Oldal: 6 / 101

Elküldve: 2009 jún. 09, 10:21 am
Szerző: Pacsker
http://racing-bazar.hu/alkatresz/vegyes ... 5000ft-tol

Nagyon korrekt árakat mond a srác! Hívjátok!

Elküldve: 2009 jún. 09, 07:46 pm
Szerző: Pacsker
Koni ültetõrugók eladók E10-hez.
Dobozos, még sosem volt autón. Ha minden igaz pirosak.
2,5-cm-t ültetnek.

A 4db 30 ezer.
Istunál vannak a rugók. Privibe küldök elérhetõséget, ha valakit érdekel!

Megfontolandó....

Elküldve: 2009 jún. 09, 07:54 pm
Szerző: MFerenc
Pacsker írta:http://racing-bazar.hu/alkatresz/vegyes ... 5000ft-tol

Nagyon korrekt árakat mond a srác! Hívjátok!
Tõle vettem meg a fél belsõt :) szuper korrekt. A megbeszélt összegért dupla annyit adott "odaadom ezt is, meg ezt is, meg ezt is..."
Alig fért be a Corollába, végül is szinte még egy autót elhoztam... :)

Elküldve: 2009 jún. 10, 03:30 pm
Szerző: DBandesz
Váltóval mi a szitu? Nincs valakinek elfekvõben?

Elküldve: 2009 jún. 10, 07:33 pm
Szerző: MFerenc
DBandesz írta:Váltóval mi a szitu? Nincs valakinek elfekvõben?
A srácnak megvan még, motorral együtt, nekem nagyon ajánlotta.

Elküldve: 2009 jún. 10, 10:14 pm
Szerző: DBandesz
Az 1.6 és az 1.3 váltója megegyezne? Nem hiszem...

Elküldve: 2009 jún. 11, 09:49 am
Szerző: Pacsker
Én sem hiszem!

Elküldve: 2009 jún. 12, 11:11 am
Szerző: szullosz
DBandesz írta:Az 1.6 és az 1.3 váltója megegyezne? Nem hiszem...
Minimálisan más az áttétele, ha jól tudom, de a felfogatás azt hiszem egyezik...

Megnézem...

Szabber

Elküldve: 2009 jún. 12, 11:13 am
Szerző: DBandesz
Köcce!

Elküldve: 2009 jún. 15, 05:51 pm
Szerző: MFerenc
DBandesz írta:Az 1.6 és az 1.3 váltója megegyezne? Nem hiszem...
Ja, hogy a tiéd 1,6-os? Bocsi... :oops: Viszont én úgy találtam, egyforma az áttétel minden fokozatban, "csak" a "Versnellingsbakcode" más (hollandul sebességváltókód; 1,3 C150, 1,6 C52).

Elküldve: 2009 jún. 16, 08:13 am
Szerző: DBandesz
Nem az enyém, haveromé. Csak akkor bánom, hogy nem az enyém, ha valahova NAGYON haladnom kell, mert az enyém nem szereti a tartós 140-180 közti tempót. Nagyon nem szereti. Vagy ha Kakucson jaszkarizunk, ugye... :D arra sem való az enyém.

Arra amire nekem a nagy átlagban kell a kocsi, az enyém tökéletes. Éééés nagyon nagy elõnye az enyémnek, hogy momentán 510 km van a napi számlálóban, és kicsivel fél felett van a mutató. Az Si 550-nél bevillantja a szegénységjelzõt, akárhogy használja haverom.


Mindenesetre a váltó nagyon kéne. Egyre csúnyább a hangja, ráadásul ha az õ kocsijával megyünk valamerre, egyikünk sem ihat, mert nem merjük a bénõkre bízni, nehogy ittasan keljen kocsit tolnunk elpusztult váltó ürügyén... :D :D Ismétlem: NAGYON KELL A VÁLTÓ! :D :D

Elküldve: 2009 jún. 18, 02:57 pm
Szerző: DBandesz
Upgradelni kell az anyaglistát, ugyanis a jobb oldalon a nyomtáv másfél centivel kisebb, mint a bal oldalon. Konklúzió: a jobb oldali trapézkar cserés.


Szullosz, Lackó, Pacsker!! A helyi boltban 22ezerre mondták. Nézzetek utána légyszi, mert nagyon fontos lenne. Modellkód, és egyéb adatok fent, a difinél.

Elküldve: 2009 jún. 18, 03:58 pm
Szerző: Pacsker
MSN-n már be is találtál!

Ha kell valakinek bármi alkatrész, szóljon, mert megyek beszerzõ körútra jövõ héten vszínû. 25% kedvezménnyel akkor meg élhettek!

Elküldve: 2009 jún. 19, 07:47 am
Szerző: szullosz
DBandesz írta:Upgradelni kell az anyaglistát, ugyanis a jobb oldalon a nyomtáv másfél centivel kisebb, mint a bal oldalon. Konklúzió: a jobb oldali trapézkar cserés.
Ajánlom az IC-t! Ott nézzetek körül, a 555 lengõkarok 20-tól kezdõdnek...

Szabber

Elküldve: 2009 jún. 19, 01:12 pm
Szerző: Pacsker
Ott lesz a vásárlás.
12500-ért veszünk ha minden igaz :wink: