Egyéb Toyoták
Re: Egyéb Toyoták
Szokott állni a közelünkben egy Toyota Matrix XR. Előtte még nem láttam ilyet, a Wikipédia szerint a Corolla egy változata, amit a General Motors-szal közösen fejlesztettek.
Ami miatt megint eszembe jutott, a Totalcar cikke, mely szerint valaki megirigyelte azt, hogy csak John McClane tud leugratni felüljáróról, és Ő is megcsinálta egy Matrix-szal, és nagyjából karcolásokkal megúszta.
Amúgy családinak elfogadnám, 1ZZ-vel, hatsebességes kézi váltóval.
six
Ami miatt megint eszembe jutott, a Totalcar cikke, mely szerint valaki megirigyelte azt, hogy csak John McClane tud leugratni felüljáróról, és Ő is megcsinálta egy Matrix-szal, és nagyjából karcolásokkal megúszta.
Amúgy családinak elfogadnám, 1ZZ-vel, hatsebességes kézi váltóval.
six
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb Toyoták
Itt a 17. kerületbe van egy cég, aki sokat hoz be belőlük. Rendszeresen látok Matrix-okat. Van belőlük gyári spoileres szép felnis is.
Szerintem akár rá is kérdezhetsz. Nem hiszem, hogy már olyan drága lenne! E12 korabeli
Szerintem akár rá is kérdezhetsz. Nem hiszem, hogy már olyan drága lenne! E12 korabeli
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Egyéb Toyoták
Egyik ismerősöm izlandi barátjának a toyotája, ott ilyenekkel járnak:
(iszonyat király lehet)


(iszonyat király lehet)


'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb Toyoták
Én is kipróbálnám. A guminyomás szinte már túl-túl. Még a sarkvidéki Tundrakon se szokott ennyire lapos lenni, mint az első képen. Vagyány gépezet...
Ha jól tudom, kirepülsz turistának és ha kérsz simán kapsz ilyeneket (hasonlókat) bérautóként
Ha jól tudom, kirepülsz turistának és ha kérsz simán kapsz ilyeneket (hasonlókat) bérautóként
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Egyéb Toyoták
Szerintem csak a hóba van besüppedve...Pacsker írta:Én is kipróbálnám. A guminyomás szinte már túl-túl. Még a sarkvidéki Tundrakon se szokott ennyire lapos lenni, mint az első képen. Vagyány gépezet...
Ha jól tudom, kirepülsz turistának és ha kérsz simán kapsz ilyeneket (hasonlókat) bérautóként
Volt egy ilyen TopGear-es adás, ott is ilyen Toyglival mentek, meg amikor valamelyik működő vulkánhoz, akkor is.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Egyéb Toyoták
Láttam a minap egy Aurist, ami persze elég mindennapos esemény.
De ennek olyan ****szott szép színe volt, hogy nagyon!
A lilának egy olyan csodálatos árnyalata, ami nagyon feldobta az amúgy szürke kis autót. Megnéztem és a jelenlegi szériában ami a legközelebb áll hozzá az az izlandi kék, de az is messze van tőle.
Lehet nem is volt gyárilag, csak újrafényezték?
De ennek olyan ****szott szép színe volt, hogy nagyon!
A lilának egy olyan csodálatos árnyalata, ami nagyon feldobta az amúgy szürke kis autót. Megnéztem és a jelenlegi szériában ami a legközelebb áll hozzá az az izlandi kék, de az is messze van tőle.
Lehet nem is volt gyárilag, csak újrafényezték?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb Toyoták
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Egyéb Toyoták
Régebben lőttem:
V8 rulez
elég nagy batár amúgy ez a dög, tetszik

V8 rulez
elég nagy batár amúgy ez a dög, tetszik
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb Toyoták
Rákoscsaba és Pécel közt láttam a nagy M0 felüljáró alá (dzsindzsa) vezető földút elején bandázni egy új Tundra V8 TRD limited-et és egy ~2000 körüli emelt 4Runnert.
Mentek nyújtogatni a végtagjaikat.
Ilyen tizen éves Tundrával, amit Bohi is fotózott nekem is van képem még egyetemista koromból:

Meghatározó élmény volt közelről szemlélni, pedig az újak mennyivel nagyobbak ezeknél...
Mentek nyújtogatni a végtagjaikat.
Ilyen tizen éves Tundrával, amit Bohi is fotózott nekem is van képem még egyetemista koromból:
Meghatározó élmény volt közelről szemlélni, pedig az újak mennyivel nagyobbak ezeknél...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egyéb Toyoták
Pár hónapja kaptam egy megkeresést Frool párjától Noémitől, hogy segítsek be én is az első autó vásárlásába, hogy lehetőleg a legkevésbé fürödjenek be.
Természetesen Toyota-t szorgalmaztuk Attival. Az igényeket úgy nézett ki a II. generációs RAV4 fogja kimeríteni. Benzineseket néztünk a későbbi használat, és a Diesel lendkerék, befecskendezési rendszer miatt. Az első példány egy kiflibe hajtott autó volt, díszlécei az ajtólemezt átfúrva facsavarokkal voltak rögzítve
, a kerekek egyáltalán nem váltóméretek voltak... II. tulajdonosként volt árulva, persze kiderült, hogy háromszor!! is volt bank által visszavett autó (gondoljatok bele mit kaphatott). A képek több, mint 1 évesek voltak, még a sufni átalakítás előttiek. Persze Toyota volt, ment, megállt, működött, de azért mégsem ez volt a leányálom. Én rosszul voltam tőle 
Sokat nézelődtünk, keresgettünk, telefonáltunk, (fontos női szempont volt a vonóhorgon kívül, hogy ne fekete / ezüstmetál legyen (nehéz dió, mert a 90%-uk ilyen színű)), majd végül találtunk egy szép képet, amit érdemesnek tartottam a szemlére. Megtetszett Noéminak is. Több, mint 250km-re volt, de ugye vásárlási procedúrára is áldozunk, nem csak az autó árára... Laptoppal felszerelkezve érkeztünk az ACA21-es 2005-ös facelift-hez. Több órás átvizsgálás, (csápost is kértünk), kipróbálás és diagnosztizálás után úgy döntöttünk, hogy megvesszük.
Az ára nagyon kedvező lett, szélesített kivitel, és az átlaghoz képest szuper felszereltségű! (Sol vagy Sol+). Digit klíma, 6 légzsák, színrefújt minden ... A belseje ég és föld a többi "alaphoz" képest. Egész élhető így és nem azt a slaggal mosható beütést kelti. Ráadásul nem azok a kretén világosszürke műanyagok vannak benne.
Elhoztuk, nagy volt az öröm. A nagy-nagy szervízt természetesen megejtettünk rajta. Most már több hónap használat után is úgy néz ki, hogy nagyon egyben lévő autót sikerült venni (kopkopkop). Semmi komoly baja nem volt és jelenleg sincs tudtommal. Azóta volt egy műszaki, amin csont nélkül átment.
Voltunk vele azóta már pár helyen, Noémi és Frool is nagyon szereti a hétköznapokban. Láthattátok a Tavaszi talin (ez az autó mentette az elakadtakat és húzta a mobilwc-t is
).
Azonban május elején igazán leteszteltük. Erdély körtúra 2300km-el...
Szuper és szerethető, sőt új autó ellenére talán még lelke is van. 2300km-ből talán 100-at se mentünk autópályán. A többi mind országút és földút volt, aminek több, mint a fele brutál szerpentin, nagyon alacsony átlagsebességgel.
Ami végtelenül meglepő (már a vásárlásnál látszott, amikor az E9-el együtt jöttünk az M3-on azonos tempóban), hogy szinte hihetetlen a fogyasztása hosszú távon.
Ne feledjük: Összkerékhajtás, hatalmas átmérőjű, nehéz kerekek 235-ös gumikkal!, nagy magas homlokfelület, nehéz bódé, mindez egy 2.0-s 1AZFE motorral. Nem egy Corolla... A motor pont elég hozzá. Egy D4D biztos jobban mozgatja, de azért ezzel is lehet előzni.
A fentiek adottak, emellett 4 személy + négyünk 9 napnyi csomagja (sátor is!), brutál hágók leküzdése, terepezés... és így jött ki a végére kereken 7-es fogyasztás. Nem takarékoskodtunk szándékosan, Frool az elején még élvezkedett is a hegyeken. Számomra szinte hihetetlen ez az érték... (persze liter km-ben is utánaszámoltam. 1-2 deci lehet az eltérés.)
"Városi terepjáró" létének ellenére bevetettük olyan helyeken is, ahol a hasa már-már leért. Kellett dolgoznia az összkeréknek nagyon agyagos sárban is és meglepően jól teljesített a relatív buta hajtáslánc. Ha kell, teker minden kerék. Egyszer az eltömődött aszfalt gumik voltak a szűk keresztmetszet, de személyautóval megközelíthetetlen helykre is elvitt többször. A hasmagasságra és a hosszú rugóutakra is nem egyszer szükség volt.
Nem egy luxusautó, belül kicsit zajos is, de nagyon szerethető. Kényelmes, magas. Ha folyton Budapesten lenne használva, nyilván nagyon megugrana a fogyasztása, de így a hétköznapokban is 8 körül tud maradni. Igazi Japán Toyota!
Pár kép és egy tényleg gyorsan összevágott, igénytelen videó Erdélyből. Összedobtam pár pillanatot, hogy ne egyesével kelljen feltölteni a Youtube-ra.
Semmi komoly attrakció, csak pár, számunkra kedves autós pillanat:






https://www.youtube.com/watch?v=M8zPWoyF_nk
Természetesen Toyota-t szorgalmaztuk Attival. Az igényeket úgy nézett ki a II. generációs RAV4 fogja kimeríteni. Benzineseket néztünk a későbbi használat, és a Diesel lendkerék, befecskendezési rendszer miatt. Az első példány egy kiflibe hajtott autó volt, díszlécei az ajtólemezt átfúrva facsavarokkal voltak rögzítve
Sokat nézelődtünk, keresgettünk, telefonáltunk, (fontos női szempont volt a vonóhorgon kívül, hogy ne fekete / ezüstmetál legyen (nehéz dió, mert a 90%-uk ilyen színű)), majd végül találtunk egy szép képet, amit érdemesnek tartottam a szemlére. Megtetszett Noéminak is. Több, mint 250km-re volt, de ugye vásárlási procedúrára is áldozunk, nem csak az autó árára... Laptoppal felszerelkezve érkeztünk az ACA21-es 2005-ös facelift-hez. Több órás átvizsgálás, (csápost is kértünk), kipróbálás és diagnosztizálás után úgy döntöttünk, hogy megvesszük.
Az ára nagyon kedvező lett, szélesített kivitel, és az átlaghoz képest szuper felszereltségű! (Sol vagy Sol+). Digit klíma, 6 légzsák, színrefújt minden ... A belseje ég és föld a többi "alaphoz" képest. Egész élhető így és nem azt a slaggal mosható beütést kelti. Ráadásul nem azok a kretén világosszürke műanyagok vannak benne.
Elhoztuk, nagy volt az öröm. A nagy-nagy szervízt természetesen megejtettünk rajta. Most már több hónap használat után is úgy néz ki, hogy nagyon egyben lévő autót sikerült venni (kopkopkop). Semmi komoly baja nem volt és jelenleg sincs tudtommal. Azóta volt egy műszaki, amin csont nélkül átment.
Voltunk vele azóta már pár helyen, Noémi és Frool is nagyon szereti a hétköznapokban. Láthattátok a Tavaszi talin (ez az autó mentette az elakadtakat és húzta a mobilwc-t is
Azonban május elején igazán leteszteltük. Erdély körtúra 2300km-el...
Szuper és szerethető, sőt új autó ellenére talán még lelke is van. 2300km-ből talán 100-at se mentünk autópályán. A többi mind országút és földút volt, aminek több, mint a fele brutál szerpentin, nagyon alacsony átlagsebességgel.
Ami végtelenül meglepő (már a vásárlásnál látszott, amikor az E9-el együtt jöttünk az M3-on azonos tempóban), hogy szinte hihetetlen a fogyasztása hosszú távon.
Ne feledjük: Összkerékhajtás, hatalmas átmérőjű, nehéz kerekek 235-ös gumikkal!, nagy magas homlokfelület, nehéz bódé, mindez egy 2.0-s 1AZFE motorral. Nem egy Corolla... A motor pont elég hozzá. Egy D4D biztos jobban mozgatja, de azért ezzel is lehet előzni.
A fentiek adottak, emellett 4 személy + négyünk 9 napnyi csomagja (sátor is!), brutál hágók leküzdése, terepezés... és így jött ki a végére kereken 7-es fogyasztás. Nem takarékoskodtunk szándékosan, Frool az elején még élvezkedett is a hegyeken. Számomra szinte hihetetlen ez az érték... (persze liter km-ben is utánaszámoltam. 1-2 deci lehet az eltérés.)
"Városi terepjáró" létének ellenére bevetettük olyan helyeken is, ahol a hasa már-már leért. Kellett dolgoznia az összkeréknek nagyon agyagos sárban is és meglepően jól teljesített a relatív buta hajtáslánc. Ha kell, teker minden kerék. Egyszer az eltömődött aszfalt gumik voltak a szűk keresztmetszet, de személyautóval megközelíthetetlen helykre is elvitt többször. A hasmagasságra és a hosszú rugóutakra is nem egyszer szükség volt.
Nem egy luxusautó, belül kicsit zajos is, de nagyon szerethető. Kényelmes, magas. Ha folyton Budapesten lenne használva, nyilván nagyon megugrana a fogyasztása, de így a hétköznapokban is 8 körül tud maradni. Igazi Japán Toyota!
Pár kép és egy tényleg gyorsan összevágott, igénytelen videó Erdélyből. Összedobtam pár pillanatot, hogy ne egyesével kelljen feltölteni a Youtube-ra.
Semmi komoly attrakció, csak pár, számunkra kedves autós pillanat:
https://www.youtube.com/watch?v=M8zPWoyF_nk
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Egyéb Toyoták
Hihetetlen valóban a 7 liter, hiszen, ugyanezzel a motorral a T25-ös Avensis is bőven megeszi átlagban a 7,5 litert, pedig az többszáz kilóval könnyebb és csak elől hajt, valamint alacsonyabb, stb...
De éppen ez a jó ebben a motorban: 3500-ig takarékos, a fölött pedig megy.
Az 5.-je ennek is hosszú? Az Avéban 130km/h-nál még nem éri el a 3500-at, így autópályán takarékosabb, mint az én 1,8-asom.
Tényleg nagyon szép színe van, szép autó!
De éppen ez a jó ebben a motorban: 3500-ig takarékos, a fölött pedig megy.
Az 5.-je ennek is hosszú? Az Avéban 130km/h-nál még nem éri el a 3500-at, így autópályán takarékosabb, mint az én 1,8-asom.
Tényleg nagyon szép színe van, szép autó!
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Egyéb Toyoták
Én is ilyet szeretnék egyszer. Kell az 2L benzin a 4WD-hez. Gondolom 1,8-ban nem is volt 4WD. Jó, hogy van a klubbon belül egy, így majd esetleg hasznos infókat kaphatunk.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Egyéb Toyoták
A Ravnak amúgy full time 4x4 hajtása van, vagy csak beavatkozik a hátsó hajtás, ha az elsők megcsúsznak? Mert folyamatos 4x4 hajtással ilyen fogyit még én sem hiszem, hogy tudnék hozni.
Lasiéknak is van egy Rav4-ük, de az dízel, van is vele probléma, de remélem, már összeállt azóta nekik a technika. Pedig sok utánajárás után vették.
Ez a 2.0 benyás jó választás. Egyedüli hibaforrása a 2db katalizátor és 4db lambdaszonda. Ezek cseréje elég drága mulatság, de más kockázat elvileg nincs velük.
Lasiéknak is van egy Rav4-ük, de az dízel, van is vele probléma, de remélem, már összeállt azóta nekik a technika. Pedig sok utánajárás után vették.
Ez a 2.0 benyás jó választás. Egyedüli hibaforrása a 2db katalizátor és 4db lambdaszonda. Ezek cseréje elég drága mulatság, de más kockázat elvileg nincs velük.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i


