Oldal: 4 / 12
Elküldve: 2007 nov. 23, 12:12 am
Szerző: Totya
DBandesz írta:ToyotaToyotaToyotaToyota! Vagy vmi más japán gép lehet csak a nyerő szerintem. A németek a Golf III után abbahagyták az autógyártást, onnantól igazából a profit, a minél gyakoribb autócxsere, és ebből következően a minél hamarabbi elkopás lett a cél. Ugyanakkor a japánoknál is lehet némi elqrvulást látni, lásd Nissan-Renault házasság, Mitsubishik Renault motorral, anyagspórolás (jelenleg aktuális Corolla Sedanból kihagyták a motortértakarókat ..., Aurisban minden műanyag kopog, meg karcolódik...)
Egyszóval ha biztosra akarsz menni, akkor minimum 6-7 éves japán kocsit vegyél, vagy még öregebb németet. Bár ez szubjektív.
Helyesbítek a németek a 2es golf után kezdtek el hanyatlani...

Elküldve: 2007 nov. 23, 11:24 am
Szerző: DBandesz
Totya írta:DBandesz írta:ToyotaToyotaToyotaToyota! Vagy vmi más japán gép lehet csak a nyerő szerintem. A németek a Golf III után abbahagyták az autógyártást, onnantól igazából a profit, a minél gyakoribb autócxsere, és ebből következően a minél hamarabbi elkopás lett a cél. Ugyanakkor a japánoknál is lehet némi elqrvulást látni, lásd Nissan-Renault házasság, Mitsubishik Renault motorral, anyagspórolás (jelenleg aktuális Corolla Sedanból kihagyták a motortértakarókat ..., Aurisban minden műanyag kopog, meg karcolódik...)
Egyszóval ha biztosra akarsz menni, akkor minimum 6-7 éves japán kocsit vegyél, vagy még öregebb németet. Bár ez szubjektív.
Helyesbítek a németek a 2es golf után kezdtek el hanyatlani...

Igaz. A III-as széria sem volt egy űbervalami.
Elküldve: 2007 nov. 23, 04:26 pm
Szerző: Layosh
Jaja! Sztem is II-es Gti Golfnál vége lett a mókának.
Még esetleg a Corrado ami olyan autó hogy:)
Elküldve: 2007 nov. 23, 06:45 pm
Szerző: DBandesz
Layosh írta:Jaja! Sztem is II-es Gti Golfnál vége lett a mókának.
Még esetleg a Corrado ami olyan autó hogy:)
Na ja, csak a G-Lader nem lett egy sikeres cucc; állandóan bedöglik. A VR6 meg a tudásához képest eszik. Ha lenne belőle 110 LE TDI, akkor még talán érdekelne is. A formája az gyönyörű!
Amúgy nagyon sajnálom, hogy a toyota nem gyártott anno hátsókerekes coupét turbomotorral, mert az lenne az igazi. Pölö egy AE86 utód (Levin) hátsókerékkel, sperrel, 3S-GTE motorral... ... minden 200SX-et vert volna, az E30-as BMW-k ről nem is beszélve!

Elküldve: 2007 nov. 23, 09:11 pm
Szerző: Totya
Layosh írta:Jaja! Sztem is II-es Gti Golfnál vége lett a mókának.
Még esetleg a Corrado ami olyan autó hogy:)
jah tod Lali h nekem a corradó volt az űberv 1,8 g60 turbóra alakítva v 2,9vr ,az első túl sokat enne a 2. meg viszonylag olyan 10-11 lityót tom mert 1ik havernak vr6ja van
nem lesz corradom sztem soha bár 1 ért mindig fáj a szívem:) örülök a corollámnak és minden nap 1 re jobban ,főleg azért h nem adtam el,bakker de megbántam volna.Most új ötletekkel és új fejlesztésekkel vonulok el téli pihenőre majd tavasszal visszatér a Méhecske

Elküldve: 2007 nov. 24, 12:17 am
Szerző: konásandrás
Totya írta:... mert 1ik havernak vr6ja van
az a narancs színű?
de Ő nem Keszthelyen lakik, ha jól tudom, máshol szoktam látni parkolni esténként...
kívülről elég szépen néz ki!
bár rossz nyelvek azt beszélik, hogy törött corradokból lett összelegózva...
Elküldve: 2007 nov. 24, 10:21 am
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2007 nov. 24, 02:18 pm
Szerző: Totya
konásandrás írta:Totya írta:... mert 1ik havernak vr6ja van
az a narancs színű?
de Ő nem Keszthelyen lakik, ha jól tudom, máshol szoktam látni parkolni esténként...
kívülről elég szépen néz ki!
bár rossz nyelvek azt beszélik, hogy törött corradokból lett összelegózva...
a narancsszínű cori Kesdzthelyi 4 autóból van összerakva és akkor mi van? tudjátok mi is hányszor vágunk autót havi 2*legalább:D:Dminden megy vissza a gyári ponthegesztésre stb
de nem a narancsról van szó hanem 1 ezüstről

Elküldve: 2009 dec. 16, 05:36 pm
Szerző: Miller
Tiszteletem az uraknak!
Egybõl egy kérdéssel fordulnék a Corrolla "tudorokhoz".
Január-Február környékén tervezem megvásárolni életem elsõ Corolláját. (Toyotám sem volt még)
Megvan a konkrét autó. Nevezetesen egy 2006 os gyártású 1.8 as automata sedan (nem a sport, hanem a sima).
Az egyetlen bibi, hogy amerikai (úgy tudom európában 1.6 volt a legnagyobb ebben az évjáratban), és ebbõl kifolyólag a lámpái nem igazán felelnek meg az itthoni szabványnak (irányjelzõk, szimmetrikus E jelzés nélküli lámpák stb.)
Az autó már forgalomba van helyezve itthon. Rendszámos. Minden papírja ok.
A következõ vizsgától félek csak, ilyen tekintetben.
Szóval a konkrét kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata, jártassága ebben a kérdéskörben. Létezik-e ehhez a modellhez európai lámpa. Beszerelhetõ-e. Esetleg van-e valakinek konkrét tanácsa ezgyben...
Megtisztelõ válasz(ait)okat elõre is köszönöm!
Elküldve: 2009 dec. 17, 10:55 am
Szerző: Pacsker
Szervusz!
Netán errõl az amcsi kasztnis modellrõl is van szó?
Vagy E12 Európai bódé amcsi piaccal?
Gondolom valaki átlögdöste a vizsgán, de mivel új autóról beszélünk és várhatóan nem kell majd a göndjai miatt tejelned a vizsgabiztost, ezért szerintem jó lenne az egyenes út és megcsináltatni a problémát, aztán mozaik utcában 10 körül vizsgáztatni szépen, bár most ez az összevont nem tudom hogy lesz.
Ha E12 Eu bódés Sedan, mint pl Gyurmi-é, akkor minden további nélkül veszel két Eu lámpát és szerintem passzol. Ha a képen látható amcsi bódés, akkor nagyobb a baj, mivel tudtommal azt csak Amerikára gyártották, ha jól tudom még Japánban sem volt. Ebben a
www.toyodiy.com honlap lesz segítségedre a Parts Reference menüpontnál. Meg tudod nézni, hogy volt-e a tiedbõl General Countries, Europa, vagy ilyesmi, vagy sem.
Azonban félek, hogyha találsz is lámpát ehhez az amcsihoz, az nem lesz itthon bontóba, vagy alkalmi vételként, mint az E12-höz és nagyon drága lesz újonnan a toyotától, mivel gondolom természetesen motorosak, projektorosak...
Nézz utána az oldalon és ha találsz cikkszámot Eu lámpákra, hívj fel egy magyar Toyota kereskedést és kérdezz rá az árára.
Elküldve: 2009 dec. 20, 09:40 pm
Szerző: Miller
Pacsker írta:Szervusz!
Netán errõl az amcsi kasztnis modellrõl is van szó?
Vagy E12 Európai bódé amcsi piaccal?
Gondolom valaki átlögdöste a vizsgán, de mivel új autóról beszélünk és várhatóan nem kell majd a göndjai miatt tejelned a vizsgabiztost, ezért szerintem jó lenne az egyenes út és megcsináltatni a problémát, aztán mozaik utcában 10 körül vizsgáztatni szépen, bár most ez az összevont nem tudom hogy lesz.
Ha E12 Eu bódés Sedan, mint pl Gyurmi-é, akkor minden további nélkül veszel két Eu lámpát és szerintem passzol. Ha a képen látható amcsi bódés, akkor nagyobb a baj, mivel tudtommal azt csak Amerikára gyártották, ha jól tudom még Japánban sem volt. Ebben a
www.toyodiy.com honlap lesz segítségedre a Parts Reference menüpontnál. Meg tudod nézni, hogy volt-e a tiedbõl General Countries, Europa, vagy ilyesmi, vagy sem.
Azonban félek, hogyha találsz is lámpát ehhez az amcsihoz, az nem lesz itthon bontóba, vagy alkalmi vételként, mint az E12-höz és nagyon drága lesz újonnan a toyotától, mivel gondolom természetesen motorosak, projektorosak...
Nézz utána az oldalon és ha találsz cikkszámot Eu lámpákra, hívj fel egy magyar Toyota kereskedést és kérdezz rá az árára.
Szia!
Pontosan! Errõl a kasztniról van szó.
Nagyon köszönöm a segítséget és az ötleteket.
Az autó gazdáját ismerem. Õ vette Califorbniában. Nemrég néztem meg a gépet, és teljesen makulátlan (19.000 miles).
Eléggé rá vagyok kattanva. Januárban lesz eladó, és 1,8 körül kér érte az ismerõsöm (mármint nekem annyiért odaadja). Az jó árnak számít, figyelembe véve a "bajait"?
Elküldve: 2009 dec. 21, 11:18 am
Szerző: Pacsker
Szerintem igen, de kérdezz utána a kereskedésekben elõtte, hogy, ha kell akkor tudnak-e alkatrészt hozni hozzá, mivel nálunk nem honos. Nehogy legyen a jövõben egykis koccanásod és sárvédõt amerikából kelljen importálni...
Elküldve: 2010 szept. 13, 02:12 pm
Szerző: Latya
Sziasztok!
Új vagyok még itt, toyotákat egyáltalán nem ismerem ezért lenne néhány kérdésem. Autó vásárlása elõtt állok és azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek errõl a géprõl:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-4123062
150-200e-em lenne rá. Van rá esély hogy ennyiért találok jó állapotút?
Ill. hogy ez igaz lehet e amit irnak róla?
Egy kis fogyasztású autót szeretnék, amit azért egy stift nem hagy le, és olcsó a fenntartása.
Kérlek segítsetek. Ha tudtok esetleg más helyet ahol ilyen kaliberü autót kapok, vagy itt valaki árul ilyet szóljon légyszi!
Elõre is köszi!
Elküldve: 2010 szept. 13, 02:16 pm
Szerző: Pacsker
Szia!
Ennyiért tuti, hogy kell rá költeni. Jó (jobb állapotú) gti 3-400tól. Ha versenyzésre kell, akkor érdemes rá költeni. Errõl az autóról egyébként írtunk az eladó Corolla topicban. Olvass vissza!
Elküldve: 2010 szept. 13, 02:19 pm
Szerző: Latya
Oké, visszaolvastam... Hát szerintem felejtõs a dolog.

Köszi a segítséget meg a gyors választ!