Oldal: 41 / 46
Elküldve: 2013 máj. 23, 10:32 pm
Szerző: Zoo.HUN
De cuki kis GT, golfos gti felirat nem? meg e9 elsõ lökhárító? Nem tûnik rohadtnak és legalább nem az a vasalódeszka mûszerfala van mint nekem. Küszöb meg ívek nélkül olyan picinek tûnik, mocitetõt búrnám mer az enyém akasztófa...
Elküldve: 2013 máj. 24, 10:11 am
Szerző: RWD
Az "ESL" tutira megvolt már...csak nem tudom honnan ismerem.

Elküldve: 2013 máj. 24, 11:49 am
Szerző: montoya
RWD írta:Az "ESL" tutira megvolt már...csak nem tudom honnan ismerem.

Lattad a tartos tejen.

Elküldve: 2013 máj. 24, 01:14 pm
Szerző: RWD
Elküldve: 2013 máj. 24, 07:09 pm
Szerző: montoya
Láttam ma a IX.-ben egy
CON rendszámú 1.6 GLi E9 liftbacket. Szürke volt, szép állapotban (1-2 elem kicsit furcsán állt, de rohadást sehol nem láttam rajta), picit peremes felnikkel, jól nézett ki. Nem ismerõs valakinek?
Illetve ezt követõen kb. 10 perccel találkoztam a Hungárián
Lyanival.

Elküldve: 2013 máj. 25, 06:27 am
Szerző: Pacsker
Harkányi Viktor ex Gl-je. Klímás elsõ tulajos volt amíg el nem adta és azonnal meg nem törték.
Elküldve: 2013 júl. 25, 08:43 am
Szerző: montoya
Margit hídnál ment le ma reggel 8:10-kor egy ezüst e11 hb az alsóra. Kicsit rallys kinézetûre van megcsinálva: több részes nagy hátsó spoiler, kicsit oldalra kilógó, baromi nagy narancssárga sárfogók mind a négy kerék mögött, meg valami nagyobb felni is volt.
Illetve elõtte az alsón egy szépnek tûnõ kék E8 sedan jött szembe, talán Havazoo?
Elküldve: 2013 júl. 25, 08:55 am
Szerző: Pacsker
Az Ezüst E11 Hb egy sima 4A-FE motoros (talán nem is G6) változat, korabeli Celica futómûvel (vagy csak csonkálványokkal).
Ezért szélesebb és ezért húztak a kerékjáratokra nagy szélesítéseket. A felni is 16, vagy 17-es 5-ös lyukosztású. Annó kérdeztem a tulajt, hogy miért volt a futómûmódosításra szükség, de azthiszem a válasz az volt, hogy õ is így vette. Talán valami Rally-s emberé volt, aki a napi járkálósát is egyedibbé szerette volna tenni.
Havazoo autója ezüstmetál.
Szórólapozzál!

Elküldve: 2013 júl. 25, 08:56 am
Szerző: montoya
Szórólapozni azért viszonylag bonyolult 60-nál a szembejövõt.

Elküldve: 2013 júl. 25, 09:05 am
Szerző: Pacsker
A kulcsszót kimondtad. "Bonyolult" de nem lehetetlen.
Utána is lehet fordulni, ha arra méltónak találod
Gondolkoztam egyébként különbözõ szórólapozási technikákon:
- Hosszú kamion szélcsatornában kikísérletezni, hogy milyen távolságból, pontról és szögbõl kell elengedni a szórólapot ahhoz, hogy a mögötted haladó szélvédõjére tapadjon

Elküldve: 2013 júl. 25, 09:43 am
Szerző: montoya
Fejleszd ki a szórólap-vetõt!

Elég egyszerû, csak némi ragacs kell hozzá (pl. gyermekkorunk nagy kedvence, a
takonylabda), ami szélvédõre is tapad. Ha sikerül valahogy rögzíteni hozzá a szórólapot, akkor már csak a kilövést kell megfelelõ kezdõsebességgel és irányba megejteni.
Mondjuk lehet, hogy kibírnám röhögés nélkül, ha menet közbe a látóterem közepébe kapnék egy ilyet.

Elküldve: 2013 szept. 15, 10:32 pm
Szerző: gasztroterrorista
Öcsém fotózta a XIII. kerületben.
Elküldve: 2013 szept. 16, 07:52 am
Szerző: Pacsker
Taxi volt régen

Még talán látjátok is benne a mûszereket. Micsoda élmény lehetett 15 éve 4AGE taxizni, ha siettél

Találkoztunk már a tulajjal, érdeklõdött is, de végül nem jelentkezett. Esetleg szóljatok neki ismét.
Elküldve: 2013 szept. 16, 03:47 pm
Szerző: Cooper
gasztroterrorista írta: Öcsém fotózta a XIII. kerületben.
Most akartam feltölteni, látom megelõztél. Mi van azzal, amit Lellén fotóztam?
Elküldve: 2013 szept. 23, 11:00 am
Szerző: hivekovicsz
Cooper írta:gasztroterrorista írta: Öcsém fotózta a XIII. kerületben.
Most akartam feltölteni, látom megelõztél. Mi van azzal, amit Lellén fotóztam?
Enyém a kis CRD, vele voltam Lellén is ...
