Oldal: 4 / 6
Elküldve: 2010 nov. 20, 10:38 pm
Szerző: Pacsker
anyós volt, jogos.
Elküldve: 2010 nov. 20, 11:02 pm
Szerző: Bandagoose
ezért mondtam, hogy meg akarom maszekolni az enyémet, hogy ott is olyan legyen.
Ugyanis még mindig nincs anyósom.
amúgy rájöttem a dilemmádra, a Sedanok és Liftbackek ablakemelõje más.
Szereztem egyszer a LB kételsõautomatás ablakemelõ kapcsolót, hogy majd kibuherálom belõle a bal kapcsolót és beteszem az enyémbe jobboldalra.
Egészen meglepõdtem, mert teljesen más rendszerû volt mint az enyém. Az enyémben mindenféle chipek, meg integrált áramkörök voltak, az LB-sbe pedig primitív kapcsolók. annyira különbözött, hogy még a billenõkapcsolók mechanikája, kiképzése is más volt.
Aztán haverom mondta, hogy neki a G6 liftbackjében nincs ez az automata-visszatekerõ funkció, úgyhogy gondolom, ez lehet a különbség oka.
Elsõ eletromos ablakemelõ csere
Elküldve: 2010 nov. 23, 03:46 pm
Szerző: bepi81
Sziasztok!
Új vagyok ezen a fórumon, a Toyo-club fórumon, viszont megszállott. Kérdésemmel ide irányítottak, hátha Ti tudtok segíteni.
Arról van szó, hogy E11 faceliftes Liftback Corimhoz bal elsõ elektromos ablakemelõ szerkezetet keresek, mechanikával, motorral együtt.
Úgy hallottam, van köztetek olyan, akik szokott bontani autót, ha tudtok, légyszi segítsetek.
Elõre is köszi mindenkinek!
üdv. bepi81
Elküldve: 2010 nov. 23, 06:17 pm
Szerző: Pacsker
3 ajtóshoz lenne.
HA a motor átszerelhetõ és a mechanikád nincs kikopva lehet róla szó.
Nemrégiben valaki szlovákiában bontott egy 5 ajtós G6-ot? Abba bizti elektromos ablak volt. Olvass vissza!
Elküldve: 2010 nov. 23, 09:39 pm
Szerző: bepi81
Pacsker írta:3 ajtóshoz lenne.
HA a motor átszerelhetõ és a mechanikád nincs kikopva lehet róla szó.
Nemrégiben valaki szlovákiában bontott egy 5 ajtós G6-ot? Abba bizti elektromos ablak volt. Olvass vissza!
Köszi, de mind a motort (be lett mérve: xar.), mind pedig a mechanikát muszáj cseréljem. A történet röviden: Anno az Emil-Freybõl lett véve az autó, az elektromos ablak átvétel elõtt, de utólag lett beszerelve. Ez eddig nem is gond, csak sem a típus nem stimmelt, egyszerûen nem is belevaló az, ami most tönkrement, se a beszerelés nem ütötte meg az elvárható minimális színvonalat: Feszegetve, drótozva lett, össze-vissza van fúrkálva az ajtópanel, ráadásul eltépték a védõtextíliás fóliát is. Undorító, hogy egy ekkora szerviz hogy alkalmazhatott anno (azt nem tudom, ott van-e még ez a "szaki") ilyen igénytelen embert...
Mindegy, csoda, hogy így is 10 évet kibírt! Most, viszont szeretném neki megadni, ami jár, nagyon nagy becsben tartom ám! Legrosszabb esetben újat veszek bele, csak az 21.000Ft (Magnetti Marelli), húzós egy kicsit.
Szóval, kell szereznem motort is, meg mechanikát is, nincs kecmec. És 5 ajtóshoz. Gyanítom, hogy ez is 3 ajtóshoz való, ami benne van, mert nagyobbnak látszik, mint, ami ideális esetben beleférne, de erre nem esküdnék meg.
E11 liftback-be bontott eletromos ablak
Elküldve: 2010 dec. 31, 11:29 am
Szerző: bepi81
Sziasztok, összeállt az anyagi keretem, így aktuálissá vált a bontott elektromos ablakemelõ (motor+mechanika) utáni érdeklõdésem. Tudtok ebben segíteni?
Nov végén kaptam egy ötletet a bontott G6 liftbackkel kapcsolatban, hogy olvassak vissza, de bevallom, nem találtam meg.
Tudtok esetleg segíteni ez ügyben? Szívesen vennék minden segítõ ötletet Tõletek.
Üdv. bepi81
Elküldve: 2011 jan. 01, 06:38 pm
Szerző: Ghee
Én a centrálzár beszereléssel jártam így... azt mondták eredetit tesznek bele, be van vezetékezve már gyárilag, de SPAL-féleséget lett belõle, ugyanúgy fóliaszaggatással majd ajtóbeázással a fóliaszakadás miatt. Fóliafoltozás közben jobban megnézve igénytelen szerelés: panel a vezetékek tetején a hátsó ajtókhoz sima csõben lett átvezetve a kábel az ajtókba - még hibamentes... egyszer rendbe fogom tenni... egyszer...
Ilyenek ezek a szervizek - tisztelet a kevés kivételnek...
Re: E11 liftback-be bontott eletromos ablak
Elküldve: 2011 jan. 01, 10:49 pm
Szerző: Bandagoose
bepi81 írta:Sziasztok, összeállt az anyagi keretem, így aktuálissá vált a bontott elektromos ablakemelõ (motor+mechanika) utáni érdeklõdésem. Tudtok ebben segíteni?
Nov végén kaptam egy ötletet a bontott G6 liftbackkel kapcsolatban, hogy olvassak vissza, de bevallom, nem találtam meg.
Tudtok esetleg segíteni ez ügyben? Szívesen vennék minden segítõ ötletet Tõletek.
Üdv. bepi81
Négy elektromos ablakososat szerintem nem fogsz találni, a G6 LB-kben is csak a két elsõ volt elektromos gyárilag.
Én most fogok a HB-mbe E12 kapcsolókat építeni, mert az mindkét oldalon automata, már beszereztem, de a csatlakozói eltérõek, ezért nem tudom egyelõre beszerelni

A LB elektromos emelõje gyárilag csak a vezetõoldalon automata. Ha ilyet szerelsz be, az viszonylag egyszerû lesz, mert minden elõ van hozzá készítve.
Ha érdekel, nekem van egy jobb oldali motorom mechanikával, kompletten.
Re: E11 liftback-be bontott eletromos ablak
Elküldve: 2011 jan. 01, 10:56 pm
Szerző: Bandagoose
bepi81 írta:Sziasztok, összeállt az anyagi keretem, így aktuálissá vált a bontott elektromos ablakemelõ (motor+mechanika) utáni érdeklõdésem. Tudtok ebben segíteni?
Nov végén kaptam egy ötletet a bontott G6 liftbackkel kapcsolatban, hogy olvassak vissza, de bevallom, nem találtam meg.
Tudtok esetleg segíteni ez ügyben? Szívesen vennék minden segítõ ötletet Tõletek.
Üdv. bepi81
Amit Pacsker kínált neked, abból neked a két motor lehet megfelelõ, mivel az emelõsín a HB-ben hosszabb mint LB-ben.
A kapcsoló elektronika meg megint más, errõl már írtam korábban. Elvileg be lehet építeni, csak az a gond, hogy a kapcsolók csatlakozása is más.
Ha nem fontos, hogy az anyósoldalon is automata legyen, azt javaslom, maradj a LB gyári cuccainál, az lesz a legegyszerûbb.
Re: E11 liftback-be bontott eletromos ablak
Elküldve: 2011 jan. 02, 08:31 pm
Szerző: bepi81
Bandagoose írta:
Amit Pacsker kínált neked, abból neked a két motor lehet megfelelõ, mivel az emelõsín a HB-ben hosszabb mint LB-ben.
A kapcsoló elektronika meg megint más, errõl már írtam korábban. Elvileg be lehet építeni, csak az a gond, hogy a kapcsolók csatlakozása is más.
Ha nem fontos, hogy az anyósoldalon is automata legyen, azt javaslom, maradj a LB gyári cuccainál, az lesz a legegyszerûbb.
Köszönöm, én is inkább a gyári alkatrészek felé "húzok", kapcsolók elvileg nem kellenek, mert az most is van, ha össze lehet csatlakoztatni az "új" motorral, akkor dombon a tanya.
Ja, mivel eleve utólagosan van beépítve az elektromos ablakom, és új kora óta nem automata, így ez nekem ezután sem szempont, hogy az legyen.

Elküldve: 2011 jan. 03, 05:09 pm
Szerző: bepi81
Na, megrendeltem az új ablakemelõ motort + mechanikát és még 2db csomagtérajtó teleszkópot is. Összesen 31.600.- lesz, szerintem ez így méltányos és megbízható is lesz, minimum újabb 10 évig. Az ablakemelõ márkája a már általam említett Magnetti Marelli (gyárilag Denso-t szerelnek bele, mi mást)

Elküldve: 2011 jan. 03, 09:28 pm
Szerző: Bandagoose
Atyaúristen...hát egy tizesbõl megszerezhetted volna bontottan a gyárit..
de hát te tudod..
Elküldve: 2011 jan. 03, 09:34 pm
Szerző: gecsa
Bandagoose írta:Atyaúristen...hát egy tizesbõl megszerezhetted volna bontottan a gyárit..
de hát te tudod..
szerintem is inkább bontott gyári,mint valami,ami nem biztos,hogy jó..
(Magneti marelli???pfff...)
Elküldve: 2011 jan. 03, 09:48 pm
Szerző: Bandagoose
gecsa írta:Bandagoose írta:Atyaúristen...hát egy tizesbõl megszerezhetted volna bontottan a gyárit..
de hát te tudod..
szerintem is inkább bontott gyári,mint valami,ami nem biztos,hogy jó..
(Magneti marelli???pfff...)
késmárkban négyezerért vettem a jobbkormányos jobboldali mechanikáját motorral, mivel a kutyának sem kell. Gondolom ugyanennyiért adhatják a balost is.
Ha az automata funkció nem szükséges, simán beépíthetõ a balkormányosba is.
Elküldve: 2011 jan. 04, 10:58 am
Szerző: bepi81
Bandagoose írta:Atyaúristen...hát egy tizesbõl megszerezhetted volna bontottan a gyárit..
de hát te tudod..

Nincs itt olyan nagy vész, hiszen maga a szerkezet így nem 10.000-be került, hanem 21.000-be, viszont zsír új.
A két csomagtérteleszkóp, meg 5000Ft/db.
Amúgy gyengülget a jobb oldali emelõ szerkezet is, ha végleg megadja magát és cserélni kell, jobban utána nézek a bontottnak. Csak az a gond, hogy, mire eljut a félárú bontott hozzám Békéscsabára, fuvarkölstéggel együtt már nem biztos, hogy annyival olcsóbb lenne. Ráadásul használt, és ki tudja meddig jó. Na, ebben az esetben már nem spórolom le azt a pár ezer forintot.
Arról nem is beszélve, hogy ha én mennék fel a bontott cuccért Bpestre, akkor az útiköltségem pont egy 10.000-es lenne, akkor már jobban megéri nekem, ha itthon veszek újat és azzal - talán - tutira nem lesz gond.
