ELADÓ COROLLA
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
Ez nem az övé szerintem.
Egy időben sok ugyanilyet hozott be egy srác külföldről. Van pár db.
Egy időben sok ugyanilyet hozott be egy srác külföldről. Van pár db.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
2 ilyen meglepetés 1 hónapon belül? 
Elég hihetetlen. A mai nappal ez is klubos vonatkozású autó lett
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-8207146

128000km
Elég hihetetlen. A mai nappal ez is klubos vonatkozású autó lett
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-8207146

128000km
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: ELADÓ COROLLA
Az övé újra lett fújva és nincs rajta felirat/matrica
Plusz nem adja el, most vett bele Blacktopot
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- to4m5i
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1430
- Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: ELADÓ COROLLA
Miért van az, hogy az ilyenenek mindig akkor bukkantak fel, amikor rohadtul másra kell költenem????
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
Fent van már másfél hónapja, de értem a lényeget.
Szemezek vele én is, de "nem megy".
Szemezek vele én is, de "nem megy".
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: ELADÓ COROLLA
Pacsker írta:Fent van már másfél hónapja, de értem a lényeget.
Szemezek vele én is, de "nem megy".
Összedobjuk, megoldjuk?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: ELADÓ COROLLA
Egy óracsoportnyi összeggel be tudok szállni! 
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: ELADÓ COROLLA
Nekem a vonóhorog kell! 
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: ELADÓ COROLLA
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Holli
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 234
- Csatlakozott: 2012 okt. 01, 08:27 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hajmáskér
Re: ELADÓ COROLLA
Én megnéztem személyesen. Az óracsoporton egy visszajelző sem működik. A plexi rajta karcos és törött. Ha valaki megy megnézni játszósba menjen mert gyalázat a belseje.toytomi írta:Egy óracsoportnyi összeggel be tudok szállni!
Toyota Corolla AE92 Sedan 1.6 XL 1989
Toyota Avensis T22 Liftback 2.0 Leather Sol 1999
Toyota Avensis T22 Liftback 2.0 Leather Sol 1999
Re: ELADÓ COROLLA
Sziasztok!
Külföldre költözés miatt eladó lett a Corollám. 1991-es, 1.3XL, EE90 4 ajtós, szürke színű szedán gépszörnyeteg. Nem kertelek, vannak problémái: korrózió az első ajtók sarkánál, taposónál. A főtengely szimeringnél (vezérlés oldali) könnyezik finoman. Meg pár napja hallom, hogy a kipufogó is lyukas valahol. Km is van benne, a Holdig már eljutottam volna ha lenne rajta hajtómű.
Két éves seggbe tolták egy picit. Akkor az egész hátulja, alul ki lett lakatolva, új lökhárító, lámpák. A farlemez/hátlemezt kijavították, úgy ahogy. Hűtőt cseréltem benne újra, azzal tuti nem lesz gond. Vezérlés 70.000km-el ezelőtt lett cserélve. Műszakikor a fátsó fékbetétek kicserélve, dob esztergálva, hátsó lengéscsillapítók cserélve. Az első féktárcsa és betét is megvan hozzá, de arra még nem volt időm. Az akksi kb 4 hónapos, kp záras, távirányítós. Belülről nincs lelakva, de a kormány itt-ott málik (huzattal nem láható). Ja! téli-nyári gumi. (téli Sava eskimo s3 elöl, hátul Firestone, a nyárit passzolom, de minta ügyileg jó) Lényeg a lényeg, hogy 2015 szept. vagy okt. (most nem tudom pontosan) van rajta műszaki. Benzin meg a kulcs kell hozzá és megy. Engem még sehol nem hagyott ott. Mindig szólt ha baja volt. Imádom, de a költözés miatt kénytelen vagyok eladni. Először ide raktam fel, hogy legalább Corolla szerető ember kezébe kerüljön, ha valakit érdekel jelezze. Nem akarom beárazni, várom az ajánlatokat. telefonon a: nulla6 70 hetven15101-en elértek. Helyileg Bp-n van.
üdv
Ádám
Külföldre költözés miatt eladó lett a Corollám. 1991-es, 1.3XL, EE90 4 ajtós, szürke színű szedán gépszörnyeteg. Nem kertelek, vannak problémái: korrózió az első ajtók sarkánál, taposónál. A főtengely szimeringnél (vezérlés oldali) könnyezik finoman. Meg pár napja hallom, hogy a kipufogó is lyukas valahol. Km is van benne, a Holdig már eljutottam volna ha lenne rajta hajtómű.
üdv
Ádám
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: ELADÓ COROLLA
Sziasztok! Most írok először erre a fórumra, mivel most lettem első autó tulajdonos, ráadáasul egy Toyota Corolla XLI sedan E10 tulajdonosa. Arról az Autóról van szó aminek a képét Pacsker 2014 08. 27. napján tette ki 128 000 km-rel, metál zöldes-szürke fényezéssel. Az autót a hirdetés napján majdnem elvitték, majd másnap még mindig láttam, hogy fenn van neten, ekkor elhatároztam, hogy elhozom, mivel az állt a hirdetésben, hogy az autó élőben még szebb mint képen, bár ez kicsit gyanús volt. Felhívtam hát érdeklődve a tulajt, minden szépet elmondott az autóról, hogy hibátlan, töretlen, elős tulajdonos, csak a hátsó sárvédőív kicsit rozsdás. Erre visszakérdeztem, hogy csak felpattogzás vagy rohadás, erre csak annyit mondott, hogy hát tudom milyen a rozsda. ÉS figyelmeztetett a hirdetés idejének 2. napján, hogy 17 órára érjünk oda az autóért Szombathelyre, mert különben átviszi Szentgotthárdra, és ott képek alapján el is kel az autó.
Tehát nagy buzgón reményekkel teli elindultam bátyámmal az autóért, 5 re sikerült is odaérnünk, nem vitte el a tulaj az autót a megbeszéltek szerint, tehát esély nyílt rá hogy enyém lesz az autó. A garázsban megpillantva egy porszemtől mentes hibátlan fényezésű és állapotú E10 tárult elénk szint újnak tetsző lökhárítókkal, majd megláttam a rozsdás hátsó sárvédőívet, ami szét volt rohadva mind a 2 oldalon, olyan állagúra mint a rétes
. De ebbe beletörődve az autó fényezése a többi helyen tényleg makulátlan volt. Egy kavicsfelverődés a motorháztetőn, és egy bejavított a szélvédőn.
A motor hidegen, füstölés nélkül indult. A próbaúton jobb hátsó lengéscsillapító felöl gyanús csörgés hallatszódott, rossz termosztát, mivel a vízhőfok az 5 km alatt alig emelkedett. Rossz elektromos ablak jobb elöl és bal hátul.
Szóval az autó nem lett jobb egyáltalán mint a képeken, de a fényezése megtetszett és javíthatónak láttuk a hibáit. A 400 ezres árból 5 ezret sikerült alkudni a pályamatrica díjára. Arra hivatkozott, hogy ha nem lennének ezek a hibák akkor 500 ezerbe kerülne az autó. Szóval végülis elhoztuk. A kárpit szintén, ha nem is hibátlan, de nagyon szép állapotú, csak kár h nem plüss
Első szerviz alkalmával kicserélésre kerültek a motorolaj, váltóolaj, 4 stabilizátor szár és silentjeik a futóműben, erre meg is szűntek a kopogó hangok a jobb hátsó oldalról. BAl hátsó elektromos ablak működő állapotba került, meg egyéb apróságok.
Hátramaradt tehát a jobb első elektromos ablak cseréje, ami eléggé össze van gányolva, ami azt jelenti, hogy egy fadarab és gyorskötözők tartják a helyén az ablakot. A sárvédőívek fényezése, a kormányműben perselyek cseréje, ami a kopogást megszüntetné elöl. Valamint hullámos úton több személlyel engem zavaróan sokszor felkoppannak a lengéscsillapítók, szóval ezek cseréjén is gondolkozom. Valamint a tegnapi esős utazás után elkezdett nyikorogni a kormány, ami eléggé zavaró.
Összességében azonban nagyon jó vezetni az autót, örülök hogy az enyém lett, fogyasztása első tank alkalmával kissé sietősen 6,5 liter lett, második tank odafigyelve 6,18 liter lett.
Üdvözlettel mindenkinek: Fera
Ui: Ezer köszönet Matyinak a segítégért, javításért, és a sok tanácsért! még előre is
Tehát nagy buzgón reményekkel teli elindultam bátyámmal az autóért, 5 re sikerült is odaérnünk, nem vitte el a tulaj az autót a megbeszéltek szerint, tehát esély nyílt rá hogy enyém lesz az autó. A garázsban megpillantva egy porszemtől mentes hibátlan fényezésű és állapotú E10 tárult elénk szint újnak tetsző lökhárítókkal, majd megláttam a rozsdás hátsó sárvédőívet, ami szét volt rohadva mind a 2 oldalon, olyan állagúra mint a rétes
A motor hidegen, füstölés nélkül indult. A próbaúton jobb hátsó lengéscsillapító felöl gyanús csörgés hallatszódott, rossz termosztát, mivel a vízhőfok az 5 km alatt alig emelkedett. Rossz elektromos ablak jobb elöl és bal hátul.
Szóval az autó nem lett jobb egyáltalán mint a képeken, de a fényezése megtetszett és javíthatónak láttuk a hibáit. A 400 ezres árból 5 ezret sikerült alkudni a pályamatrica díjára. Arra hivatkozott, hogy ha nem lennének ezek a hibák akkor 500 ezerbe kerülne az autó. Szóval végülis elhoztuk. A kárpit szintén, ha nem is hibátlan, de nagyon szép állapotú, csak kár h nem plüss
Első szerviz alkalmával kicserélésre kerültek a motorolaj, váltóolaj, 4 stabilizátor szár és silentjeik a futóműben, erre meg is szűntek a kopogó hangok a jobb hátsó oldalról. BAl hátsó elektromos ablak működő állapotba került, meg egyéb apróságok.
Hátramaradt tehát a jobb első elektromos ablak cseréje, ami eléggé össze van gányolva, ami azt jelenti, hogy egy fadarab és gyorskötözők tartják a helyén az ablakot. A sárvédőívek fényezése, a kormányműben perselyek cseréje, ami a kopogást megszüntetné elöl. Valamint hullámos úton több személlyel engem zavaróan sokszor felkoppannak a lengéscsillapítók, szóval ezek cseréjén is gondolkozom. Valamint a tegnapi esős utazás után elkezdett nyikorogni a kormány, ami eléggé zavaró.
Összességében azonban nagyon jó vezetni az autót, örülök hogy az enyém lett, fogyasztása első tank alkalmával kissé sietősen 6,5 liter lett, második tank odafigyelve 6,18 liter lett.
Üdvözlettel mindenkinek: Fera
Ui: Ezer köszönet Matyinak a segítégért, javításért, és a sok tanácsért! még előre is
