Mindenről, akármikor, akárkivel
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Aranyos volt!
Csörög a telefonom, miután elváltunk, rá egy fél órával.
Látom Lackó. Mondom tessék?
- Remeg a lábam, de öhhöm jól megy mégis ez a GT. --miért?-- elmesélte a 4 kipus májer VTI-s gyereket, hogy a tükörbe már nem értette miért nem marad le a kis sokszínű ütött kopott kisautó (GT
)
-Mondtam nyugi! Bátran hívj fel ilyenkor! Előfordul a klubban sokszor ilyen. Én is szoktam adrenalintól flehevülve fülig érő szájjal hívogatni a srácokat. Természetes jelenség! Mondtam, hogy komoly a kis GT
Csörög a telefonom, miután elváltunk, rá egy fél órával.
Látom Lackó. Mondom tessék?
- Remeg a lábam, de öhhöm jól megy mégis ez a GT. --miért?-- elmesélte a 4 kipus májer VTI-s gyereket, hogy a tükörbe már nem értette miért nem marad le a kis sokszínű ütött kopott kisautó (GT
-Mondtam nyugi! Bátran hívj fel ilyenkor! Előfordul a klubban sokszor ilyen. Én is szoktam adrenalintól flehevülve fülig érő szájjal hívogatni a srácokat. Természetes jelenség! Mondtam, hogy komoly a kis GT
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
1. rész
Sziasztok!
Japán. Európai szemmel nagyon különös ország, nagyon különös szokásokkal, ételekkel, emberekkel, autókkal.
Munkahelyemmel kapcsolatban műszaki megbeszéléseken vettem részt, összesen 1 hétig voltunk kint. Nagyon sok mindenből az alábbiak jutnak eszembe:
Egy nagyon fegyelmezett, még talán félkatonai-feudális szokásokkal teletűzdelt közélet, iszonyú hierarchiával, korlátozásokkal, szabályrendszerrel az élet legapróbb részleteit is szabályokkal van tele, valami ilyen ország. Teljes foglalkoztatotság, csúcsminőségű szolgáltatások, mosolygás és kedvesség. Te vagy a császár.
Pl.: a vonatperonon van egy 30x30 cm négyzet felfestve, ott kell várakoznia az embernek. A következő utasnak szorosan mögé kell állnia, az azt követőnek libasorban mögé, és így tovább. Ennek több oka van: a vonat ajtaja éppen ott fog kinyílni, így a leggyorsabb a ki-, és beszállás.
Kaja: nyers hal, nyers polip, nyers tintahal, nyers halszem, rák, hínár, moszat, ismeretlen tengeri herkentyűk reggel, délben, este. 3-4 nap után egyre elviselhetetlenebb.
Autók:
Japánban 3 nagy cég birtokol minden más céget ipari szektort, illetve szolgáltatást, ezek:
a Mitsui, a Mitsubishi, a Sumitomo.
Minket a Mitsui érdekel a legjobban, mert a Mitsuié a Toyota, a Subaru, a Lexus, a ..... még van vagy három autómárka. Aki pl. a Mitsui bankjában dolgozik, vagy a Mitsui vegyiparában az biztosan Toyotát, vagy Subarut, vagy Lexust vesz.
Egy új Toyota Corolla 1,5 millió Ft-nak megfelelő Yen, ami kb. két havi keresetnek felel meg. Ebből kb. az is leszűrhető, hogy egy hazai gyártású új Suzuki Swift-et kb. 1,2 millióért kellene adni, az előállítási költsége kb. 800 000 HUF körül van.
folyt. köv.
Sziasztok!
Japán. Európai szemmel nagyon különös ország, nagyon különös szokásokkal, ételekkel, emberekkel, autókkal.
Munkahelyemmel kapcsolatban műszaki megbeszéléseken vettem részt, összesen 1 hétig voltunk kint. Nagyon sok mindenből az alábbiak jutnak eszembe:
Egy nagyon fegyelmezett, még talán félkatonai-feudális szokásokkal teletűzdelt közélet, iszonyú hierarchiával, korlátozásokkal, szabályrendszerrel az élet legapróbb részleteit is szabályokkal van tele, valami ilyen ország. Teljes foglalkoztatotság, csúcsminőségű szolgáltatások, mosolygás és kedvesség. Te vagy a császár.
Pl.: a vonatperonon van egy 30x30 cm négyzet felfestve, ott kell várakoznia az embernek. A következő utasnak szorosan mögé kell állnia, az azt követőnek libasorban mögé, és így tovább. Ennek több oka van: a vonat ajtaja éppen ott fog kinyílni, így a leggyorsabb a ki-, és beszállás.
Kaja: nyers hal, nyers polip, nyers tintahal, nyers halszem, rák, hínár, moszat, ismeretlen tengeri herkentyűk reggel, délben, este. 3-4 nap után egyre elviselhetetlenebb.
Autók:
Japánban 3 nagy cég birtokol minden más céget ipari szektort, illetve szolgáltatást, ezek:
a Mitsui, a Mitsubishi, a Sumitomo.
Minket a Mitsui érdekel a legjobban, mert a Mitsuié a Toyota, a Subaru, a Lexus, a ..... még van vagy három autómárka. Aki pl. a Mitsui bankjában dolgozik, vagy a Mitsui vegyiparában az biztosan Toyotát, vagy Subarut, vagy Lexust vesz.
Egy új Toyota Corolla 1,5 millió Ft-nak megfelelő Yen, ami kb. két havi keresetnek felel meg. Ebből kb. az is leszűrhető, hogy egy hazai gyártású új Suzuki Swift-et kb. 1,2 millióért kellene adni, az előállítási költsége kb. 800 000 HUF körül van.
folyt. köv.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
folytatás:
A Mitsubishi érdekeltségi körébe tartozók, természetesen veszik a Mitsubishi-t, a Hondát, a Nissant, ...... a Sumitomósok a többi Japán típust.
Szóval, hiába konkurensei egymásnak és nagyon sok egyforma autó van, mindegyiknek megvan a saját 120 milliós belső piacuk. Gyakran ugyanaz az autó eltérő márkajelzéssel fut.
Apropó márkajelzés:
Minden típusnak külön jele van Japánban, a Corollának egy körbe zárt sajátos fekvő hullám van az orr részen, viszont hátúl mindig a Toyota jel van az autókon, néhány ilyen a képen látható is.
A Crown-nak egy korona a jele.
A Toyotának legalább 20 féle személyautó típusát számoltam meg, ebből mi 4-5-öt látunk Európában.
Nagyon sok "doboz-autó" van Toyotában is, a Suzuki Wagon-R ezekhez képest áramvonalas gép, ennek is a helyhiány az oka, mindent felfelé építenek, még a kocsikat is.
Általában a kocsikról:
személyautó, szinte 100%-ban csak benzines, vagy benzines-hibrid. diesel motorral csak a busz, vagy a teherautó.
Taxik: csak Toyota Crown 3 000 cm3 motorral, full extra + automata benne minden, néhány extra: 30 TV csatornás 13 colos LCD monitor, automata nyitású első, sőt hátsó ajtó, automata váltó, mindegyikben csipke terítő borítás.
Apropó benzin: kb. 270 Ft/liter nagyon drágának tartják.
A kocsik átlagéletkora 4-5 év, gyakran cserélik és általában csak családosoknak van.
Corollákról:
AE111-est lehetett látni többet is, szinte 100%-ban fehér kombit, sok cég szolgálati kocsiként, "munkásautónak" használja, pl.: gyárban minták hordására.
AE92-est 1 hét alatt 1 db-ot láttam egy Sedant, de Liftback orr résszel. Lehet, hogy belpiacon ilyet is árultak. Ennél régebbi típust egyátalán nem lehetett látni az utakon.
Az utakról:
többszintes utak, autópályák, Tokio belvárosában, néhol 25 emelet magasan, egyszer 5 szintet számoltam egymás felett.
Megengedett legnagyobb sebesség autópályán 100 km/óra!!!!
És mindenki betartja, mert iszonyat a büntetés.
Nem csoda, hogy Japánban alakult ki a Drift is, és sok egyéb őrültség (pacsonki, karaoke,....), ugyanis hivatalosan gyakorlatilag élvezhetetlen életet élnek.
Japánban a sárga rendszámos autók mind 660 cm3 alatti benzinmotorral vannak meghajtva. Nagyon népszerűek, csaknem a kocsik fele ilyen, főleg nagyobb városokban. Az adó ezekre 1/4-e a többi kocsikhoz képest.
Ezeknek átlagos teljesítménye 45-50 Le, és max sebességük 130-140 km/h, ami bőven elég még pályán is, természetesen full extra, automata váltó, klíma, akár 4WD is.
Nagyon sok hibrid hajtású kocsit is lehetett látni, főleg Lexusokat és Toyotákat.
Ami még nagyon szembetűnő volt:
300-500 Le gépek, Nissan ...., Toyota...., Honda ...., általam ismeretlen típusok. Ezekben már érdekesebb fazonok ültek, gyakran szőkített fejű hippik, ami gyakorlatilag vöröset jelent, mert a japánok nem tudják kiszőkíteni a hajukat, brutális kipufogó rendzsrekkel és hanggal, természetesen hátsókerék-hajtással.
Ezekről el tudom képzelni, hogy éjjel a parkoló házakban driftelve járkálnak fel és le, persze illegálisan az összehívott tömeg előtt.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, elnézést a csapongó stílusért, de a sok élményt nehéz leírni.
A Mitsubishi érdekeltségi körébe tartozók, természetesen veszik a Mitsubishi-t, a Hondát, a Nissant, ...... a Sumitomósok a többi Japán típust.
Szóval, hiába konkurensei egymásnak és nagyon sok egyforma autó van, mindegyiknek megvan a saját 120 milliós belső piacuk. Gyakran ugyanaz az autó eltérő márkajelzéssel fut.
Apropó márkajelzés:
Minden típusnak külön jele van Japánban, a Corollának egy körbe zárt sajátos fekvő hullám van az orr részen, viszont hátúl mindig a Toyota jel van az autókon, néhány ilyen a képen látható is.
A Crown-nak egy korona a jele.
A Toyotának legalább 20 féle személyautó típusát számoltam meg, ebből mi 4-5-öt látunk Európában.
Nagyon sok "doboz-autó" van Toyotában is, a Suzuki Wagon-R ezekhez képest áramvonalas gép, ennek is a helyhiány az oka, mindent felfelé építenek, még a kocsikat is.
Általában a kocsikról:
személyautó, szinte 100%-ban csak benzines, vagy benzines-hibrid. diesel motorral csak a busz, vagy a teherautó.
Taxik: csak Toyota Crown 3 000 cm3 motorral, full extra + automata benne minden, néhány extra: 30 TV csatornás 13 colos LCD monitor, automata nyitású első, sőt hátsó ajtó, automata váltó, mindegyikben csipke terítő borítás.
Apropó benzin: kb. 270 Ft/liter nagyon drágának tartják.
A kocsik átlagéletkora 4-5 év, gyakran cserélik és általában csak családosoknak van.
Corollákról:
AE111-est lehetett látni többet is, szinte 100%-ban fehér kombit, sok cég szolgálati kocsiként, "munkásautónak" használja, pl.: gyárban minták hordására.
AE92-est 1 hét alatt 1 db-ot láttam egy Sedant, de Liftback orr résszel. Lehet, hogy belpiacon ilyet is árultak. Ennél régebbi típust egyátalán nem lehetett látni az utakon.
Az utakról:
többszintes utak, autópályák, Tokio belvárosában, néhol 25 emelet magasan, egyszer 5 szintet számoltam egymás felett.
Megengedett legnagyobb sebesség autópályán 100 km/óra!!!!
Nem csoda, hogy Japánban alakult ki a Drift is, és sok egyéb őrültség (pacsonki, karaoke,....), ugyanis hivatalosan gyakorlatilag élvezhetetlen életet élnek.
Japánban a sárga rendszámos autók mind 660 cm3 alatti benzinmotorral vannak meghajtva. Nagyon népszerűek, csaknem a kocsik fele ilyen, főleg nagyobb városokban. Az adó ezekre 1/4-e a többi kocsikhoz képest.
Ezeknek átlagos teljesítménye 45-50 Le, és max sebességük 130-140 km/h, ami bőven elég még pályán is, természetesen full extra, automata váltó, klíma, akár 4WD is.
Nagyon sok hibrid hajtású kocsit is lehetett látni, főleg Lexusokat és Toyotákat.
Ami még nagyon szembetűnő volt:
300-500 Le gépek, Nissan ...., Toyota...., Honda ...., általam ismeretlen típusok. Ezekben már érdekesebb fazonok ültek, gyakran szőkített fejű hippik, ami gyakorlatilag vöröset jelent, mert a japánok nem tudják kiszőkíteni a hajukat, brutális kipufogó rendzsrekkel és hanggal, természetesen hátsókerék-hajtással.
Ezekről el tudom képzelni, hogy éjjel a parkoló házakban driftelve járkálnak fel és le, persze illegálisan az összehívott tömeg előtt.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, elnézést a csapongó stílusért, de a sok élményt nehéz leírni.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszönjük szépen! 
Élvezet volt végigolvasni! Picit olyan mint egy mese, mint egy álom. Nagyon szeretnék kijutni, élőben tapasztalni mindezt. Szállodáztam régen és én is tapasztaltam ezt az iszonyat fegyelmezett hozzáállást az élet bármely területére. Akár egy ajtón való besétálásnál, egy liftből való kiszállásnál... Na meg ami fura volt, hogy iszonyatosan mintha "tartanának" az európai nagy emberektől. Nem néznek a szemedbe és próbálják a kommunikációt a legeslegrövidebbre csökkenteni. Gondolom náluk otthon máshogy van ez, mivel ott ők vannak többségben.
Ja igen! Volt Liftback elejű és hátuljú sedan, ráadásul GT-i is volt belőle
Akármi eszedbe jut, mond bátran én csorgó nyállal hallgatlak!
Sietek suliba, de még annyit, hogyha akármi másról épületről, utakról, tájról an képed, küld azt is. Nem utolsó sorban hátha látunk a háttérben pár fura 4 kerekű szerzeményt még. (minden régi amcsi filmben is ezeket nézem
)
ui:
660ccm alatt 50 Le.... Európai autó gyártás... Inkább ne beszéljünk róla

Élvezet volt végigolvasni! Picit olyan mint egy mese, mint egy álom. Nagyon szeretnék kijutni, élőben tapasztalni mindezt. Szállodáztam régen és én is tapasztaltam ezt az iszonyat fegyelmezett hozzáállást az élet bármely területére. Akár egy ajtón való besétálásnál, egy liftből való kiszállásnál... Na meg ami fura volt, hogy iszonyatosan mintha "tartanának" az európai nagy emberektől. Nem néznek a szemedbe és próbálják a kommunikációt a legeslegrövidebbre csökkenteni. Gondolom náluk otthon máshogy van ez, mivel ott ők vannak többségben.
Ja igen! Volt Liftback elejű és hátuljú sedan, ráadásul GT-i is volt belőle
Akármi eszedbe jut, mond bátran én csorgó nyállal hallgatlak!
Sietek suliba, de még annyit, hogyha akármi másról épületről, utakról, tájról an képed, küld azt is. Nem utolsó sorban hátha látunk a háttérben pár fura 4 kerekű szerzeményt még. (minden régi amcsi filmben is ezeket nézem
ui:
660ccm alatt 50 Le.... Európai autó gyártás... Inkább ne beszéljünk róla
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Egyrészt mert nem tartoztok azonos közösségbe (hacsak nem ugyanott melóztok), másrészt nem kíván megsérteni azzal, hogy esetleg valamit rosszul mond/tesz. Szerintem.Pacsker írta:Nem néznek a szemedbe és próbálják a kommunikációt a legeslegrövidebbre csökkenteni.
Nem tudom, a Toyotákra mennyire jellemző a keicar gyártás. Azt hittem eddig, ezért vették meg a Daihatsut anno. De az biztos hogy a Daihatsu Boon megtalálható Toyota jelvénnyel is, és abból van egy X4 nevű turbós változat, na az 998 köbcentis, 133 lóerős és négykerék-meghajtásos. Állítólag (mivel a Subaru Justy is egy Boon átcímkézve) belpiacon lehet látni ilyeneket Subaru jelvénnyel is, úgyhogy nem hiszem hogy Toyotában van ilyen (sajnos).Pacsker írta:660ccm alatt 50 Le
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
remélem egyszer minden Toyota Corolla Club tag eljut Japánba, ahol megérzi, megszagolja azt a légkört, ahol hőn szeretett autóik születtek, azt a fanatizmust, azt az elszántságot, precíziót, szervezetséget, ami létrehozta a Toyota Corollát is.
Gratulálni tudok mindenkinek, hogy bármilyen okból is a Toyotát választotta a világ legnagyobb és legmegbízhatóbb márkáját, lehet, hogy tudatosan, vagy csak zsigerből, érzésből, vagy 6-ik érzékből. Én korábban is tudtam, de ez az út csak megerősített, hogy ezek a Japánok fanatikus "elmebetegek". Mindenből a legjobbat, a legprecízebbet akarják megcsinálni, függetlenül, hogy azt ők vagy más találta ki. Igaz sokmindent lekoppintottak, de mindig továbbfejlesztették azt és nagyobb tudással dobták a piacra.
Meggyőződésem, hogy mindez az írásukból, a hierarchikus élatükből, a fanatizmusukból fakad.
3 féle írásuk van, amit mindenkinek 10-12 éves korára meg kell tanulni. Az írásjelek megjelenítéséhez szükséges felbontás fejlesztette oda a elektronikai iparukat oda, ahol vannak. Gondoljatok csak bele: egy japán kandzsi betüt a legmodernebb nokia telefon sem tud kijelezni, egyszerűen "bunkófon" hozzá, miközben ők már 6-8 éve használnak olyan mobilokat, amelyeken videókat néznek, fizetnek vele vonaton, metrón, repülőtereken "becsekkolnak" vele, olyan funkciókkal van ellátva, hogy csak ámultam.
minden működik szinte hibátlanul:
hazafelé jövet Párizson keresztül jöttünk:
a francia repülőtéren valaki üdítőt akart venni az italautómatából.
Arra lettem figyelmes, hogy rugdosni kezdte, a 2 Eurót elvette, de sem üdítőt sem pénz nem adott ki.
1 hét Japán után jót mosolyogtam magamban: ilyen Japánban elképzelhetetlen volt, ott még az italautomaták is gyorsan pontosan működtek.
Még egy kedvcsináló:
független európai fiúk, menjetek ki, nagy sikeretek lesz!
Gratulálni tudok mindenkinek, hogy bármilyen okból is a Toyotát választotta a világ legnagyobb és legmegbízhatóbb márkáját, lehet, hogy tudatosan, vagy csak zsigerből, érzésből, vagy 6-ik érzékből. Én korábban is tudtam, de ez az út csak megerősített, hogy ezek a Japánok fanatikus "elmebetegek". Mindenből a legjobbat, a legprecízebbet akarják megcsinálni, függetlenül, hogy azt ők vagy más találta ki. Igaz sokmindent lekoppintottak, de mindig továbbfejlesztették azt és nagyobb tudással dobták a piacra.
Meggyőződésem, hogy mindez az írásukból, a hierarchikus élatükből, a fanatizmusukból fakad.
3 féle írásuk van, amit mindenkinek 10-12 éves korára meg kell tanulni. Az írásjelek megjelenítéséhez szükséges felbontás fejlesztette oda a elektronikai iparukat oda, ahol vannak. Gondoljatok csak bele: egy japán kandzsi betüt a legmodernebb nokia telefon sem tud kijelezni, egyszerűen "bunkófon" hozzá, miközben ők már 6-8 éve használnak olyan mobilokat, amelyeken videókat néznek, fizetnek vele vonaton, metrón, repülőtereken "becsekkolnak" vele, olyan funkciókkal van ellátva, hogy csak ámultam.
minden működik szinte hibátlanul:
hazafelé jövet Párizson keresztül jöttünk:
a francia repülőtéren valaki üdítőt akart venni az italautómatából.
Arra lettem figyelmes, hogy rugdosni kezdte, a 2 Eurót elvette, de sem üdítőt sem pénz nem adott ki.
1 hét Japán után jót mosolyogtam magamban: ilyen Japánban elképzelhetetlen volt, ott még az italautomaták is gyorsan pontosan működtek.
Még egy kedvcsináló:
független európai fiúk, menjetek ki, nagy sikeretek lesz!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Sajnos messze van, és csak egy-két szót tudok Japánul, de azokat sem tudom leírni.Balanyi Krisztián írta:Még egy kedvcsináló:
független európai fiúk, menjetek ki, nagy sikeretek lesz!
Pedig milyen menő lennék a klubban egy japán barátnővel!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- B26
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
JAPÁN az JAPÁN!
Lehetne ott kb 5 év múlva a Corolla tali!
A párizsi reptérről nekem is a rossz jut eszembe!
Sydneyből hazafelé arra jöttem,s hát a határőrök fele nem tud angolul,a másik fele meg nem tudja mi hol van!
Egy buszsofőr mondta meg hová kell mennem!
Majdnem lekéstem a repülőmet!
Durva!
Lehetne ott kb 5 év múlva a Corolla tali!
A párizsi reptérről nekem is a rossz jut eszembe!
Sydneyből hazafelé arra jöttem,s hát a határőrök fele nem tud angolul,a másik fele meg nem tudja mi hol van!
Egy buszsofőr mondta meg hová kell mennem!
Majdnem lekéstem a repülőmet!
Durva!
Balázs
C-POWER!!!!!
C-POWER!!!!!
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Igazad van! Ha szerencsém van, potom 400 000 HUF-ból oda is todok menni! 100 - 150 000 HUF-ból talán eltengődök ott (rizsen és szakén) addig amíg össze akadok egy nekem tetsző hölgyeménnyel, és még a szüleit is talán sikerűl rávennem hogy engedjék velem Európába a lányukat!Biagio írta:Misi ne csüggedj! Jó hírem van, a japánok 91%-a tud angolul. Nem is rosszul!![]()
Szóval hajrá!
Majd összecsomagolunk, és 800 000 HUF-ból haza is hozom kettőnket! Így a nászútról, és a hatalmas esküvőről le van a gondunk!
Tehát summa summarum 1 400 000 HUF-ot kellene kiadnom egy japán nemzetiségü barátnőért! Hmmmm.....
Ha eladnám Yuko-t, legjobb esetben kapnék érte 1 100 000 HUF-ot, és még akkor is kéne itthon kb 5-6 hónapot güriznem, hogy nyugodtan nekivághassak az ismerkedésnek!....
Asszem alszom még rá néhány évet!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Gondolom mindenki hallott a napokban lezajló eseményekről a svájc és olasz határon lévő LHC 27km-es részecskegyorsítóval kapcsolatban.
Sokat beszéltünk, filozofáltunk Actommyval és ma talált 2 másik élő webcam képet. Nem az amit mindenhova belinkeltek a fővezérlteremről, hanem két új.
Érdemes megnézni
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
Sokat beszéltünk, filozofáltunk Actommyval és ma talált 2 másik élő webcam képet. Nem az amit mindenhova belinkeltek a fővezérlteremről, hanem két új.
Érdemes megnézni
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

