra. Nézőként szívesen részt veszek, ha időm engedi, mert nagyon izgalmasnak ígérkezik az esemény, remek emberek társaságában.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Mármint szeretnéd de nem teszed. Mert fentebb volt vala a lemondási határidő. Az építkezes projekt meg gondolom nem e kettő közt jött. Én meg fogorvoshoz kell, hogy menjek, és az előző hónapokban túlköltekeztem. Most is pénzre gyűjtök. 
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH Nagy Tavaszi Találkozó - Ipolyrét / 2016.05.14
Azért örülnék, ha velünk tartanál.
Maximum nem mész 3 menetet, csak egyet. Az amortizáció lehetősége nagyon nagy mértékben múlik azon, mennyire mész el a végletekig. És fontos!, attól, hogy nagyobb féktávot veszel, még kanyarban ugyanúgy mehetsz határon és ugyanúgy gyorsíthatsz ki, aminek eredménye nem feltétlenül jelent súlyos másodperceket. Mentem így és meglepően gyors voltam...
SŐT! Nézd meg a TTG-s Gokartozós videót. 5-10%-nyi fékkel több körön át tudtam támadni Bubit. Tehát semmi sem lehetetlen!
Ha már kijössz, szerintem 1 menetre azért nevezz.
Válaszod megvárom még, mielőtt szerkesztenék.
Maximum nem mész 3 menetet, csak egyet. Az amortizáció lehetősége nagyon nagy mértékben múlik azon, mennyire mész el a végletekig. És fontos!, attól, hogy nagyobb féktávot veszel, még kanyarban ugyanúgy mehetsz határon és ugyanúgy gyorsíthatsz ki, aminek eredménye nem feltétlenül jelent súlyos másodperceket. Mentem így és meglepően gyors voltam...
SŐT! Nézd meg a TTG-s Gokartozós videót. 5-10%-nyi fékkel több körön át tudtam támadni Bubit. Tehát semmi sem lehetetlen!
Ha már kijössz, szerintem 1 menetre azért nevezz.
Válaszod megvárom még, mielőtt szerkesztenék.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Sajnos akkor sem tudom vállalni. Túl nagy a kockázati faktor. A szívem egyértelműen a pályára hív. De most az eszemre kell hallgatnom... sajnálom.
Bubi azért egy fogászatot, meg egy építkezést ne hasonlítsunk össze, ha csak nem 24karátos aranyból lesz az összes fogad.
Bubi azért egy fogászatot, meg egy építkezést ne hasonlítsunk össze, ha csak nem 24karátos aranyból lesz az összes fogad.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Ha valaki esetleg elgondolokozott, hogy mégsem csapná szét az utcai gumiját de nincs másik szett az jelezze.
Gyula barátomnál van egy szett használt (Farkas Kristóf féle), elég jó állapotú Toyo T1R szett.
Méret: 195 / 50 R15
Ár és részletek privátban.
Gyula barátomnál van egy szett használt (Farkas Kristóf féle), elég jó állapotú Toyo T1R szett.
Méret: 195 / 50 R15
Ár és részletek privátban.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Az eddigi fix nevezők listája:
1. Pacsker / TE71 GT Coupe
2. Bubidisc / E11 Liftback
3. Toytomi / E9 Liftback
4. Vitya77 / E9 Liftback GT-i
5. Montoya / IS
6. Bruce E9 / E9 Liftback GT-i
7. Bohi / E8 Sedan GT
8. Bardos6 / E9 Liftback GT-i
9. Mozso / E12 Hatchback Turbo
10. Sancy / E11 Hatchback G6 TTE
11. Zuzmow / E9 Hatchback Si
12. Zoo.HUN / E8 Hatchback GT
13. Wortex / E9 Liftback GT-i
14. Én / E12 Hatchback Turbo
15. Csepi / E12 TS
16. CrazyHorse / AE86 GT
17. Toytib / AE82 GT
18. Fram / AE82 GT
+1 Szuti / T20 Celica GT4
25 fő a limit az első futamon, szabad még 6 hely.
1. Pacsker / TE71 GT Coupe
2. Bubidisc / E11 Liftback
3. Toytomi / E9 Liftback
4. Vitya77 / E9 Liftback GT-i
5. Montoya / IS
6. Bruce E9 / E9 Liftback GT-i
7. Bohi / E8 Sedan GT
8. Bardos6 / E9 Liftback GT-i
9. Mozso / E12 Hatchback Turbo
10. Sancy / E11 Hatchback G6 TTE
11. Zuzmow / E9 Hatchback Si
12. Zoo.HUN / E8 Hatchback GT
13. Wortex / E9 Liftback GT-i
14. Én / E12 Hatchback Turbo
15. Csepi / E12 TS
16. CrazyHorse / AE86 GT
17. Toytib / AE82 GT
18. Fram / AE82 GT
+1 Szuti / T20 Celica GT4
25 fő a limit az első futamon, szabad még 6 hely.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Sziasztok!
Csak egy rövid kiegészítés a mai nap történtekről. Most egyeztettem Pacskerrel és úgy néz ki, hogy miénk a pálya kizárólagosan, ha péntekig kivisszük nekik a 25*8000ft-ot, tehát lefoglaljuk az egész etapot. Ugye annak a 6 embernek, aki még nem tudjuk, hogy ki lesz, megelőlegezzük a beugróját, viszont van 2-3 fontos információ, ami mellett nem szabd elmenni, de egy részüket lehet, hogy említettem már.
Pacsker mondta, hogy állítólag ma kapnia kell mindenkinek egy levelet az utalási információkról, hogy még idejében megérkezzen az összeg Pacskerhez és utána ne saját zsebből kelljen pótolni a végösszeget, amit ki kell vinni a Hungaroringre.
Tehát aki most nevez és elfogadja, hogy elutalja a pénzt, az befizette magát a pályanapra és az elméleti segítségre, oktatásra is és a pályázásra is, ha esik, ha fúj, ha közbejön bármi, lerobban a kocsija, tehát ha óriás felhőszakadás lesz, akkor is van menés, igaz más íveken, de a program kizárólag akkor változik, ha a Hungaroring mondja le a nyílt napot. Úgyhogy legyen szíves így tervezzen mindenki, hogy akkor utaljon, ha tényleg jön akármi van! tulajdonképpen minden rendezvényen itt dől el, hogy mennyire lesz komoly az érdeklődés.
A Hungaroring által kapunk egy külön boxot az oktatásra, , úgyhogy szerintem 7-től ki kellene érni, hogy biztosan kész legyünk mindennel és az elméleti részt el tudjuk kezdeni időben, majd aztán legyen idő arra is, hogy állítgassuk a gépeket is egy kicsit a pályázás előtt.
Nem tudom, hogy rádiókkal hogy állunk, nekem pl nincsen, ha valaki tud adni, akkor megvenném, kibérelném, vagy valami ilyesmi, de ha linket tudtok, akkor betehetnétek ide is, hogy képben legyen az is, akinek amúgy nincs és hogy tudjuk, hogy milyet érdemes venni.
Ami még nagyon fontos és már említettem korábban is, hogy tényleg legyetek szívesek olyan állapotban feljönni a pályára, hogy ne durranjon el senkinek semmi a kocsin, mert ha mondjuk 5 perc után valaki belebombázna a gumifalba, vagy kifolyatna fél liter olajat a pálya bármelyik részén, nagyjából 0 a valószínűsége, hogy visszakapjuk azt az időt bármelyik későbbi etapban.
Mára szerintem ennyi van és akkor legyetek szívesek utaljátok el a pénzt, hogy ne szívjuk be a dolgot. Persze mostantól elkezdünk dolgozni a várólistán is, tehát 8-10 autóst megpróbálunk még összerántani, hogy tényleg meg legyen a létszám.
Üdv,
Szuti
Csak egy rövid kiegészítés a mai nap történtekről. Most egyeztettem Pacskerrel és úgy néz ki, hogy miénk a pálya kizárólagosan, ha péntekig kivisszük nekik a 25*8000ft-ot, tehát lefoglaljuk az egész etapot. Ugye annak a 6 embernek, aki még nem tudjuk, hogy ki lesz, megelőlegezzük a beugróját, viszont van 2-3 fontos információ, ami mellett nem szabd elmenni, de egy részüket lehet, hogy említettem már.
Pacsker mondta, hogy állítólag ma kapnia kell mindenkinek egy levelet az utalási információkról, hogy még idejében megérkezzen az összeg Pacskerhez és utána ne saját zsebből kelljen pótolni a végösszeget, amit ki kell vinni a Hungaroringre.
Tehát aki most nevez és elfogadja, hogy elutalja a pénzt, az befizette magát a pályanapra és az elméleti segítségre, oktatásra is és a pályázásra is, ha esik, ha fúj, ha közbejön bármi, lerobban a kocsija, tehát ha óriás felhőszakadás lesz, akkor is van menés, igaz más íveken, de a program kizárólag akkor változik, ha a Hungaroring mondja le a nyílt napot. Úgyhogy legyen szíves így tervezzen mindenki, hogy akkor utaljon, ha tényleg jön akármi van! tulajdonképpen minden rendezvényen itt dől el, hogy mennyire lesz komoly az érdeklődés.
A Hungaroring által kapunk egy külön boxot az oktatásra, , úgyhogy szerintem 7-től ki kellene érni, hogy biztosan kész legyünk mindennel és az elméleti részt el tudjuk kezdeni időben, majd aztán legyen idő arra is, hogy állítgassuk a gépeket is egy kicsit a pályázás előtt.
Nem tudom, hogy rádiókkal hogy állunk, nekem pl nincsen, ha valaki tud adni, akkor megvenném, kibérelném, vagy valami ilyesmi, de ha linket tudtok, akkor betehetnétek ide is, hogy képben legyen az is, akinek amúgy nincs és hogy tudjuk, hogy milyet érdemes venni.
Ami még nagyon fontos és már említettem korábban is, hogy tényleg legyetek szívesek olyan állapotban feljönni a pályára, hogy ne durranjon el senkinek semmi a kocsin, mert ha mondjuk 5 perc után valaki belebombázna a gumifalba, vagy kifolyatna fél liter olajat a pálya bármelyik részén, nagyjából 0 a valószínűsége, hogy visszakapjuk azt az időt bármelyik későbbi etapban.
Mára szerintem ennyi van és akkor legyetek szívesek utaljátok el a pénzt, hogy ne szívjuk be a dolgot. Persze mostantól elkezdünk dolgozni a várólistán is, tehát 8-10 autóst megpróbálunk még összerántani, hogy tényleg meg legyen a létszám.
Üdv,
Szuti
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Egy életem-egy halálom, egy ilyen bulit nem hagyok ki.
Évjárat, Típus : 2001, E11 facelift
Karosszériakivitel: Sedan
Önsúly ~1050 kg
Sofőr súlya ~100 kg
Súlycsökkentés: nincs
Motor: 4ZZ-FE
Gyárilag közölt teljesítmény: 97 LE
Becsült jelenlegi teljesítmény: 95 LE
Motor (fejlesztés, kipufogó is): gyári motor és kipufogó
Üzemanyag: OMV MaxxMotion 95
Meghajtás: első kerék
Váltó, végáttétel: 5 fokozatú gyári
Kerék és gumiméret: 14"
Guminyomás (Bar): 2,2-2,3 "hidegen"
Gumitípus, márka: Vredestein Sportrack 5, 185/65R14
Rugó: Gyári
Lengéscsillapító: Gyári
Fék elöl: gyári tárcsa
Fék hátul: gyári dob
Sofőr volt-e már a ringen, ismeri-e nagyjából a pályát (akár szimulátorból): Nem voltam
Eddigi legjobb köridő: --
Egyéb megjegyzés: --
A kocsi jövő héten megy szervízbe a TTG-hez, ógyhigy frissen lesz átnézve, és cserélve lesz rajta minden szükséges dolog.
Pacsker, küldj nekem is egy számlaszámot, és utalom a pénzt!
Évjárat, Típus : 2001, E11 facelift
Karosszériakivitel: Sedan
Önsúly ~1050 kg
Sofőr súlya ~100 kg
Súlycsökkentés: nincs
Motor: 4ZZ-FE
Gyárilag közölt teljesítmény: 97 LE
Becsült jelenlegi teljesítmény: 95 LE
Motor (fejlesztés, kipufogó is): gyári motor és kipufogó
Üzemanyag: OMV MaxxMotion 95
Meghajtás: első kerék
Váltó, végáttétel: 5 fokozatú gyári
Kerék és gumiméret: 14"
Guminyomás (Bar): 2,2-2,3 "hidegen"
Gumitípus, márka: Vredestein Sportrack 5, 185/65R14
Rugó: Gyári
Lengéscsillapító: Gyári
Fék elöl: gyári tárcsa
Fék hátul: gyári dob
Sofőr volt-e már a ringen, ismeri-e nagyjából a pályát (akár szimulátorból): Nem voltam
Eddigi legjobb köridő: --
Egyéb megjegyzés: --
A kocsi jövő héten megy szervízbe a TTG-hez, ógyhigy frissen lesz átnézve, és cserélve lesz rajta minden szükséges dolog.
Pacsker, küldj nekem is egy számlaszámot, és utalom a pénzt!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára MDaemon 2016 máj. 04, 09:14 pm-kor.
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Egy életem, egy halálom
Na ez már beszéd!!
Többiek is gyertek, gyertek!!!
Eladó/kiadó helyek!

Ha lesz számozás, én kérném a 8-ast.
Na ez már beszéd!!
Többiek is gyertek, gyertek!!!
Eladó/kiadó helyek!
Ha lesz számozás, én kérném a 8-ast.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.
Az eddigi fix nevezők listája:
1. Pacsker / TE71 GT Coupe
2. Bubidisc / E11 Liftback
3. Toytomi / E9 Liftback
4. Vitya77 / E9 Liftback GT-i
5. Montoya / IS
6. Bruce E9 / E9 Liftback GT-i
7. Bohi / E8 Sedan GT
8. Bardos6 / E9 Liftback GT-i
9. Mozso / E12 Hatchback Turbo
10. Sancy / E11 Hatchback G6 TTE
11. Zuzmow / E9 Hatchback Si
12. Zoo.HUN / E8 Hatchback GT
13. Wortex / E9 Liftback GT-i
14. Én / E12 Hatchback Turbo
15. Csepi / E12 TS
16. CrazyHorse / AE86 GT
17. Toytib / AE82 GT
18. Fram / AE82 GT
19. MDaemon / E11 Sedan
+1 ToyoTeamGarage-ből Szuti / T20 Celica GT4
25 fő a limit az első futamon, szabad még 5 hely.
1. Pacsker / TE71 GT Coupe
2. Bubidisc / E11 Liftback
3. Toytomi / E9 Liftback
4. Vitya77 / E9 Liftback GT-i
5. Montoya / IS
6. Bruce E9 / E9 Liftback GT-i
7. Bohi / E8 Sedan GT
8. Bardos6 / E9 Liftback GT-i
9. Mozso / E12 Hatchback Turbo
10. Sancy / E11 Hatchback G6 TTE
11. Zuzmow / E9 Hatchback Si
12. Zoo.HUN / E8 Hatchback GT
13. Wortex / E9 Liftback GT-i
14. Én / E12 Hatchback Turbo
15. Csepi / E12 TS
16. CrazyHorse / AE86 GT
17. Toytib / AE82 GT
18. Fram / AE82 GT
19. MDaemon / E11 Sedan
+1 ToyoTeamGarage-ből Szuti / T20 Celica GT4
25 fő a limit az első futamon, szabad még 5 hely.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
