Oldal: 64 / 76

Elküldve: 2013 júl. 23, 03:31 pm
Szerző: Pacsker
E10 Corolla Wagon (vagy Sprinter Carib) --> AE111 Sprinter Trueno BZ-R orral:

Kép

Egyedi, de nem kókány :)

Elküldve: 2013 júl. 23, 04:00 pm
Szerző: montoya
JDM E11 coupe front.

Elküldve: 2013 júl. 23, 04:05 pm
Szerző: Pacsker
Írtam :)

Elküldve: 2013 júl. 23, 04:07 pm
Szerző: montoya
Vak vagyok. :oops:

Elküldve: 2013 aug. 01, 11:32 pm
Szerző: TRD
Nem aggódik a felniszélesség miatt....:D

Kép

Elküldve: 2013 aug. 02, 08:46 am
Szerző: bepi81
Pacsker írta:E10 Corolla Wagon (vagy Sprinter Carib) --> AE111 Sprinter Trueno BZ-R orral:
Ez egy penge kis autó úgy, ahogy van.
Ez milyen ritkaságszámba megy...

Elküldve: 2013 aug. 02, 10:51 am
Szerző: IceRocko
TRD írta:Nem aggódik a felniszélesség miatt....:D

Kép
Nem is a Magyar utakon jár. :)

Elküldve: 2013 aug. 20, 11:58 am
Szerző: Biagio
arnoldoo írta:Sziasztok!

Nemrég vettem egy 94es 3 ajtós e10-est és hát elég ramaty állapotban volt, a motort leszámítva (1.3 xli), ami fantasztikus, hogy mennyire jó állapotú a korához képest. Szóval a lényeg, hogy már rengeteg mindent kijavítottam rajta, emellett sok minden még hátravan, olvasgattam már sokat is a többi topicban és láttam mindenki mennyire segítõkész, remélem nekem is tudtok majd segíteni.

Lesz most pár napom végre, amikor ismét foglalkozhatok vele 8)

Lehet elsõre egyszerûnek fog hangzani, aztán lehet (nagyon remélem) tényleg semmi extra :D szóval a csomagtartó nyitó kis kar (az ülés mellett lent) nem nyitja a zárat. Gondolom a bowden lehet elszakadva, csak nem tudom hátul a csomagtartónál szétszedni a zár körül a boritást, illetve az ülésnél sincs ötletem hogy férhetnék hozzá. Majd ha erre van ötletetek a következõ kérdés h mit csináljak ha sikerült hozzáférni tényleg el van szakadva bele is húzok egy újat...tud valaki segíteni ebben? köszönöm elõre is :)

valószínüleg lesz még néhány kérdésem, de egyenlõre ez is hatalmas segítség lenne, mivel egyenlõre csak kulccsal nyílik, ami elég macerás mikor valakit csak kidobnék valami forgalmas úton és a csomagtartóba van a cucca :D
MFerenc írta:Míg el nem felejtem: ha sokat szeretnél foglalkozni a verdával (és kell is esetleg), inkább nyiss neki projectet, ott fényképekkel is tudod illusztrálni, éppen mit bütyköltél, vagy ha valamihez segítséget kérsz, raksz be képet, könnyebb mindenkinek. Szerintem...

A csomagtér nyitót 2 csavar fogja, egy a küszöb irányában, egy pedig a pedálok felõl az ülés alatti merevítõ felé néz (vezetõülést told hátra, úgy jobban hozzáférhetõ és látható). Ha ezeket kicsavartad, akkor elõre felé ki tudod húzni a két kart magába foglaló konzolt, a bowdenekkel együtt. A csomagtér felõli végét pedig úgy tudod megnézni, hogy nyitott csomagtartónál leszeded a zárnál lévõ nagy mûanyagot (a karosszérián, nem az ajtón), és alatta megtalálod a szerkezetet. Ezek után látod, meg van-e a bowden. Ha megvan, akkor sok egyéb probléma lehet, kinyúlt, elhajlott a nyitásnál kiemelkedõ szerkezet stb. Én anno hiába pótoltam a kart, nem tudtam eljutni odáig, hogy karral lehessen nyitni :(
A bowden vége speciális kialakítású, nem tudom, simán tudsz-e újat húzni a helyébe, vagy csak gyári jó-e...
arnoldoo írta:köszi az ötletet elõször gondoltam beteszem oda, de mivel nem tervezek túl látványos dolgokat, úgy éreztem nem kéne :D
na de akkor írok majd oda valamikor meg csinálok egy két képet is :)

Ma megcsináltam egyébként, tényleg ott volt elõl mindkét csavar a szemem elõtt csak valahogy múltkor nem vettem észre :D
a hátsó részt átnéztem múltkor nem volt benne egy csavar sem de nem akart az istenért sem lepattanni..na ma az is kb egybõl lejött.
Na szóval szerencsére a bowden egyben volt csak a mûanyag rész elõl az ülés alatt ami megfogja a bowden tokját volt letörve és eltûnve. Úgyhogy egy dróttal hozzáfogattam egy kis megmaradt kiálló mûanyagba fúrt lukhoz, ami egyébként a másik bowdennél is tart.

Szerencsés napot választottam :D

Nyitok akkor egy projekt topikot és köszönöm a segítséget mégegyszer :!: :wink:

Elküldve: 2013 szept. 03, 03:15 pm
Szerző: Sannyi
Sziasztok! E10-es corollához keresek alufelnit!
Üdv!

Sannyi

Elküldve: 2013 okt. 07, 06:38 pm
Szerző: IceRocko
Én még nem is láttam itthon 2E motorral E10-et. :) Ráadásul klímás. 8)


[web]http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... xl-7280487[/web]

hibajelenség?

Elküldve: 2013 nov. 01, 09:32 am
Szerző: today05
Sziasztok

Adott egy 94es e10 sedan 1.3xli 4E-FE jármû, és az alábbiakat produkálja az elmúlt néhány napban-hétben

hidegen majdnem mindig, de ritkábban melegen is gyorsításkor kigyullad a figyelmeztetõ piktogram (a felkiáltójel), a gyorsítás abbahagyása után van hogy azonnal, van hogy 1-2, van 10-20mp után kialszik.

jellemzõen alacsonyabb sebességekrõl indulva csinálja, mindegy hogy mennyiról, de autópályán 100->130 ra már nem, mindegy hogy padlógáz vagy akármi.

Igazából rendszert nem vettem észre, nem tudom direkt reprodukálni a lámpa kigyulladását, de 10 bõl 5 gyorsításnál kigyullad

Az alábbi módon mindig kigyullad a figyelmeztetõ jelzés:

emelkedõn egyenletes (kultúrált) terhelésnél. Esetemben van egy domb amire rendszeresen fel kell mennem, általában 1. seb fok. 2000 rpm körül szépen felmászok rajta kis gázzal, kb 15km/h sebességgel, a motor nem erõlködik, nem dadog, semmi baj, csak kigyullad a lámpa, amikor felérek a dombtetõre, kb 15-20mp múlva elalszik.

ha valakinek van valami tippje, hogy ez mégis mi lehet, azt nagyon megköszönném.

ui: kuplung, kuplungmunkahengerek tavaly lettek cserélve, motorolaj van benne elég, akku/generátor rendben (ezeket az elmúlt egy évben cseréltük vagy ellenõriztük)

Elküldve: 2013 nov. 01, 09:38 am
Szerző: PiciPeti
Az a felkiáltójel nem a kéziféké véletlenül? Mert akkor lehet hogy csak szimplán kevés fékolaj van a kiegyenlítõ tartályban, és ellöttyen az érzékelõtõl...

Elküldve: 2013 nov. 01, 09:47 am
Szerző: today05
PiciPeti írta:Az a felkiáltójel nem a kéziféké véletlenül? Mert akkor lehet hogy csak szimplán kevés fékolaj van a kiegyenlítõ tartályban, és ellöttyen az érzékelõtõl...
sajnos nem, a kéziféké egy p betû. ,Én is gyanakodtam, hogy esetleg fékolaj, fékrendszer, de az olajszint rendben.

Még váltóolajra gondoltam, hogy esetleg az lenne -e, azt házilag meg tudom nézni valahogy?

Elküldve: 2013 nov. 01, 10:24 am
Szerző: PiciPeti
Ha megemeled, akkor alulról hozzáférsz a nívócsavarhoz. De kétlem, hogy lenne visszajelzõje. :roll:

Elküldve: 2013 nov. 01, 10:32 am
Szerző: Wortex
PiciPeti írta:Ha megemeled, akkor alulról hozzáférsz a nívócsavarhoz. De kétlem, hogy lenne visszajelzõje. :roll:
Nem tudom mi produkálhatja a jelenséget, utánanézek.

A váltó nívócsavarjához felülrõl is hozzáférsz, a motortérbõl.

Nekem 95-ös E10-em van, párszor szedtem már szét, a váltóolaj részérõl annyi, hogy visszajelzõje tuti nincs, legalább is ennek a típusnak.