Oldal: 39 / 63
Elküldve: 2012 nov. 21, 01:45 am
Szerző: Sancy
Elküldve: 2012 nov. 21, 08:35 am
Szerző: Lyani
[Walaki]D`Lair írta:2ZZ nem megy fel a 4A váltóra...ha felmenne akkor hacsiba is raknák sokan, de pont ellenkezõ irányba forog

Plusz egy fogaskerék valahová, és máris okés.

Elküldve: 2012 nov. 21, 02:06 pm
Szerző: TRD
Gugyor írta:Én mentem gt,vel meg ts-sel.szerintem a gt jobb
Akkor egy E9 HB-ben hogy muzsikálna? Nagyon jól...Toytib is ezt a variációt ajánlotta.... és már én is ezt favorizálom

Elküldve: 2012 nov. 24, 04:26 pm
Szerző: Gugyor
Van nálunk egy testvérpár melóban.nagy japo buzik.(subaru wrx,lexus,celica gt,mr2,carina,corolla ts,és még sok régi vas)fõleg mivel japán autóbontóban nõttek fel.Õk a celica gt mocijára esküdnek.Egyébként most supra jön
Elküldve: 2012 nov. 24, 04:27 pm
Szerző: Gugyor
4age motort keresek normál áron.
Elküldve: 2012 nov. 24, 06:52 pm
Szerző: TRD
Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....

Elküldve: 2012 nov. 24, 09:27 pm
Szerző: IceRocko
TRD írta:Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....

Eladod a koriból?

Mi megy bele helyette
4afe-t nem adod el?
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor?

vagy max az 1.8 7afe?
Elküldve: 2012 nov. 25, 01:04 am
Szerző: janikatuning
IceRocko írta:TRD írta:Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....

Eladod a koriból?

Mi megy bele helyette
4afe-t nem adod el?
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor?

vagy max az 1.8 7afe?
1.8 7afe 1 bak hegesztéssel rengeteg kábelezássel:D
3sfe már cumiasbb..:S de bele lehet azt is csak sokat kell faragni
Elküldve: 2012 nov. 25, 03:23 pm
Szerző: IceRocko
Köszi.

Szóval max 7afe-ig ajánlott, ha az egyszerûségre törekszem, idõm szûkében.
Akkor ha eljutok odáig, hogy csere. Valószínûleg maradok 4afe-nél, mert azt a legegyszerûbb.
Arról viszont nem esett szó, hogy a Carina 4afe-je ugyan az e, mint a Corolláé?
Elküldve: 2012 nov. 25, 04:09 pm
Szerző: ksz315
4AFE és 7AFE csere talán egyforma nehézségû. Kábelezni ugyan úgy kell, bakok heggeszteni is. Az 1.6 talán egyszerûbben papírozható, mert 1.8 talán csak 4wd kombiban volt itt Európában (de ez nem tuti), és azt nem tudom hogy bírod legalizálni.
Elküldve: 2012 nov. 25, 04:16 pm
Szerző: janikatuning
ksz315 írta:4AFE és 7AFE csere talán egyforma nehézségû. Kábelezni ugyan úgy kell, bakok heggeszteni is. Az 1.6 talán egyszerûbben papírozható, mert 1.8 talán csak 4wd kombiban volt itt Európában (de ez nem tuti), és azt nem tudom hogy bírod legalizálni.
Nem hiszem hoyg erõsebb motort tud legalizálni mert elvileg 15% erõsebb benzinest vagy kb ugyan olyan erõs dieselre lehet cserélni.
és nem tudom mi a különbség a carina és a corolla 4afe között de 4afe motorból is van 3 generáció
Elküldve: 2012 nov. 25, 04:26 pm
Szerző: ksz315
Igen, volt 3 generáció, a hogy 4EFE-bõl, meg szerintem 7AFE-bõl is többféle volt.
Az adott évjáratok szerintem típustól függetlenül megegyeznek. (legalábbis nem hiszem, hogy jelentõs különbségek lennének)
TRD cserélt motort (4AFE régebbit újabbra), ha jól emlékszem. Meg kell nézni a projektjét, ott ír talán a generációk közötti különbségekrõl is.
Szerintem olyan motort, amivel gyárilag is szerelték simán tud legalizálni, ha szerez TMH-s igazolást hozzá. Anno E10-be is papírozott vmelyik klubtárs 20V Silvertop-ot, arról is van projekt.
Elküldve: 2012 nov. 25, 09:19 pm
Szerző: Pacsker
E9-E10-E11, Carina II, Carina-E, Avensis, Angol, Japán, Hibrid (Bosch-Denso), Lean Burn (szegénykeverékes és mikori), különbözõ környezetvédelmi normásak (1-2 katalizátor, lambda szonda) ......

Ez mind 4A-FE és mind-mind különbözõ.
E10-ben is létezett 7A-FE, ami nem összkerekes kombi. Sõõt. Ha jól tudom az a nagyon kevés Gt-i is ezzel a motorral volt szerelve. Itt Magyarországon is láttam már pár 1.8-ast, de valóban ritka.
E10-be belefér szinte minden. (Ha már ilyen soros 4 hengeres motorokról beszélünk). A Dieselezést feladni, kemény döntés. Gondold át, mielõtt ezeken a benzines átépítéseken gondolkodsz. Hogy a fogyasztásod 3 literrel megugorjon egyik pillanatról a másikra, biztos fura lenne konstatálni. Ha pici erõt szeretnél, akkor szerezz be egy 2C-T-t, talán a te motorod is átalakítható rá és hivatalos marad. Fogyi nem fog vészesen nõni és fickósabb is lesz.
Benzines átépítés azért nem olyan egyszerû dolog. Csövezések, AC, sok-sok kábelköteg és villanyászkodás.
Ha benzines mellett döntesz, akkor valóban könnyebbek bak ügyileg az A-s (4, 5, 7A-FE) és E-s (4, 5E-FE) motorok. Ha komolyabbra vágysz, akkor esetleg 4AGE (netán 20V), vagy pl 4E-FTE turbos vidámság.
Hajrá!
Elküldve: 2012 nov. 25, 11:44 pm
Szerző: TRD
IceRocko írta:TRD írta:Gugyor írta:4age motort keresek normál áron.
Helló! nálam lesz eladó motor,váltóval kábelköteggel....

Eladod a koriból?

Mi megy bele helyette
4afe-t nem adod el?
Ha már így 4afe. Mi a különbség a E10 Corolla 4afe és az E Carina 4afe között? Már ha van egyáltalán. Azért kérdezem mert Carinához még annyira se értek, viszont több bontott autót találtam mint Corollából. Az igazi kérdésem, hogy bele menne e az E10be vagy akár a 2.0l-es 3sfe Carina motor?

vagy max az 1.8 7afe?
Azért adom el a 4age-t,mert helyébe megy egy 3sge 175 lovas ,de az enyémbe megmarad az E10 4afe...

Ja és nem kell hegeszteni semmilyen bak tartót,csak bakot kell cserélni,mert az csak fel kell csavarozni és ennyi...a régi bakot simán fel lehet csavarozni az E10 blokkra.... viszont eladom a régi mocimat váltóval együtt,ami a narancsban volt,mert már nem lesz rá szükségem.....
Elküldve: 2012 nov. 26, 12:00 am
Szerző: ksz315
Pacsker írta:A Dieselezést feladni, kemény döntés.
Nem 4efe -» 4(7)afe átépítésrõl beszélünk?