Oldal: 30 / 35

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 máj. 15, 08:18 pm
Szerző: hami
http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/R ... uda9_5.jpg

Kicsit " morci " lett ez az audi vagy mi volt ez :D

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 máj. 15, 08:39 pm
Szerző: TRD
hami írta:http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/R ... uda9_5.jpg

Kicsit " morci " lett ez az audi vagy mi volt ez :D
Darth Vader sisakjának egy részét is feldobták az elejére.Jó kis alfa lámpák meg DTM szélesítés!!! :lol: :lol: :lol:

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 máj. 16, 09:09 pm
Szerző: hami
Szerintem a legnagyobb királyság az a postaláda a géptetőn :D

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 jún. 19, 11:23 am
Szerző: Pacsker

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 jún. 23, 08:07 am
Szerző: Pacsker

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 jún. 23, 01:03 pm
Szerző: Bubi
Egy igényesebb tulaj ezt a véget azonnal lecseréli. Az fix, hogy nem megy el egy 20 éves japán autó 6,6 millióért. 10 éves európai prémium/sport modelleket lehet 3-4 millióért kapni. Ez azért mégsem Ferrari.

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 jún. 23, 08:37 pm
Szerző: RWD
Ennyiből itthon van egy drift spec akármi (AE86, s14, JZX, FD...).

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 júl. 07, 10:51 am
Szerző: Pacsker
Mit találtam!!! :)
Friss, ropogós, pár perce került fel a netre.

Szerintem az utóbbi idők egyik legjobbja.
A hirdetés szövege, az autó... Tökéletes :)
Nem emelek ki semmit, mert így teljes és egész :lol: :agyadnalvagy:

http://olx.hu/hirdetes/toyota-r1-coupe- ... 728bc6cd96

Ha netán elveszne ez a gyöngyszem:
Hirdetés címe: Toyota R1 Coupe Sport eladó!
Ár!!: 6 500 000 Ft
Toyota R1/TS Coupe Sport 2.0 Turbo Power sport eladó, melynek max teljesítménye 270 km/h (383 LE), ami azt jelenti, hogy nemcsak designre szép és lett átalakítva, hanem teljes motorfelújítást illetve Brembo 4 dugattyús fékrendszer került beépítésre.

A motor 2011 -ben lett felújítva, mely így egyedi rövidített sport dugattyúkat, hajtókarokat kapott, már csak a beépített TURBÓ miatt is (ITT + Computer írja felül az eredetit!), és ennek a teljesítménynek a megállítására volt szükség a BREMBO fékrendszerre is.
Természetesen a torony merevítő és a sportlégszűrő alap, hogy a kanyarban az odasimulva az aszfalthoz feszesen tartsa, és a tempót is bírja elég szusszal, levegővel... :)

Majd 2012 -ben végleg ténylegesen kívül-belül átalakítva, külső optikaként egy Veilside BodyKit került, valamint egy hozzá illő Angel & Halo Eyes With Led Lights 2012 Design USA for Japan első és hátsó lámpaszett, mely nagyon komoly megjelenést ad a vasnak. Természetesen xenon lámpák biztosítják az éjszakai vezetést tökéletessé tenni, amit egy szintén beépített eseményrögzítő kamera rendszer biztosít felvétellel a hétvégi vezetők ellen, legyen éjjel/nappal.
A leömlőtől a végdobig Remus állítható rozsdamentes, polírozott kipufogó rendszer és gázgyorsító biztosítja a leadható teljesítményt, hogy az zavartalanul menjen végbe, illetve adja meg a hozzá illő hangzást, ami egy ekkora teljesítményhez dukál... :)

Műbizonylatos fólia (M3) illetve D típusú frsz., valamint teljes dekor van a sportkocsira igényesen feltelepítve.
R18 Radius R12 Sport defektmentes 225/35 nyári felni/gumi és R18 Fondmetal szintén defektmentes 225/40 téli felni/gumi jár hozzá.

A teljes belső (2012/2013) - a műszerfaltól az ülésekig, továbbá a hátsó csomagtartóig teljesen, roppant igényesen átalakítva, átvarrva, bőrözve. Komoly dupla JBL Grand Touring Hi-Fi rendszer installálva Audiowox DVD-USB dupladines fejegységhez -Hertz -Blaupunkt hangszórókhoz és DLD Acoustics mélynyomókhoz (+ kondi), mely olyan utazási élményt biztosít, amely így egy JAPÁN sportkocsiban igen ritka!

Az A oszlopot a TURBÓ órái (Turbónyomás - Olajnyomás - Kipufogógáz hőmérséklet mérő SLM mérőórák) szolgálnak megfelelő/kellő információval a vezetőnek.
A belső műszerfal és annak megvilágítása is teljes ráncfelvarrást kapott, krómozott kerettel.
Váltógomb, alu-pedálok, taposó szintén cserélve, illetve J-1 & Isotta Evolucion sportkormány telepítve, hogy szebb és jobb legyen annak használata, fokozza a vezetési élményt... :)

Navigáció a tolató radar/kamera mellé még egy Start Engine szintén telepítve lett, mely nemcsak kényelmessé, de biztonságossá is teszi a vezetést... ;)

A sportkocsi garázsban tartott, karcmentes, kívül/belül hibátlan, kifogásolhatatlan állapotban van, igényes, vezetni tudó tulaját várva!

Igazából így egy teljesen egyedi, gyönyörű-szép, igényes, az utolsó csavarig átépített valódi Japán erőművet kap a vevő...
Kép

Kép

Kép

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 júl. 10, 07:50 pm
Szerző: hami
Van dumája a formának, de az is meredek: Évjáratot nem írtam mert teljesen mind1...
végülis ha átfestek egy verdát meg ezt azt felújítok a kasztni nem öregszik XD Tud valamit :D

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 júl. 19, 08:25 pm
Szerző: toytomi
A héten csináltam egy Avensis-t és ilyet láttam benne.

The Toyota Tuning 8) :lol:

Kép

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 júl. 19, 09:25 pm
Szerző: Toytib
Szegeden azért vannak csodák :)

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 júl. 19, 10:26 pm
Szerző: PiciPeti
TTE helyett TTT :lol:

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 júl. 22, 10:37 am
Szerző: IceRocko
Egy ismerősömmel megálltunk Tatabányán, mert fűnyírótraktort szeretne venni. Ez állt az udvaron. :)

Kép

Nem túl nagy a méretbeli különbség. :lol:

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 aug. 06, 10:53 am
Szerző: Pacsker

Re: A legmenõbb verda

Elküldve: 2014 aug. 07, 11:21 am
Szerző: TRD
Még akár szépet is lehetne belőle csinálni! ;) Azt a sok kacatot ki kellene belőle dobálni meg a mocitetőt gyárira a belső sárgaságokat kicserélni...egy két apróság és kész! :D