Oldal: 228 / 404
Elküldve: 2012 jan. 02, 04:25 pm
Szerző: montoya
Bepi: lehet, csak az 1.6 vvti-re igaz, de pont 130 körül és picit fölötte (145ig kb) viszonylag halk. Olyan 3600-3700-tól úgy 4200ig nagyon jól érzi magát a motor. Mondjuk az enyémben van zajszigetelés, nem tudom, mennyit számít...
Elküldve: 2012 jan. 02, 04:32 pm
Szerző: bepi81
montoya írta:Bepi: lehet, csak az 1.6 vvti-re igaz, de pont 130 körül és picit fölötte (145ig kb) viszonylag halk. Olyan 3600-3700-tól úgy 4200ig nagyon jól érzi magát a motor. Mondjuk az enyémben van zajszigetelés, nem tudom, mennyit számít...
A tûzfaladon a gyárira gondolsz? Ilyen volt e11 Corikon? Én még egyetlen egyet sem láttam. Lehet, hogy jól érzi magát azon a fordulaton, de a Corollák zajosabbak pályatempónál, mint a német vetélytársak.
Elküldve: 2012 jan. 02, 04:47 pm
Szerző: montoya
bepi81 írta:montoya írta:Bepi: lehet, csak az 1.6 vvti-re igaz, de pont 130 körül és picit fölötte (145ig kb) viszonylag halk. Olyan 3600-3700-tól úgy 4200ig nagyon jól érzi magát a motor. Mondjuk az enyémben van zajszigetelés, nem tudom, mennyit számít...
A tûzfaladon a gyárira gondolsz? Ilyen volt e11 Corikon? Én még egyetlen egyet sem láttam. Lehet, hogy jól érzi magát azon a fordulaton, de a Corollák zajosabbak pályatempónál, mint a német vetélytársak.
Tûzfalon nincs, motorháztetõn van belül végig valami szivacsos cucc.
Elküldve: 2012 jan. 02, 04:49 pm
Szerző: Pacsker
Lassacskán majd térjünk át az E11 topicba 
Elküldve: 2012 jan. 02, 07:36 pm
Szerző: Lobo
Elküldve: 2012 jan. 02, 07:39 pm
Szerző: Birka
Dealer-szleng...

Elküldve: 2012 jan. 02, 07:40 pm
Szerző: ksz315
Ha megveszed nem tudod kihagyni (nem tudomásul venni) az állapotát

Amit a múltkor linkeltem külföldi papíros, rohadó motorháztetejû E11 is ilyen volt

De ez HA igaz a km óra állása akár még jó vétel is lehet.
Elküldve: 2012 jan. 02, 08:30 pm
Szerző: bepi81
Már nem azért a 2 fillérért, de az enyém 2000/11havi gyártású és már facelfites vvt-i.
Ennek rommá volt törve az eleje és békának építették "újjá". Akkor sem kéne, ah ingyé' adnák...

Elküldve: 2012 jan. 02, 09:12 pm
Szerző: Pacsker
A beltérben látszik valamibõl, hogy facelift?
Simán lehet 99-es, csak megint a barom évjáratot írják be...
Elküldve: 2012 jan. 02, 09:37 pm
Szerző: montoya
Matyinak van igaza, ez gyárilag béka. Felül van a rádió, és nem fém a kilincs belül.
Elküldve: 2012 jan. 03, 08:22 am
Szerző: bepi81
May be...

Elküldve: 2012 jan. 04, 12:47 am
Szerző: Jorn
ASR, ESP, térdlégzsák ??? Nekem miért nincs ilyen egyikben sem...

Elküldve: 2012 jan. 04, 01:11 am
Szerző: montoya
Jorn írta:
ASR, ESP, térdlégzsák ??? Nekem miért nincs ilyen egyikben sem...

Ettõl függetlenül HAHU-n Te is beleírhatnád, ha árulnád, legalább nem lógnál ki a sorból. De komolyan érdekelne, hogy ezzel kit lehet "megfogni"... ha odamegy a paraszt, úgy is látja, hogy még az ABS sem biztos, hogy benne van...
Elküldve: 2012 jan. 04, 04:43 pm
Szerző: bagoly
Most akkor ez milyen eredetû dízel motor?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ar-5385045
Az elsõ lámpák fölött mindig ekkora az illesztési hézag, vagy van ott valami?
Elküldve: 2012 jan. 04, 06:22 pm
Szerző: montoya
Kicsit sok a hezag. Egyebkent ez japan dizel, nem a francia, jol is fogyaszt, de azert a megbizhatosagaval lehetnek gondok.