Oldal: 35 / 63

Elküldve: 2012 júl. 11, 04:39 pm
Szerző: ksz315
Sancy írta:Ismét beszéltem a tulajjal.
Az autó nem fordult a tetejére. Az oldalára borult csak(árokba), és azonnal leállította a motort.
Ma kapok képeket elvileg. Ha meglesznek tolom fel ide õket.
Lesz közös vétel, vagy elmarad?

Elküldve: 2012 júl. 12, 12:08 pm
Szerző: Pepe
Erre azért kíváncsi lennék, hogy mit produkál vele a motor, mekkora a teljesítménynövekedés...

Elküldve: 2012 júl. 12, 12:47 pm
Szerző: janikatuning
Pepe írta:
Erre azért kíváncsi lennék, hogy mit produkál vele a motor, mekkora a teljesítménynövekedés...
0.5nél többel nem lehet megtolni a gyári motort sõt még az is sok....

Elküldve: 2012 aug. 13, 01:09 pm
Szerző: Vlaci
Egyelõre érdeklõdési szinten keresnék 4age 16V vagy 20V (ST/BT) motort, a 20V esetében kábel köteggel, ecu-val, kiegészítõivel, ami a beépítéshez kellhet, érdekelne még 4age - lada váltó közé közbetét.

Üdv: Laci.

Elküldve: 2012 aug. 13, 09:56 pm
Szerző: Sancy
Hello Laci.
Szerintem aránytalanul drága egy motor swap 20V-re. Legalább is az ár/érték arányt illetõen biztosan.
Mire bentvan a 20V moci és mûködik is rendesen alaphangon számolhatsz 5-800 E Ft-al, attól fögg mit akarsz belõle csinálni.
-ja és a 16V-hez képest (vegyük alapul a leggyakoribb elõfordulású 4age teljesítményét kb 116 lóerõ) még mindíg csak 40-50 lóerõt nyertél.
:?


-16V-t sokkal könnyebben találsz, és full generállal is megvagy bõven 400 alatt.
(persze rákölthetsz egy millát is.. attól függ mire kell.)

Elküldve: 2012 aug. 14, 08:17 am
Szerző: Bohi
Persze minden attól függ mennyi pénze van az embernek és mi a célja a kocsival. Egy pl, van egy E8 GT (fwd), amival a volt tulaj rallyzott és belerakott egy 20V silvertopot majd ugyanolyan idõket ment vele, mint a 16V-vel. Ott annyira nem érte meg az a sokszázezer a fejlesztésre...

Elküldve: 2012 aug. 14, 10:40 am
Szerző: Vlaci
Sancy írta:Hello Laci.
Szerintem aránytalanul drága egy motor swap 20V-re. Legalább is az ár/érték arányt illetõen biztosan.
Mire bentvan a 20V moci és mûködik is rendesen alaphangon számolhatsz 5-800 E Ft-al, attól fögg mit akarsz belõle csinálni.
-ja és a 16V-hez képest (vegyük alapul a leggyakoribb elõfordulású 4age teljesítményét kb 116 lóerõ) még mindíg csak 40-50 lóerõt nyertél.
:?


-16V-t sokkal könnyebben találsz, és full generállal is megvagy bõven 400 alatt.
(persze rákölthetsz egy millát is.. attól függ mire kell.)
Szia,

sajnos én is azt látom, hogy nagyon sokba lenne, amire elkészül, hogy 20V legyen. Egyelõre csak informálódom, aztán kiderül mi lesz. A 16V sokkal elérhetõbbnek látszik, s talán egy jó 4-2-1 kipufogóval, ITB-vel az is lehet ~140LE körül, annak meg elégnek kell lennie, hogy elmókázzon vele az ember. Valami ilyesmi kis költségvetésû projekten gondolkozom (jó lenne fele ilyen jól menni):

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.


Üdv.

Elküldve: 2012 aug. 14, 10:42 am
Szerző: Vlaci
Bohi írta:Persze minden attól függ mennyi pénze van az embernek és mi a célja a kocsival. Egy pl, van egy E8 GT (fwd), amival a volt tulaj rallyzott és belerakott egy 20V silvertopot majd ugyanolyan idõket ment vele, mint a 16V-vel. Ott annyira nem érte meg az a sokszázezer a fejlesztésre...
Beszéltem a tulajjal, mikor még árulta a kocsit, 600e volt az autó kompletten benne a 20V silvertop-al.......

Elküldve: 2012 aug. 14, 12:44 pm
Szerző: Bubi
OFF (nem konkrétan erre)

Nem értem miért akartok sokan autó építeni, hogy élményt szerezzetek magatoknak. Mennyi idõ, veszõdség, a temérdek pénzrõl nem is beszélve, mire eljuthat oda a dolog, hogy mész 5 km-t vele és kiderül, hogy nem jó az egész - ha csak nem pont azt élvezi az ember, hogy csinálhatja a projektet, mert abban az esetben maga a csinálás a lényeg és nem csak végeredmény. Toytib, Zdoman és még páran pont beleférnek ebbe a nagyon szûk halmazba. Van saját élményautójuk, meg is tudják javítani és ha épp kedvük és lehetõségük van van gurulnak egyet a ringgen. Viszont aki õket irigyli, nem tudja, hogy mit irigyel. Minden alkatrésznek van már egy "anyával" kezdõdõ neve, a becsületes mellett. :wink:
Arról nem is beszélve hogy amit ma közúton egy autóval legálisan meg lehet csinálni, azt semmiképpen sem nevezném élménynek, no meg a bírságok sem barátiak. Szóval kihasználni sem könnyû egy rengeteg energiával megépített autó képességeit, akkor meg minek?
Ha viszont vezetni szeretettek, bõven van lehetõség, hogy kipróbáljátok magatokat, töredékébe kerül és nem is kell hónapokat a garázsban tölteni. :wink: Pályázásra is rallyra is vannak élményszerzõ helyek. Én azt mondom, hogy próbáljátok ki ezeket ki elõször. Itt találkozhattok a saját korlátaitokkal, költségekkel, igazi profi szakemberekkel. Lehet, hogy egy teszt lendületet ad, irányt mutat, lehet ,hogy kiderül mégsem ez a ti világotok. :wink:

ON

Elküldve: 2012 aug. 14, 07:42 pm
Szerző: Bruce E9
Vlaci írta:Egyelõre érdeklõdési szinten keresnék 4age 16V vagy 20V (ST/BT) motort, a 20V esetében kábel köteggel, ecu-val, kiegészítõivel, ami a beépítéshez kellhet, érdekelne még 4age - lada váltó közé közbetét.

Üdv: Laci.
Szia Laci,

nekem van egy 4AGE 16V teljesen jó mocim kompletten, ECU, váltó, szívósor, leömlõ, stb. A mociban kb. 160 ezer km van, olajat nem eszi, tökéletes emissziója volt. Priviben a részleteket.

Elküldve: 2012 aug. 15, 03:41 pm
Szerző: Vlaci
Szia, küldtem pü-t.

Elküldve: 2012 aug. 16, 05:46 pm
Szerző: Bohi
Ha már volt, akkor bocsi. 4age eladó...

http://racing-bazar.hu/alkatresz/komple ... .6_gti_16v

Elküldve: 2012 aug. 16, 06:41 pm
Szerző: janikatuning
Bohi írta:Ha már volt, akkor bocsi. 4age eladó...

http://racing-bazar.hu/alkatresz/komple ... .6_gti_16v
hajtókarcsapágyas:S váltó nélkül 50papír

Elküldve: 2012 aug. 17, 11:21 am
Szerző: Bohi
janikatuning írta:
Bohi írta:Ha már volt, akkor bocsi. 4age eladó...

http://racing-bazar.hu/alkatresz/komple ... .6_gti_16v
hajtókarcsapágyas:S váltó nélkül 50papír
:lol: :lol: :lol:
Akkor nagy vétel lenne! idiot :agyadnalvagy:

4a-ge

Elküldve: 2012 szept. 05, 03:31 pm
Szerző: baleee89
Eladó 4a-ge blue top

kosárba van a motor, Mapos változat, adok hozzá egy plus SR blokkot a gyárinak válla van! meg a teljes kábel köteg ecu, ae86-ba volt!

20-542-41-46

50000ft alku nincs! pestre fel tudom juttatni!

A motort mi bontottuk szét! elvileg mindene meg van!

Eladás oka ca18det lett beépítve helyette!