Oldal: 7 / 11
Elküldve: 2012 jan. 13, 01:10 pm
Szerző: Toytib
Azért egy szakember véleményét kérd ki hogy rápróbál e.
Alkatrészt is tudok adni ajándékba, a padláson legalább 10 ilyen karburátor van, egyben és darabokban.
Nekem ráment nagyon sok idõm, többek közt saját autómnál is mire rájöttem hogy felejtõs.
Nem véletlen hagyták abba a gyártását már 90-ben és használták tovább a sima két torkos pillangós karbikat

Elküldve: 2012 jan. 13, 01:18 pm
Szerző: gecsa
ja..

van vele probléma...én mindig csak találomra állítottam kicsit,és teszt..a fogyasztásom jó lett,de az alapjárat sosem volt az igazi..

elhozhattad volna a matyiék által bontott autóból a 2e-e mocit...ha a blokkot nem cseréled,csak a hengerfejet dobod rá,még a motorszámod is marad..
amúgy tibcsinek igaza van..
Elküldve: 2012 jan. 13, 01:22 pm
Szerző: toytomi
Elhoztam volna én a motort, csak most éppen mélyszegíínségbe vagyok, úgyhogy nem volt aktuális.

Elküldve: 2012 jan. 13, 01:25 pm
Szerző: gecsa
toytomi írta:Elhoztam volna én a motort, csak most éppen mélyszegíínségbe vagyok, úgyhogy nem volt aktuális.

szerintem lesz még ilyen lehetõség..

Elküldve: 2012 feb. 09, 06:55 pm
Szerző: Meszy
Szevasztok srcáok! Miskolcon tudtok olyan szerelõt aki érti és tudja is állitani ezeket a karbikat? (86-os évjárat 2e motor)
Elküldve: 2012 ápr. 01, 10:48 pm
Szerző: szisandor
koszonom..
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
Elküldve: 2012 ápr. 02, 09:13 am
Szerző: Toytib
szisandor írta:koszonom..
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
Ezeknek a karburátoroknak elsõsorban a dúsító (szívató) rendszerével szokott probléma lenni.
Ez pont hidegen mûködik rendesen, mivel a leg kevesebb feltételnek kell megfelelni egy hideg motornak. (sok levegõ,sok benzin)
Ez által fél melegen, illetve üzem melegen van a baj, hogy nem állít vissza a kopásból és elöregedésbõl eredõ problémák miatt.
Ez az alkatrész 21386‑11150 cikkszámon található és kb. 100e Ft körül van az ára újonnan.
Ennyiért már majdnem injektorosítani lehet egy ilyen motort ami azért nem említhetõ egy napon a karburátorral, fõleg hogy amikor elkezd szarakodni a karbinak ez az alkatrésze, nekiállnak általában barkácsolni a nagy tehetségû szerelõk és olyan alkatrészeket is tönkre tesznek ami addig hibátlan volt rajta

Elküldve: 2012 ápr. 03, 07:50 pm
Szerző: szisandor
Toytib írta:szisandor írta:koszonom..
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
Ezeknek a karburátoroknak elsõsorban a dúsító (szívató) rendszerével szokott probléma lenni.
Ez pont hidegen mûködik rendesen, mivel a leg kevesebb feltételnek kell megfelelni egy hideg motornak. (sok levegõ,sok benzin)
Ez által fél melegen, illetve üzem melegen van a baj, hogy nem állít vissza a kopásból és elöregedésbõl eredõ problémák miatt.
Ez az alkatrész 21386‑11150 cikkszámon található és kb. 100e Ft körül van az ára újonnan.
Ennyiért már majdnem injektorosítani lehet egy ilyen motort ami azért nem említhetõ egy napon a karburátorral, fõleg hogy amikor elkezd szarakodni a karbinak ez az alkatrésze, nekiállnak általában barkácsolni a nagy tehetségû szerelõk és olyan alkatrészeket is tönkre tesznek ami addig hibátlan volt rajta

koszonom....

mondjuk melegen azert csiipos szaga van a kipuffnak...
akkor ha jol ertem , nem is lehet megjavitani. a hideg indito szerkezetet..
azt tudja valaki hogy a pillangoszelepes karburator meik motorokn volt es hogy pontosan ha keresek mit is keressek ???
Elküldve: 2012 ápr. 03, 07:55 pm
Szerző: Pacsker
90-92 1.3 EE90 Corolla. Ritka, mint a fehér holló, de nem lehetetlen.
Vagy injektorosíts! Az is ritka, de ahogy Tibcsi írta mindenképp megéri. Jobb fogyasztás akár, picit kellemesebb menetteljesítmény és vége a nagy nyûgnek.
Ha visszaolvasol az E9 alkatrészek topicba valaki most vett 45 ért egy komplett Injektoros 2E-t. Neki az van és ha felesleges a szívósor, hengerfej..., akkor megvehetnéd tõle. Talán üzemanyagcsövek maradtak és az AC is. Szerintem össze lehetne rakni egy szettet.
Elküldve: 2012 ápr. 07, 05:37 pm
Szerző: szisandor
Pacsker írta:90-92 1.3 EE90 Corolla. Ritka, mint a fehér holló, de nem lehetetlen.
Vagy injektorosíts! Az is ritka, de ahogy Tibcsi írta mindenképp megéri. Jobb fogyasztás akár, picit kellemesebb menetteljesítmény és vége a nagy nyûgnek.
Ha visszaolvasol az E9 alkatrészek topicba valaki most vett 45 ért egy komplett Injektoros 2E-t. Neki az van és ha felesleges a szívósor, hengerfej..., akkor megvehetnéd tõle. Talán üzemanyagcsövek maradtak és az AC is. Szerintem össze lehetne rakni egy szettet.
udvozlet..koszonom az infot,de nemtalalom az infot a motorrol...
amugy meg biztosan nemlehet megjavitani ezt a V-s porlasztot?? valaki egy robbantott abrat vagy leirast nemtud esetleg belinkelni???
KELLEMES HUSVET-ot
koszonom
Elküldve: 2012 szept. 04, 12:44 pm
Szerző: Biagio
streetracer írta:Sziasztok fórumozók!
Régebben voltam Csömörön egy idõsebb úrnál a karburátorom miatt (1,3 xl liftback 12v karbi)
Na most nincs meg már az elérhetõsége sajnos nekem.
Tud valaki segíteni? Itt volt fent az elérhetõsége a forumon is de az istennek nem találom.
Köszi elõre is!
Elküldve: 2012 szept. 20, 10:37 pm
Szerző: kari
Sziasztok!
1 hónapja vásároltam egy 2003-as 1.4 vvt-i Corollát és fokozatosan elkezdett elõjönni egy indítási probléma. Jelenleg ott tartok, hogy ha 4-5 órát áll 1 helyben az autó (akár 30°C van, akár 10°C), csak második-harmadik indításra indul be. Van, hogy tekeri egy darabig, majd egy kattanó hangot hallatva megáll és újra kivillannak a ledek a mûszerfalon, de olyan is van, hogy rögtön csak a kattanó hang hallatszik és kész. Majd amikor 2.-3. indításnál beindul, tökéletes az alapjárat és minden más is. Ha leállok vele és 1-2 órán belül újra indulok, elsõre indul hiba nélkül. Volt már valakinek hasonló problémája?
Köszönöm a válaszokat elõre is!
Elküldve: 2013 jan. 02, 09:35 pm
Szerző: Pepe
rdani írta:A frissen vásárolt 2005-ös 2.0 116lovas Corollámnál azt vettem észre hogy 1bõl 2be való váltáskor miután benyomom a kuplungot hirtelen old szét, rángat egyet és 2 fura kattanást lehet hallani a többi váltás sima!
Mi lehet a probléma?
Kettõs tömegû lendkerék?
Remélem nem...
Elküldve: 2013 jan. 02, 10:08 pm
Szerző: rdani
ÓÓÓ kérlek ne szomoríts! Van egy 24 éves Corollam és gondoltam lecserélem erre de sajnos félek hogy az a minõség már nem egyenlõ ezzel a minõséggel...
Elküldve: 2013 jan. 02, 10:12 pm
Szerző: Pepe
rdani írta:ÓÓÓ kérlek ne szomoríts! Van egy 24 éves Corollam és gondoltam lecserélem erre de sajnos félek hogy az a minõség már nem egyenlõ ezzel a minõséggel...
Nem tudom, ott volt a kérdõjel.
De a 2 fura kattanás és rángatás hát....
De persze ez semmit nem jelent.