AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Dension-éknak van erre kész megoldása, ami a gyári fej CD tár bemenetére köthető. 
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Köszönöm a tippet!
Néztem a densiont illetve a parrottot. Nem tudom, hogy az utóbbival van e valakinek személyes tapasztalata de amennyiben igen, kérem ne tartsa magában. Főleg az MKI9000-es érdekelne a parrotból.
Néztem a densiont illetve a parrottot. Nem tudom, hogy az utóbbival van e valakinek személyes tapasztalata de amennyiben igen, kérem ne tartsa magában. Főleg az MKI9000-es érdekelne a parrotból.
-
Fukszi
- Visszajáró

- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2015 dec. 01, 12:08 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Hello
Lenne egy olyan kérdésem hogy E11 es corolla-ban a tűzfalon hol kéne áthúzni a tápkábelt egy mély ládának mert nézegettem de ötletem sincs.
Lenne egy olyan kérdésem hogy E11 es corolla-ban a tűzfalon hol kéne áthúzni a tápkábelt egy mély ládának mert nézegettem de ötletem sincs.
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Gyári köteg mellett be lehet bújni simán, a gyári gumidugóban. Ha jól rémlik a kuplung munkahenger alatt megy be valahol... 
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Ez engem is komolyan erdekelne...PHoNX írta:Sziasztok!
Bocsássatok meg a lustaságomért. Biztosan itt van a válasz csak épp nem találtam.
A kérdés a következő:
Adott egy 2003-as corolla kazettás fejegységgel. Szükségem lenne, BT kihangosítóra valamint USB lejátszásra.
Az első a fontosabb, a másodiknak örülnék de ha nem megy, akkor sincs minden veszve.
A rádióban található átlag fogyasztás ill. egyéb adatkijelzéseket szeretném megtartani.
Milyen lehetőségeim vannak, mit tanácsolnátok? Ha nem a megfelelő topicot választottam akkor örülnék ha átnavigálna valaki oda.
- frank
- Újonc

- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2015 jan. 09, 07:34 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Kaposvár
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Sziasztok!
Bocs, hogy ide is berakom a kérdésem, de rossz helyre írtam először.
Fórumon olvastam, hogy e12-be úgy lehet berakni másik fejegységet, hogy nem kell feltétlenül kiszedni a gyári egységet (nekem kazettás), hanem, ha jól értettem, akkor a hamutartó feletti lebillenős tároló helyére be lehet építeni. Én nézegettem, de nem úgy tűnik, hogy egy 1 din-es fejegység beférne oda. Konkrétan egy Pioneer MVH-180UB lenne az. Az ajtaját ugyan nem szedtem le (féltem, hogy letörik) csak odapróbáltam, de nekem kisebbnek tűnt a hely. Ráadásul nem is "téglalap", hanem kicsit trapéz alakú az említett rekesz. Vagy rosszul gondolnám?
Bocs, hogy ide is berakom a kérdésem, de rossz helyre írtam először.
Fórumon olvastam, hogy e12-be úgy lehet berakni másik fejegységet, hogy nem kell feltétlenül kiszedni a gyári egységet (nekem kazettás), hanem, ha jól értettem, akkor a hamutartó feletti lebillenős tároló helyére be lehet építeni. Én nézegettem, de nem úgy tűnik, hogy egy 1 din-es fejegység beférne oda. Konkrétan egy Pioneer MVH-180UB lenne az. Az ajtaját ugyan nem szedtem le (féltem, hogy letörik) csak odapróbáltam, de nekem kisebbnek tűnt a hely. Ráadásul nem is "téglalap", hanem kicsit trapéz alakú az említett rekesz. Vagy rosszul gondolnám?
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Be lehet faragni, de szét kell vágni hozzá a középkonzolt...
Én inkább a gyárit dobnám ki...
Én inkább a gyárit dobnám ki...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Talán itt folytassuk, mert erősen kötődik a témához:
Pacsker írta:És a mai (2.) meglepi
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=PXi3ds2 ... e=youtu.be[/BBvideo]
Hábé korhű, 1983-as Pio fejegysége újra a szeren.
Megtisztítva, világítással, kis helyrepofozással.
Sajnos elég karcos, de amennyiben ez lesz a Celica "HIFI"-je, szerintem boldogan dolgoznak majd együtt és ékes darabja lesz az utastérnek.
Pacsker írta:2 csatis alapból, de lehet átkapcsolni 4-re
Gondolom 2-2-t sorba köt az ember vagy nem is tudom.
Turan6 írta:Ajánlok hozzá egy ilyet.
http://www.aliexpress.com/item/2016-Bra ... .21.whhjjm
Már megrendeltem magamnak is, amint kipróbálom beszámolok az eredményről.
habe írta:Kösz Matyi! Ultrajó! Karcok nem érdekesek. Hangulatra megyünk , nem OT-re.![]()
Ha ennek csak delej kell a kazetta egységből, akkor írjad a beszámolót, mert a szalagot a Pio már nem szereti, igaz kazettám sincs egy ideje.Turan6 írta:Ajánlok hozzá egy ilyet.
http://www.aliexpress.com/item/2016-Bra ... .21.whhjjm
Már megrendeltem magamnak is, amint kipróbálom beszámolok az eredményről.
Turan6 írta:Úgy olvasom hogy a delejt is saját "kútfőből" veszihabe írta:Kösz Matyi! Ultrajó! Karcok nem érdekesek. Hangulatra megyünk , nem OT-re.![]()
Ha ennek csak delej kell a kazetta egységből, akkor írjad a beszámolót, mert a szalagot a Pio már nem szereti, igaz kazettám sincs egy ideje.Turan6 írta:Ajánlok hozzá egy ilyet.
http://www.aliexpress.com/item/2016-Bra ... .21.whhjjm
Már megrendeltem magamnak is, amint kipróbálom beszámolok az eredményről.Ahogy elnézem a képeket; - amikor lemerülne a belső akksi akkor tölthető szivargyújtóról. Bele egy pár Gb-os memóriakártya és azt hallgathatsz ami jólesik.
Jelenlegi autómban egy rádiófrekvenciára állítható és szivargyújtóba helyezhető MP3 jeladó van, de az elég vacak, mivel az egyéb rádiójelek néha bezavarnak.
habe írta:Ok, meglátod milyen. Autóban nem élet-halál a zene nekem.Turan6 írta:
Úgy olvasom hogy a delejt is saját "kútfőből" vesziAhogy elnézem a képeket; - amikor lemerülne a belső akksi akkor tölthető szivargyújtóról. Bele egy pár Gb-os memóriakártya és azt hallgathatsz ami jólesik.
Jelenlegi autómban egy rádiófrekvenciára állítható és szivargyújtóba helyezhető MP3 jeladó van, de az elég vacak, mivel az egyéb rádiójelek néha bezavarnak.
Amúgy a modern kor egy fejegységet tudott kitermelni, amire csettintek, és ha kendács nélkül bemenne, még a konyhabútorban is elnézegetném.
Beteg. Imádom.
montoya írta:Yatour cucc, ami CD tárnak emulálja magát, és belemén az USB.
Megmarad a gyári fejegség, kesztyűtartóban ott az USB-s cucc, oda rakhatod a pendrive-ot meg az SD kártyát.
Ebayen 50 juró, és még én is be tudtam szerelni magamnak.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Srácok!
Bármi lehetséges, amit csak szeretne az ember....
kábeleknél és a fémes kapcsolatoknál, azonban ilyen autókban, amik úgyis zajosak, úgyis kicsi és rosszul elhelyezett a hangszórójuk, aligha hallanánk meg a különbséget egy audio CD és egy új A2DP-s BT 2/3/4.0-s adatátvitel közt. Magyarul gyönyörűen, élvezhetően szólnak az így átküldött hanganyagok.
Egy ilyen Bluetooth vevő egység már 1-2 ezer FT-ért is vásárolható!!! (tehát az új audio bemenetünkkel össze kapcsoljuk a műszerfal mögött. Adunk neki egy kis átalakítóval ACC-re kapcsolt fix 5V-os tápot is és az egységet elhelyezzük mondjuk a tükör környékén (kábel az A oszlopban), ahol nincs szem előtt és mégis könnyen hozzáférhető. Pontosabban, HA csak zenét akarunk így hallgatni, akkor az lehet a kesztyűtartóban, vagy akár az alvázra rögzítve is, hisz nyomkodnunk sem kell. Azonban butaság lenne kihagyni a lehetőséget, miszerint ezek nagy része már alkalmas a telefonálás kihangosítására az autó audió rendszerén keresztül. Pár éve még voltak szenvedések, hisz új a technológia, de mára 5000Ft-ért!!! olyan kínai egységet lehet vásárolni, amiben a zajszűrő tényleg csodákat művel, ami ahogy elfordítjuk a kulcsot automatikusan csatlakozik a telefonunkhoz, ami akár több telefonnal is tud párosodni, így akár a hátul ülők is megmutathatják milyen zenéjük van.... Ezeket illik az utastér légeteréhez kapcsolódó első részben elhelyezni (ezért javasoltam a tükröt), mert általában beépített mikrofonuk van és ezeken már fellelhető 1-3-5db egyszerű gombocska is. Egy fő gomb, amivel leállítjuk/indítuk a zenét, amivel fogadjuk/elutasítjuk/lerakjuk a hívást; kettő/négy, amivel pedig léptetjük a számokat, emeljük a saját hangerejét (itt már beléphet az ASL korrekció is!).
No de az okos telefonok egy része már hangvezérelt, van rajta autó mód, így a lehetőségek tárháza kimeríthetetlen. Diktálhatunk és olvastathatunk fel vele sms-t/e-mailt, bemondhatjuk hova akarunk menni és a zenét lehalkítva odanavigál, bemondja a trafikat..., de még beszélgetni is lehet sokukkal, ami igazán perverz. Ha hangvezérelt, akkor pl egy "Hi Galaxy"-vel gombnyomás nélkül utasíthatjuk, ha nem, akkor meg vagy az eszköz fő gombjával vagy a telefonon egy gombbal indítható mindez. Az eszközök közül bőven tudunk válogatni van még matt kocka formájú is, így még nem is feltűnő a veterán beltérben. Általában egyébként kisebbek, mint egy gyufásdoboz és ezek segítségével NINCS lógó, fityegő (táp és AUX) kábel, kilógó pendrive az utastérben. Szemre 35 éves retro, mégis telefonálunk úgy az utasokkal, hogy a zsebembe a telefon és közbe halkan bemondja, hogy traffipax várható.
Jómagam használom az E9-ben (az E7-ben a tütéken kívül nem sok mindent akarok hallani, ott a 2DIN inkább férfias látvány
) és mindenkinek csak ajánlom a Bluetooth-os megoldást. Főleg, ha neadj Isten a VÉDA tényleg figyelni fogja a kézből telózást is... Tényleg biztonságosabb kihangosítóval és nem utolsó sorban kényelmesebb is... Ja és a topic lényege. Innentől BÁRMIT tudunk hallgatni a kocsiban. Egyszerűen, gyorsan, rejtve...
Bármi lehetséges, amit csak szeretne az ember....
- Szerintem vagy meghagyja rádiónak az ember két kis első gagyesz hangszóróval a korhű fejegységet. (Egy ilyen autóba úgysem zenét hallgatni ül be az ember. Ha kap egy pirosat a vasúti átjáróban vagy vár valakire, akkor elhallgat valami Tilost vagy Jazzyt és kész.)
- Nem érdekli a korhű megjelenés és vesz egy 1-2 DIN-es modern fejegységet, ami azt tud, amit csak a tulaj szeretne.
- Vesz egy modern, de korhű kinézetű új fejegységet. Egyre nagyobb divat, már a komolyabb gyártóktól is elérhetők. (pl. króm dupla tekerő gombos mindent tudó kamugép)
- Ha számít a korhű megjelenés, keres egy audio bemenetet. Legtöbbször CD-tár, vagy 2DIN-re előkészített végfokos egységeknél a második egység bemenete (CD-Minidisc-külön kazi)
(montoya ebbe a Pio-ba NINCS CD-tár bemenet)
Ha nincs bemenet, mert, mint esetünkben egy nagyon régi kazi rádió, akkor vagy berak egy "adapter kazit" modern vagy régi kivitelben.
Vagy ha fontos az is, hogy ne lógjon ki a száján mindig egy kábel, vagy ne legyen kinyitva mindig a kazetta ajtaja (nem csak esztétika, porosodás miatt is fontos), akkor keres egy kreatív elektroműszerészt és gyártat rá egy külső bemeneti forrást. Ha emulálni kell a "kazi/CD IN" jelet, hogy elektromosan is átkapcsoljon rádióról, akkor kell valahova egy manuális külső (korhű/gyári nem használt vagy rejtett kapcsoló), vagy egy automata megoldás. Apu már csinált mindkét félét. AE86-ba (2DIN-es Toyota) külső korhű kapcsoló műszerfal aljára elrejtve. - Így megmaradt a CD-Kazi-Rádió, plusz lett egy AUX bemenet is. Illetve olyat is (SW20 MR2 Toyota 1din kazi-rádió) , ami egy Jack aljzat végével összedolgozott mikrokapcsoló volt. Ezt a Jack aljzatot el lehetett rejteni bárhol a műszerfalon, vagy a kesztyűtartóban. Ahogy bedugta a külső forrást az ember, azonnal átkapcsolt CD emulálásra "AUX"-ra és mehetett a zene. (utóbbi kapcsoló extraszopó volt)
Jómagam ezeket a megoldásokat preferálom, ha muszáj zene a régi autóba. Szemre marad minden korhű, sehol egy lógó vezeték (visszatérünk rá), viszont egy audió bemenettel gyakorlatilag végtelenek a lehetőségeink.
Ezek a megoldások nyilván zsebbe nyúlósak. Komoly szakértelmet kíván, hisz akár egy rossz méréssel is haza lehet vágni a fejegységet, no meg meg kell szerezni a sokszor 30+ éves speckó rádió eredeti lábkiosztását (CD tár tüskéit is egyesével), be kell szerezni hozzájuk a gyári kapcsolási rajzot, meg a hardver is lehet költségesebb, ha ilyen-olyan rejtett foglalatot / kapcsolót, szuper kábelt... akar az ember.
Hátránya annyi lehet, hogy SLA/ASL (ki hogy hívja) források közti hangerő kiegyenlítés/egyedi beállítás nem lép érvénybe. Ez egy "volume tekeréssel" nyilván orvosolható, de van aki az automatizáltat kívánja. Ha ez gond, illetve a retro fejegység teljesítménybeli / hangszínbeli / funkcióbeli lehetőségeit kevésnek találja, akkor komolyabb beruházással meg lehet oldani, hogy az csak az audio jelet továbbítja egy kesztyűtartóban/ülés alatt... elhelyezett komoly, modern egységnek, ami valójában végzi a hangosítást. Innentől kezdve már mondhatnánk, hogy csak dísz szerepe van a korhű fejegységnek, de nem hasonlítanám a főleg amerikai autós veterán körökben előszeretettel használt megoldással, miszerint ezek csak a műszerfal közepén pózolnak, de a kesztyűtartóban ott a modern kor gyermeke. A fent vázolt megoldásnál igenis be lehet kapcsolni a vintage szerzeményt és azzal vezéreljük a rendszert.
Még annyi megjegyzés, hogy, mint pl.: esetünkben a régi Pio belső erősítője ugyan bevallottan kis teljesítményű (akkoriban még nem dobálóztak a sok 10 Wattokkal, de a kis szám ellenére meglepő erő lakozik benne...), ettól függetlenül sokszor maiakat megszégyenítő hangzással rendelkeznek. A rajtuk lévő EQ-val iszonyat kiemeléseket lehet elérni és olyan kristály tisztán szólnak, hogy élvezet hallgatni őket. Persze most a régi high-end holmikról beszélek...
Egy ilyen Bluetooth vevő egység már 1-2 ezer FT-ért is vásárolható!!! (tehát az új audio bemenetünkkel össze kapcsoljuk a műszerfal mögött. Adunk neki egy kis átalakítóval ACC-re kapcsolt fix 5V-os tápot is és az egységet elhelyezzük mondjuk a tükör környékén (kábel az A oszlopban), ahol nincs szem előtt és mégis könnyen hozzáférhető. Pontosabban, HA csak zenét akarunk így hallgatni, akkor az lehet a kesztyűtartóban, vagy akár az alvázra rögzítve is, hisz nyomkodnunk sem kell. Azonban butaság lenne kihagyni a lehetőséget, miszerint ezek nagy része már alkalmas a telefonálás kihangosítására az autó audió rendszerén keresztül. Pár éve még voltak szenvedések, hisz új a technológia, de mára 5000Ft-ért!!! olyan kínai egységet lehet vásárolni, amiben a zajszűrő tényleg csodákat művel, ami ahogy elfordítjuk a kulcsot automatikusan csatlakozik a telefonunkhoz, ami akár több telefonnal is tud párosodni, így akár a hátul ülők is megmutathatják milyen zenéjük van.... Ezeket illik az utastér légeteréhez kapcsolódó első részben elhelyezni (ezért javasoltam a tükröt), mert általában beépített mikrofonuk van és ezeken már fellelhető 1-3-5db egyszerű gombocska is. Egy fő gomb, amivel leállítjuk/indítuk a zenét, amivel fogadjuk/elutasítjuk/lerakjuk a hívást; kettő/négy, amivel pedig léptetjük a számokat, emeljük a saját hangerejét (itt már beléphet az ASL korrekció is!).
No de az okos telefonok egy része már hangvezérelt, van rajta autó mód, így a lehetőségek tárháza kimeríthetetlen. Diktálhatunk és olvastathatunk fel vele sms-t/e-mailt, bemondhatjuk hova akarunk menni és a zenét lehalkítva odanavigál, bemondja a trafikat..., de még beszélgetni is lehet sokukkal, ami igazán perverz. Ha hangvezérelt, akkor pl egy "Hi Galaxy"-vel gombnyomás nélkül utasíthatjuk, ha nem, akkor meg vagy az eszköz fő gombjával vagy a telefonon egy gombbal indítható mindez. Az eszközök közül bőven tudunk válogatni van még matt kocka formájú is, így még nem is feltűnő a veterán beltérben. Általában egyébként kisebbek, mint egy gyufásdoboz és ezek segítségével NINCS lógó, fityegő (táp és AUX) kábel, kilógó pendrive az utastérben. Szemre 35 éves retro, mégis telefonálunk úgy az utasokkal, hogy a zsebembe a telefon és közbe halkan bemondja, hogy traffipax várható.
Jómagam használom az E9-ben (az E7-ben a tütéken kívül nem sok mindent akarok hallani, ott a 2DIN inkább férfias látvány
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- frank
- Újonc

- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2015 jan. 09, 07:34 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Kaposvár
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Azért nem szerettem volna kidobni a gyárit, mert nem akarom "megtörni" a gyári kinézetet. Nem, mintha annyira fontos lenne a külső hőmérséklet meg fogyasztási adatok, csak úgy jobban tetszik. Fejegység eleve megvan, csak faragás nélkül szerettem volna berakni az újat, hátha később meggondolnám magam, vagy,ha később eladom és az új tulajnak meg nem tetszene a fabrikálás...PiciPeti írta:Be lehet faragni, de szét kell vágni hozzá a középkonzolt...
Én inkább a gyárit dobnám ki...
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Ha már ennyire belemerültünk, akkor elbüszkélkedem az én kis szuper-karcmentes krc-300-as kenwood-ommal 
Nagyon ritka még a trio-kenwood időkből származó 1983-as, mint amilyen évjáratú az az autó amiben lesz.
Utoljára az ebayen láttam belőle egyet, akkor is very rare vintage jelzőkkel ékesítve.
Íme:


Nagyon ritka még a trio-kenwood időkből származó 1983-as, mint amilyen évjáratú az az autó amiben lesz.
Utoljára az ebayen láttam belőle egyet, akkor is very rare vintage jelzőkkel ékesítve.
Íme:



- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Jópofa, gratula! 
Japán autóba Japán rádiót.
Nekem is van pár gyöngyszemem, de az Pio és gyári Toyota. Egyszer majd lefotózom őket.
Japán autóba Japán rádiót.
Nekem is van pár gyöngyszemem, de az Pio és gyári Toyota. Egyszer majd lefotózom őket.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Ez engem is érint,mert hasonlóan nekem is régi magnó kerül beépítésre,de azért már kaziból nem tartottam meg sokat! Ha hazamegyek dobok fel képet én is a szerzeményről! 
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
Re: AutóHiFi szerelés, és minden ami hozzá tartozik
Pacsker írta:Jópofa, gratula!
Japán autóba Japán rádiót.
Nekem is van pár gyöngyszemem, de az Pio és gyári Toyota. Egyszer majd lefotózom őket.
Oké! Jöhetnek. Bírom a retro hifiket!TRD írta:Ez engem is érint,mert hasonlóan nekem is régi magnó kerül beépítésre,de azért már kaziból nem tartottam meg sokat! Ha hazamegyek dobok fel képet én is a szerzeményről!![]()


