ELADÓ COROLLA

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Kivételesen nem érdekel a papír. 8) Kap egy 4E FE matricát. Ha jól tudom máshol vannak a felfogatási pontok a 4A -nál, az jobban érdekel.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Kábelköteget teljesen újra kell fûzni, mivel asszimetrikus (egyáltalán nem lehetetlen, a tied mintájára).
Fék és kuplung fõhenger nem szükséges, mert ugyanaz, mint a tied.
Motor, váltó féltengelyek, futómû... ugyanaz. Kormánymû nem, de azt gondolom nem tervezel cserélni. Talán fûtéscsöveknél kis eltérés még, meg pár apróság, de a kábelezésen kívül nagysárgrendileg ugyanaz, mint egy bal kormányos átépítés. Ha jól gondolom.
Ha a mûszeregységed más (spirál, nem spirál, digit számláló vagy sem), akkor azzal lehet esetleg gond, de szerintem az is annyira szimmetrikus, hogy a jobb-bal talán megegyezik. Netán ha be kell spiráloznod, mert a jelenlegi elektromos, akkor kell egy balos spirál.
A bak, ha jól gondolom itt sincs ugyanazon a helyen, de ez bal-jobb kormány független. Magyarul kis költségek mindig lesznek, de nagy elvi akadálya szerintem nincs.

Tudom hülye kérdés, de nem sok jobbost vezettem. A váltónál ugyanott vannak a sebességek? Nincs tükrözve?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Pacsker írta: Tudom hülye kérdés, de nem sok jobbost vezettem. A váltónál ugyanott vannak a sebességek? Nincs tükrözve?
Nincs, az ugyanaz, index, ablaktorlo sincs forditva. As far as I know...
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
bagoly
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 425
Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
Autód gyártási éve: 1991
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)

Hozzászólás Szerző: bagoly »

Pacsker írta:A kasznival kell majd foglalkozni rendesen, de valóban egy korrekt hirdetésnek tûnik.
Az autó szép, a belsejük ugye Gti kárpitos. Ha Si lenne, azt mondanám gondolkodás nélkül vedd meg, de én picit a 4A-F-tõl óckodok. Karbigondok elõfordulnak, plusz ahogy nézem felszereltségben sem álom (vagy csak kimaradt a centrál, el.tükör, ablak, fényszórómag állítás, gerinctámasz, ...?)
Ettõl függetlenül már volt jó tapasztalatom is 4A-F-el, de azért a bajosak jellemzõbbek.

Mindezt félretéve, esztétikus autó és tényleg buhera, tuner mentesnek tûnik. A forgalomba helyezése több lesz, mint 150, így keményen alkudnék. Hozzáteszem, ha külföldi autó is szóba jöhet, simán kimennék vadászni egy kört Német-Osztrák-Svájc régióba. Akár E10 Si-t is ki lehet fogni hasonló áron.
Köszi, szépnek tûnik és megnézzük, mivel jóbarátom ott él a környéken, nem kerül semmibe. A karbitól én is tartok, de azért nem ördögtõl való szerkezet, meg lehet oldani, hogy mûködjön rendesen. Az eladó elmondása szerint normálisan veszi a gázt, reménykedem, hogy ezen bruttó eladói állítás nettósítása után is megfelelõ képet mutat a dolog. Plusz, mintha nálatok is lenne egy karbis gép, Matyi, nem? Azzal milyen a tapasztalat?

A felszereltséggel kapcsolatban: nézegettem akkori katalógust és a sógoroknál nem volt az S/Si-ben túl sok minden. Villanyos tükör, esetleg centrálzár és csókolom. De erre is rákérdezek pontosabban.

A német-osztrák-svájci régióról meg annyit, hogy folyamatosan szemmel tartom a piacot. :wink: Viszont idõm meg nem nagyon lenne ténylegesen tenni egy kört arrafelé. Mindenesetre ez az óvári barátom mondta, hogy azért körülnéz/kérdez ott határmenti ismerõsei között, akik foglalkoznak ilyesmivel, hátha tudnak valami megfelelõt ajánlani. Édesapjának is így szereztek régebbi patent japánt (Mazdát).
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Nincs:)

-Bubi, nullára kihozni? :lol: :lol: :lol:
Vételár + sok átalakítás+sok apró cseprõ dolog+szopás+munkadíj+benzinköltségek+még ki tudja mi....
Súrolja az egy millát. Ebbõl lejön annyi amennyit ki tudsz árulni. Gondolom egy millát nem árulsz ki a maradékból:)
Nullára sehogy nem jön ki.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Bajuszkapcsolónál, ha jól tudom Angliában egyezik a balkormányossal, Japánban viszont tükrözve van!
Váltó az ahogy nézem mindegyik egyezik.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

montoya írta:
Pacsker írta: Tudom hülye kérdés, de nem sok jobbost vezettem. A váltónál ugyanott vannak a sebességek? Nincs tükrözve?
Nincs, az ugyanaz, index, ablaktorlo sincs forditva. As far as I know...
az ablaktörlõ fordítva van...ha gondolod fényképezek is belõle neked...az pont ellentétesen töröl...
de a kugliban is látszik...:D

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Bubi!

500 szerintem sok egy jobb kormányos magyar papírosért! 1., minek neked papír? :roll: , 2., ennyiért már inkább balosat.
Német, holland, Francia, Belga... országokban olyan röhej áron mennek a G6-ok, hogy el se hiszem. Az meg mind bal kormány. Netán már meg van sérülve egy elem, még olcsóbb. Ha ügyes vagy, 500-ból, vagy még annál olcsóbban is megáll hazahozva egy balos, ami ugye kiárulás szempontjából sem utolsó, jók a tiedbe az ülések is és még a kivonásával se kell szenvedni.
Másszunk bele a témába, vagy csak álmodozás? Ha ott a pénz és komolyak a tervek, akkor szívesen segítek a továbbiakban is
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta:Bajuszkapcsolónál, ha jól tudom Angliában egyezik a balkormányossal, Japánban viszont tükrözve van!
Váltó az ahogy nézem mindegyik egyezik.
jól tudod, a JAPÁN belpiacos belsõ, váltó kiosztás, kapcsolók, stb. vannak tükrörsík által "átfordítva"
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Ha minden igaz Corolla G6R klubtársnak van bontófélben egy G6-os corollája. 1.6-os motorral. Asszem...

Ha tényleg érdekel megkérdezem.....
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

PiciPeti írta:Ha minden igaz Corolla G6R klubtársnak van bontófélben egy G6-os corollája. 1.6-os motorral. Asszem...

Ha tényleg érdekel megkérdezem.....
Tudtommal az épp nem volt, a sajátja egyben van, ha össze nem törte ismét.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

montoya írta:
PiciPeti írta:Ha minden igaz Corolla G6R klubtársnak van bontófélben egy G6-os corollája. 1.6-os motorral. Asszem...

Ha tényleg érdekel megkérdezem.....
Tudtommal az épp nem volt, a sajátja egyben van, ha össze nem törte ismét.
Ha esetleg van bontásban egy G6 akkor engem is érdekelne pár dolog... :wink:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Megkérdeztem... 1.4 linea luna... :?

De a többi stimmel.... :lol: :lol:
Sorry... :oops:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

montoya írta:
Pacsker írta: Tudom hülye kérdés, de nem sok jobbost vezettem. A váltónál ugyanott vannak a sebességek? Nincs tükrözve?
Nincs, az ugyanaz, index, ablaktorlo sincs forditva. As far as I know...
Japánban fordítva van :) Legalábbis egy belpiacos Skyline-ban amit vezettem folyton bekapcsoltam az ablaktörlõt amikor indexelni akartam :D :D
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Bruce E9 írta:
Pacsker írta:Bajuszkapcsolónál, ha jól tudom Angliában egyezik a balkormányossal, Japánban viszont tükrözve van!
Váltó az ahogy nézem mindegyik egyezik.
jól tudod, a JAPÁN belpiacos belsõ, váltó kiosztás, kapcsolók, stb. vannak tükrörsík által "átfordítva"
Váltókiosztás ugyanaz...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Válasz küldése