Oldal: 283 / 404

Elküldve: 2013 máj. 27, 11:16 pm
Szerző: RWD
montoya írta:Ez kié?
Ha jól tudom, Lajoséknál épül(t?), plusz elvileg egyszer már le is lõtték a rendõrbácsik. Amúgy fingom sincs, Én már keverem ezeket, mert ez ugye CA18, de közben beszélnek 3SG cuccról is. Na, sokat segítettem? Majd Jocó megaszondja! :lol: :lol:

Elküldve: 2013 máj. 28, 06:08 am
Szerző: Toytib
RWD írta:
montoya írta:Andrewnak volt egy silvertopos, úgy már elég mókás lehet.
Tényleg, Vele mi lett? Eltûnt mint szürke szamár a ködben.
Az Paseo azóta is itt szalad Kunfehértón.
A SilverTop-ot kiszereltem belõle, az külön el lett adva, amit beépítettem egy E10 sedan-ba jó pár éve.
A Paseoba építettem egy elsõ generációs 4afe-t, amivel rendkívül jól autózható jármû lett.
Amúgy a Paseo egy az egyben Starlet P9 alapra épül és a Starletet volt annak idején a legmegbízhatóbb kis kategóriás autó, aminek szinte nincsenek típushibái.

Elküldve: 2013 máj. 28, 09:58 am
Szerző: bepi81
Toytib írta:
RWD írta:
montoya írta:Andrewnak volt egy silvertopos, úgy már elég mókás lehet.
Tényleg, Vele mi lett? Eltûnt mint szürke szamár a ködben.
Az Paseo azóta is itt szalad Kunfehértón.
A SilverTop-ot kiszereltem belõle, az külön el lett adva, amit beépítettem egy E10 sedan-ba jó pár éve.
A Paseoba építettem egy elsõ generációs 4afe-t, amivel rendkívül jól autózható jármû lett.
Amúgy a Paseo egy az egyben Starlet P9 alapra épül és a Starletet volt annak idején a legmegbízhatóbb kis kategóriás autó, aminek szinte nincsenek típushibái.
Utánanéztem. :)
Tényleg! Vagyis összesen 3 féle modell épült nagyságrendileg azonos platformra:
A II. generációs Paseo (amirõl az elõzõekben is szó volt), az V. generációs Tercel és a P9 Starlet. :shock:
Motorok közül a legelterjedtebb az 5E-FE motor (93LE), de létezett Japánban a Paseo/Cynos (Alpha 1,5l 5E-FE; Juno 1,3l 4E-FE) egy Beta-nak nevezett, de végleges verzió az 1,5l-es 5E-FHE motorral, ami alapból 110LE volt. Ezzel már biztosan fürgébb volt az autó. Tömegadatot nem találtam, de meglepne, ha elérné az 1 tonnát.
A legkedveltebb tuning a Starlet GT Turbo 4E-FTE (135LE) motorjának beépítése volt, amire azt írja a Wikipedia, hogy ár/érték arányban jobban kijött ez a motorcsere dolog, mintha az erõsebb, 5E-FHE motort kezdték volna tuningolni.

Elküldve: 2013 máj. 28, 08:14 pm
Szerző: murray
ha lesz még toyotám az tuti paseo lesz. a hátulja nagyon tetszik 20 éve..:-)

Elküldve: 2013 máj. 29, 09:51 pm
Szerző: Bohi
RWD írta:
montoya írta:Ez kié?
Ha jól tudom, Lajoséknál épül(t?), plusz elvileg egyszer már le is lõtték a rendõrbácsik. Amúgy fingom sincs, Én már keverem ezeket, mert ez ugye CA18, de közben beszélnek 3SG cuccról is. Na, sokat segítettem? Majd Jocó megaszondja! :lol: :lol:
Doman régi KE70-e. Én is csak annyit tudok, hogy lent épült, de miért adják el... Vagy úgy vannak vele, hogy ha elmegy ennyiért ok, ha nem akkor tovább játszanak vele? :D

Elküldve: 2013 máj. 30, 02:13 pm
Szerző: RWD

Elküldve: 2013 máj. 30, 03:20 pm
Szerző: montoya
Hat sima SR5-ert kicsit huzosnak erzem az arat.
Tovabbra is azt mondom, hogy tularazottak, ennel alig tobbert mar MR2-ket lehet kapni...

Elküldve: 2013 máj. 30, 04:38 pm
Szerző: RWD
montoya írta:Hat sima SR5-ert kicsit huzosnak erzem az arat.
Tovabbra is azt mondom, hogy tularazottak, ennel alig tobbert mar MR2-ket lehet kapni...
Nem is kicsit, ennyiért NAGYON drága. Evvan.. :)

Elküldve: 2013 jún. 02, 09:16 pm
Szerző: Slampixxx

Elküldve: 2013 jún. 02, 09:26 pm
Szerző: montoya
Kép

Elküldve: 2013 jún. 02, 09:29 pm
Szerző: Slampixxx

Elküldve: 2013 jún. 02, 09:35 pm
Szerző: montoya
Slampixxx írta:Akkor nesze!
TE 71 oldschool átalakításban!
Ez is szerintem, vagy fél éve hirdetik...

Elküldve: 2013 jún. 02, 09:55 pm
Szerző: Slampixxx
Nem csoda...

Elküldve: 2013 jún. 03, 12:09 pm
Szerző: bepi81
Slampixxx írta:Makulátlan KE 70 sedan
Eszem ágában nem lenne ennyi pénzt adni érte, de kétségtelen, hogy nagyon szép állapotú.

Elküldve: 2013 jún. 03, 10:07 pm
Szerző: Bohi