Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
- Jampi
- Visszajáró

- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2010 márc. 25, 01:38 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Már egy pár hete regisztrálva vagyok de a bemutatkozás elmaradt:
Én is a google-on találtam rá anno a corolla klubra, eleinte csak nézegettem az autócsodákat, majd néhány hónap múlva, miután az egyik erõsen felújított autót személyesen is láttam a 2010-es tuning expo-n úgy döntöttem regisztrálok. Nem bántam meg, jó tudni hogy a családunkhoz hasonlóan (az utóbbi 15 évben csak corollát vettünk) ilyen sokan szeretik ezt a megbízható japán konstrukciót. Mellesleg a királyréti találkozó szerintem is nagyon jó volt, a továbbiakban remélem, hogy minél több hasonló talira el tudok menni.
Én is a google-on találtam rá anno a corolla klubra, eleinte csak nézegettem az autócsodákat, majd néhány hónap múlva, miután az egyik erõsen felújított autót személyesen is láttam a 2010-es tuning expo-n úgy döntöttem regisztrálok. Nem bántam meg, jó tudni hogy a családunkhoz hasonlóan (az utóbbi 15 évben csak corollát vettünk) ilyen sokan szeretik ezt a megbízható japán konstrukciót. Mellesleg a királyréti találkozó szerintem is nagyon jó volt, a továbbiakban remélem, hogy minél több hasonló talira el tudok menni.
Jampi
'89 Starlet EP71 1.3 XL 2E
'92 AE92 Liftback 1.6 GLI 4A-FE R.I.P.
'89 Starlet EP71 1.3 XL 2E
'92 AE92 Liftback 1.6 GLI 4A-FE R.I.P.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Várunk mindkettõtöket sok szeretettel!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Sziasztok!
Már ide-oda irkáltam a fórumon, de a bemutatkozóm kimaradt!
Bár így "ismeretlenül" is mindenki nagyon segítõkész volt.
Köszönet érte!
Az autóm:1988 corolla LB 1.8D (hálás öreg jámbor)
A club-ra egy clubtársunk matricájáról szereztem tudomást ! ! !
Lehetséges, hogy nekilátok egy 1C-T projektnek, mert kevés a ló. Viszont szimpatikus a fogyasztás.Majd meglátjuk!Határozatlan vagyok, vagy nem?
Már ide-oda irkáltam a fórumon, de a bemutatkozóm kimaradt!
Bár így "ismeretlenül" is mindenki nagyon segítõkész volt.
Köszönet érte!
Az autóm:1988 corolla LB 1.8D (hálás öreg jámbor)
A club-ra egy clubtársunk matricájáról szereztem tudomást ! ! !
Lehetséges, hogy nekilátok egy 1C-T projektnek, mert kevés a ló. Viszont szimpatikus a fogyasztás.Majd meglátjuk!Határozatlan vagyok, vagy nem?
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
Ilyet szeretnék szaladgálós járgánynak.Taki írta:Sziasztok!
Már ide-oda irkáltam a fórumon, de a bemutatkozóm kimaradt!
Bár így "ismeretlenül" is mindenki nagyon segítõkész volt.![]()
Köszönet érte!
Az autóm:1988 corolla LB 1.8D (hálás öreg jámbor)
A club-ra egy clubtársunk matricájáról szereztem tudomást ! ! !
Lehetséges, hogy nekilátok egy 1C-T projektnek, mert kevés a ló. Viszont szimpatikus a fogyasztás.Majd meglátjuk!Határozatlan vagyok, vagy nem?
Hagyd meg eredetinek és az örömforrásod leld abban, hogy körberöhögöd a többi autóst tankolásnál
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Mégkakibb ha errõl fénykép is készülTaki írta:Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Azt hívják úgy hogy: nematenapod
copyright by Bubi
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
Hát az tényleg az lehetTaki írta:Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Én személy szerint eddig max 150-et mentem az e9-el (volt még egy fél gázpedál), de az utóbbi idõben a 125-öt is inkább alulról közelítem - kímélõ üzemmód.
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Segítség kuplung problémám van
Sziasztok!
Már régen írtam ebbe a topikba.
Készítettem egy Kuplung problémák!!! elnevezésû fórum topikot itt, de azért itt is szeretném a segítségeteket kérni.
Van egy 1.6-os VVTi toyota corollám és csináltam egy nagy hülyeséget. Az elõzõ tulaja pesti volt és néha néha induláskor rángatózott a kocsi, amolyan kuplungosnak nézett ki. Ezért a fejembe vettem, hogy ki kéne cserélni a kuplungot. Vettem is egy márkás darabot (SACHS) állítólag ez nagyon jó minõség.
Kicseréltettem. A kocsi nem hogy javult volna, hanem rosszabb lett. Rángatózott rendesen, vagy lefulladt 1-es ben való induláskor.
Pár hónappal késõbb visszaszereltettem a régit , úgy hogy felújítattam a tárcsát. Egy ideig jó volt, de mostanában megint elkezdte ezt az induláskor való rángatózást. Egyszerûen nem tudom finoman kezelni a kuplungot és mégis rángatózik a kocsi. Ez a jelenség leginkább hosszabb használat után "meleg" motornál jelentkezik. "Hidegen" a kuplungnak semmi baja.
Mi a baja a kocsimnak?
Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni?
Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.
Válaszotokat elõre is köszönöm.
Tisztelettel
Már régen írtam ebbe a topikba.
Készítettem egy Kuplung problémák!!! elnevezésû fórum topikot itt, de azért itt is szeretném a segítségeteket kérni.
Van egy 1.6-os VVTi toyota corollám és csináltam egy nagy hülyeséget. Az elõzõ tulaja pesti volt és néha néha induláskor rángatózott a kocsi, amolyan kuplungosnak nézett ki. Ezért a fejembe vettem, hogy ki kéne cserélni a kuplungot. Vettem is egy márkás darabot (SACHS) állítólag ez nagyon jó minõség.
Kicseréltettem. A kocsi nem hogy javult volna, hanem rosszabb lett. Rángatózott rendesen, vagy lefulladt 1-es ben való induláskor.
Pár hónappal késõbb visszaszereltettem a régit , úgy hogy felújítattam a tárcsát. Egy ideig jó volt, de mostanában megint elkezdte ezt az induláskor való rángatózást. Egyszerûen nem tudom finoman kezelni a kuplungot és mégis rángatózik a kocsi. Ez a jelenség leginkább hosszabb használat után "meleg" motornál jelentkezik. "Hidegen" a kuplungnak semmi baja.
Mi a baja a kocsimnak?
Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni?
Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.
Válaszotokat elõre is köszönöm.
Tisztelettel
Re: Segítség kuplung problémám van
Van kakibb is, Trabival autópályán, az a komoly!!! 80-85-ös tempó, elõz a kamion, de nem látod, mert...átlátsz alattaTaki írta:Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Nekem is kuplungos volt a kocsim (E11), zörgött, de rendesen fogott. Elvittem javíttatni. A szaki, aki egyébként szaktekintély a városban és a környéken is, azzal kezte, hogy alkatrészt a kuplungban nem fog cserélni, azzal menjek máshová, õ csak az egész szerkezetet, mindenestõl cseréli, mert ha egy valami kopott, és annak hangot is ad a kocsi, akkor a többi alkartész is szar, csak még nem jött ki, de ki fog hamarosan. Szóval kicserélte az egész szerkezetet, Sachs-ot tett bele, tökéletes.Bakerman írta:Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.
Üdv
GSY831
Van kakibb is, Trabival autópályán, az a komoly!!! 80-85-ös tempó, elõz a kamion, de nem látod, mert...átlátsz alattaTaki írta:Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Nekem is kuplungos volt a kocsim (E11), zörgött, de rendesen fogott. Elvittem javíttatni. A szaki, aki egyébként szaktekintély a városban és a környéken is, azzal kezte, hogy alkatrészt a kuplungban nem fog cserélni, azzal menjek máshová, õ csak az egész szerkezetet, mindenestõl cseréli, mert ha egy valami kopott, és annak hangot is ad a kocsi, akkor a többi alkartész is szar, csak még nem jött ki, de ki fog hamarosan. Szóval kicserélte az egész szerkezetet, Sachs-ot tett bele, tökéletes.Bakerman írta:Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.
Üdv
GSY831
- Solarbear
- Visszajáró

- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2009 márc. 12, 06:12 pm
- Autód gyártási éve: 2005
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Sziasztok!
Én úgy találtam az oldalra, hogy rá kerestem van-e ilyen klub?
S lám van, nagyon meg is örültem.
2004-ben vettem az elsõ Corollámat, egy E12-es 1.4-es hatchbacket. Aztán az egyik rokonom is kipróbálta, és vett is hamar egyet. Elõször más márkában gondolkodtam, de az egyik barátom meggyõzött. Jó érvei voltak, mivel Toyota szerelõ az egyik szalonnál. Nem csalódtam.
Imádtam, de nem élvezhettem sokáig mert TK-ra törték 1 évesen.
Egy világ omlott össze bennem. Pár hónapig nélkülözni kellett, de nem érte meg javítani, ezért eladtam a roncsot. Aztán vettem egy teljesen ugyanolyan gépet (sokan mondták is, hogy miért veszek már megint ugyanolyan autót?), mert nagyon a szívemhez nõtt, semmi problémám nem volt vele.
Azóta is használom, idén lett 4 éves.
A Toyota a minõség és precízitás egyvelege.
Én úgy találtam az oldalra, hogy rá kerestem van-e ilyen klub?
S lám van, nagyon meg is örültem.
2004-ben vettem az elsõ Corollámat, egy E12-es 1.4-es hatchbacket. Aztán az egyik rokonom is kipróbálta, és vett is hamar egyet. Elõször más márkában gondolkodtam, de az egyik barátom meggyõzött. Jó érvei voltak, mivel Toyota szerelõ az egyik szalonnál. Nem csalódtam.
Imádtam, de nem élvezhettem sokáig mert TK-ra törték 1 évesen.
Egy világ omlott össze bennem. Pár hónapig nélkülözni kellett, de nem érte meg javítani, ezért eladtam a roncsot. Aztán vettem egy teljesen ugyanolyan gépet (sokan mondták is, hogy miért veszek már megint ugyanolyan autót?), mert nagyon a szívemhez nõtt, semmi problémám nem volt vele.
Azóta is használom, idén lett 4 éves.
A Toyota a minõség és precízitás egyvelege.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Üdv a klubban!
Reméljük itt sem fogsz csalódni semmiben
Látom jössz a találkozóra
Reméljük itt sem fogsz csalódni semmiben
Látom jössz a találkozóra
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Sziasztok
Sziasztok.
Én is a Googel barátommal találtalak meg bennneteket
Én készülök venni Corollát. Régebben volt egy 91 es 1.3 XLi, szerettem de gyenge volt. meg csúszott a kuplungja. Azóta volt 2 Civic-em azokat nagyon szerettem mert erõssek voltak, de már azok sincsenek meg sajnos..
Szóval készülõdök a vásárláshoz...
Ha esetleg volna véleményetek nagyon nagy örömmel és hálával fogadnám ezekrõl:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-3908712
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... vo-3809145
Üdv: Dani
Én is a Googel barátommal találtalak meg bennneteket
Én készülök venni Corollát. Régebben volt egy 91 es 1.3 XLi, szerettem de gyenge volt. meg csúszott a kuplungja. Azóta volt 2 Civic-em azokat nagyon szerettem mert erõssek voltak, de már azok sincsenek meg sajnos..
Szóval készülõdök a vásárláshoz...
Ha esetleg volna véleményetek nagyon nagy örömmel és hálával fogadnám ezekrõl:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-3908712
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... vo-3809145
Üdv: Dani
