Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Jó volt nézni, köszi :)

Pár kérdés:
Karotta hogyhogy annyira csúszkált az elsõ pár körben? Ennyire hideg volt a slick? Nagyon riszálta a popsit. Plusz szóljatok neki a hátsó lámpája miatt :D Üzemanyag folyása kiderült miért volt?
A két nagy tepsi õrült volt. A Mercibe látszik, hogy folyamatosan dolgozott a sofõr helyett az elektronika, szerintem a BMW-ben is jó párszor és talán úgy is ki merem jelenteni, hogy elrakta a fenekét. BMW-ben már ültem, ami "engedte" bekapcsolt szirszarokkal is. Bosszantó lehetett, hogy az erejük miatt (célegyenes) feltartottak jó pár körön át.
Karottának nincs meg belsõ videója? Megnézném, amikor te mentél elõl.
Fura azt látni, hogy az õ 150 lova és majdnem 1 tonnája, a te 190 lovad és 1,2 tonnájával kb ugyanúgy megy a célegyenesben. :)

Jó egyébként a 2:19, de szerintem még bõven faragható a videót nézve.
Félreértés ne essék, nem okoskodom, nyomoronc módján, örülnék már egy 2:26-os idõnek is bármelyik kocsimmal :D , de a fejlõdésedet nézve szerintem van még pár olyan pont a pályán, ahol idõvel tudsz majd fogni magadon akár több másodpercet is! Hajrá!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Aaron85
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2011 ápr. 30, 10:09 pm

Hozzászólás Szerző: Aaron85 »

Próbáltam támadó íveken autózni, azért is tûnik néha úgy hogy nem a helyes íven megyek.Sajnos az utána lévõ gyors kõrömrõl nincs meg a felvétel, az lenne igazándiból a mérvadó...Sokat tanulhattam volna belõle... Szerencsére Karotta mögötti hajtás meghozta a kedvemet, és félelem nélkül tudtam gyorsan hajtani. Elõször sikerült egy 2:20.3-as idõt mennem, már azzal is elégedett voltam, de gondoltam ha már ez az idõ megvan akkor 2:20 alá csak sikerült valahogy bemennem. Egy klímás hûtõ kör után sikerült is :) 2.18.4 lett volna az optimális... Délután amikor tankoltam beszólt nekem egy Subaru wrx Sti gazdája, hogy õ akkor megy fel a kõvetkezõ menetben, ha én nem megyek, mert õrületbe kergetem, mert hogy túl gyors az egyenesben a turbós Corollam...Nézett nagy szemekkel amikor mondtam neki,hogy hány lóerõs a gép...
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
Avatar
Aaron85
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2011 ápr. 30, 10:09 pm

Hozzászólás Szerző: Aaron85 »

[Walaki]D`Lair írta:
mozso írta:Aron 2.19:334-et ment delutan, ami eleg jo ido.
Milyen gumikon?
Kopott öreg utcaikon :lol:
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Aaron85 írta:
[Walaki]D`Lair írta:
mozso írta:Aron 2.19:334-et ment delutan, ami eleg jo ido.
Milyen gumikon?
Kopott öreg utcaikon :lol:
Az akkor nagyon jó idõ! :shock:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Aaron!

Ne lódíts! Utcai kopott??? hehe :lol:

A váltódat ki fogod nyírni. :wink: Nem múlik semmi azon a pár századon, tessék kicsit nyugodtabban gangolni (vagy szinter kuplung és én nem értek hozzá???). A a visszagangolás még brutálisabb. Mintha elfeljtenéd betenni a fokozatot mielõtt kanyarodsz.

A többivel kapcsolatban, pofám lapos. Odatetted a verdát, jó íveken mész, és ésszel mész! GRATULA! :D

A merci meg a bömös milyen volt? Úgy értem AMG a BMW-s M-es? Jót meccseltek és szavamra hibátlanul mentek a nehéz tepsikkel!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Aaron85
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2011 ápr. 30, 10:09 pm

Hozzászólás Szerző: Aaron85 »

bubidisc írta:Aaron!

Ne lódíts! Utcai kopott??? hehe :lol:

A váltódat ki fogod nyírni. :wink: Nem múlik semmi azon a pár századon, tessék kicsit nyugodtabban gangolni (vagy szinter kuplung és én nem értek hozzá???). A a visszagangolás még brutálisabb. Mintha elfeljtenéd betenni a fokozatot mielõtt kanyarodsz.

A többivel kapcsolatban, pofám lapos. Odatetted a verdát, jó íveken mész, és ésszel mész! GRATULA! :D

A merci meg a bömös milyen volt? Úgy értem AMG a BMW-s M-es? Jót meccseltek és szavamra hibátlanul mentek a nehéz tepsikkel!
Bocsi, de ezt nem hagyhattam ki. Felfelé váltásokkal nem értek egyet, ennél nem fogok lassabban váltani, mert akkor sokkal lassabb leszek egyenesben.Mivel ez egy szívó gép, ezért minden tized másodperc számít.
Visszaváltásokról meg annyit, hogy muszáj 6200-felett tartani a fordulatot, mivel alatta nincs meg 192-bõl 40 lóerõ... azért tünik úgy hogy leesik a fordulat mivel olyan 7 ezres fordulat lehet olyankor amikor visszateszem kettõbe...
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Kutttya legyek ha értem. Egyszer majd beülök melléd, addig kussssanevem. :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Aaron85
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2011 ápr. 30, 10:09 pm

Hozzászólás Szerző: Aaron85 »

bubidisc írta:Kutttya legyek ha értem. Egyszer majd beülök melléd, addig kussssanevem. :lol:
Gyere, ha van kedved, de akkor résen legyél, mert erõsen nagy a túljelentkezés... amúgy sokáig nem csináltam a klasszikus 4-3-2-es visszaváltásokat, váltókímélés céljából... Hanem csak nagyfékezés majd kettõ :)
De ez idõ szempontjából nem a legjobb...utolsó menetben már azt csináltam...
Csak, hogy megértsed 3-asban 5 ezernél nem húz úgy az autóm mint ahogy kéne... 6200-nál van a vezérlésváltás ami plusz 40 lóerõt szabadít fel.
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

De most akkor komolyan, milyen gumikon mentél? :?:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Váltókimélés céljából adj neki egy gázfröccsöt felváltásnál, lefelé váltásnál meg fõleg!
Azért nem értettem ezt a idõ dolgot, mert felváltásoknál max. pár század és már beugrik a helyére minden és nincs ilyen - a csak az olajos kuplunggal váltani képteleneknél hallható - "lecsúszó kuplung" hangja a dolognak. (Ezt leginkább a BMW-s boyracereknél hallani, hogy mennyire nem tudnak váltani.) Szóval visszatérve az idõre. Kanyarokban többet hagysz ott, mint amit a helyes váltásoknál elveszthetnél, (ha egyáltalán elvesztenél bármit is), de nem okoskodom tovább. :wink:
Összességében irigylésre méltó amit mûvelsz a pályán! Félre ne érts! :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Balyy
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 107
Csatlakozott: 2010 ápr. 10, 02:19 pm
Tartózkodási hely: Salgótarján

Hozzászólás Szerző: Balyy »

Sok a beszéd, így kell váltani: :D
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Avatar
Aaron85
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2011 ápr. 30, 10:09 pm

Hozzászólás Szerző: Aaron85 »

bubidisc írta:Váltókimélés céljából adj neki egy gázfröccsöt felváltásnál, lefelé váltásnál meg fõleg!
Azért nem értettem ezt a idõ dolgot, mert felváltásoknál max. pár század és már beugrik a helyére minden és nincs ilyen - a csak az olajos kuplunggal váltani képteleneknél hallható - "lecsúszó kuplung" hangja a dolognak. (Ezt leginkább a BMW-s boyracereknél hallani, hogy mennyire nem tudnak váltani.) Szóval visszatérve az idõre. Kanyarokban többet hagysz ott, mint amit a helyes váltásoknál elveszthetnél, (ha egyáltalán elvesztenél bármit is), de nem okoskodom tovább. :wink:
Összességében irigylésre méltó amit mûvelsz a pályán! Félre ne érts! :wink:
neked van harom labad, vagy hogy gondoltad a gazfroccsot fekezes kozben? :D amugy yokohama a005 medium slicken mentem
Corolla E12 TS 2ZZ-GE
Avatar
Balyy
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 107
Csatlakozott: 2010 ápr. 10, 02:19 pm
Tartózkodási hely: Salgótarján

Hozzászólás Szerző: Balyy »

3 láb:
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Aaron85 írta:
bubidisc írta:Váltókimélés céljából adj neki egy gázfröccsöt felváltásnál, lefelé váltásnál meg fõleg!
Azért nem értettem ezt a idõ dolgot, mert felváltásoknál max. pár század és már beugrik a helyére minden és nincs ilyen - a csak az olajos kuplunggal váltani képteleneknél hallható - "lecsúszó kuplung" hangja a dolognak. (Ezt leginkább a BMW-s boyracereknél hallani, hogy mennyire nem tudnak váltani.) Szóval visszatérve az idõre. Kanyarokban többet hagysz ott, mint amit a helyes váltásoknál elveszthetnél, (ha egyáltalán elvesztenél bármit is), de nem okoskodom tovább. :wink:
Összességében irigylésre méltó amit mûvelsz a pályán! Félre ne érts! :wink:
neked van harom labad, vagy hogy gondoltad a gazfroccsot fekezes kozben? :D amugy yokohama a005 medium slicken mentem


Nekem semmi problémát nem jelent a gázfröccs fékezés közben, viszont a kanyarban való fékezés gázzal az már sok.
Amúgy bubi mindig kívülrõl a legjobb adni az insrukciókat :)
Ki kell próbálni és meglátjuk hogyan megy.
Felajánlom az autómat egy 20perces menetre.
Nem egy bajnok jármû, de kis kategóriában nem nagyon van ellenfele, ráadásul BT váltó van rajta, aminek a felépítése nagyon hasonló a TS-hez.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

bubidisc írta:Váltókimélés céljából adj neki egy gázfröccsöt felváltásnál, lefelé váltásnál meg fõleg!
Azért nem értettem ezt a idõ dolgot, mert felváltásoknál max. pár század és már beugrik a helyére minden és nincs ilyen - a csak az olajos kuplunggal váltani képteleneknél hallható - "lecsúszó kuplung" hangja a dolognak. (Ezt leginkább a BMW-s boyracereknél hallani, hogy mennyire nem tudnak váltani.) Szóval visszatérve az idõre. Kanyarokban többet hagysz ott, mint amit a helyes váltásoknál elveszthetnél, (ha egyáltalán elvesztenél bármit is), de nem okoskodom tovább. :wink:
Összességében irigylésre méltó amit mûvelsz a pályán! Félre ne érts! :wink:
Bubi, láttad szuti ex-TS-ének videóját a Garázs c. mûsorban, amikor Turán Frici ment vele a Hringen? A váltásaira gondolok... 8) én csodálkoztam, hogy egy utcai autóval ilyen rövid idõ alatt lehet váltani. De, többszöri megnézés után látszik rajta, hogy "a szükséges technikával" kezeli a váltó-kuplung párost. Mikor 3-4-be vált, szinte testbõl mozdul a váltóra.

Más: A gázfröccsökkel kapcsolatban...
Gyakorlatilag az utcai autók 95%-ban lépcsõ van a fék és minimum a gáz pedál között, ami nagyon nem könnyíti meg visszaváltásnál a gázfröccs adását. Fölfelé váltásnál még oké, ahogy írtad is, de visszafelé adagolni a féket és még gázfröccsel is visszaváltani szerintem baromi nehéz.

Én vezetés közben elõzésnél szoktam gázfröccsel visszaváltani, amikor nem kell tapossam a féket közben. Úgy frankón mûkszik a dolog, bár ez nem azt jelenti, hogy fékezés közben lehetetlen, csak nagyon nehéz. Legalábbis nekem nem megy, de nem is vagyok képzett versenypilóta. :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Válasz küldése