ELADÓ COROLLA
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kábelköteget teljesen újra kell fûzni, mivel asszimetrikus (egyáltalán nem lehetetlen, a tied mintájára).
Fék és kuplung fõhenger nem szükséges, mert ugyanaz, mint a tied.
Motor, váltó féltengelyek, futómû... ugyanaz. Kormánymû nem, de azt gondolom nem tervezel cserélni. Talán fûtéscsöveknél kis eltérés még, meg pár apróság, de a kábelezésen kívül nagysárgrendileg ugyanaz, mint egy bal kormányos átépítés. Ha jól gondolom.
Ha a mûszeregységed más (spirál, nem spirál, digit számláló vagy sem), akkor azzal lehet esetleg gond, de szerintem az is annyira szimmetrikus, hogy a jobb-bal talán megegyezik. Netán ha be kell spiráloznod, mert a jelenlegi elektromos, akkor kell egy balos spirál.
A bak, ha jól gondolom itt sincs ugyanazon a helyen, de ez bal-jobb kormány független. Magyarul kis költségek mindig lesznek, de nagy elvi akadálya szerintem nincs.
Tudom hülye kérdés, de nem sok jobbost vezettem. A váltónál ugyanott vannak a sebességek? Nincs tükrözve?
Fék és kuplung fõhenger nem szükséges, mert ugyanaz, mint a tied.
Motor, váltó féltengelyek, futómû... ugyanaz. Kormánymû nem, de azt gondolom nem tervezel cserélni. Talán fûtéscsöveknél kis eltérés még, meg pár apróság, de a kábelezésen kívül nagysárgrendileg ugyanaz, mint egy bal kormányos átépítés. Ha jól gondolom.
Ha a mûszeregységed más (spirál, nem spirál, digit számláló vagy sem), akkor azzal lehet esetleg gond, de szerintem az is annyira szimmetrikus, hogy a jobb-bal talán megegyezik. Netán ha be kell spiráloznod, mert a jelenlegi elektromos, akkor kell egy balos spirál.
A bak, ha jól gondolom itt sincs ugyanazon a helyen, de ez bal-jobb kormány független. Magyarul kis költségek mindig lesznek, de nagy elvi akadálya szerintem nincs.
Tudom hülye kérdés, de nem sok jobbost vezettem. A váltónál ugyanott vannak a sebességek? Nincs tükrözve?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Köszi, szépnek tûnik és megnézzük, mivel jóbarátom ott él a környéken, nem kerül semmibe. A karbitól én is tartok, de azért nem ördögtõl való szerkezet, meg lehet oldani, hogy mûködjön rendesen. Az eladó elmondása szerint normálisan veszi a gázt, reménykedem, hogy ezen bruttó eladói állítás nettósítása után is megfelelõ képet mutat a dolog. Plusz, mintha nálatok is lenne egy karbis gép, Matyi, nem? Azzal milyen a tapasztalat?Pacsker írta:A kasznival kell majd foglalkozni rendesen, de valóban egy korrekt hirdetésnek tûnik.
Az autó szép, a belsejük ugye Gti kárpitos. Ha Si lenne, azt mondanám gondolkodás nélkül vedd meg, de én picit a 4A-F-tõl óckodok. Karbigondok elõfordulnak, plusz ahogy nézem felszereltségben sem álom (vagy csak kimaradt a centrál, el.tükör, ablak, fényszórómag állítás, gerinctámasz, ...?)
Ettõl függetlenül már volt jó tapasztalatom is 4A-F-el, de azért a bajosak jellemzõbbek.
Mindezt félretéve, esztétikus autó és tényleg buhera, tuner mentesnek tûnik. A forgalomba helyezése több lesz, mint 150, így keményen alkudnék. Hozzáteszem, ha külföldi autó is szóba jöhet, simán kimennék vadászni egy kört Német-Osztrák-Svájc régióba. Akár E10 Si-t is ki lehet fogni hasonló áron.
A felszereltséggel kapcsolatban: nézegettem akkori katalógust és a sógoroknál nem volt az S/Si-ben túl sok minden. Villanyos tükör, esetleg centrálzár és csókolom. De erre is rákérdezek pontosabban.
A német-osztrák-svájci régióról meg annyit, hogy folyamatosan szemmel tartom a piacot.
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Nincs:)
-Bubi, nullára kihozni?
Vételár + sok átalakítás+sok apró cseprõ dolog+szopás+munkadíj+benzinköltségek+még ki tudja mi....
Súrolja az egy millát. Ebbõl lejön annyi amennyit ki tudsz árulni. Gondolom egy millát nem árulsz ki a maradékból:)
Nullára sehogy nem jön ki.
-Bubi, nullára kihozni?
Vételár + sok átalakítás+sok apró cseprõ dolog+szopás+munkadíj+benzinköltségek+még ki tudja mi....
Súrolja az egy millát. Ebbõl lejön annyi amennyit ki tudsz árulni. Gondolom egy millát nem árulsz ki a maradékból:)
Nullára sehogy nem jön ki.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bajuszkapcsolónál, ha jól tudom Angliában egyezik a balkormányossal, Japánban viszont tükrözve van!
Váltó az ahogy nézem mindegyik egyezik.
Váltó az ahogy nézem mindegyik egyezik.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
az ablaktörlõ fordítva van...ha gondolod fényképezek is belõle neked...az pont ellentétesen töröl...montoya írta:Nincs, az ugyanaz, index, ablaktorlo sincs forditva. As far as I know...Pacsker írta: Tudom hülye kérdés, de nem sok jobbost vezettem. A váltónál ugyanott vannak a sebességek? Nincs tükrözve?
de a kugliban is látszik...

- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bubi!
500 szerintem sok egy jobb kormányos magyar papírosért! 1., minek neked papír?
, 2., ennyiért már inkább balosat.
Német, holland, Francia, Belga... országokban olyan röhej áron mennek a G6-ok, hogy el se hiszem. Az meg mind bal kormány. Netán már meg van sérülve egy elem, még olcsóbb. Ha ügyes vagy, 500-ból, vagy még annál olcsóbban is megáll hazahozva egy balos, ami ugye kiárulás szempontjából sem utolsó, jók a tiedbe az ülések is és még a kivonásával se kell szenvedni.
Másszunk bele a témába, vagy csak álmodozás? Ha ott a pénz és komolyak a tervek, akkor szívesen segítek a továbbiakban is
500 szerintem sok egy jobb kormányos magyar papírosért! 1., minek neked papír?
Német, holland, Francia, Belga... országokban olyan röhej áron mennek a G6-ok, hogy el se hiszem. Az meg mind bal kormány. Netán már meg van sérülve egy elem, még olcsóbb. Ha ügyes vagy, 500-ból, vagy még annál olcsóbban is megáll hazahozva egy balos, ami ugye kiárulás szempontjából sem utolsó, jók a tiedbe az ülések is és még a kivonásával se kell szenvedni.
Másszunk bele a témába, vagy csak álmodozás? Ha ott a pénz és komolyak a tervek, akkor szívesen segítek a továbbiakban is
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
jól tudod, a JAPÁN belpiacos belsõ, váltó kiosztás, kapcsolók, stb. vannak tükrörsík által "átfordítva"Pacsker írta:Bajuszkapcsolónál, ha jól tudom Angliában egyezik a balkormányossal, Japánban viszont tükrözve van!
Váltó az ahogy nézem mindegyik egyezik.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Tudtommal az épp nem volt, a sajátja egyben van, ha össze nem törte ismét.PiciPeti írta:Ha minden igaz Corolla G6R klubtársnak van bontófélben egy G6-os corollája. 1.6-os motorral. Asszem...
Ha tényleg érdekel megkérdezem.....
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Ha esetleg van bontásban egy G6 akkor engem is érdekelne pár dolog...montoya írta:Tudtommal az épp nem volt, a sajátja egyben van, ha össze nem törte ismét.PiciPeti írta:Ha minden igaz Corolla G6R klubtársnak van bontófélben egy G6-os corollája. 1.6-os motorral. Asszem...
Ha tényleg érdekel megkérdezem.....
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Japánban fordítva vanmontoya írta:Nincs, az ugyanaz, index, ablaktorlo sincs forditva. As far as I know...Pacsker írta: Tudom hülye kérdés, de nem sok jobbost vezettem. A váltónál ugyanott vannak a sebességek? Nincs tükrözve?
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Váltókiosztás ugyanaz...Bruce E9 írta:jól tudod, a JAPÁN belpiacos belsõ, váltó kiosztás, kapcsolók, stb. vannak tükrörsík által "átfordítva"Pacsker írta:Bajuszkapcsolónál, ha jól tudom Angliában egyezik a balkormányossal, Japánban viszont tükrözve van!
Váltó az ahogy nézem mindegyik egyezik.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///