Oldal: 54 / 191
Elküldve: 2010 szept. 16, 08:13 pm
Szerző: sprintike
:-(Ya már nincs.Pedig szép volt.
Igen,azthiszem a fehér is megtenné a piros helyett:-)
Ez is szép

Elküldve: 2010 szept. 16, 08:47 pm
Szerző: kleingy
És rendben is van.

Elküldve: 2010 szept. 27, 07:35 pm
Szerző: RWD
Elküldve: 2010 szept. 28, 08:43 am
Szerző: AndrewGL
Kösz kolléga, de már gyógyulok

Elküldve: 2010 szept. 28, 06:06 pm
Szerző: RWD
AndrewGL írta:
Kösz kolléga, de már gyógyulok

Te is próbálkozol?

Elküldve: 2010 szept. 30, 06:48 am
Szerző: DBandesz
Elküldve: 2010 okt. 02, 12:38 pm
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2010 okt. 02, 05:56 pm
Szerző: ksz315
Apum keres
2002-2003 utáni Avensis kombit, vagy Avensis Versot. Konkrét kiszemelt példány még nincs, 2.0D4d-ket nézegeti, fõként fogyasztás miatt. A keret max 2,5-3M lenne rá.
Kérdésem az lenne, hogy mikre érdemes odafigyelni? (Az alapvetõ dolgokon túl). Esetleges tipushibák, gyenge pontok.
Néhány off-os autón kívül még mondtam neki, esetleg a Previákat érdemes lenne megnézni, az is elég jól pakolható kategória, bár arról még annyit sem tudok mint az Avensisekrõl.
Esetleg ha valaki tud a környezetében ilyen jellegû eladó autót, hálás lennék az infóért. Ha tud vki konkrét kereskedést ajánlani, vagy épp ellenkezõleg, tud olyat ahova be sem érdemes menni.
Felszereltség annyira nem fontos, most egy 1.3-as 5ajtós közel fapados (klíma, e.ablak) E11-et használ, amiben kb 320e km lehet becsléseink szerint, tehát nagy igények nincsenek, jobb pakolhatóság miatt akar váltani csak. Ami lényeges lenne, hogy tudja azt, amit az E11 :
Ha beindítom megy, ha leállítom leáll, sokkal több elvárás nincs.
Ha összejön a vétel, lehet én is klubtag leszek
Elõre is köszi minden segítséget.
Elküldve: 2010 okt. 02, 07:52 pm
Szerző: Lackó
Én lehet, hogy inkább a 2002-ig gyártottból keresnék egy nagyon megkimélt,
patika állapotút kevés km-el. Azok már jól felszereltek, és a ráncfelvarrott
bódé szép is.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... _d-3948412
Egy ilyen pl, és akkor még a maradékból átírási költség, egy jó alapos
szervizelés, és egy garnitúra gumi.....stb.
Ez mondjuk nem kombi, bocs.
Még egy info. Az Avensis Verso egy nagyon jól sikerült modell, a TMH-sok
szerint is. Nagyon sokat adtak el belõle, és nem volt rájuk panasz. Jól
tartja az árát, és évek múlva sem lesz gond eladni.
Elküldve: 2010 okt. 02, 09:06 pm
Szerző: ksz315
Köszönöm.
Jaja, nem rossz darab, de mindenképpen kombi kell, minimum, de inkább Verso. Sedan v. liftback nem játszik, azt mondta apum akkor le se cseréli a Corollát. Méretben van vmi összehasonlítás, vagy leírás valahol a 2002 elõtti és utáni modellekkel kapcsolatban? Szemre nekem a régebbi kisebbnek tûnik, de lehet csak optikai csalódás.
Elküldve: 2010 okt. 03, 07:47 am
Szerző: Lackó
A régebbit én sem ismerem.
Nézelõdj itt :
http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo.kk
Elküldve: 2010 okt. 03, 06:38 pm
Szerző: kleingy
A régebbi Avek esetében típushiba a fényszóró bemattulása, ennek gyári ára vmi 80 ezer / db (a Toyota Klubban valahol le van írva, hogy hogy lehet megkülönböztetni a kettõt, mert az új már nem mattul be állítólag).
A dízeleknél 99%, hogy tekert autót találtok, ha külföldi, akkor 100% meg még törött is lehet (máshogy nem éri meg behozni). Kis futásteljesítményre ne számítsatok, mert akkor tekertet fogtok ki. Nagy autó, nagy dízelmotorral nem anyukák második kocsija volt vagy ha igen, akkor meg nem eladó.
Ami necces lehet, az a turbó- és a kettõs tömegû lendkerék cseréje, mindkettõ több százezres tétel és nem nagyon tudod kiszûrni (minden új dízel rákfenéje ez). Fontos, hogy csak olyat keressetek, amit magánszemély árul, nem nepper és végig leinfózható szervizkönyve van (tehát a Toyota online rendszerében is látszik a kocsi végig). Így van a legnagyobb esélyetek egy hibamentes autót szerezni.
szerk:
katt ide
Elküldve: 2010 okt. 03, 11:12 pm
Szerző: tibierdrol
Érdemes egyáltalán dízelt venni?
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=127&akt=2
Kicsit félek ezektõl, bár egy ismerõs szerint inkább csak a kannázott gázolajtól szoktak rövid idõ alatt megheverni. Ti mit tudtok errõl?
Elküldve: 2010 okt. 04, 07:46 am
Szerző: kleingy
Újonnan biztos megéri, a használt meg mindig lutri. Egyébként pedig az új dízelek esetében tényleg jóval nagyobb a meghibásodás lehetõsége mint a régi szívók esetében. Lásd turbó és kettõs tömegû lendkerék hiba (ez fokozottan érinti az átlagot nézve a "húzott" dízeleket, pl a 177 lovas D-CAT-et a Toyotánál).
Az is biztos, hogy tényleg nagyon kényesek a gázolaj minõségére, a Toyota Klubban többen panaszkodtak ilyen-olyan javításra, amik a nem minõségi naftára vezethetõk vissza. Na és persze az is igaz, hogy a határtól Nyugatra jobb minõségût adnak a kúton.
Én dízelre fogom egyszer lecserélni a mostani benzines Corollámat, de tuti nem alszom majd jól egy darabig.

Elküldve: 2010 okt. 04, 08:38 am
Szerző: DBandesz
Édesapám mostanság nagyon nézegeti a Corolla Versókat. 2.2 D4D természetesen, a 136 LE-s verzió.
Ez a kettõstömegû lendkerékmizéria azért õt is aggasztja.