Oldal: 1 / 1

Levegõszûrõ

Elküldve: 2009 júl. 09, 12:33 pm
Szerző: Dáwidka
Üdv, rég voltam erre, azóta történt ez-az.
Érdekelne némi levegõszûrõ "tuning". Direktszûrõt érdemes-e bele rakni karburátoros ótóba, pláne hogy kettõ is kéne bele.

Elõre is köszi ha vki tud nekem tanácsot adni.

Elküldve: 2009 júl. 09, 12:53 pm
Szerző: DBandesz
Szia! Mindenképpen ér valamennyit, de nagy ugrásra ne számíts. Általánosságban egy direktszûrõ kb. 1-5% teljesítménynövekedést okoz. Azt azonban ne felejtsd el, hogy míg a befecskendezõs modellek "utánamennek" a többlet levegõnek, addig a karburátoros modelleket utána kell állítani. Ez valószínûleg többletfogyasztást fog eredményezni.

Még egy dolog: csak és kizárólag kiváló minõségû direktszûrõt vegyél, mint pl. K&N, Greddy, HKS. Drágább, de biztosabb szûrést ad. A tisztántartására jobban oda kell figyelni, mosni és olajozni kell. Olajnak én a Castrol Air Cleaner olaját használom. Nem a Corollához, a Hondához :D

Elküldve: 2009 júl. 09, 01:26 pm
Szerző: Pacsker
Mivel a tied duplakarbis 4 torokkal (igen lehet irígykedni többiek :) ), ezért én mindenképpen tütesort és hengerenkénti kis légszürõket ajánlanék.
A teljesítmény növekedésben nem nagyon hiszek, vagyis csak minimálisan, de a hangja sokkal de sokkal szebb lesz :D
A tisztításra mindenképpen figyelj oda!!!

Kép

Elküldve: 2009 júl. 09, 02:02 pm
Szerző: murray
multkor láttam egy videot a jutyubon egy karbis 2e motor direktszurovel. nagyon penge volt

Elküldve: 2009 júl. 09, 10:05 pm
Szerző: Lackó
Szerény nyomott véleményem, hogy így önmagában egy baromság, parasztvakítás. Akkor persze jó, ha a hengerfejed meg van csinálva, pl olyan hegyes tengely, hogy 1500 alatt leáll a motor, és alapjáraton fel-
borul a kocsi, úgy billeg a motor benne, bõvített csatornák, polír......stb.
De csak úgy önmagában lóf@szt nem ér.Lesz persze jó kis szívóhang, és
majd "érzed az erõt" miatta........