Vásárolnék / Keresek
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Elnézést kérek. A nevekkel bekavarodtam. Azt hittem másnak válaszolok. Bár a lnyeg nem változik.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Talán régi beidegzõdés, de nem értem az 1.6-os ellenességet, a "súlyadó" már nem köbcentire van kiszabva, ugyanazt a kasztnit a kisebb motor sem visze el kevesebb üzemanyaggal, a kötelezõ biztosításban pár ezer forint a különbség évente. És nem kell annyira izgulni (több személlyel, vagy klímával) egy elõzésnél.bagoly írta: Ja, és 1.6-os nem lesz, ebben eléggé biztos vagyok, semmi nem indokolja, viszont ellenérvek (biztosítás, etc.) vannak.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Vezettem 1,4-est és 1,6-ost is. Nincs említésre méltó különbség, csak maximum 4en ülve benne, csomagokkal, klímával. De ilyen kb 1-2-szer van egy évben. Döntõen városi használatra az 1,4-es is bõven elég. A fogyasztásban pár decis különbség van, kinek hogy, nekem a mostani 370Ft körüli benzináraknál számít. Minden apró trükkel azon vagyok, hogy a lehetõ legkevesebbet fogyassza az autóm, ha menni kell vele.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tény, hogy van benne beidegzõdés is (bár az E9-em 1.6-os), de annak az évi pár ezer forintos biztosításkülönbözetnek is megvan nálunk a helye a kasszában. Fenn kell tartani egy házat (hitelestül, ami nem vészes, de van), abban van még munka, tehát pénz még kell bele, a Corollát, ami tavasszal megint sikeresen fogja alakítani a pénznyelõ szerepét az aktuális drámában (kasztnizás, rozsdaeltüntetés, fényezés, szélvédõcsere), plusz van egy motor, amire ugyan már gombokból van biztosítás, de fogyaszt benzint, gumit, láncot (egy jó nagy henger), láncsprayt, évi egy nemolcsó kötelezõ szervízt (Aprilia és nem, azárt sem adom el, ha meggebedek sem), és emellé kell beilleszteni a másik autót. Ami, ha nem is teljesen, de nagyjából azt a tartalékot viszi el, ami eddig a "laufot" jelentette a kasszában. Nem panaszkodom, mert (lekopogom) nem megy rosszul a szekér, de mindent maximálisan ésszerûen kell csinálni és megtervezni. És ez néha nüanszokon múlik.Bruce E9 írta:Talán régi beidegzõdés, de nem értem az 1.6-os ellenességet, a "súlyadó" már nem köbcentire van kiszabva, ugyanazt a kasztnit a kisebb motor sem visze el kevesebb üzemanyaggal, a kötelezõ biztosításban pár ezer forint a különbség évente. És nem kell annyira izgulni (több személlyel, vagy klímával) egy elõzésnél.bagoly írta: Ja, és 1.6-os nem lesz, ebben eléggé biztos vagyok, semmi nem indokolja, viszont ellenérvek (biztosítás, etc.) vannak.
Bocs a családi helyzet ilyetén felvázolásáért, csak meg akartam világítani az 1.4 vs 1.6 kérdésnek ezt a személyes aspektusát.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
bagoly érveit megértem. Ettõl függetlenül egy jó állapotú 1.3-as Corolla szerintem minimálisan eszik kevesebbett egy ugyanolyan kasznis 1.6-ostól. Sõt van olyan eset, amikor többet.
Elvileg most nem VVt-ikrõl beszélünk. Maradjon az 1.3 kifejezés. De beszélhetünk VVtikrõl is. bepi81! Vezettél E10-et, E11-et 4EFE-vel és 4AFE-vel ugyanolyan kasznival, netán bekapcsolt klímával? Vezettél 4ZZ-t és 3ZZ-t ugyanezekkel aparaméterekkel?
Ez saját vélemény és, mint már említettem elõzõ postomban is, teljes mértékben megértem azt, hogy a fogyasztás miatt inkább 1.3, 1.4 mellett voksoltok. Emellett nagyon szupi motorok azok is, sõt már okoztak pozitív meglepetést is. Valjuk be egy 1.6-os Cordoba 75 lovánál és valós teljesítményénél is többet produkálnak az életben, csak alul tényleg kevés a nyomaték.
Ha spórolgatás, akkor inkább E85 vagy gáz vagy más váltó vagy vékonyabb gumik..., de legfõképpen tudatos vezetés (gyorsítás, motorfék és elõrelátó lassítás)JA meg a szupermágnes
Elvileg most nem VVt-ikrõl beszélünk. Maradjon az 1.3 kifejezés. De beszélhetünk VVtikrõl is. bepi81! Vezettél E10-et, E11-et 4EFE-vel és 4AFE-vel ugyanolyan kasznival, netán bekapcsolt klímával? Vezettél 4ZZ-t és 3ZZ-t ugyanezekkel aparaméterekkel?
Ezzel egyáltalán nem értek egyet. Igenis van különbség, még 2 személyel is és nem évente 1-2x. Kevésbé kell pörgetni egy 1.6-ost és több benne a tartalék. Jó motor az a 4AFE és nem egy olyan user van itt a fórumon, akinek 7 alatt is eszik. Személy szerint az a véleményem, hogy inkább tudjak biztonságosan elõzni és emelkedõn ne kelljen visszakapcsolgatni, de egyen fél lityóval többet.Nincs említésre méltó különbség, csak maximum 4en ülve benne, csomagokkal, klímával. De ilyen kb 1-2-szer van egy évben.
Ez saját vélemény és, mint már említettem elõzõ postomban is, teljes mértékben megértem azt, hogy a fogyasztás miatt inkább 1.3, 1.4 mellett voksoltok. Emellett nagyon szupi motorok azok is, sõt már okoztak pozitív meglepetést is. Valjuk be egy 1.6-os Cordoba 75 lovánál és valós teljesítményénél is többet produkálnak az életben, csak alul tényleg kevés a nyomaték.
Ha spórolgatás, akkor inkább E85 vagy gáz vagy más váltó vagy vékonyabb gumik..., de legfõképpen tudatos vezetés (gyorsítás, motorfék és elõrelátó lassítás)JA meg a szupermágnes
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Oké, ezt meg tudom erõsíteni, nálam is 6,5-6,8 körül van a fogyasztás, a rekord 6.1. És nem tartom fel a forgalmat, sõt, szoktam élvezni a ménest, ami benne van. De igyekszem megfontolt üzemben hajtani (ahogy írtad: gyorsítás, motorfék és elõrelátó lassítás).Pacsker írta:Jó motor az a 4AFE és nem egy olyan user van itt a fórumon, akinek 7 alatt is eszik.
De van ám még egy szempont (mégha nem is annyira komoly): barátném, ahányszor beül a jelenlegi 1.6-osba, mindig vigyorogva tolja ki a szemét, hogy hûdejólmegy, azannya, mennyire élvezem, úgy kell rászólni, hogy babám, legalább ne hidegen tedd ezt szerencsétlen autóval. Családjában 1.4es Astrák voltak/vannak (G, ill. H), azokban nyugisan ment/megy. Elég lesz neki a kisebb motor.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Gecsa Úr, ott a pont! bár abból kifogni egy normálisat,..... ritka mint a fehér holló! Ha meg meg is jelenik a hírdetés az egyiptomi, tunéziai, algériai kommandó egy fél nap alatt már alku nélkül el is vitte az E9-et, meg az E10-et. Az E11 dízelrõl nem tudom, hogy kapós-e, talán aszívó még igen, 1-2 szokot lenni hirdetve.gecsa írta:Ja,a szupermágnes a nasa-tól...:):):):):):):):):):):):)
És dieselben senki sem gondolkozik?takarékosság szempontjából jobb szerintem..alacsony fogyasztás,és a szervízigénye is kisebb,emellett nyomatékos,ha nem száguldásra kell,szépen kiautózható...
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Elõször is, én kérek elnézést, mert nem voltam teljes az írásom alapján.Pacsker írta:bepi81! Vezettél E10-et, E11-et 4EFE-vel és 4AFE-vel ugyanolyan kasznival, netán bekapcsolt klímával? Vezettél 4ZZ-t és 3ZZ-t ugyanezekkel a paraméterekkel?
E11 4ZZ-m van, illetve E12 3ZZ-t vezettem több ízben. E10-et sajna nem egyáltalán. A leírásomra csak a két motorfajtára értettem, hogy próbáltam, nem a két Cori típusra. Szóval, én nevetve hozom a gyár által megadott átlagfogyasztást, ami 6,8L. Ehhez különösebb hipermilling sem kell, bár az utolsó elõtti tankolásom egész tankra vetített átlaga 5,69L volt, ott azért figyeltem a részletekre. Az 1,6-os esetében viszont teljesen hasonló használat mellett magasabb a fogyasztás. Hogy ez mekkora többletköltség, meg, hogy kinek mennyit jelent, mennyire fontos, az szubjektív. Hála a teljesen ésszerû áttételezésnek, még nem kerültem olyan elõzési helyzetbe sem emelkedõn, sem lejtõn, hogy keveselljem akár a nyomatékát, akár az erejét a 4ZZ motornak, persze, nem egy D-Cat, vagy CRTDI nyomatékához kell mérni, hanem bármelyik szívó motoros konkurens autóéhoz.
A klíma, meg olyan dolog, hogy, ha éppen elõzök, mindig kikapcsolom, akkor is, ha egyedül vagyok, mert pazarlásnak tartom arra a max pár másodpercre bekapcsolva hagyni, amikor az a cél, hogy minél gyorsabban befejezzem az elõzést. Még 35 fokban sem melegszik ennyi idõ alatt vissza az utastér levegõje az autóm fekete színe ellenére sem.
Persze, ideális esetben nyílván az a jobb, ha nagyobb ccm-es motor hajtja ugyanazt az autót, ezt én is így látom, de a bagoly által vázolt felhasználási körülményekre bõven elegendõ a 4ZZ is. Ha autópályázna, akkor, meg a 3ZZ is kevés, mert a rövid 5. áttétel miatt hangos, és sokat forog a motor, nem beszélve a 4000 fordulatnál váltó szelepvezérlés által megugró fogyasztásról. Pályára dízel autó való, vagy turbós 6 sebességes benzines. Szerintem, de elfogadom, ha máshogy látjátok.
UI.: A 4A-fe és a 4E-FE motorokkal nincs tapasztalatom, nem próbáltam, azoknál lehet, hogy jobban kijön/kijöhet a nyomaték közti különbség, mint a VVTi-k esetében. Ebben nem akarok vitatkozni.
Naná, még egy 1,6 100LE-s Golfot is körberöhögök a kis 1,4 VVTi-mmel anélkül, hogy túloznék.Pacsker írta:Valjuk be egy 1.6-os Cordoba 75 lovánál és valós teljesítményénél is többet produkálnak az életben, csak alul tényleg kevés a nyomaték.
ööö. ebben is van tapasztalatom, nyáron végig 20-25%-os arányban kevertem a benzinhez E85-öt és amennyivel csökkent a literenkénti átlagár a kevert üzemanyagnak, annyival többet is evett az autóm, ráadásul felgyorsult a motorolaj fogyásom is valamiért, az E85-ön kívül másra nem tudom fogni. Viszont érezhetõen szebben járt a motorom, simábban, halkabban, könnyedébben pörgött fel alapjárat közelében, nyomatékosabbnak érzõdött. Nem gondolom, hogy csak placebo hatás, mert kb 5-6 tankot ürítettem így ki, és visszaállva télre a tiszta benzinre, észrevettem a különbséget... De ez más téma, itt OFF.Pacsker írta:Ha spórolgatás, akkor inkább E85 vagy gáz vagy más váltó vagy vékonyabb gumik..., de legfõképpen tudatos vezetés (gyorsítás, motorfék és elõrelátó lassítás)JA meg a szupermágnes
Viszont a szupermágnest úgy látom, nem csak én ismerem...
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára bepi81 2011 jan. 13, 02:23 pm-kor.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Az E11-ben volt 1,9d, nade Peugeot származású motorral. Tudod, kinek kéne az...?Bruce E9 írta:Gecsa Úr, ott a pont! bár abból kifogni egy normálisat,..... ritka mint a fehér holló! Ha meg meg is jelenik a hírdetés az egyiptomi, tunéziai, algériai kommandó egy fél nap alatt már alku nélkül el is vitte az E9-et, meg az E10-et. Az E11 dízelrõl nem tudom, hogy kapós-e, talán aszívó még igen, 1-2 szokot lenni hirdetve.gecsa írta:Ja,a szupermágnes a nasa-tól...:):):):):):):):):):):):)
És dieselben senki sem gondolkozik?takarékosság szempontjából jobb szerintem..alacsony fogyasztás,és a szervízigénye is kisebb,emellett nyomatékos,ha nem száguldásra kell,szépen kiautózható...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
A turbos benzines leeszi a fejedrol a hajad palyan (8 ala nem nagyon mesz vele), mert azok pont alacsony fordulattol kedzve elkezdenek igencsak tolni, tehat 3-4000 kozott mar zabal. Nalam az a terv, hogy valamilyen uton-modon (pl egy hatos valtot kicsit atepitve es berakva) olyan 6. fokozatom legyen, amivel mondjuk 2600 korul forogna a motor 100-nal, tehat a 140 egyreszt 4000 ala esne meg, masreszt a nyomatekmaximumra.bepi81 írta: Persze, ideális esetben nyílván az a jobb, ha nagyobb ccm-es motor hajtja ugyanazt az autót, ezt én is így látom, de a bagoly által vázolt felhasználási körülményekre bõven elegendõ a 4ZZ is. Ha autópályázna, akkor, meg a 3ZZ is kevés, mert a rövid 5. áttétel miatt hangos, és sokat forog a motor, nem beszélve a 4000 fordulatnál váltó szelepvezérlés által megugró fogyasztásról. Pályára dízel autó való, vagy turbós 6 sebességes benzines. Szerintem, de elfogadom, ha máshogy látjátok.
UI.: A 4A-fe és a 4E-FE motorokkal nincs tapasztalatom, nem próbáltam, azoknál lehet, hogy jobban kijön/kijöhet a nyomaték közti különbség, mint a VVTi-k esetében. Ebben nem akarok vitatkozni.![]()
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Dehogy! Csak akkor zabál, ha tolod neki. Sima pályás 130-140-nél egyáltalán nem eszik többet, hiszen 3000-et is valahol ilyen tempónál forog. Ha folyamatosan 4000-4500 felett kened a száját, akkor 1,5-szerese a fogyasztása egy szívóhoz képest.montoya írta: A turbos benzines leeszi a fejedrol a hajad palyan (8 ala nem nagyon mesz vele), mert azok pont alacsony fordulattol kedzve elkezdenek igencsak tolni, tehat 3-4000 kozott mar zabal.
...hát csodát ne várj egy szívó kis köbcentis motortól. Nem véletlenül lettek ezek csak 5 sebességesek. Egyszerûen nem pályára valók ezek. Sima országúton, városban teljesen ideálisak, én pl 55-60-tól használom az 5.-et, és simán húz, nem rángat, nem kevés neki. Ez a jó benne.montoya írta:Nalam az a terv, hogy valamilyen uton-modon (pl egy hatos valtot kicsit atepitve es berakva) olyan 6. fokozatom legyen, amivel mondjuk 2600 korul forogna a motor 100-nal, tehat a 140 egyreszt 4000 ala esne meg, masreszt a nyomatekmaximumra.
Megpróbálhatod átalakítani, de szerintem semmi értelme, de sok szerencsét hozzá.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Komolyabb atalakitast nem szeretnek, csak kb a mostaniak melle meg egy palyas fokozatot. Nalam is be lehet tenni 55-nel 5.-be siman. Pontosan ezert merult fel, hogy nem lenne rossz egy orszaguti-palyazos 6.bepi81 írta:montoya írta:...hát csodát ne várj egy szívó kis köbcentis motortól. Nem véletlenül lettek ezek csak 5 sebességesek. Egyszerûen nem pályára valók ezek. Sima országúton, városban teljesen ideálisak, én pl 55-60-tól használom az 5.-et, és simán húz, nem rángat, nem kevés neki. Ez a jó benne.montoya írta:Nalam az a terv, hogy valamilyen uton-modon (pl egy hatos valtot kicsit atepitve es berakva) olyan 6. fokozatom legyen, amivel mondjuk 2600 korul forogna a motor 100-nal, tehat a 140 egyreszt 4000 ala esne meg, masreszt a nyomatekmaximumra.
Megpróbálhatod átalakítani, de szerintem semmi értelme, de sok szerencsét hozzá.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Hát ennek a technikai hátteréhez abszolút nem értek...montoya írta: Komolyabb atalakitast nem szeretnek, csak kb a mostaniak melle meg egy palyas fokozatot. Nalam is be lehet tenni 55-nel 5.-be siman. Pontosan ezert merult fel, hogy nem lenne rossz egy orszaguti-palyazos 6.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Amikor E85-öt mondtam, akkor tiszta E85-rõl beszéltem. Átalakító elektronikáról. A megfelelõ topicban lehe tolvasni róla. És teli tanknál ezreseket lehet spórolni okosan beálított szerkezettel.
A 6-os váltónál ne feledjétek, hogy nem lehet a végtelenségig csökkenteni az utazó fordulatot, mert átbillen azon a határon, hogy már kisebb fordulaton jobban kell nyomni a gázt, hogy tartsa azt, mert erõlködik a motor. A légellenállás és az emelkedõknél tapasztalható gravitáció nagy úr!
A 6-os váltónál ne feledjétek, hogy nem lehet a végtelenségig csökkenteni az utazó fordulatot, mert átbillen azon a határon, hogy már kisebb fordulaton jobban kell nyomni a gázt, hogy tartsa azt, mert erõlködik a motor. A légellenállás és az emelkedõknél tapasztalható gravitáció nagy úr!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)