Oldal: 65 / 163

Elküldve: 2011 máj. 08, 06:33 pm
Szerző: six
Egy szerelõ ismerõsnél voltam, aki kérdezte, hogy nekem van-e a motortérben a hûtõmaszk és a hûtõ között terelõlemezem. Megnéztük, nekem nincs de van ott két fülecske, szóval lehet hogy való volna oda olyan kis vízszintes mûanyag terelõ lap, mint ami az E12-eseken van.
Hirdetnek egy G6-ost, azon sincs: Kép

(Ott kéne állítólag lennie, ahol a motortérfedél zárja is van.)

Királyréten kérdeztem 1-2 embert, nem láttak még soha ilyet. A kérdés az, hogy létezik-e és hogy milyen célt szolgál, illetve hogy változik-e bármi is ha ott van az a légterelõ? :-)

Elküldve: 2011 máj. 08, 09:12 pm
Szerző: PiciPeti
Szerintem annak annyi lehet a feladata, hogy ne tudjon a levegõ a hûtõ felett "elszökni"...

Elküldve: 2011 máj. 08, 10:59 pm
Szerző: montoya
Ezen a képen jól látszik a facelift:

Kép

Elküldve: 2011 máj. 09, 08:46 am
Szerző: Laic
janos951 írta:Lassan egy éve gazdája vagyok egy lassan 12 éves corollának (99-es, szép békaszemû:)). Abszolute elégedett vagyok vele. Ámbár élesebb kanyarban kattogás hallgató jobb elsõ kerék felöl. Nem vagyok hozzáértõ, de gondolom a féltengely kopása okozhatja.
Arra lennék kiváncsi, hogyha odaáig fajul a dolog, hogy cserélni kell, akkor ennek milyen anyagi következményei vannak/lesznek?
A választ elõre is köszönöm.
Nekem a bal külsõ féltengely csuklóm kotyogott, annak az anyagára 15e körül volt (GLO típusú) és én mondjuk több mással szereltettem, de szerintem a szerelési díja 5e körül lehet.

Elküldve: 2011 máj. 09, 10:39 am
Szerző: janos951
Laic írta: Nekem a bal külsõ féltengely csuklóm kotyogott, annak az anyagára 15e körül volt (GLO típusú) és én mondjuk több mással szereltettem, de szerintem a szerelési díja 5e körül lehet.
Köszi. Féltem attól, hogy 100e környéki összeget írtok:)

Elküldve: 2011 máj. 09, 03:25 pm
Szerző: Sancy
Esetleg KERÉKAGYCSAPÁGY is lehet, bár az inkább mély BÚÚGÓ hangot hallat, (ugye,,, BUBI???! )
Ha viszont éles ropogás vagy kattogás, akkor tényleg féltengely lehet.
Ha szervizbe viszed a munkadíj inkább 10-15 között lesz, jobb ha ezt tudod.

Mellesleg van egy jobbos féltengelyem, vagy ha újat akarsz beszerzésben tudok segíteni, igény esetén beszerelésben is...

Elküldve: 2011 máj. 09, 03:45 pm
Szerző: Laic
Ejjj, akkor nekem nagyon baráti áron dolgoztak (nem is szervízbe vittem :) )
Volt egy hátsó kerékcsapágyam is, de érdekes mód a kocsiban semmit nem lehetett hallani, csak amikor emelõn megpörgették a kereket. A hideg is kirázott olyan hangja volt :?

Elküldve: 2011 máj. 10, 01:49 pm
Szerző: hami
Van egy jó hírem meg egy kevésbé jó.

Kezdem a jóval hogy van e11 szerelési útmutatóm képekkel illusztrálva, a kevésbé jó hogy angol és a képek nem túl szépek viszont angoltudás nélkül is rálehet jönni erre arra belõle.

Hogy ne csak nekem legyen közzé teszem , jó étvágyat :D

A link ahonnan letölthetõ:

http://carsmanual.net/1997-2002-Toyota- ... anual.html

Elküldve: 2011 máj. 10, 02:24 pm
Szerző: bepi81
hami írta:Van egy jó hírem meg egy kevésbé jó.

Kezdem a jóval hogy van e11 szerelési útmutatóm képekkel illusztrálva, a kevésbé jó hogy angol és a képek nem túl szépek viszont angoltudás nélkül is rálehet jönni erre arra belõle.

Hogy ne csak nekem legyen közzé teszem , jó étvágyat :D

A link ahonnan letölthetõ:

http://carsmanual.net/1997-2002-Toyota- ... anual.html
Nekem ez a link nem mûködik. Nem tudom letölteni. :cry:

Elküldve: 2011 máj. 10, 02:52 pm
Szerző: Laic
Nekem megy, de rákérdezett biztonsági okokból. Lehet neked is valami be van állítva és azért nem engedi.
Angol nyelven már nekem is megvan, de sehol sem találtam magyarul. Létezik egyáltalán?

Elküldve: 2011 máj. 10, 04:39 pm
Szerző: Bubi
Sancy írta:Esetleg KERÉKAGYCSAPÁGY is lehet, bár az inkább mély BÚÚGÓ hangot hallat, (ugye,,, BUBI???! )
Az nem a toronycsapágy Sancy? :lol: :lol: :lol:

Elküldve: 2011 máj. 10, 05:44 pm
Szerző: Sancy
ggrrrr :twisted: :twisted:

Elküldve: 2011 máj. 10, 10:29 pm
Szerző: hami
magyar verziót nem nagyon találtam még

E11 HB-k sportosság szerint

Elküldve: 2011 máj. 15, 11:53 am
Szerző: sede7
Site admin úr tanácsára kopizva a projektembõl (kiegészítéseket, korrekciókat tárt karokkal várok!):

Megpróbálom összeszedni a háromajtós (európai) elsõ generációs (békalámpás) E11-eket ~sportosság szempontjából.

"Alap"
Itthon többnyire 4E-FE motorral (1.3) szerelt autók járnak, de azért nem ritkaság az 1.6-os, 4A-FE szívû példány sem.
Az "alapmodelleken" sem koptató, sem komolyabb hátsó légterelõ nincs, csak egy kis elem. Lásd: alap.

"G6"
A G6 nem igazi sportkivitel, inkább amolyan játszós-sportos, hiszen ugyanaz az 1.3-as vagy 1.6-os motor van benne (ráadásul van G6 liftback is), a hatfokozatúvá bõvült váltó pedig nem egy újabb fokozatot jelent pályázáshoz, hanem csak "szétdobja" az hagyományos ötöt hat felé (ellenõrzés alatt).
Ami az optikát illeti, a beltéren több a változás (huzatok, mûszerfal számlapja, stb.), mint kívül: egy sportosabb hûtõmaszk. Az alufelni, a diszkrétebb koptató (elsõ lökhárító alá toldat, 3 darabból áll) továbbra is opcionális tartozék, csakúgy, mint a ködlámpa (javítva). Példa: G6.

"G6R"
Limitált széria, csak 4A-FE motorral (és csak a békalámpás kivitelben).
A G6-hoz képest van plusz csomó minden (lásd G6R admiral projektjét! - toronymerevítõ, sportfutómû, alumínium motorháztetõ), közte a 15"-os gyári alufelni (külön ehhez lévõ hatküllõs, csavarháztakarós polír), egy bivaly koptató (két darabból összeillesztve), oldalsó szoknya és hátul is tárcsafék. Hátsó "szárny" ezen sincs. Példa: G6R.

"TTE"
A Toyota Team Europe többféle kiegészítõt is gyártott az autóhoz, ezeket külön-külön, illetve bizonyos országokban (pl. Anglia) csomagban lehetett megvenni. Ezek voltak többek között: a nagyon komoly, mélyre lógó elsõ lökhárító, hatalmas, kerek ködlámpákkal, az egyáltalán nem ormótlan hátsó szárny, ültetõ rugók, kipufogóvég, különbözõ alufelnik 15-17"
Például: fekete, kék, piros, fehér.

"Carlos Sainz"
Ha jól tudom, a WRC-szabályok miatt piacra kellett dobni - mélyen áron alul -, és kb a kerékjárat szélesítésén és a bukócsöveken kívül minden stimmelt.:)

A WRC szárnyát, ami tényleg idétlen lenne egy városi autóra, nem tudom, hogy bármelyik szériaautó megkapta-e vagy egyáltalán megkaphatta-e. Persze talán utángyártottak vannak.

Hangsúlyozom, hogy pontosan nem vagyok tisztában én sem ezekkel spéci a csomagokkal, kivitelekkel, de hasznosnak tartottam leírni, amit tudok, a lehetséges félreértések számát leszûkítendõ.

(szerkesztve: május 16., de. 11:41).

Elküldve: 2011 máj. 15, 12:35 pm
Szerző: Bubi
Csak egy kérdés. A G6-ban van elsõ és hátsó toronymerevítõ?