Tibi, nálad a gáz- és fékpedél között van szintbeni különbség?Toytib írta:Aaron85 írta:neked van harom labad, vagy hogy gondoltad a gazfroccsot fekezes kozben?bubidisc írta:Váltókimélés céljából adj neki egy gázfröccsöt felváltásnál, lefelé váltásnál meg fõleg!
Azért nem értettem ezt a idõ dolgot, mert felváltásoknál max. pár század és már beugrik a helyére minden és nincs ilyen - a csak az olajos kuplunggal váltani képteleneknél hallható - "lecsúszó kuplung" hangja a dolognak. (Ezt leginkább a BMW-s boyracereknél hallani, hogy mennyire nem tudnak váltani.) Szóval visszatérve az idõre. Kanyarokban többet hagysz ott, mint amit a helyes váltásoknál elveszthetnél, (ha egyáltalán elvesztenél bármit is), de nem okoskodom tovább.![]()
Összességében irigylésre méltó amit mûvelsz a pályán! Félre ne érts!amugy yokohama a005 medium slicken mentem
Nekem semmi problémát nem jelent a gázfröccs fékezés közben, viszont a kanyarban való fékezés gázzal az már sok.
Amúgy bubi mindig kívülrõl a legjobb adni az insrukciókat![]()
Ki kell próbálni és meglátjuk hogyan megy.
Felajánlom az autómat egy 20perces menetre.
Nem egy bajnok jármû, de kis kategóriában nem nagyon van ellenfele, ráadásul BT váltó van rajta, aminek a felépítése nagyon hasonló a TS-hez.
Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Igazad van és elfogadom a felajánlást ha komolyan mondtad.Toytib írta:Aaron85 írta:neked van harom labad, vagy hogy gondoltad a gazfroccsot fekezes kozben?bubidisc írta:Váltókimélés céljából adj neki egy gázfröccsöt felváltásnál, lefelé váltásnál meg fõleg!
Azért nem értettem ezt a idõ dolgot, mert felváltásoknál max. pár század és már beugrik a helyére minden és nincs ilyen - a csak az olajos kuplunggal váltani képteleneknél hallható - "lecsúszó kuplung" hangja a dolognak. (Ezt leginkább a BMW-s boyracereknél hallani, hogy mennyire nem tudnak váltani.) Szóval visszatérve az idõre. Kanyarokban többet hagysz ott, mint amit a helyes váltásoknál elveszthetnél, (ha egyáltalán elvesztenél bármit is), de nem okoskodom tovább.![]()
Összességében irigylésre méltó amit mûvelsz a pályán! Félre ne érts!amugy yokohama a005 medium slicken mentem
Nekem semmi problémát nem jelent a gázfröccs fékezés közben, viszont a kanyarban való fékezés gázzal az már sok.
Amúgy bubi mindig kívülrõl a legjobb adni az insrukciókat![]()
Ki kell próbálni és meglátjuk hogyan megy.
Felajánlom az autómat egy 20perces menetre.
Nem egy bajnok jármû, de kis kategóriában nem nagyon van ellenfele, ráadásul BT váltó van rajta, aminek a felépítése nagyon hasonló a TS-hez.
Amúgy láttad a belsõ kamerás videóimat? Azokat is nyugodtan lehet kritizálni.
A legutolsó sajnos Szutinál van még, de van a gépen és yt-n is egy pár.
Elõre szólok, nem ér összehasonlítani a két autót! A TS-hez képest egy teknõs!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Baaaaze...full slicken könnyûAaron85 írta:neked van harom labad, vagy hogy gondoltad a gazfroccsot fekezes kozben?bubidisc írta:Váltókimélés céljából adj neki egy gázfröccsöt felváltásnál, lefelé váltásnál meg fõleg!
Azért nem értettem ezt a idõ dolgot, mert felváltásoknál max. pár század és már beugrik a helyére minden és nincs ilyen - a csak az olajos kuplunggal váltani képteleneknél hallható - "lecsúszó kuplung" hangja a dolognak. (Ezt leginkább a BMW-s boyracereknél hallani, hogy mennyire nem tudnak váltani.) Szóval visszatérve az idõre. Kanyarokban többet hagysz ott, mint amit a helyes váltásoknál elveszthetnél, (ha egyáltalán elvesztenél bármit is), de nem okoskodom tovább.![]()
Összességében irigylésre méltó amit mûvelsz a pályán! Félre ne érts!amugy yokohama a005 medium slicken mentem
Tessék megnézni a videómat mégegyszer és rájössz, hogy lehet féktávon visszaváltáskor gázfröccsöt adni
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Toytib írta:
Nekem semmi problémát nem jelent a gázfröccs fékezés közben, viszont a kanyarban való fékezés gázzal az már sok.
Nem is tudom már kitõl láttam valami brutál videót a ringen (talán kupás Leon). Iszonyat idõben mennyit jelentett, hogy a kanyarba fékez még, de már a gázon is áll, netán még egy visszaváltást is beejt a közben. Akármennyire is abszurdként hangzik.
Az nekem se megy, ahhoz biztos sok gyakorlás kell.
A gázfröccsös utcai autózás széria pedálokkal pedig végképp kivitelezhetõ. Sok klubtagba már annyira beleivódott, hogy közúton is általában így közlekednek. (miközben nagyban kímélik a kuplungot, váltót)
Walaki, Bohi, Frool, picit jómagam is... Természetesen ez akkor igaz, ha az úton is picit kergetjük és nem 1600-ról 1100-ra váltunk vissza
Azonban abban is van valami, hogy pár pedálelrendezésnél nehezebb a lábmunka (ámbár kivitelezhetõ).
Az E9-ben sokkal könnyebb. Ott a lábfejem van a féken és a sarkammal rugdalom a gázt, az E7-nél iszonyat távolság és "mélység" van, ott pedig a sarkammal nyomom a féket és a lábfejemmel pöckölöm a gázt. Mivel motoros "korszakomban" rendesen szétzúztam a lábfejem, azért nehezen is kezelem az E7-et, de egyszerûen már szívem sincs egy komoly körforgóba beesve 60-70nél rakni egy kettest fröccs nélkül.
Amit még gyakorolni kell, az inkább az, hogy kellõ gázt adjunk (se túl nagyot, se túl keveset) és ne aludjunk el a váltással, mert akkor semmi értelme.
Azt hittem Aaron más okból nem csinálod, azt nem gondoltam, hogy nem hallottál még róla.
Azon kívül, hogy kíméli a technikát, a fékek is picit kevésbé fogynak és szerintem hátsósnál végképp jobb féktávot lehet így venni. Mármint motorfék és fék együttes használatával.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
"Baaaaze...full slicken könnyû"
Valahogy tudtam, hogy ezt fogod a írni az elõzményekbõl kiindulva...
Valóban sokkal jobb azon menni, azonban, ha jól tudom, te sem kevés pénzt és energiát öltél bele a hacsiba. Igazán megérdemelne egy full slicket árban ugyanúgy jönnél ki szerintem. Talán még olcsóbb is mint az ilyen utcai sport gumik... ÉS Nem sopánkodni kell, hogy a Yaris utolér a maga 125 lóerejével...
Valahogy tudtam, hogy ezt fogod a írni az elõzményekbõl kiindulva...
Valóban sokkal jobb azon menni, azonban, ha jól tudom, te sem kevés pénzt és energiát öltél bele a hacsiba. Igazán megérdemelne egy full slicket árban ugyanúgy jönnél ki szerintem. Talán még olcsóbb is mint az ilyen utcai sport gumik... ÉS Nem sopánkodni kell, hogy a Yaris utolér a maga 125 lóerejével...
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem kell adok-kapozni
Ne vedd sértésnek, csak meglepõdtem. Az idõd iránt továbbra is mélységes elismerésem! 
Én meg nem tudok vezetni és nem merek horror féktávokat venni. Ez cikibb sokkal, de ezért szeretném megcsinálni játszósnak a KP-t.
Én meg nem tudok vezetni és nem merek horror féktávokat venni. Ez cikibb sokkal, de ezért szeretném megcsinálni játszósnak a KP-t.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Ha már megszoktad, akkor semennyit sem számít milyen féktávot veszelAaron85 írta:"Azt hittem Aaron más okból nem csinálod, azt nem gondoltam, hogy nem hallottál még róla. "
Azért megnézném ahogy adjátok 180-ról a célegyenes végén a gázfröccsöt az 50-es tábla utáni vonalnál...valószínû gumifal lenne belõle...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
1. A full slick használatáról autós nyílt napokon már korábban kifejtettem a véleményemet. Én betiltanám, szerintem mókás, hogy a fakezûbb sofõrök ezzel próbálják elmismásolni a vezetéstechnikai hátrányokatAaron85 írta:"Baaaaze...full slicken könnyû"
Valahogy tudtam, hogy ezt fogod a írni az elõzményekbõl kiindulva...
Valóban sokkal jobb azon menni, azonban, ha jól tudom, te sem kevés pénzt és energiát öltél bele a hacsiba. Igazán megérdemelne egy full slicket árban ugyanúgy jönnél ki szerintem. Talán még olcsóbb is mint az ilyen utcai sport gumik... ÉS Nem sopánkodni kell, hogy a Yaris utolér a maga 125 lóerejével...
2. Szerintem nem sopánkodtam, hogy utolért a Yaris, csak kérdezték, hogy ez hogy lehetett
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
Nem vettem sértésnek, sõt...Minden csak gyakorlás kérdése, nem szabad egybõl azt várni, hogy egybõl össze fog jönni egy jó idõ.Összejöhet, de erõsen kérdéses, hogy milyen áron...Pacsker írta:Nem kell adok-kapozniNe vedd sértésnek, csak meglepõdtem. Az idõd iránt továbbra is mélységes elismerésem!
Én meg nem tudok vezetni és nem merek horror féktávokat venni. Ez cikibb sokkal, de ezért szeretném megcsinálni játszósnak a KP-t.
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
A gázfröccsös dolog szerintem is sokat számít, kímél mindent nem beszélve ha már kanyar közben engedi fel valaki keményen vicces is lehet a vége.
Egy igen szar minõségû videó kezdõ ringesként és pl a 2percnél a célegyenes végén muszáj rugdosni...
(amúgy hétköznapi autózás közben is abszolút játszik, ahogy Matyi is írta
)
Amit Matyi írtál azt én is próbálgattam, de az már beteg dolog utcán. minden gyakorlás kérdése és Áron az idõded tekintve max respect! Lesz az még kevesebb is!
Egy igen szar minõségû videó kezdõ ringesként és pl a 2percnél a célegyenes végén muszáj rugdosni...
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Amit Matyi írtál azt én is próbálgattam, de az már beteg dolog utcán. minden gyakorlás kérdése és Áron az idõded tekintve max respect! Lesz az még kevesebb is!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Mi beteg? Ballábfékezés?Bohi írta:A gázfröccsös dolog szerintem is sokat számít, kímél mindent nem beszélve ha már kanyar közben engedi fel valaki keményen vicces is lehet a vége.
Egy igen szar minõségû videó kezdõ ringesként és pl a 2percnél a célegyenes végén muszáj rugdosni...(amúgy hétköznapi autózás közben is abszolút játszik, ahogy Matyi is írta
)
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Amit Matyi írtál azt én is próbálgattam, de az már beteg dolog utcán. minden gyakorlás kérdése és Áron az idõded tekintve max respect! Lesz az még kevesebb is!
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Hacsinál sosem csináltam még, nem kellettLackó írta:Ez a ballábfék dolog tényleg baromi jó, sokkal stabilabban fordul vele még
egy buta utcai autó is. Azt hittem, ez egy közismert, és alkalmazott technika is.....
Persze ez az elsõkerekeseknél mûködik inkább. Mondom Én, akinek nem
sok rwd-s tapasztalata van...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Úgy már próbáltam én is, hgy rákészültem egy kanyarra és hátha. Úgy tényleg jópofa. Na de idõre, "reflexbõl" már nehéz, amikor versenyben vagy. Akkor nincs idõ próbálgatni, hogy kicsit sok, kicsit kevés, még nem engedem fel, vagy túl korán.
Ehhez már kell a sok tapasztalat
Ehhez már kell a sok tapasztalat
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
