Oldal: 60 / 135
Elküldve: 2011 szept. 05, 02:58 pm
Szerző: Bubi
montoya írta:sede7 írta:
Nagyon régóta hirdeti, talán már picit alkuképes - mondjuk volt már 79e is, szóval..

(amúgy jól néz ki, E11-bõl fõleg facelift liftback lehet neki jó hordozó

)
16" tul nagy E11-re.
Ezt a kijelentést gondold át.
Elküldve: 2011 szept. 05, 03:03 pm
Szerző: montoya
bubidisc írta:montoya írta:sede7 írta:
Nagyon régóta hirdeti, talán már picit alkuképes - mondjuk volt már 79e is, szóval..

(amúgy jól néz ki, E11-bõl fõleg facelift liftback lehet neki jó hordozó

)
16" tul nagy E11-re.
Ezt a kijelentést gondold át.
Megtortent, de nem inogtam meg elozo allitasomban. Nem akarom elkepzelni, hoogy milyen lehet az E11 mondjuk 205/45 R16-tal a Fehervari uton... Veseko ellen mondjuk ketsegtelenul f@sz@.

Elküldve: 2011 szept. 05, 03:40 pm
Szerző: bepi81
Az E11-re a 16" túl nagy, saját tapasztalat, és ami rosszabb, az az, hogy túl nehéz is! Ami meg könnyû lenne, az meg bazi drága! E11 = max 15 coll felniben.
Elküldve: 2011 szept. 05, 04:02 pm
Szerző: Bubi
Gondoljátok át a dolgot. Az emberek nem azért vesznek 16-os felnit a G6-ra mert nem akarnak vesekövet, hanem azért mert azzal néz ki al legjobban. Nem azért mert könnyû vagy nehéz. Az egyetlen szempont a kinézet. A WRC replikán is 16-os felnik vannak és nem mondja senki, hogy túl nagyok.
Elküldve: 2011 szept. 05, 04:19 pm
Szerző: montoya
bubidisc írta:Gondoljátok át a dolgot. Az emberek nem azért vesznek 16-os felnit a G6-ra mert nem akarnak vesekövet, hanem azért mert azzal néz ki al legjobban. Nem azért mert könnyû vagy nehéz. Az egyetlen szempont a kinézet. A WRC replikán is 16-os felnik vannak és nem mondja senki, hogy túl nagyok.
A szilikon mell is igy keletkezett. Igaz, hogy mellnek nem jo, meg az eredeti celjara alkalmatlan, de tavolrol akar jol is nezhet ki.
Az autoval meg mindig kozlekedni akarunk. Ha hobbiauto, akkor azert, ha nem, akkor meg foleg.

Elküldve: 2011 szept. 05, 04:40 pm
Szerző: PiciPeti
Azért G6-on, meg WRC replikán nem csak optika a 16'.
Arra lett tervezve a futómû, fék stb. És ugye a peresebb gumi sokkal jobban tart kanyarokban. Egyszerûen stabilabb az autó vele. (jó úton)
Elküldve: 2011 szept. 05, 04:52 pm
Szerző: Pacsker
PiciPeti írta:Azért G6-on, meg WRC replikán nem csak optika a 16'.
Arra lett tervezve a futómû, fék stb. És ugye a peresebb gumi sokkal jobban tart kanyarokban. Egyszerûen stabilabb az autó vele. (jó úton)
Ugyanaz a fék az összesen. A hátsón variáltak, hogy dob vagy tárcsa.
Ettõl függetlenül 16" G6 TTE sokágú rulez! Egyik legkedveltebb felnim.
És szerintem is egy izléses 16-ossal mutat a legjobban.
A nehézséggel esetleg egyet kell, hogy értsek. Egy kisebb kategóriás súlyzófelni lehet sok neki és fogyasztja a futómûalkatrészeket. A 195/45 - 205/50 környéke nem feltétlenül túl peres (a 15" 95/50-hez képest).
1.3-1.4 alá semmiképp se. Sajnos még a 4AFE, de túl "erõs" hozzá.
No de az optika mindent visz

Elküldve: 2011 szept. 05, 05:22 pm
Szerző: montoya
Pacsker írta:
1.3-1.4 alá semmiképp se. Sajnos még a 4AFE, de túl "erõs" hozzá.
No de az optika mindent visz

Marmint azt akartad irni, hogy a 4a-fe sem tul eros hozza, ugye?
Egyebkent a legfobb gond ezzel az alapvetoen kis rugozatlan tomegre tervezett futomu. Ugye a normal E11 eseten 14-es acel, vagy 14-es alu volt a gyari felni. Ennel mar egy 15-os alu is nehezebb, de a 16 aztan way off, es emiatt elpattog a francba. A G6 TTE keszult 16-ossal, de ott ultetve van az egesz auto par centivel, valamint a rugok es a felnik is kemenyitve vannak, kvazi "hozzakemenyitve" a joval nehezebb felnihez.
Elküldve: 2011 szept. 05, 05:43 pm
Szerző: Pacsker
Igen azt szerettem volna írni
15-össel is jött ki E11 (nem TTE), ugye Sede7?
Még a TTE-n is csak keményebb rugó és talán ici-picivel keményebb gátló van.
Elküldve: 2011 szept. 05, 05:57 pm
Szerző: sede7
Pacsker írta:15-össel is jött ki E11 (nem TTE), ugye Sede7?
Még a TTE-n is csak keményebb rugó és talán ici-picivel keményebb gátló van.
Igen, a G6R alatt pl. 15-ös alu van gyárilag, de Európán kívül is vannak példák.
Elküldve: 2011 szept. 05, 07:30 pm
Szerző: montoya
sede7 írta:Pacsker írta:15-össel is jött ki E11 (nem TTE), ugye Sede7?
Még a TTE-n is csak keményebb rugó és talán ici-picivel keményebb gátló van.
Igen, a G6R alatt pl. 15-ös alu van gyárilag, de Európán kívül is vannak példák.
G6R is gyárilag ültetett.

gyári alufelni
Elküldve: 2011 szept. 06, 09:17 pm
Szerző: ricsi74
r14-es alufelni 185/65 good year gumival és a hozzá tartozó csavarokkal eladó! jelenleg 2000 évjáratu corollán van. 4db 45000Ft 20/2388006
Re: gyári alufelni
Elküldve: 2011 szept. 07, 08:33 am
Szerző: sede7
ricsi74 írta:r14-es alufelni 185/65 good year gumival és a hozzá tartozó csavarokkal eladó! jelenleg 2000 évjáratu corollán van. 4db 45000Ft 20/2388006
Szia! Szerintem ha teszel fel képeket, plusz írsz további részleteket, az növelné az eladási esélyeidet.
Szélesség? ET-szám? Felni márkája, típusa? Állapota? Anyákat is adod hozzá? Gumi DOT-száma, profilmélysége, típusa?
Sok sikert a Corollához!;)
Elküldve: 2011 szept. 13, 10:38 pm
Szerző: tschangow
Tramont 9x14-es ET19 4x100-as osztókörös felnijeim eladóvá váltak 160e Ft-os irányáron.

Elküldve: 2011 szept. 19, 02:19 pm
Szerző: mixivik