Oldal: 65 / 85

Elküldve: 2013 ápr. 27, 07:16 pm
Szerző: Magico1
Sziasztok!

Nekem ez az elsõ Toyotám (2001 évi 1.4), nagyon megszerettem, annyira, hogy azt tervezem (hacsak az élet nem variál v.mit) nem fogom eladni, tõlem már csak nyugdíjba mehet. Barátom (gépjármû kárszakértõ) mikor meglátta és átnézte azt mondta, hogy mostmár nem lesz több gondom autóra:)))

Elküldve: 2013 máj. 28, 09:48 pm
Szerző: bozsibob
Sziasztok!

Tegnap vettem, egy 2003-es évjáratú 1.4 benzin Corollát, eddig francia és német autóim voltak mindegyikbõl sikerült szart kifognom. Most gondoltam nem kockázatok és veszek egy Toyotát...remélem jól döntöttem és jót választottam. Annyi kérdésem lenne, hogy ha tudnátok típushibákat mondani, mire kell számítani mire kell jobban oda figyelni?

Üdv:
Balázs

Elküldve: 2013 máj. 29, 01:52 pm
Szerző: yodamastah
Hello!

Régóta olvasgatom a fórumot, de most regeltem, mert lehet lesz pár kérdésem is.

Régóta vagyok már corollás. 13 évig volt egy E10 a családban amit az utolsó éveiben már csak én használtam. 20 éves korában sajna meg kellett válnom tõle, mert lett egy jó E11 ajánlat amit nem tudtam visszautasítani, és lecseréltem :)

Elküldve: 2013 máj. 29, 03:18 pm
Szerző: Biagio
Mindenkit üdvözlünk itt a fórumon (Magico1, bozsibob, yodamastah). Örülök, hogy csatlakoztatok hozzánk.
Olvasatok, írjatok, kérdezzetek! Na meg minél több rendezvényen részt venni! :wink:

Elküldve: 2013 máj. 29, 03:22 pm
Szerző: Bubi
bozsibob írta:Sziasztok!

Tegnap vettem, egy 2003-es évjáratú 1.4 benzin Corollát, eddig francia és német autóim voltak mindegyikbõl sikerült szart kifognom. Most gondoltam nem kockázatok és veszek egy Toyotát...remélem jól döntöttem és jót választottam. Annyi kérdésem lenne, hogy ha tudnátok típushibákat mondani, mire kell számítani mire kell jobban oda figyelni?

Üdv:
Balázs
...ez milyen?! Azt kell, hogy mondjam, ez alapján az írás alapján, hogy nem a francia és a német autókkal volt gond, hanem te nem voltál elég körültekintõ. Mielõtt egy autót megvásárolsz az a minimum, hogy a típushibáit kívülrõl fújod. Az 1,4-es vvti corik pl. 2005-ös gyártási évig szeret(he)tik csipegetni az olajat. Csak itt nálunk kb. 5 topicban felmerült a téma. Ha már megvetted akkor ezen már nem nagyon lehet segíteni... esõ után köpönyeg. Ne haragudj a csípõs válaszért és nem azt akarom ezzel mondani, hogy nem volt jó választás, mert lehet, hogy soha semmi bajod nem lesz vele... csak hát a márka, a típus választása sem jelent komplett megoldást a kockázatok elkerülésére.

Elküldve: 2013 máj. 29, 11:20 pm
Szerző: bozsibob
Nem is a márkával volt a gond, hanem hogy jó magyar szokás szerint átbasszuk a másikat. Egy peugeot 306-ost mikor vettem, szerelõ nézte át...de azt nem látta, hogy a vétel után 30km-re el megy az olaj nyomás (vissza jelzõ persze nem jelez) és besül a motor. Ráadásul a szerelõ vezetett. Volt még egy-két finomság, de tanul belõle az ember. A típushibákról, meg annyit, hogy apámnak a secnic-be mind a négy ablak emelõje beszart kb 2 hónap alatt az összes, az elektronikája egy pocsék, egr szelep stb...a kocsi 6 éve van nálunk, alig van használva. Nem hinném, hogy ez normális, egyik ismerõsnek meg semmi baja nincs az ugyan ilyen kocsijának. Szóval próbálj elég körül tekintõ lenni. Én arra lettem volna kíváncsi, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak a modelltõl és nem elfogultan.
Üdv

Elküldve: 2013 máj. 29, 11:37 pm
Szerző: Birka
Jobbnál jobb példákat hozol fel, ilyenekre egy felvarrott E11-nél sem kell számítani. Legyen olaj nézve vezérlés cserélve meg kötelezõ dolgok.

Elküldve: 2013 máj. 30, 07:26 am
Szerző: Pacsker
Kedves Bozsibob. Javaslom az E12-vel foglalkozó Topic-ok átolvasását (Fajták --> E12; Projektek...), illetve a Csináld magad-ban található E12-vel kapcsolatos irományokat.
Komoly típushibáról, amitõl rettegni kellene, nem nagyon tudok. Ha már vásárlás elõtt nem is, de utána érdemes egy hozzáértõvel átnézetni az autót és ha nincs komoly rejtett hibája (ebben az esetben a vevõ köteles adott idõn belül visszavenni az autót), akkor megcsinálni rajta a kötelezõket.
Utóbbit az Adok-Veszek --> Vásárlás utáni teendõkben találod.

Ha az autónak eddig is volt gazdája és te is odafigyelsz a minimális karbantartásra, akkor nem lesz nagy gond. Szerintem nem lõttél mellé. Ráadásul a vezérléssel sem kell nagyon foglalkoznod, mivel láncos a motor :)

Elküldve: 2013 máj. 30, 09:26 am
Szerző: bozsibob
Köszönöm! Totaclcar népítéletében megbízhatóság szempontjából igencsak az elején van, ezért gondoltam, hogy belevágok. A kocsit szerelõtõ vettem, ott átnézték, de holnap viszem én is teljes állapot felmérésre, ahogy mondtad a rejtett hibákra kihegyezve. Remélem nem lesz vele gond. Üdv

Bemutatkozás

Elküldve: 2013 jún. 05, 07:32 pm
Szerző: Vikcsi
Sziasztok!

Suzuki Altomat cseréltem le egy Toyota Corolla-ra (2006 kombi). :D
Mûszakilag atnézettem, csak a hátsó fékbetéteket kell majd cserélni; viszont kívül és belül ráfér majd javítás vagy csere.

Üdv.

Elküldve: 2013 jún. 06, 11:03 am
Szerző: szmötyi
Sziasztok!

Pár hete még Amerikában, Los Angelesben élõ magyar ember volnék, aki egy hónapja még két Corollát tudhatott magáénak. Az egyik egy KE70 kombi volt, amit 3 hete pénteken vittek el, a másik még megvan, de elvileg vasárnap mennek megnézni, egy kinti haverom adja el. Ez egy AE86 Panda, amit szerettem volna értelmesen megépíteni, de sajnos nem lesz már rá érkezésem.
Viszont hazaköltözésem után sem szeretnék felhagyni ezzel a hobbival, így most kérném a segítségeteket: keresek eladó, teljesen mindegy milyen állapotú ugyanilyen Hacsit, amibõl aztán egy jó kis shakotan stílusú vasat lehet faragni, 4age blacktop motorral, és nagyon, de nagyon a földön. A még kint vásárolt SSR MKI felnigarnitúrám hamarosan érkezik hozzá a konténerben.
A segítséget elõre is köszönöm!

Elküldve: 2013 jún. 06, 11:14 am
Szerző: Bubi
Azt hiszem most pár szájban összefutott a nyál. Üdv a klubban!
Sok sikert a tervekhez. Mindent dokumentálj majd, és nyiss projekt topicot!

Elküldve: 2013 jún. 06, 11:43 am
Szerző: montoya
szmötyi írta:Sziasztok!

Pár hete még Amerikában, Los Angelesben élõ magyar ember volnék, aki egy hónapja még két Corollát tudhatott magáénak. Az egyik egy KE70 kombi volt, amit 3 hete pénteken vittek el, a másik még megvan, de elvileg vasárnap mennek megnézni, egy kinti haverom adja el. Ez egy AE86 Panda, amit szerettem volna értelmesen megépíteni, de sajnos nem lesz már rá érkezésem.
Viszont hazaköltözésem után sem szeretnék felhagyni ezzel a hobbival, így most kérném a segítségeteket: keresek eladó, teljesen mindegy milyen állapotú ugyanilyen Hacsit, amibõl aztán egy jó kis shakotan stílusú vasat lehet faragni, 4age blacktop motorral, és nagyon, de nagyon a földön. A még kint vásárolt SSR MKI felnigarnitúrám hamarosan érkezik hozzá a konténerben.
A segítséget elõre is köszönöm!
Udv a klubban!

Itthon is szoktak felbukkani, talan most is van egy SR-5 elado hahun. Jol hangzik, sok sikert a projekthez!

E12. 2003.08. havi HB. váltó csapágy hiba.

Elküldve: 2013 jún. 18, 08:58 pm
Szerző: szepk
Sziasztok!.

Szeretnék tanácsot kérni tõletek! 2003-as Terrám van, 2007-ben vettem 120 ezer km.-el. Egy vizpumpát kellett cserélni benne a csapágya miatt.
Most a legnagyobb gondom a váltó zúgása, ami nagyon erõs. Felemeltük az egész kocsit , üresen felváltogattunk, több szakival meghallgattattam, és váltó csapágyra gondolunk.
MOndjatok valamit légyszi, hogy bontottan milyen évjáratot keressek, vagy mennyibe van megjavíttatni? Egyébként most 177.000 km-es de már a kuplung is ráz, rángat indulásnál. Valamint még a szíj hajtás oldali feszítõ, és hátsó bordás vezetõ csapágya is kivan.

Ha valaki tud normális árú bontottat, amire valami garancia van, kérem írjon!!

Elküldve: 2013 jún. 19, 10:33 am
Szerző: to4m5i
bontottan ne is keress, nem éri meg, kinyomócsapágy, kuplung, vezérmû kit, nem lesz kevés