Sziasztok! Most írok először erre a fórumra, mivel most lettem első autó tulajdonos, ráadáasul egy Toyota Corolla XLI sedan E10 tulajdonosa. Arról az Autóról van szó aminek a képét Pacsker 2014 08. 27. napján tette ki 128 000 km-rel, metál zöldes-szürke fényezéssel. Az autót a hirdetés napján majdnem elvitték, majd másnap még mindig láttam, hogy fenn van neten, ekkor elhatároztam, hogy elhozom, mivel az állt a hirdetésben, hogy az autó élőben még szebb mint képen, bár ez kicsit gyanús volt. Felhívtam hát érdeklődve a tulajt, minden szépet elmondott az autóról, hogy hibátlan, töretlen, elős tulajdonos, csak a hátsó sárvédőív kicsit rozsdás. Erre visszakérdeztem, hogy csak felpattogzás vagy rohadás, erre csak annyit mondott, hogy hát tudom milyen a rozsda. ÉS figyelmeztetett a hirdetés idejének 2. napján, hogy 17 órára érjünk oda az autóért Szombathelyre, mert különben átviszi Szentgotthárdra, és ott képek alapján el is kel az autó.
Tehát nagy buzgón reményekkel teli elindultam bátyámmal az autóért, 5 re sikerült is odaérnünk, nem vitte el a tulaj az autót a megbeszéltek szerint, tehát esély nyílt rá hogy enyém lesz az autó. A garázsban megpillantva egy porszemtől mentes hibátlan fényezésű és állapotú E10 tárult elénk szint újnak tetsző lökhárítókkal, majd megláttam a rozsdás hátsó sárvédőívet, ami szét volt rohadva mind a 2 oldalon, olyan állagúra mint a rétes

. De ebbe beletörődve az autó fényezése a többi helyen tényleg makulátlan volt. Egy kavicsfelverődés a motorháztetőn, és egy bejavított a szélvédőn.
A motor hidegen, füstölés nélkül indult. A próbaúton jobb hátsó lengéscsillapító felöl gyanús csörgés hallatszódott, rossz termosztát, mivel a vízhőfok az 5 km alatt alig emelkedett. Rossz elektromos ablak jobb elöl és bal hátul.
Szóval az autó nem lett jobb egyáltalán mint a képeken, de a fényezése megtetszett és javíthatónak láttuk a hibáit. A 400 ezres árból 5 ezret sikerült alkudni a pályamatrica díjára. Arra hivatkozott, hogy ha nem lennének ezek a hibák akkor 500 ezerbe kerülne az autó. Szóval végülis elhoztuk. A kárpit szintén, ha nem is hibátlan, de nagyon szép állapotú, csak kár h nem plüss

Első szerviz alkalmával kicserélésre kerültek a motorolaj, váltóolaj, 4 stabilizátor szár és silentjeik a futóműben, erre meg is szűntek a kopogó hangok a jobb hátsó oldalról. BAl hátsó elektromos ablak működő állapotba került, meg egyéb apróságok.
Hátramaradt tehát a jobb első elektromos ablak cseréje, ami eléggé össze van gányolva, ami azt jelenti, hogy egy fadarab és gyorskötözők tartják a helyén az ablakot. A sárvédőívek fényezése, a kormányműben perselyek cseréje, ami a kopogást megszüntetné elöl. Valamint hullámos úton több személlyel engem zavaróan sokszor felkoppannak a lengéscsillapítók, szóval ezek cseréjén is gondolkozom. Valamint a tegnapi esős utazás után elkezdett nyikorogni a kormány, ami eléggé zavaró.
Összességében azonban nagyon jó vezetni az autót, örülök hogy az enyém lett, fogyasztása első tank alkalmával kissé sietősen 6,5 liter lett, második tank odafigyelve 6,18 liter lett.
Üdvözlettel mindenkinek: Fera
Ui: Ezer köszönet Matyinak a segítégért, javításért, és a sok tanácsért! még előre is
