Oldal: 45 / 85

Elküldve: 2010 nov. 18, 12:21 am
Szerző: Mr. Hankey
Sziasztok!

Hát hol is kezdjem... :D Zsolti vagyok CsabiTE71 öcsikéje. Talán néhányan biztosan hallottátok a hírt hogy meglepett karácsonyra egy Te71 coupéval és mivel tegnap nagynehezen sikerült haza hozni a szekeret úgy éreztem hogy már ideje regisztrálnom a hõn áhított klubba. :oops: Kimondhatatlanul boldog vagyok hogy egy ilyen lovat birtokolhatok és remélem méltó leszek hozzá. Igyekszem a legjobbat kihozni majd magamból és az autóból is. Röviden itt ennyit szerettem volna mondani. Szeretnék indítani projectet mihamarabb, tele vagyok tervekkel. Jah és köszönöm hogy itt lehetek! :oops:

Elküldve: 2010 nov. 18, 01:14 am
Szerző: CsabiTE71
Azt kifelejtette hogy jó néhány taggal már megismerkedett személyesen a királyréti tali keretein belül, ahol még a játékban is részt vett. :)
Ui.: Üdv a klubban :)

Elküldve: 2010 nov. 18, 01:36 am
Szerző: Mr. Hankey
Jah igen bocsánat :) . Volt szerencsém már egy talihoz is Királyréten. Ott jópár embert megismertem személyesen. Így elõnyböl indulok mint az átlag új tag. Nagyjából tisztában vagyok sok dologgal hiszen külsõ szemlélõként már azóta figyelemmel kísérem a club életet amióta Csabi regisztrált:)

Elküldve: 2010 nov. 18, 10:07 pm
Szerző: Pacsker
Várjuk a projektek! :)
Tesódhoz hasonlóan nagy kihívás lesz! Drukkolunk!

Elküldve: 2010 nov. 18, 11:49 pm
Szerző: Mr. Hankey
Hát most megyek és neki fekszem leírni a terveimet. Szerencsére annyira nem nagy kihívásnak nézki.

Elküldve: 2010 nov. 19, 12:32 am
Szerző: Frool
Üdv! Ha már mindent eloroztak a kocsidból milyen alkatrészekbõl építed
újjá?

Elküldve: 2010 nov. 19, 01:08 am
Szerző: Mr. Hankey
Szia Frool!
Megnyitottam a projectemet. Ott mindent megtalálsz a tervekrõl és hogy mit miért adtam.

Elküldve: 2010 nov. 20, 10:32 pm
Szerző: MDaemon
Sziasztok!
Nyár eleje óta vagyok boldog Corolla tulajdonos, bár már 5 éve van egy LB a családban. Hosszas keresgélés után akadt meg a szemem egy szervízkönyves, 70e-t(!) futott kocsin, uh másnap reggel el is mentem megnézni. A gép elég szépen egyben volt, rá pár napra már azzal gurultam haza. :D
Mivel elég fapad a gép, elkezdtem nézelõdni a neten hogymint lehetne pár extrával felruházni a kicsikét. Lett applikálva bele csomagtér világítás (500 Ft-s tescos ledes lámpa),kp zár/riasztó kombo, int-es ablaktörlõ kapcsoló meg egy gyári bontott ködlámpa szett is.
Ahogy eddig nézegettem a fórumot, elég szép kis hozzáértõ társaság verõdött itt össze, igyekszem majd én is hasznos tagja lenni.

Elküldve: 2010 nov. 20, 10:37 pm
Szerző: Pacsker
Örülünk, hogy ránk találtál!

Reméljük hasznos információkat találsz majd az elképzeléseid megvalósításához!

Elküldve: 2010 nov. 21, 03:43 pm
Szerző: grofbandita
Sziasztok!

Igaz, nem vagyok tag, és még Toyotám sincs, de mivel regisztráltam a fórumra, írok magamról néhány sort.
Autószerelõ a végzettségem, dolgoztam is a szakmában 14-15 évet, majd úgy alakult, hogy váltottam, kitanultam a CNC-forgácsolást is, most ezzel foglalkozom.
Gyermekkorom óta autóbolond vagyok, vezetni és szerelni, sõt takarítani :D
is szeretem az autókat. Trabival kezdtem, mint nagyon sokan akkoriban. Kapott piros fényezést, Fiat motort, toldott felnit, és egyéb nyalánkságokat.
Persze a zsaruknak semmi sem tetszett... :agre: Aztán volt Opel Mantám, ez sajnos szétrohadt. :brrr: Utána jött a Nissan Sunny GTI 87-es évjáratból. Ekkor értettem meg, mitõl más a Japán autó, mint a többi.
Írtam is róla egy blogot: http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=170
Aztán volt még Calibrám, amit szintén nagyon szerettem. Most mégis visszatérnék a jól bevált Japán technikához. Corolla lesz vagy Civic, de inkább Corolla. A kínálat dönti majd el valószínûleg. Jövõre mindenképp kell vennem valamit, mert különben ugrik a bónusz 10-es besorolásom.
Ami számít igazán az autónál: okozzon vezetési élményt, vagyis legyen precíz a kormánya, jó egyenesfutás, alacsony súlypont, jó kanyarstabilitás, jó gyorsulás (10s körül tudja a százat), megfelelõ fékek, jó oldaltartású elsõ ülések.
Ami nem igazán érdekel: végsebesség, hátsó lábtér, csomagtartó, különféle rakodórekeszek.

Az autózás mellett motorozom is, az egy kicsit más érzés. Motorból szintén csak Japánt! Jövõre szeretnék cserélni , most Honda VT 250 Xelvis van, VFR 750 lesz az utód.

Sok olvasnivalót találtam nálatok, gyakori vendég leszek egy darabig.
Üdv: András

Elküldve: 2010 nov. 21, 03:51 pm
Szerző: Pacsker
Örülünk, hogy egy ilyen tapasztalt személlyel bõvült a mi kis társaságunk!
Figyelmedbe ajánlom a projektjeinket. Van 1-2 ami nagyon hosszú, de érdemes végigolvasni, mivel van jópár "hot hatch", amire pályázol te is. Találsz pozitívumot, esetleges hibákat is.

Bármi kérdésed van, tedd fel bátran!

Elküldve: 2010 nov. 21, 08:19 pm
Szerző: grofbandita
Pacsker írta:Örülünk, hogy egy ilyen tapasztalt személlyel bõvült a mi kis társaságunk!
Figyelmedbe ajánlom a projektjeinket. Van 1-2 ami nagyon hosszú, de érdemes végigolvasni, mivel van jópár "hot hatch", amire pályázol te is. Találsz pozitívumot, esetleges hibákat is.

Bármi kérdésed van, tedd fel bátran!
Köszönöm! És talán én is tudok majd adni néhány jó tanácsot.

Elküldve: 2010 nov. 22, 07:51 pm
Szerző: sztreha
Sziasztok!

Új vagyok a Corollások között, még csak 1 hete vetem meg az 1990-es 1.3-as Liftbackemet. Úgy vettem autót, ahogyan nem szabad, egy métert nem mentem vele, ne kérdezzétek miért nem. A karosszériát és a belsõ teret tekintve kifogástalan az autó, látszik rajta, hogy törõdtek vele. Persze vannak benne javítások, de mit vár az ember egy 20 éves járgánytól. A motorjával lesznek gondjaim, jelenleg sajnos annyira nincs alapjárata, hogy lefullad, ha nem adok gázt, így minden pirosnál újraindítom. Lehet, hogy ez a korai start-stop rendszer? Remélem nem, :) a héten talán tudom orvosoltatni ezt a problémát. Mivel szeretek (szeretnék) sok mindent magam megcsinálni rajta, ezért valószínûleg fogok tõletek segítséget kérni. Olvastam pár topicot már és úgy látom, hogy szép számmal van itt hozzáértõ ember.
Azért majd egy idõ után szeretnék én is hasznos tagja lenni a társaságnak.

Elküldve: 2010 nov. 23, 12:59 am
Szerző: Bardos6
Üdv a klubban!
Az alapjárat ingadozás sok mindentõl lehet, rossz AC pumpa koszos üzemanyagszûrõ, légszûrõ vagy valamelyik vákumcsõ falsot szív vagy rossz helyre van kötve, de szerintem csak rosszul van beállítva a karbi akkor csinálta nekem is.Esetleg levegõs a vízrendszer ugyanis ez is állítja az alapjáratot.
Amúgy Budapesti vagy? mert akkor sokan tudunk segíteni személyesen is.

Elküldve: 2010 nov. 23, 09:49 am
Szerző: Pacsker
Szervusz!

Üdv a klubban!
Ha jól látom az aláírásod, akkor a tied az elsõ injektorosok közül való. Itt már kevesebb a meghibásodás lehetõsége. Az adott topicban majd tedd felkérdésed fényképekkel együtt és megpróbálunk segíteni!