Oldal: 5 / 12

Elküldve: 2010 szept. 14, 08:33 am
Szerző: Taki
Ez az autó már nálam van :D :!: :!: :!:

Az állapota hááát ?!? Valahol a kétségbe ejtõ, és a rettenetes között.
Olaj 350km=fél nívó pálca. Enyhe csettegõ hang=vagy szelephézag, rosszabb esetben fõtengely csapágy, esetleg csapszeg.
Olajfolyás a gyújtáselosztónál, rozsda szinte mindenhol :cry:
De végül is 130E ért többre nem is számítottam.

Elküldve: 2010 szept. 14, 10:22 am
Szerző: Pacsker
Várjuk a projektet!
Kezd el olvasgatni a 4AGE / Gti hez kapcsolódó topicokat. A klattyogás lehet a T-VIS szelep is. (jó esetben). Vedd fel videóra. Mikor jelentkezik?

Elküldve: 2010 szept. 14, 12:05 pm
Szerző: Taki
Igen hajtókar csapágy gyanús! Alaptól, szépen a fordulattal együtt megy feljebb a hangja :( Erõs kékes füst. Nagyon ráférne egy 4age felújító szett!
Láttam ilyeneket az E-Bay-en. Tud valaki itthon? Elsõ körben kompresszió mérés, szelepszár szimeringek cseréje és majd meglátjuk.

Elküldve: 2010 szept. 14, 12:19 pm
Szerző: Latya
:shock: Azta... szépen belenyúltál.... Jó h nem vettem meg. 8)

Elküldve: 2010 szept. 14, 12:28 pm
Szerző: Csocsó
Taki írta:Igen hajtókar csapágy gyanús! Alaptól, szépen a fordulattal együtt megy feljebb a hangja :( Erõs kékes füst. Nagyon ráférne egy 4age felújító szett!
Láttam ilyeneket az E-Bay-en. Tud valaki itthon? Elsõ körben kompresszió mérés, szelepszár szimeringek cseréje és majd meglátjuk.
Szia!

Nekem van egy szett eladó új szelepszárszimering szettem 4age-hez. Véletlenül kettõt sikerült szereznem, igy az egyik felesleges. Ha érdekel, irj rám egy privátot!

Elküldve: 2010 okt. 30, 09:43 am
Szerző: kw3v865
Szerintetek 400000-450000 Ft körül lehet kapni normális Corollát vagy bármilyen Toyotát? Hasznaltauto.h-n találtam néhányat, de nem tudom, ennyiért milyen állapotút lehet kapni, és érdemes-e foglalkozni ilyenekkel, vagy nézzek más márkát. Eddig mindenki Swiftet ajánlott, de én Toyotát szeretnék:), ha hasonló áron lehet kapni. Nincsenek speciális igényeim, édesapámnak kellene a Wartburg helyett, mert annak már nagyon rohad az alja, sokat kellene rákölteni, hogy átmenjen majd a mûszakin. A lényeg az, hogy 1.6-nál ne legyen nagyobb a motorja, fontos a fogyasztás! Mindenképpen 70 kW-nál gyengébb legyen (biztosítás miatt). Az a lényeg, hogy az alváza nagyjából rendben legyen, és menjen, meg persze a fékek jók legyenek. Elsõsorban rövid távon munkábajárásra lenne használva, meg néha futót vontatni a tanyára (vonóhorog elõny).

Elküldve: 2010 okt. 30, 10:00 am
Szerző: Bubi
Talán E10-es-bõl 4E FE motoros. Abból van 3-4-5 ajtós liftback és hatchback talán kombi is. 600.000 legyen a zsebbe ha 450.000 a felsõ határ. Átírás, illetékek, és a topic elején látható szentírás( javasolt javítások és cserék) betartása kb. ennyibe lesz. Ha kinézel egy példányt kérd meg az egyik szakit ( akár a fórumon ), hogy nézzen rá.

Elküldve: 2010 okt. 30, 10:18 am
Szerző: Pacsker
300ért egy csodás állapotú E9 (87-92) 1.3, netán injektoros. Megbízható, jó fogyasztás és néha kilehet fogni meglepõen jó karosszériával rendlekezõt.
Ha komoly az érdeklõdés szólj és nézünk párat!

Elküldve: 2010 okt. 30, 02:07 pm
Szerző: kw3v865
Köszi a válaszokat mindkettõtöknek! Még nem annyira aktuális a dolog, majd néhány hónap múlva. Mondom neki, hogy mik a lehetõségek, aztán majd eldönti, hogy Corollát akar vagy más márka után néz.
A 4E FE motornak milyen a fogyasztása?

Elküldve: 2010 okt. 30, 03:22 pm
Szerző: Bubi
kw3v865 írta:Köszi a válaszokat mindkettõtöknek! Még nem annyira aktuális a dolog, majd néhány hónap múlva. Mondom neki, hogy mik a lehetõségek, aztán majd eldönti, hogy Corollát akar vagy más márka után néz.
A 4E FE motornak milyen a fogyasztása?
Láb, üzemanyag, gumiméret, motorállapot függõ ahogy minden más autónál is. 5,7 és 8 liter között. Látogasd meg a fogyasztás topicot.

viewtopic.php?t=663

Elküldve: 2010 okt. 30, 09:08 pm
Szerző: Bandagoose
Januárban adtam el az E9 Liftbackemet, az kellett volna neked! :D

Teljesen karbantartott autó volt, garantáltan nem kell még költeni rá 3-4 évig az új gazdájának.

Wartburg után, ha nem számít annyit a felszereltség, E9-et javaslom ennyi pénzbõl, E10-ek és 11-ek jobban felszereltek, de drágábbak is, és egyik típusból is nehéz kifogni olyat, amire ne kellene vásárlás után 50-100-150 ezret rákölteni, tartós autók, de már nem fiatalok, az alkatrész pedig nem olcsó (bár, az ellenkezõ híresztelésekkel ellentétben, nem drágább, mint más "nyugati" autóhoz.)

mindenképpen ajánlom, hogy injektoros típust vegyetek, olvasgasd a fúrumot, és rájössz hogy miért...

amúgy, lehet hogy most köpködni fognak sokan, de ha anyagilag ennyire szorosan álltok, nem akartok zsákbamacskát, és nem zavaró annyira a "fapad", akkor inkább tényleg Swift...

Elküldve: 2010 okt. 31, 09:38 am
Szerző: Taki
:boxx: :buntet: NEMÁÁÁ!!! :boxx: :buntet:

Jó jó japán, de azért ez a Corolla club!

E9 böl várjatok ki egy jó állapotút, és örök lesz mint a szegénység.
Tapasztalat, hogy a jó öreg dieselt csak csákánnyal lehetne szétverni
:D

Elküldve: 2010 okt. 31, 11:04 am
Szerző: Bandagoose
Ne üssetek 8)
Csak azért írtam, mert abból lényegesen nagyobb a választék, és több a megkímélt típus is (ugyanabban az árfekvésben.)

És ne felejtsétek el, hogy a srác a faternak keresi, nem pedig magának, építgetésre... :)

Elküldve: 2010 okt. 31, 11:10 am
Szerző: Bandagoose
Egyszer a ciguanóktól lefoglaltunk egy E8-as dízelt, amivel épp aknafedeleket lopkodtak.
Képzelhetitek, mennyire le volt lakva, rohadt stb. Három-vagy négyszázvalahányezer km volt benne.
Már vagy egy hete állt az udvaron, mikor elkértem a gondnoktól a kulcsot hogy kíváncsiságból beindítom.
Benzines tulajként természetesen elfelejtettem izzítani, de így is pöccre indult...

Elküldve: 2010 okt. 31, 02:02 pm
Szerző: kw3v865
A felszereltség nem igazán fontos szempont. Majd nézegetem gyakran a hasznaltauto.hu-t aztán remélem, hogy találok majd olyat ami jó és nincs túl messze. Találtam is egyet, itt van Csongrádon, lehet, hogy meg is nézem, bár ez E10-es és az 500 ezer több mint a limit, mivel mindeképpen kell rá költeni, viszont van rajta horog. http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... la-4217963