E11 alkatrészek (1997-2002)

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Na akkor részletezem kicsit a terveimet. Hátsó kapcsoló ugye már gyárilag van 1 a kocsiban. Az elsõ (utólagos) ködlámpa kapcsolását szeretném megoldani vhogy. Mivel a hátsó kapcsolója mellé befér mégegy ugyanolyan kapcsoló, így gondoltam egyszerûbb (ha nem is túl elegáns, és végképp nem gyári) megoldás, ha azzal oldom meg az elsõ mûködtetését is. Azt hiszem olcsóbb, mit a bajuszkapcsoló cseréje.
Az általad említett logikai ÉS az elsõ információk alapján helyes is lehetne, de összességében nem az :D
Egy kapcsolóra nem szeretném kötni a kettõt, mert az szerintem nem túl jó megoldás, az így üzemeltetése zavarhatja adott esetben az elõttem/mögöttem lévõt.
Tehát ennek fényében az és/vagy -ot vagyra javítanám.
Ha a bekötésre valakinek van vmi egyéb ötlete, kérem a megfelelõ topicban ossza meg velem :D
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

ksz315 írta:Na akkor részletezem kicsit a terveimet. Hátsó kapcsoló ugye már gyárilag van 1 a kocsiban. Az elsõ (utólagos) ködlámpa kapcsolását szeretném megoldani vhogy. Mivel a hátsó kapcsolója mellé befér mégegy ugyanolyan kapcsoló, így gondoltam egyszerûbb (ha nem is túl elegáns, és végképp nem gyári) megoldás, ha azzal oldom meg az elsõ mûködtetését is. Azt hiszem olcsóbb, mit a bajuszkapcsoló cseréje.
Az általad említett logikai ÉS az elsõ információk alapján helyes is lehetne, de összességében nem az :D
Egy kapcsolóra nem szeretném kötni a kettõt, mert az szerintem nem túl jó megoldás, az így üzemeltetése zavarhatja adott esetben az elõttem/mögöttem lévõt.
Tehát ennek fényében az és/vagy -ot vagyra javítanám.
Ha a bekötésre valakinek van vmi egyéb ötlete, kérem a megfelelõ topicban ossza meg velem :D
Jah... arról nem szóltál, hogy hátsó már van. :) Azt hittem, egyik sincs, és mindkettõt beszerelni akarod. Ebben az esetben igazad van.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

Ha rendeltetésszerüen ködben használod a ködlámpát,sem az elötted,sem a mögötted levöt nem fogja zavarni..ha csak divatból kapcsolpd fel,mert milyen jó,ha az os világít,azért meg hál' istennek úgyis büntet a rendör...ezért szerintem egy kapcsoló is elég,nincs bonyodalom...:)
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Bocs, ezzel vitatkoznék. Az elmúlt bõ másfél hónap alatt levezetett kb 15000 km alatt nem egyszer lett volna rá szükségem.
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Szerintem egy kombi bajuszkapcsolót 2-3 ezer forintért vehetsz kéz alól.
És annak már ott vannak a gyári csatik..


Az általad említett megoldással talán a felét mwgspórolhatod.
Talán..

de vedd figyelembe, hogy ezekbe a Toyotákban már a legegyszerûbb izzók meg kapcsolók bekötését is hatvanhatezer követhetetlen keresztkapcsoláson meg relén keresztül oldják meg...szóval, elõfordulhat, hogy nem éri meg, esetleg...
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Most a hátsó kapcsolójára van kötve az elsõ is, ezért nem is nagyon használom, max ha elõttem-mögöttem üres az út. Mivel ott már be van (állítólag) kábelezve minden, így csak át kell kötni a másik kapcsolóra (reményeim szerint).
De ha tudtok bajuszkapcsolót akkor maradok annál, nekem is jobban tetszene az a megoldás. Ha valaki tud bontottat szóljon bátran.
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

ksz315 írta:Most a hátsó kapcsolójára van kötve az elsõ is, ezért nem is nagyon használom, max ha elõttem-mögöttem üres az út. Mivel ott már be van (állítólag) kábelezve minden, így csak át kell kötni a másik kapcsolóra (reményeim szerint).
De ha tudtok bajuszkapcsolót akkor maradok annál, nekem is jobban tetszene az a megoldás. Ha valaki tud bontottat szóljon bátran.
Ja.

csak nézd meg a kapcsoló hátulját. Megy bele vagy tíz vezeték kapásból... :shock: melyiket vágod el?? A kéket, vagy a pirosat? :D:D

És ne hidd, hogy a kapcsoló konkrétan pont bele is illik a másik oldalon lévõ aljzatba..mégha kívülrõl meg is egyezik, belülrõl aligha...kivéve persze, ha már próbáltad! :D
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Igazad van, még nem néztem mögé, de csak befér. Tartok tõle, hogy még laikusként is fel fogom ismerni melyek az utólag bekötött vezetékek. Ha meg mégsem, majd megkérdezem azt a nagyonszakembert aki csinálta.
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ghee »

Ezek az E11-ben dealer-opciók voltak az ülésfûtéssel együtt és ezek beszerelése elég gány módon lettek kivitelezve...
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
Gabcsi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2010 jún. 18, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Gabcsi »

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Megadta magát az akkumlátor az autómban. A gyári panasonic.
Még néha sikerül vele indítanom, de többnyire nem és bikázni kell. :(
Vennék akksit, de sajnos fogalmam sincs hogy hány amperórás kell az autómba, a gyári akkura meg nem írták rá.
Az autóm egy 1998-as gyártású 1.3-as békalámpás E11-es. Nincs benne klíma, gondolom ez is számít.
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Gabcsi írta:Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Megadta magát az akkumlátor az autómban. A gyári panasonic.
Még néha sikerül vele indítanom, de többnyire nem és bikázni kell. :(
Vennék akksit, de sajnos fogalmam sincs hogy hány amperórás kell az autómba, a gyári akkura meg nem írták rá.
Az autóm egy 1998-as gyártású 1.3-as békalámpás E11-es. Nincs benne klíma, gondolom ez is számít.
klíma nélküli 1.3-asba én 44-est vennék. Valószínûleg a gyári még kisebb, de az a tuti. Pár ezer forinton nem érdemes spórolni. Csak menjen bele.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Van valakinek olcsón vagy ingyen jobb elsõ sárhányó gumi? :)
Vagy inkább mûanyag. Valahol elhagyhattam s így eléggé hányja a havat.
Köszi...
Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon »

montoya írta: klíma nélküli 1.3-asba én 44-est vennék. Valószínûleg a gyári még kisebb, de az a tuti. Pár ezer forinton nem érdemes spórolni. Csak menjen bele.
Egy 44Ah-s van nekem feleslegbe. Méretre kisebb mint a gyári, de a befogása nem lehet gond.
Amit tudni lehet róla: Banner P4409, 44Ah, 420A, jobb+.
Ha érdekel, pü-ben megtalálsz.
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

MDaemon írta:
montoya írta: klíma nélküli 1.3-asba én 44-est vennék. Valószínûleg a gyári még kisebb, de az a tuti. Pár ezer forinton nem érdemes spórolni. Csak menjen bele.
Egy 44Ah-s van nekem feleslegbe. Méretre kisebb mint a gyári, de a befogása nem lehet gond.
Amit tudni lehet róla: Banner P4409, 44Ah, 420A, jobb+.
Ha érdekel, pü-ben megtalálsz.
Nem nekem kell, de hátha örül Neki a tényleges címzett. :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
repeti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2010 szept. 21, 11:11 am
Tartózkodási hely: Budapest XVIII

Hozzászólás Szerző: repeti »

Azért azt figyelembe kell venni hogy egy nagyobb kapacitású akksi sem egyértelmûen jobb egy kisebb kapacítású akksival tervezett elektromos rendszerben. Úgy kell elképzelni hogy kisebb akksihoz kisebb töltõáram (és idõtartam) kell, egy nagyobb akksi lehet hogy sosem fog rendesen feltöltõdni. Nem kizárt hogy bizonyos esetekben a generátort, feszszabályzót is jobban megterheli. Szerintem a legjobb választás a gyári kapacitás.
E10 Si Kép
Válasz küldése