Oldal: 57 / 126

Elküldve: 2012 júl. 21, 03:07 am
Szerző: freeland
http://www.kephost.com/view3.php?filena ... swhghy.jpg
sziasztok van egy ilyen corollám 1 hete vettem és ugynéz ki behalt az olajpumpája ha tudnátok esetleg segíteni, a járgány 2000'évjárat 5 ajtos 1.6 vvti 110 LE , pleasee help

a motorszám 3ZZU048758 nemtudom ebbõl melyik része a motorkód ehez láma vok

Elküldve: 2012 júl. 27, 05:23 pm
Szerző: toszi80
Üdv mindenkinek!

Meleg helyzet! 98'-as Corollához keresek hõvédõ lemezt, ami a leömlõn van.... ha jól emlékszem. Hol találok ilyet? Nagyobb bontókat már faggattam.

Kössszi! :)

Elküldve: 2012 júl. 27, 05:40 pm
Szerző: TRD
freeland írta:http://www.kephost.com/view3.php?filena ... swhghy.jpg
sziasztok van egy ilyen corollám 1 hete vettem és ugynéz ki behalt az olajpumpája ha tudnátok esetleg segíteni, a járgány 2000'évjárat 5 ajtos 1.6 vvti 110 LE , pleasee help

a motorszám 3ZZU048758 nemtudom ebbõl melyik része a motorkód ehez láma vok
És mi a tünet? ami miatt gyanakodsz az olajpumpára? mert,ha a csak a visszajelzõ jelez olajnyomáshiányt,akk az lehet nyomásjelzõ gomba is...

Elküldve: 2012 júl. 27, 09:32 pm
Szerző: mozso
3zz a motorkod, ha eg az olajlampa, akkor treler! Ezek a mocik iszonyu kenyesek a megfelelo olajozasra. Amugy miben tudunk segiteni?

Elküldve: 2012 júl. 28, 01:53 pm
Szerző: freeland
TRD írta:
freeland írta:http://www.kephost.com/view3.php?filena ... swhghy.jpg
sziasztok van egy ilyen corollám 1 hete vettem és ugynéz ki behalt az olajpumpája ha tudnátok esetleg segíteni, a járgány 2000'évjárat 5 ajtos 1.6 vvti 110 LE , pleasee help

a motorszám 3ZZU048758 nemtudom ebbõl melyik része a motorkód ehez láma vok
És mi a tünet? ami miatt gyanakodsz az olajpumpára? mert,ha a csak a visszajelzõ jelez olajnyomáshiányt,akk az lehet nyomásjelzõ gomba is...
sziasztok!

egy kihuzatás után kb 8500ig forgattam a motort hirtelen kattogó hangja lett a motornak pedig elötte hangtalanul járt, és kigyulladtt az olajnyomás lámpa .
Az olajszint fél fölött van és friss az olaj benne mert még szép sárga színe van.
Most hétfõn kezdik szétszedni remélem megúszom egy csapágysor cserével.
De aztmondta a szerelõ hogy ha köszörülni is kell a fõtengelyt akkor inkább egy bontott motort tegyünk bele.
ugygondolja a szerelõ hogy az olajpumpa ment tönkre illetve valami olaj-nyomás szabályzó szelep akadhatott "fent" és ez okozta a bajt, de keddre okosabb leszek.
ezért kértem helpet hogy tud-e valaki bontott olajpumpát, vagy esetleg egy jó motort mert olajpumpa csak gyáriban van és 42000 be fáj.


valószínüleg az a baj hogy angol gyártású az autó, a japán biztos megbízhatóbb lenne

üdv

Elküldve: 2012 júl. 28, 01:58 pm
Szerző: freeland
mozso írta:3zz a motorkod, ha eg az olajlampa, akkor treler! Ezek a mocik iszonyu kenyesek a megfelelo olajozasra. Amugy miben tudunk segiteni?
szia TRD-nek már feljebb írtam csak akkor voltam láma mikor úgy döntöttem hogy azt a 4 km-t még kibírja és 5.-ben alapjáraton hazacsuroktam vele, aztmondta a szerelõ
NA AZT NEM KELLETT VOLNA TE BA......M :)

Elküldve: 2012 júl. 28, 09:29 pm
Szerző: mozso
Nem akarok kotekedni, de a 3zz max fordulata 6400-6600rpm. Ha tenyleg elforgattad 8400-ig, az csak visszavaltas miatt lehetett, mashogy nem kepes ra. Ekkora fordulatszamnal sajnos a felrobbano olajpumpa normalis. Ha nem egett volna az olajlampad, akkor mondanam hogy csak elgorbitetted a szelepeidet...

Elküldve: 2012 júl. 28, 10:57 pm
Szerző: mozso
Meg egy: ha csapagyas lett a motor akkor felejtsd el a fotengely koszorulest. Itthon, europaban sot meg usaban sincs aki csapagyas xZZ fotengelyt tudott volna koszorulni. Nem veletlen mondta a szerelod.

Elküldve: 2012 júl. 29, 12:06 pm
Szerző: Bubi
mozso írta:Nem akarok kotekedni, de a 3zz max fordulata 6400-6600rpm. Ha tenyleg elforgattad 8400-ig, az csak visszavaltas miatt lehetett, mashogy nem kepes ra. Ekkora fordulatszamnal sajnos a felrobbano olajpumpa normalis. Ha nem egett volna az olajlampad, akkor mondanam hogy csak elgorbitetted a szelepeidet...
Ha 8500-ig forgatta (ahogy írtad ez elvileg lehetetlen) akkor számomra teljesen mindegy, hogy mi lesz vele. Nem a kocsival van gond sajnos. A tanács és a pénz is feneketlen kútba öntött víz. Búgócsigát javasolnék, ilyen fajta szórakozásra. :(

Elküldve: 2012 júl. 30, 12:57 pm
Szerző: Biagio
Bpisti84 írta:Sürgõsen keresek egy bal elsõ fényszórót egy 2001-es E11 Corollához, Budapesten.

Ilyet


Csak sérülés mentes érdekel, lehetõleg Valeo.

Elküldve: 2012 júl. 30, 05:35 pm
Szerző: Cyber.paraszt
Sziasztok!

98-as Corollához (4EFE) , sedan, keresek hátsó lengéscsillapítókat és ami fölötte van ,valamilyen csapágy.

Nagyon kopog a hátulja, már nem csak a gödröknél.

Tudtok segíteni?

Üdv!

Elküldve: 2012 júl. 30, 05:40 pm
Szerző: ksz315
Gödröknél, egyenetlen úton a stabilizátor szilent (kutyacsont) is kopoghat. Toronycsapágyra gondolsz esetleg? (ebben én sem vagyok biztos). Ha nem vagy benne biztos, hogy mi is okozza, inkább nézesd át egy hozzáértõvel (ha még nem tetted meg, ha igen meg bocs az okoskodásért).

Elküldve: 2012 júl. 30, 07:50 pm
Szerző: tibierdrol
Van itthon négy elfekvõ lengéscsillapítóm. Mûszakira lettek cserélve. A bal oldaliak rosszabbak a határértéknél, a jobb oldaliak még jók voltak. (ez mondjuk furcsa, mert úgy tudom pont a jobb oldaliak szoktak elõbb tönkremenni) Ha kell akkor írj.
Amúgy nekem is kottyant a hátulja fekvõrendõrön meg hasonló göröngyökön, de a keresztstabilizátort a karosszéria aljához rögzítõ két gumi közül az egyik volt kikopva, attól volt.

Elküldve: 2012 júl. 30, 11:09 pm
Szerző: Cyber.paraszt
Üdv!

Köszönöm a gyors válaszokat.

A héten elviszem,hogy átnézzék és akkor biztosan tudni fogom mi a baj és mi kell.

Mondjuk ilyen problémákkal neki lehet vágni egy 1100km-es útnak külföldre,vagy elõbb csináltassam meg az a biztosabb.

A motor sem az igazi,majd rakok fel videót,mert nehéz elmondani mi van vele.

Nagyon szeretem a kocsimat, a következõ is Toyota lesz , vagy Corolla vagy Avensis, pénztõl függ.

Üdv!

Elküldve: 2012 aug. 03, 09:48 pm
Szerző: Dusán
Hali!

NIncs vkinek egy E11 1.6 4AFE-hez egy négy vezetées lambda szondája?