ELADÓ COROLLA
- Mongi
- Visszajáró

- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2008 márc. 11, 04:50 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: ELADÓ COROLLA
Holland finomság occsóért:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
Akiben japán szív dobog!
Toyota Corolla Liftback "77 ex owner
Toyota Corolla 1.6 SOL, hb 2005
Toyota Corolla Liftback "77 ex owner
Toyota Corolla 1.6 SOL, hb 2005
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- domi007
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: ELADÓ COROLLA
Facebookról
"Szomszédom Toyota Collola Gépkocsija 1997 es eladó. 190000 km
T: 0620 2652938
Irányár 500000 Ft."


"Szomszédom Toyota Collola Gépkocsija 1997 es eladó. 190000 km
T: 0620 2652938
Irányár 500000 Ft."


AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
Hülye első autós baromság, de úúúgy megvenném 
Ugyanilyenem volt. Plüssös, 1.6-os, Zenki és még a színe is
http://olx.hu/hirdetes/toyota-corolla-1 ... 45b4bccb0f


Ha valakinek kell olcsó, nagy és megbízható autó, jó vétel lehet.
Tudom, hogy "tuningos", de mégis gondos gazdának látszik és talán gyorsan visszaalakíthatók az átalakítások
Ugyanilyenem volt. Plüssös, 1.6-os, Zenki és még a színe is
http://olx.hu/hirdetes/toyota-corolla-1 ... 45b4bccb0f


Ha valakinek kell olcsó, nagy és megbízható autó, jó vétel lehet.
Tudom, hogy "tuningos", de mégis gondos gazdának látszik és talán gyorsan visszaalakíthatók az átalakítások
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Szultán82
- Visszajáró

- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2009 jan. 17, 05:18 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: ELADÓ COROLLA
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ra-8500350
A tulaj szerint 200ekm nél vette meg egy könyves cégtől, ekkor azonnal cserélt kuplungot és fékeket. Létezik, hogy 200e nél elkopik egy gyári kuplung? Rákérdeztem az olajfogyasztásra is. Egy csereperiódus alatt (ami nála 15ekm???) a nívó tetejétől az aljáig fogy le, rátölteni nem szokott. Családi szerelő csinálja és vagy 5w- vagy 10w40-et tölt rá, sajnos pontosan nem tudta, de azt igen, hogy omw olajat.
Van valamilyen ötletetek, hogy a magas olajfogyit hogyan lehet kiszúrni?
Valaki ismeri ezt az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ra-8500350
A tulaj szerint 200ekm nél vette meg egy könyves cégtől, ekkor azonnal cserélt kuplungot és fékeket. Létezik, hogy 200e nél elkopik egy gyári kuplung? Rákérdeztem az olajfogyasztásra is. Egy csereperiódus alatt (ami nála 15ekm???) a nívó tetejétől az aljáig fogy le, rátölteni nem szokott. Családi szerelő csinálja és vagy 5w- vagy 10w40-et tölt rá, sajnos pontosan nem tudta, de azt igen, hogy omw olajat.
Van valamilyen ötletetek, hogy a magas olajfogyit hogyan lehet kiszúrni?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
Egy olyan ember, aki nem tud autót vezetni pár ezer km alatt elkoptat egy kuplungot.
200 szerintem nem vészes...
Ha VALÓBAN 15 ezer km alatt lemegy full-ról min-ra, akkor az a 6cl/1000km szerencsés olajfogyasztás
Sajnos vásárlásnál nem igazán szűrhető ki az olajfogyasztás. Tippelgetni lehet, de ha nem annyira eszi, hogy látványos/érezhető legyen, akkor nehéz dió.
(esetleg szag, füstölés, kipufogó lerakódás, olajbetöltő lecsavarás és kox keresés) Ezek árulkodó jelek lehetnek, de simán meg lehet szívni. Írjatok kifejezetten erre szólóan "garipapírt", még ha nevetséges is.
200 szerintem nem vészes...
Ha VALÓBAN 15 ezer km alatt lemegy full-ról min-ra, akkor az a 6cl/1000km szerencsés olajfogyasztás
Sajnos vásárlásnál nem igazán szűrhető ki az olajfogyasztás. Tippelgetni lehet, de ha nem annyira eszi, hogy látványos/érezhető legyen, akkor nehéz dió.
(esetleg szag, füstölés, kipufogó lerakódás, olajbetöltő lecsavarás és kox keresés) Ezek árulkodó jelek lehetnek, de simán meg lehet szívni. Írjatok kifejezetten erre szólóan "garipapírt", még ha nevetséges is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: ELADÓ COROLLA
Szerintem az olajfogyasztás mértékét képtelenség meghatározni vásárlás előtt.
Ha olajos a kipufogó, az már régen rossz, az a motor és valszeg katalizátor is döglött.
Hiába tűnik egészségesnek a kipufogó "színezettsége" (értsd: hártya szerű, sötét, száraz korom, ami a legtöbb autó kipugogójában megtalálható), ettől még 5-6000km alatt simán elcsipegethet 1 liter motorolajat (természetesen a vvt-i motorokról beszélek, ezekkel van tapasztalatom).
Hogy ez sok, vagy kevés, mindenki döntse el magának, de számítani kell rá vásárlásnál.
Az olajbetöltő sapka letekerése sem ad megfelelő pontosságú információt: egy 150-250.000km-t futott vvt-i motor belsejében szó szerinti kokszosodás nem lehet (amennyiben rendszeresen és megfelelő minőségben történtek az olajcserék), azonban, sötétebb arany, vagy barnás színű elszíneződés teljesen természetes. Sajnos, ez sem jelent semmit az olajfogyasztásra vonatkozóan, hogy van-e, vagy nincs.
Szerény véleményem szerint, egy átlagos évi 10-15.000km-es futás mellett, ha 5-6000km/1 literes olajfogyás miatt még nem szabad megbontani a gyári motort. Ez az ég világon semmiben nem jelent érezhető hátrányt (motor járása, kibocsátás, üzemanyag fogyasztás, menetteljesítmények, stb.). Kb 2 tankolásonként célszerű/ajánlott ellenőrizni a motorolaj szintjét és pótolni, ha szükséges.
Az olajcsere intervallumokat a gyári 15.000km helyett célszerű lerövidíteni 10.000km-re és minden esetben a gyári specifikációnak minimum megfelelő, márkás (!), jó minőségű (!) motorolajat (5W-30, ACEA A3/B3 B4, API SJ) és lehetőleg gyári, vagy szintén jó minőségű (MANN, Knecht, Denso, stb.) olajszűrőt kell használni. Nem 5W-40-et, nem 10W-40-et, hanem minimum 5W-30-at, vagy 0W-30-at. Ha nincs mérhető olajfogyasztás, akkor nagyon ajánlott a 0W-30 viszkozitás.
A "vastagabb" olajra váltás csak elkendőzi egy rövid ideig az esetleges olajfogyasztást, majd később felgyorsítja és visszafordíthatatlanná teszi a folyamatot, tehát, ellenjavallott!
Bocsánat a hosszú postért, de ezeknél a vvt-i motoroknál nem lehet eléggé hangsúlyozni a vastagabb olaj valósan is károsító hatását.
Ha olajos a kipufogó, az már régen rossz, az a motor és valszeg katalizátor is döglött.
Hiába tűnik egészségesnek a kipufogó "színezettsége" (értsd: hártya szerű, sötét, száraz korom, ami a legtöbb autó kipugogójában megtalálható), ettől még 5-6000km alatt simán elcsipegethet 1 liter motorolajat (természetesen a vvt-i motorokról beszélek, ezekkel van tapasztalatom).
Hogy ez sok, vagy kevés, mindenki döntse el magának, de számítani kell rá vásárlásnál.
Az olajbetöltő sapka letekerése sem ad megfelelő pontosságú információt: egy 150-250.000km-t futott vvt-i motor belsejében szó szerinti kokszosodás nem lehet (amennyiben rendszeresen és megfelelő minőségben történtek az olajcserék), azonban, sötétebb arany, vagy barnás színű elszíneződés teljesen természetes. Sajnos, ez sem jelent semmit az olajfogyasztásra vonatkozóan, hogy van-e, vagy nincs.
Szerény véleményem szerint, egy átlagos évi 10-15.000km-es futás mellett, ha 5-6000km/1 literes olajfogyás miatt még nem szabad megbontani a gyári motort. Ez az ég világon semmiben nem jelent érezhető hátrányt (motor járása, kibocsátás, üzemanyag fogyasztás, menetteljesítmények, stb.). Kb 2 tankolásonként célszerű/ajánlott ellenőrizni a motorolaj szintjét és pótolni, ha szükséges.
Az olajcsere intervallumokat a gyári 15.000km helyett célszerű lerövidíteni 10.000km-re és minden esetben a gyári specifikációnak minimum megfelelő, márkás (!), jó minőségű (!) motorolajat (5W-30, ACEA A3/B3 B4, API SJ) és lehetőleg gyári, vagy szintén jó minőségű (MANN, Knecht, Denso, stb.) olajszűrőt kell használni. Nem 5W-40-et, nem 10W-40-et, hanem minimum 5W-30-at, vagy 0W-30-at. Ha nincs mérhető olajfogyasztás, akkor nagyon ajánlott a 0W-30 viszkozitás.
A "vastagabb" olajra váltás csak elkendőzi egy rövid ideig az esetleges olajfogyasztást, majd később felgyorsítja és visszafordíthatatlanná teszi a folyamatot, tehát, ellenjavallott!
Bocsánat a hosszú postért, de ezeknél a vvt-i motoroknál nem lehet eléggé hangsúlyozni a vastagabb olaj valósan is károsító hatását.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Szultán82
- Visszajáró

- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2009 jan. 17, 05:18 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: ELADÓ COROLLA
Köszönöm szépen a segítséget!
Elmentem megnézni, és habár a hirdetés már inaktív, biztos nem azért mert eladta..... Egyszerűen katasztrófa szegény autó. A hátsó ajtók még a dilettáns szememnek is furcsán álltak. Kinyitottam a csomiajtót. Szőnyeg, pozdorja fel. Hátfal csúnyán összetörve és javítva, fenéklemez bal oldala kb olyan volt mintha a szendvicsemről ledobott alufóliát néztem volna és egy hatalmas ronda varrat díszelgett rajta keresztbe. Jobb kerékjáratnál állta víz. Kiegyenlítő tartályban egy csepp víz sem volt de a hűtőben sem túl sok, felső vízcső teljesen üres. Eladó erre: "nem tudtam, hogy a vizet is nézni kell, azt hittem csak az olajat." Klíma nem működött, szerinte azért mert a hidegben letiltja egy elektronika, de tutira jó max csak gáz kell bele. Hátsó futómű zörög csattog, de ezt mondta is a telefonban. Személyesen még annyit tett hozzá hogy ezek a budai fekvőrendőrök kb 10ekm-enként kinyírják a hátsó futóművét és mindig ugyan azokat a szilenteket kell cserélni. Érdekes....
Kormány tükör sima és fényes, pedálokon a gumi alól már kikandikál a fém. Keresztapám biztosan 200e-et futott e11-ében a pedálok negyed ennyire nincsenek széttaposva, ezt alapul véve a km valódiságáról sem vagyok meggyőzve. Nem mintha ez lett voltan a legfőbb bajom, csak annyira állította, hogy valós futásteljesítmény. Ha valaki tervezte megnézni, szerintem nem érdemes vesztegetni vele az idejét. Ja és az ár 100%-ban fix!
Amúgy a motorja jó volt
szerintem
Elmentem megnézni, és habár a hirdetés már inaktív, biztos nem azért mert eladta..... Egyszerűen katasztrófa szegény autó. A hátsó ajtók még a dilettáns szememnek is furcsán álltak. Kinyitottam a csomiajtót. Szőnyeg, pozdorja fel. Hátfal csúnyán összetörve és javítva, fenéklemez bal oldala kb olyan volt mintha a szendvicsemről ledobott alufóliát néztem volna és egy hatalmas ronda varrat díszelgett rajta keresztbe. Jobb kerékjáratnál állta víz. Kiegyenlítő tartályban egy csepp víz sem volt de a hűtőben sem túl sok, felső vízcső teljesen üres. Eladó erre: "nem tudtam, hogy a vizet is nézni kell, azt hittem csak az olajat." Klíma nem működött, szerinte azért mert a hidegben letiltja egy elektronika, de tutira jó max csak gáz kell bele. Hátsó futómű zörög csattog, de ezt mondta is a telefonban. Személyesen még annyit tett hozzá hogy ezek a budai fekvőrendőrök kb 10ekm-enként kinyírják a hátsó futóművét és mindig ugyan azokat a szilenteket kell cserélni. Érdekes....
Kormány tükör sima és fényes, pedálokon a gumi alól már kikandikál a fém. Keresztapám biztosan 200e-et futott e11-ében a pedálok negyed ennyire nincsenek széttaposva, ezt alapul véve a km valódiságáról sem vagyok meggyőzve. Nem mintha ez lett voltan a legfőbb bajom, csak annyira állította, hogy valós futásteljesítmény. Ha valaki tervezte megnézni, szerintem nem érdemes vesztegetni vele az idejét. Ja és az ár 100%-ban fix!
Amúgy a motorja jó volt
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: ELADÓ COROLLA
Jesszusom! Szegény autó! Szerinted a motorja jó állapotú lehetett, vajon milyen időközönként kaphatott friss, minőségi olajat? Nekem momentán kb éppen a napokban lesz 2 éve, hogy áll a Corollám a garázsban a sérülés miatt és nem üres sem a hűtője, sem a kiegyenlítő tartálya. Igaz, egy fél liter fagyállót elbírna, de használat alatt soha nem kellett pótolgatni, a max jelzéstől nem tért el.
Nagyon messziről el kell kerülni ezt az autót.
Épp most beszélgettünk a TCH fórumon is egy faceliftes sedan E12-ről. Fórumtárs lekérte a káreseményeit az autónak, 2008 óta 82.000, 167.000, 1,4Millió, 166.000Ft javítási káreseményi költségek... no comment...
Nagyon messziről el kell kerülni ezt az autót.
Épp most beszélgettünk a TCH fórumon is egy faceliftes sedan E12-ről. Fórumtárs lekérte a káreseményeit az autónak, 2008 óta 82.000, 167.000, 1,4Millió, 166.000Ft javítási káreseményi költségek... no comment...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Re: ELADÓ COROLLA
Erről tud valaki valamit? Esetleg klubosé?
Az látszik, hogy az első hűtőrács nem az eredeti...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... rt-8564769
Az látszik, hogy az első hűtőrács nem az eredeti...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... rt-8564769
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: ELADÓ COROLLA
Állat, simán elfogadnám! 
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Re: ELADÓ COROLLA
Hát, ha jó.
Azért volna jó tudni valami az előéletéről, vagy legalább olyan valaki, aki látott már olyat aki látta...
Azért volna jó tudni valami az előéletéről, vagy legalább olyan valaki, aki látott már olyat aki látta...
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
- domi007
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: ELADÓ COROLLA
Ő árulja FacebookonBandagoose írta:Erről tud valaki valamit? Esetleg klubosé?
Az látszik, hogy az első hűtőrács nem az eredeti...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... rt-8564769
https://www.facebook.com/szimonetta.kalo?fref=nf
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Re: ELADÓ COROLLA
domi007 írta:Ő árulja FacebookonBandagoose írta:Erről tud valaki valamit? Esetleg klubosé?
Az látszik, hogy az első hűtőrács nem az eredeti...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... rt-8564769
https://www.facebook.com/szimonetta.kalo?fref=nf
"Állat, simán elfogadnám!
Corolla E11 G6 HB 4E-FE

