pézsé írta:Ferdehátú e10-esnek miért nem nyílik belülrõl a csomagtérajtaja rendesen?
Ha bentrõl nyitom akkor kattan, az ajtó felemelkedik egy kicsit, de még mindig be van akadva. Ha kulccsal nyitom kintrõl akkor kattanás után olyan magasra emelkedik h. simán lehet nyitni.
A Bowden könnyen jár, a helyén van minden vége. Nekem is bowdent kéne cserélni?
Köszi.
Simán lehet, hogy meg van nyúlva és azért nem nyit rendesen.
Valószínûleg csere.
Helló,
A bowden nyúlását megnéztem, nyitott ajtónál a csomagtérben kb 5mm-t lehetett elhúzni a zártól. Oda vágtam egy kemény mûanyag dübelbõl 4mm hézagolót, bepattintottam, de az ajtó nem pattant ki ugyanúgy, csak az utastérben mozdul rövidebbet a kar.
Végül megoldódott a csomagtérnyitás problémája bowdencsere nélkül. A kasznin lévõ gumibak öregedett el és esett össze. Ez rugóként löki ki az ajtót, ha a bowdennel kiakasztjuk. Szerencsére az ajtón lévõ kemény mûanyag nem fáradt el. Fellazítottam az ajtón lévõt és lefelé feszítettem amennyire lehetett (kb 2mm ) és visszahúztam a csavarral. így már szépen kipattan ha belülrõl nyitom.
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F 08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Na ez szuper hír. Örülök, hogy sikerült megoldanod. Lehet nekem is meg kéne néznem a gumibakokat, mert már nekem se ugrik fel rendesen. Vagyis még azért kinyílik, de már nem annyira, hogy pl. a lámpa felkapcsoljon.
pézsé írta:Ferdehátú e10-esnek miért nem nyílik belülrõl a csomagtérajtaja rendesen?
Ha bentrõl nyitom akkor kattan, az ajtó felemelkedik egy kicsit, de még mindig be van akadva. Ha kulccsal nyitom kintrõl akkor kattanás után olyan magasra emelkedik h. simán lehet nyitni.
A Bowden könnyen jár, a helyén van minden vége. Nekem is bowdent kéne cserélni?
Köszi.
Simán lehet, hogy meg van nyúlva és azért nem nyit rendesen.
Valószínûleg csere.
Helló,
A bowden nyúlását megnéztem, nyitott ajtónál a csomagtérben kb 5mm-t lehetett elhúzni a zártól. Oda vágtam egy kemény mûanyag dübelbõl 4mm hézagolót, bepattintottam, de az ajtó nem pattant ki ugyanúgy, csak az utastérben mozdul rövidebbet a kar.
Végül megoldódott a csomagtérnyitás problémája bowdencsere nélkül. A kasznin lévõ gumibak öregedett el és esett össze. Ez rugóként löki ki az ajtót, ha a bowdennel kiakasztjuk. Szerencsére az ajtón lévõ kemény mûanyag nem fáradt el. Fellazítottam az ajtón lévõt és lefelé feszítettem amennyire lehetett (kb 2mm ) és visszahúztam a csavarral. így már szépen kipattan ha belülrõl nyitom.
Csinálnál egy fotót, hogy is néz ki ez a bowdenes nyitás? Az enyém csak kulccsal hajlandó, gyárilag.
IceRocko írta:
Simán lehet, hogy meg van nyúlva és azért nem nyit rendesen.
Valószínûleg csere.
Helló,
A bowden nyúlását megnéztem, nyitott ajtónál a csomagtérben kb 5mm-t lehetett elhúzni a zártól. Oda vágtam egy kemény mûanyag dübelbõl 4mm hézagolót, bepattintottam, de az ajtó nem pattant ki ugyanúgy, csak az utastérben mozdul rövidebbet a kar.
Végül megoldódott a csomagtérnyitás problémája bowdencsere nélkül. A kasznin lévõ gumibak öregedett el és esett össze. Ez rugóként löki ki az ajtót, ha a bowdennel kiakasztjuk. Szerencsére az ajtón lévõ kemény mûanyag nem fáradt el. Fellazítottam az ajtón lévõt és lefelé feszítettem amennyire lehetett (kb 2mm ) és visszahúztam a csavarral. így már szépen kipattan ha belülrõl nyitom.
Csinálnál egy fotót, hogy is néz ki ez a bowdenes nyitás? Az enyém csak kulccsal hajlandó, gyárilag.
Nem értem konkrétan, mirõl kérsz képet?
A csomagtérben lévõ zárszerkezetrõl, vagy ami a vezetõülés alatt van?
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F 08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Az a gondja hogy valahogy le kellene venni a nevérõl a gépet. (pl egy romániai magyarnak eladná a verdát papíron.) Most ki van vonva a forgalomból. Ha bontóba viszi, akkor meg nem tudja õ eladni az alkatrészeit.
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F 08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Szükségem van s.o.s.-ben egy 1.6 4A-FE hengerenkénti gyári leömlõre.
Vagy, ha csereszabatos a hengerenkéntivel az egybeöntvény, akkor az is jó.
A mostanin egyszerre letört mind a 4 csõ tõbõl.
s.o.s. köszi
Szükségem van s.o.s.-ben egy 1.6 4A-FE hengerenkénti gyári leömlõre.
Vagy, ha csereszabatos a hengerenkéntivel az egybeöntvény, akkor az is jó.
A mostanin egyszerre letört mind a 4 csõ tõbõl.
s.o.s. köszi
Sajna nekem nincs, de elsõ generációs Avensis, Carina E, Celica (T18). Ezeké is jó lehet. Bontóból esetleg ...
eladó momo sportkormány corolla e-10 liftback-be volt ,de jó összes e-10 es corollához az agy sztem e-11 es hez is,agy+kormány 22000 ft ,felül egy kicsit már kopott a kormány
Bohi írta:Elado egy szervo E10 4AFE-bol. Kompletten meg van, bontatlan a rendszer. Jo E9 es E8-hoz is.
30ert viheto. Nem hirdetem meg sehol, ha nem megy el itt csak akkor rakom fel mashol, aki kapja marja!