Oldal: 285 / 404
Elküldve: 2013 jún. 07, 10:01 am
Szerző: kmax
Köszönöm a válaszokat!

Honnan lesz a km. "bizonyítottan valós"? Ki lehet olvasni/olvastatni ezeknek a komputerébõl a valós adatot, mint egyes kocsiknál?
Más. A 1.4-es VVT-i motorok is megbízhatóak? Jól, tudom, hogy ezek 16 szelepesek? Igazából egy 1.6-os G6 az álmom, de az ugye ilyen áron... Mindenesetre vallom, hogy 100 lóerõ alatt nem autó az autó.

A 97 mégiscsak több, mint a 86. Ez pl. milyennek tûnik?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ga-6847031
Ha az elõzõ az E11, akkor ez már az E12?
Elküldve: 2013 jún. 07, 10:35 am
Szerző: IceRocko
kmax írta:Köszönöm a válaszokat!

Honnan lesz a km. "bizonyítottan valós"? Ki lehet olvasni/olvastatni ezeknek a komputerébõl a valós adatot, mint egyes kocsiknál?
Más. A 1.4-es VVT-i motorok is megbízhatóak? Jól, tudom, hogy ezek 16 szelepesek? Igazából egy 1.6-os G6 az álmom, de az ugye ilyen áron... Mindenesetre vallom, hogy 100 lóerõ alatt nem autó az autó.

A 97 mégiscsak több, mint a 86. Ez pl. milyennek tûnik?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ga-6847031
Ha az elõzõ az E11, akkor ez már az E12?
Amit linkeltél az is E11 csak a FaceLife-os, tehát egy ráncfelvarráson esett át. Nem rögzítik a valós kilométert ezek még. Csak az árulkodó jelekbõl tudod megállapítani, hogy kb. hány km lehet benne pl.: kormány, vezetõ ülés, pedálok kopás ilyesmi, de ezek a vásárlási segédlet topicban le vannak írva szépen. Olvasd át alaposan.
Jól tudod, ezek 16szelepesek. Pedig 100Le alatt is tökéletesek, ha nem versenypilóta vagy.
Elküldve: 2013 jún. 07, 11:02 am
Szerző: PiciPeti
Facelift akart az lenni...

Elküldve: 2013 jún. 07, 12:45 pm
Szerző: Bubi
Papíron leírva jól néz ki, hogy 97LE. E12-ben vezettem 1,4-est. Én azt mondom kellemes volt, ahogy az E11 4EFE is kellemes és a közlekedési szituációkból adódó gyorsításokat meg lehet vele oldani. Viszont ha megkérdeznétek, hogy mennyi lóerõ hiányzik belõle nekem, azt mondanám, hogy 100LE.
Egy 1,4-es motoroknál majdnem mindegy, hogy 75 LE van leírva vagy 100. Max nyomaték, fokozat kiosztás, "súly", gumi méret és a légellenállás jobban számít a papíron leírt 5500-6000ford./perc-nél jelentkezõ max. teljesítménynél.
Elküldve: 2013 jún. 07, 01:40 pm
Szerző: Ghee
Ez is valószinüleg korabeli cégesautó volt, Nokia 3210-es telefontartóval.

Elküldve: 2013 jún. 07, 03:52 pm
Szerző: IceRocko
Elküldve: 2013 jún. 07, 04:48 pm
Szerző: Jorn
kmax írta:Köszönöm a válaszokat!

Honnan lesz a km. "bizonyítottan valós"? Ki lehet olvasni/olvastatni ezeknek a komputerébõl a valós adatot, mint egyes kocsiknál?
Más. A 1.4-es VVT-i motorok is megbízhatóak? Jól, tudom, hogy ezek 16 szelepesek? Igazából egy 1.6-os G6 az álmom, de az ugye ilyen áron... Mindenesetre vallom, hogy 100 lóerõ alatt nem autó az autó.

A 97 mégiscsak több, mint a 86. Ez pl. milyennek tûnik?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ga-6847031
Ha az elõzõ az E11, akkor ez már az E12?
Hagyjuk a számmisztikát, hogy 100 lóerõ vagy sem... ha nem 10 ujjunk lenne, akkor nem 10-es számrendszerben számolnánk, és nem a 100 lenne a kerek szám, a "lélektani határ", hanem valami más
SOKKAL fontosabb, hogy JÓ ÁLLAPOTÚ autót vegyél.
Persze mindent meg lehet hamisítani, de a vezetett szervízkönyv egy további jó dolog, és ha találsz egy jó állapotú autót, magánszemélytõl, aki rendszeresen vitte szervizbe és vezették a szervizkönyvét, akkor azt az autót mindenképpen érdemes megnézni.
Én kivártam, amíg felbukkan egy ilyen, és azt vettük meg. Sõt, egy darabig ugyanabba a szervizbe hordtam vissza, mint az elõzõ tulaj, és vezették szépen tovább a szervizkönyvet.
Ha összeveted a dátumokat és a kilométereket, abból látható, hogy a futás reális-e vagy ellenkezõleg, illetve a bejegyzések sem egy nap alatt készültek. (másik tinta, másik ügyintézõ stb.)
A másik autónkat is magánszemélytõl vettük, ott pedig az volt, hogy a szervizkönyvben csak Toyota szervizek voltak, igaz, 4 különbözõ...

Elküldve: 2013 jún. 09, 07:20 pm
Szerző: kmax
A DCT-rõl (
http://www.dct.hu/) tudtok valamit, érdemes elvinni oda, vagy elég, ha megnézi egy autószerelõ a kiszemelt kocsit?
A különbözõ felszereltségi szintekrõl van valami információ itt a fórumon? Pl ez nem tûnik rossznak:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... -i-6575308
De ahogy látom nincs benne fordulatszám-mérõ. Meg lehet oldani a kijelzést valahogy? Mûszerfal csere, vagy külsõ mûszer? Egyébként A Corollák mennyire toleránsak az utólagos extra-beszereléssel? Pl egy ilyent, vagy egy klíma berakását ki lehet vitelezni gond nélkül?
Elküldve: 2013 jún. 09, 10:45 pm
Szerző: Fiszy
Elküldve: 2013 jún. 10, 06:39 am
Szerző: Jorn
kmax írta:A DCT-rõl (
http://www.dct.hu/) tudtok valamit, érdemes elvinni oda, vagy elég, ha megnézi egy autószerelõ a kiszemelt kocsit?
A különbözõ felszereltségi szintekrõl van valami információ itt a fórumon? Pl ez nem tûnik rossznak:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... -i-6575308
De ahogy látom nincs benne fordulatszám-mérõ. Meg lehet oldani a kijelzést valahogy? Mûszerfal csere, vagy külsõ mûszer? Egyébként A Corollák mennyire toleránsak az utólagos extra-beszereléssel? Pl egy ilyent, vagy egy klíma berakását ki lehet vitelezni gond nélkül?
Szerintem drága az az 1.4-es Harmony (Harmony az alapfelszereltség)
600 ezer körül lehet venni 1.6-os Line Terrát (magasabb felszereltség) a békaszemûbõl, ABS, klíma, fordulatszámjelzõ, elektromos ablak, szinte minden, és nem kell utólag berhelni, ami sok pénz és idõ...
Elküldve: 2013 jún. 10, 07:25 am
Szerző: Pacsker
http://www.jofogas.hu/tolna/Toyota_Coro ... 080162.htm
2E, 2EE tulajok! Tudtátok, hogy Mitsubishi motorotok van?

Viccet félretéve a befecskendezési rendszer miatt érdekes lehet valakinek.
Elküldve: 2013 jún. 10, 09:23 am
Szerző: Pepe
E12 Wagon benzines Corolla kerestetik, ha valaki esetleg tud megbízható eladót, kérem szóljon!
Elküldve: 2013 jún. 10, 12:11 pm
Szerző: Biagio
Pacsker írta:E, 2EE tulajok! Tudtátok, hogy Mitsubishi motorotok van?
Én tisztában voltam vele.
Bratyóm C50 motorja szinte ugyanaz.
Corolla E12
Elküldve: 2013 jún. 11, 12:26 pm
Szerző: szila10
Toyota Corolla E12, 2003as gyártású, 2004-ben üzembe helyezett 1.4 VVTI benzines hölgy elsõgazdis (ismerõs, azaz tudom hogy mikor, hol vette és szervizelte), GARANTÁLTAN 47e km van benne, grafitszürke, klímás, vezetett szervízkönyves, minden számla, papír (riasztó, váltózár, akksi) megvan. 3 gyári kulcs. Toyota szõnyegek, 0 kopás a belsõ terében. Mennyit ér?

Elküldve: 2013 jún. 11, 12:51 pm
Szerző: Bubi
Szerintem be lehet árazni a hasznaltauto.hu alapján.