Oldal: 6 / 12
Elküldve: 2010 nov. 12, 12:48 pm
Szerző: DBandesz
kw3v865 írta:A felszereltség nem igazán fontos szempont. Majd nézegetem gyakran a hasznaltauto.hu-t aztán remélem, hogy találok majd olyat ami jó és nincs túl messze. Találtam is egyet, itt van Csongrádon, lehet, hogy meg is nézem, bár ez E10-es és az 500 ezer több mint a limit, mivel mindeképpen kell rá költeni, viszont van rajta horog.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... la-4217963
Én már néztem ezt a kocsit...
Elküldve: 2010 nov. 21, 03:32 am
Szerző: grofbandita
Üdv mindenkinek!
Tavasszal szeretnék egy Japán 3-ajtós sportos autót venni. 1.6-os Corolla, vagy 1.5-ös Civic lesz valószínûleg. 7-800 ezer a keret, ahogy elnéztem, ezért 1998-99 es évjáratú gépek vannak. Az érdekelne fõleg, hogy mennyire hajlamos a korrózióra ez az évjárat, és melyik részét érdemes alaposan átnézni a karosszériának?
Természetesen most a Corolláról érdeklõdöm. A belsõ tere barátságosabb mint a Hondáé, kívülrõl nekem mindkettõ szimpatikus.
Nem lesz sokat használva, mert mellette motorozom. 3-4 évre venném, garázsban lesz tárolva. Jó lenne ha kibírná lakatolás nélkül...
Közben olvasgatom a fórumot, sok hasznos dolgot találtam.
Üdv: András
Elküldve: 2010 nov. 21, 08:46 am
Szerző: Bubi
grofbandita írta:Üdv mindenkinek!
Tavasszal szeretnék egy Japán 3-ajtós sportos autót venni. 1.6-os Corolla, vagy 1.5-ös Civic lesz valószínûleg. 7-800 ezer a keret, ahogy elnéztem, ezért 1998-99 es évjáratú gépek vannak. Az érdekelne fõleg, hogy mennyire hajlamos a korrózióra ez az évjárat, és melyik részét érdemes alaposan átnézni a karosszériának?
Természetesen most a Corolláról érdeklõdöm. A belsõ tere barátságosabb mint a Hondáé, kívülrõl nekem mindkettõ szimpatikus.
Nem lesz sokat használva, mert mellette motorozom. 3-4 évre venném, garázsban lesz tárolva. Jó lenne ha kibírná lakatolás nélkül...
Közben olvasgatom a fórumot, sok hasznos dolgot találtam.
Üdv: András
A járulékos költségekkel együtt számoltál? Rétegmérõt, lakatost vigyél magaddal. Mechanikusan nem lehet gond. Ha garázsban tartod, a korrózióra is kevésbé lesz hajlamos. Az évjárat amit néztél és a sportos kivitel az kicsit nehéz dió együtt. 1,6 G6 ritka mint a fehér holló és valószínû, hogy nem kapod meg az említett árkategóriában, bár most kicsit ingadozni látszanak a piaci árak (jelenleg felfelé mennek), az is lehet, hogy fordulnak a dolgok és szerencséd lesz. Csak is tulajtól vedd!
Sok sikert!

Elküldve: 2010 nov. 21, 09:26 am
Szerző: Pacsker
Már nagyon jó "bevonattal" látták el a típust! Nem hiszem, hogy nagyon rozsdásodnának, ha csak nem élete kezdetétõl csillaggarázsos.
Szokásos helyeket vizsgáld. Ívek, küszöbök, esetleg padló. talán a típusra jellemzõ, hogy a belsõ hátsó doblemezek el tudják hagyni magukat. Ezt a csomiból az oldalrekeszebe való benyúlkálással és bevilágítással tudod megnézni.
Ha vizes, az még lehet a lámpa tömítetlensége.
Elküldve: 2010 nov. 21, 12:14 pm
Szerző: Lackó
Üdv !
Ha sportosat szeretnél, gondolkodj el egy utsó szériás E10 1,6 Si-n is. Az
véleményem szerint (ha találsz) 700-750 maximum, de annyiért már csoda-
szépet kapsz, és semmivel sem fapadosabb az utódnál, és szvsz. sokkal
szebb forma.
Erre gondolok :

Elküldve: 2010 nov. 21, 02:54 pm
Szerző: grofbandita
bubidisc írta:grofbandita írta:Üdv mindenkinek!
Tavasszal szeretnék egy Japán 3-ajtós sportos autót venni. 1.6-os Corolla, vagy 1.5-ös Civic lesz valószínûleg. 7-800 ezer a keret, ahogy elnéztem, ezért 1998-99 es évjáratú gépek vannak. Az érdekelne fõleg, hogy mennyire hajlamos a korrózióra ez az évjárat, és melyik részét érdemes alaposan átnézni a karosszériának?
Természetesen most a Corolláról érdeklõdöm. A belsõ tere barátságosabb mint a Hondáé, kívülrõl nekem mindkettõ szimpatikus.
Nem lesz sokat használva, mert mellette motorozom. 3-4 évre venném, garázsban lesz tárolva. Jó lenne ha kibírná lakatolás nélkül...
Közben olvasgatom a fórumot, sok hasznos dolgot találtam.
Üdv: András
A járulékos költségekkel együtt számoltál? Rétegmérõt, lakatost vigyél magaddal. Mechanikusan nem lehet gond. Ha garázsban tartod, a korrózióra is kevésbé lesz hajlamos. Az évjárat amit néztél és a sportos kivitel az kicsit nehéz dió együtt. 1,6 G6 ritka mint a fehér holló és valószínû, hogy nem kapod meg az említett árkategóriában, bár most kicsit ingadozni látszanak a piaci árak (jelenleg felfelé mennek), az is lehet, hogy fordulnak a dolgok és szerencséd lesz. Csak is tulajtól vedd!
Sok sikert!

Hali!
Az árat a járulékos költségek nélkül értettem. Olyan 800-850 lehet az autó ára, akkor még marad pénzem átiratni, meg egyebek.
A sportosságot nem úgy értettem, nekem a háromajtósok alapból elég sportosak kinézetre. A lényeg, hogy 1.6 legyen.
Elküldve: 2010 nov. 21, 02:56 pm
Szerző: grofbandita
Pacsker írta:Már nagyon jó "bevonattal" látták el a típust! Nem hiszem, hogy nagyon rozsdásodnának, ha csak nem élete kezdetétõl csillaggarázsos.
Szokásos helyeket vizsgáld. Ívek, küszöbök, esetleg padló. talán a típusra jellemzõ, hogy a belsõ hátsó doblemezek el tudják hagyni magukat. Ezt a csomiból az oldalrekeszebe való benyúlkálással és bevilágítással tudod megnézni.
Ha vizes, az még lehet a lámpa tömítetlensége.
Köszönöm, ilyesmire gondoltam én is.
Elküldve: 2010 nov. 21, 02:59 pm
Szerző: grofbandita
Lackó írta:Üdv !
Ha sportosat szeretnél, gondolkodj el egy utsó szériás E10 1,6 Si-n is. Az
véleményem szerint (ha találsz) 700-750 maximum, de annyiért már csoda-
szépet kapsz, és semmivel sem fapadosabb az utódnál, és szvsz. sokkal
szebb forma.

Ez tényleg nagyon frankón néz ki! De biztos marha ritka ilyen állapotban...

Elküldve: 2010 nov. 21, 06:52 pm
Szerző: Lackó
grofbandita írta:Lackó írta:Üdv !
Ha sportosat szeretnél, gondolkodj el egy utsó szériás E10 1,6 Si-n is. Az
véleményem szerint (ha találsz) 700-750 maximum, de annyiért már csoda-
szépet kapsz, és semmivel sem fapadosabb az utódnál, és szvsz. sokkal
szebb forma.

Ez tényleg nagyon frankón néz ki! De biztos marha ritka ilyen állapotban...

Tény.....de lesd ezt is. Ez a széria talán az utolsó, amiben még tényleg van
minõségérzet...
Most olvastam a bemutatkozásodat. Lehet, hogy nézned kellene MR2-t, és
E9 Corolla Gt-i-t is. Kevés az igazán szép, de ha vezetési élmény kell, akkor ezek vannak az elsõ helyen.
Elküldve: 2010 nov. 21, 07:24 pm
Szerző: gecsa
jelen esetben az mr2 jobb választásnak tûnik...azt nagyobb élmény vezetni...de azért a gti sem kispályás...
Elküldve: 2010 nov. 21, 08:25 pm
Szerző: grofbandita
gecsa írta:jelen esetben az mr2 jobb választásnak tûnik...azt nagyobb élmény vezetni...de azért a gti sem kispályás...
Tetszik az MR2, de nem jó. Valamennyi csomagtartó azért kell, ha megyünk a Balcsira, azonkívül a feleségemnek elég sok betegsége van, nagyon nehezen kecmeregne be ill. ki egy sportautóból. A Calibra is már határeset volt.
Elküldve: 2010 nov. 21, 08:43 pm
Szerző: gecsa
van itt egy e10 1.6si
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ma-3339282
vagy ezen még akudsz egy kicsit,csak egy hengerfejtömítéscsere,szerintem 150-200eft-ból gyári állapotba hozható,és akkor ez még sok évig autó...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... or-4310916
Elküldve: 2010 nov. 21, 11:05 pm
Szerző: grofbandita
A sötétkéket néztem, ha most akarnék (tudnék) vásárolni, esetleg szóba jöhetne. A másik viszont tárgytalan, felújítással nem akarok foglalkozni, akkor megtartottam volna a Calibrát. Olyan autóra van szükségem, amivel csak menni kell.
Elküldve: 2010 nov. 22, 01:25 am
Szerző: Csocsó
A kék Si -t már május óta legalább hírdetik, akkor kezdtem el én is nézelõdni. Az okát nem tudom, de jobb vele óvatosnak lenni, lehet, hogy problémás. Viszont ha csak szimplán nincs érdeklõdés rá, akkor meg szerintem rendesen rá lehet alkudni.
Elküldve: 2010 nov. 22, 10:48 am
Szerző: Lackó
Csocsó írta:A kék Si -t már május óta legalább hírdetik, akkor kezdtem el én is nézelõdni. Az okát nem tudom, de jobb vele óvatosnak lenni, lehet, hogy problémás. Viszont ha csak szimplán nincs érdeklõdés rá, akkor meg szerintem rendesen rá lehet alkudni.
Igen, nekem is az jutott eszembe, hogy régóta hirdetik (talán volt fent már
májust megelõzõen is), és ami egyértelmû a képekrõl, hogy nem a rá való
elsõ lökhárító van rajta (ez Sedan lökös). Egyrészt ez csúnyább is, másrészt
sérülésre utal. Lehet, hogy csúnyán javították. De az is lehet, hogy szimplán
nincs kereslet.....
Megnéztem megint a képeket. Nagy árulás lehet elöl. A bal fényszóró csavar-
ja elég csálén áll, az akksi lefogató barkácsolt, az egyik hûtõcsõ toldva van,
és még nem láttuk élõben....
Találtam mást is....de nem folytatom
