Elkészültem az autóm belterével, gondoltam, megmutatom milyen lett, hátha mások is kedvet kapnak az átalakításhoz.
Az autóm facelift-es szedán, 1.4 vvti motorral.

Nem túl jó a képminőség, de a lényeg így is látszik.




KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


Gyakorlatilag kicseréltem a belső teret a facelift előttire. Nincs fedélzeti computer, a műszeregység is a régiből van, a klímakapcsoló és az óra is (sajnos a kapcsolókból csak sötétszürkét tudtam venni, az kicsit elüt a többitől, mert alapvetően világosszürke a belső. Szereztem középre egy nagy tárolódobozt is, meg egy szakaszolós ablaktörlőkapcsolót.Jorn írta:Mit alakítottál át ?
Annyi volt, hogy a wiring diagram-ból kinéztem, hogy melyik két kábel jön a hőmérőtől és azokat a műszeregységen rákötöttem a megfelelő lábakra a csatlakozókon. Annyi volt a trükk, hogy ugyanaz a két kábel, ami a régi corollákban van, a fedélzeti computer csatlakozójára megy, mert ott írja a hőmérsékletet alapból.Gratula!
Látom szépen mutatja már a hőmérsékletet!
Hogy sikerült összehozni a műszeregység kijelzőjét a faceliftes kábelköteggel?

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Köszi akkor jól tippeltem, egyszer van a gyári műanyag anyás történet ami az alsó burkeszt fogja a lökihez, meg a másik 10X10 es műanyag anya amit ha bepattintasz síkba lesz kb.Pacsker írta:Műanyag patentok a lökhárítóra (menetek) és a toldaton keresztül csavarokkal rakod fel.
EPC szerint 2 féle műanyag "mama" és egy féle csavar.
Írj ZDoman-nak, talán ő meg tudja mondani biztosan a darabszámot.



KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

Mintha csak a sajátomat látnám.Pacsker írta:Akkor egy az egyben six autója?
Emiatt akkor kötelező a részvét a Tavaszi talin. Valószínűleg ő is kijön a családdal. A két hasonmás azért ütős lenne a képeken és a videókon
A projektet akkor várjuk! (másold be nyugodtan az eddig fejlesztéseket a fórumról)