Oldal: 28 / 29
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 márc. 18, 02:44 pm
Szerző: TRD
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 márc. 18, 04:27 pm
Szerző: habe
Déja vu.
Nem látszik.
Hopp ez így pardoxon.
Montoya!!!!!
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 márc. 19, 11:33 pm
Szerző: TRD
Toyota Corolla 1800 TRD Liftback (TE73) '1983

Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 ápr. 08, 06:22 pm
Szerző: Pacsker
Egy hiányzik alulról, nem?

Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 ápr. 15, 11:11 pm
Szerző: Turan6
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 ápr. 20, 10:36 am
Szerző: Pacsker
Hábé-val beszélgettünk a 2TG vezérműlánc feszítőjéről.
Szerencsére van az ebay-en gyári könyv, így sikerült hozzájutnunk.
03-as fejezet 2T-G engine Tune-up.
10. oldalán.
30-50Nm-el tolod és 0,5-1mm lehet a kitérése.
Az még simán megy érzésre

...
A második lánc feszítője érdekes
Pár jó kép:
http://retrorides.proboards.com/thread/35717?page=9
ÉS a kihullott belű leömlő
Fura módon az 1-es láncra 2 féle feszítőt látok:
Talán a régebbi és az újabb 2TG lehet a magyarázata.
Ide megy a Hábé által küldött utólagos feszítő:
Mivel már nem rendelhető a gyári elvileg
Nem szedtem még szét 2TG-t.
Az alsó lenne a hidraulikus láncfeszítő? (a krómozott becsúszó szárból gondolom)
Ennek lehet csúnya hangja hosszabb állás utáni indiításkor, amíg fel nem áll az olajnyomás?
Ez egy 3TGT-é
Egyéb korabeli Toyota motoré szemléltetve
18RG-é
T szett:
Utángyártott 2TG-hez az ebay-ről:
ez meg egy átalakított megoldás
Kérdéseim a következők (az első akár költőinek is felfogható):
Együtt kell élnem ezzel az indítási hanggal?
Netán lehet, hogy van benne szimering, ami cseréjével kevésbé gyorsan engedne vissza?
Esetleg a rugó cseréjével lehet, hogy sok állás után is feszesebbről indulna?
Nem is hidraulikus? (akkor mi magyarázná, hogy elkussol)
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 ápr. 20, 10:53 am
Szerző: Pacsker
Megvaan!
Kivágtam nektek:
Ezek után kíváncsi lennék tényleg hábé csendes indulására!

Bár egy kis esély megvan rá. Abba a motorba tudtommal rettentően kevés km van, nemethaky-é pedig ~9 évvel ezelőtt (nem túl sok futás azóta) teljesen fel lett újítva. Ebbe beleértve az összes vezérmű kerék, feszítő, vezető és lánc megvásárlását gyári újban. (emlegeti is, hogy nem volt kevés..)
Az enyém ugyan nagyon szép állapotú, de ezeknél lehet kopottabb. Meg kéne nézni az 1-es feszítő mögötti vezetőt és a feszítő rugóját. Ezek kopása, öregedése esetén esetleg szólhat kicsit csúnyábban indulásnál az átlagosnál. Egyszer lehet lebontom az elejét.
Kedvem most lenne, csak időm nincs.
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 ápr. 20, 01:19 pm
Szerző: habe
Szokás szerint patent búvármunka!
Hogy mi a csendes és mi nem az, majd eldől. Lehet én vagyok a megbocsájtóbb.
Van bontott 2TG-d. Időd meg nincs, de nem volna egyszerübb abból kiszedni, és egy feltöltési próbát megejteni?
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 ápr. 20, 01:24 pm
Szerző: Pacsker
Nem sajnos.
Idő, idő, idő...
Szaki vagyok és szeretem a vér mechanikai megoldásokat plusz a kihívásokat.
Elhiheted, hogy kedvem mennyire lenne. Már megnéztem, hogy a vezérlés burkolathoz mennyibe kerülnek a tömítések...
Már túrnék az olajban, de most kivitelezhetőbb egy pár 10 perces keresés, mint a gyakorlat.
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 júl. 18, 11:08 pm
Szerző: Pacsker
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 aug. 21, 06:49 pm
Szerző: Pacsker
Érdekes

Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 szept. 17, 09:57 am
Szerző: Pacsker
Ez azért nagyon beteg lehet...
E7 1UZ biturbo

Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 okt. 29, 05:44 pm
Szerző: to4m5i
Jesszus! Itt minden zsir új! :O
Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 dec. 04, 02:45 am
Szerző: domi007
Kényelmesen elfér úgy látom

Re: E7 - (1979-1983)
Elküldve: 2016 dec. 04, 11:35 pm
Szerző: montoya
De ezt így hogy? A szívott levegő egyből a légtömegmérőhöz/légszűrőhöz megy...
A légtömegmérő után rakták a turbókat?