Oldal: 21 / 31
Elküldve: 2012 júl. 26, 03:29 pm
Szerző: montoya
Pacsker írta:Köszi!
Mit akarsz venni?

Lakast.

Semmi kulonos amugy, gondolkodom valami olcson vett szaladgalos auton, ami hadra foghato, ha az E11 mondjuk eppen 1ZZ atalakitas alatt all / fenyezodik / barmi hasonlo. Az sms meg ceges telefonrol megy.

Elküldve: 2012 aug. 30, 08:55 am
Szerző: Bohi
Segítséget szeretnék tõletek kérni!
Nagybátyám E10-es corollákat nézeget. Miután egy mondeora és egy volvo-ra az elmúlt években kb egy kisebb lakás árát ráköltötte és folyamatosan szervízekbe járt úgy döntött, hogy a következõ autó mindenképpen legyen megbízható és így esett a választás a toyotára...
Aki nézegeti jobban az E10-es corollákat légyszi segítsen, hogy mit lenne érdemes megnézni. Tegnap felhívott és kérte a tanácsom, mivel kinézte ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... as-6084499
Ahogy elmondta a telefonban, hogy 340körüli árra van kiírva elõször arra gondoltam, hogy nagyon olcsó ennyi extrákkal, de ahogy nézem mindegyik ennyibe kerül!!! Ennyire lent vannak az árak??? 300ért fullos e10? Na mindegy. Én biztos 1.6ot választanék, mert klímával 4efe nem tudom mennyire fürge, de nem nagyon látok 1.6-ot. HB-t nem szeretne, mert kell neki a nagyobb csomi és sedanokat nézeget.
Vélemény?
Elõre is köszi!
(vagy akár carina e??)
Elküldve: 2012 aug. 30, 09:13 am
Szerző: Pacsker
Szerintem is 1.6, fõleg, ha erõsebb autókat szokott meg. Az 1.6 is csirke lesz neki, nem hogy az 1.3 klímával.
A linkelt példány egy megnézést megér, bár az ülés-ajtókárpit nem egyezik, vagy csak az ülések közepe nagyon koszos. Megnézni mindenképp megérheti.
Carina-E sem rossz választás. Méretben nem sokkal nagyobb, de van belõlük sok jó felszereltségû és azoknak is nagyon padlón az áruk. Én a belsejükkel nem békültem ki (akkor már inkább E10), de ez ízlés kérdése.
Ha eddig kombija volt, miért nem kerestek ismét azt?
Csak benzines érdekli? Ha már nem megy, ne is fogyasszon, nem? 2C
Elküldve: 2012 aug. 30, 09:25 am
Szerző: montoya
Carinából még 2 literest is talál, az meg jól is megy. 2C-ben igaza van Matyinak, annyi kiegészítéssel, hogy párszor már néztem õket hahun, és általában minimum félmilliót futott tákolt romhlmazok kerülnek fel. Nem túl gyakori sajnos, a jó állapotú meg fehér holló ritkaságú.
2 literes Carina, napfénytetõvel, nagy csomival, ránézésre egész értelmes állapotban.
Elküldve: 2012 aug. 30, 11:49 am
Szerző: Bohi
Köszi srácok. Hát a 2C kilõve sztem, én az 1.3ast is elvetném. Tényleg erõsebb autókhoz volt szokva, mert mind olyan 170-180ló körüli volt, turbósak. Gondolom anyagi megfontolásból ül át kisebbe. Az a carina e nem rossz, továbbitom neki. Viszont 1.6 xli nincs csak HB...
Elküldve: 2012 aug. 30, 11:57 am
Szerző: Pacsker
TV-s Andrásnál játszottam el egyszer ez a mizériát. Carina-e vs. E10.
Végül az E10 lett, igaz egy egész jól felszerelt, plüssös 1.6 Gli Liftback.
Azt mondta, hogy az ülése jobbnak tûnt a Carina-E-nek. Mérettel nem volt gondja, pedig nagy ember õ is. Mondtam rakok bele olyan ülést, de azóta a jelenlegit is imádja.
Elküldve: 2012 aug. 30, 12:00 pm
Szerző: Biagio
Én a 2002-es Avensis wagonokat nézem mostanában (kövezzetek meg), de azoknak is bezuhant az ára átlag 200e-el.
Abból is 1,6 sol felszereltségût, ha már benzines.
Elküldve: 2012 aug. 30, 12:10 pm
Szerző: Pacsker
Halkan megjegyzem, hogy nagybátyádnak ne egy undor legyen az élete, mindenképpen egy I. gen Avensis-t ajánlanék. Ugyan az is zuhanás komfortban, felszereltségben a Volvo-hoz képest, de legalább nem akkora, mint a Corolla vagy a Carina.
Cserébe azokba még megtalálható a jól kiforrott, megbízható, könnyen szervízelhetõ technika (nem VVt-i) és relatív tágas az is. Netán még Wagon is van belõle, ha azt kívánja.
Tudom más árfekvés, bár azok sem túl drágák már, de talán a Volvo árából meg tudja oldani.
Ha azt szeretnéd, hogy ne legyen egy csalódott Toyota-s, akkor a vásárlásra is kell idõt, pénzt (átvizsgálás) szánni és utána az itt is olvasható kötelezõ szervizeket megejteni. Egyszer sokkal könnyebb sok pénzt kiadni átírásra, rendbehozatalra, vásárlásra, mint használni és havonta jajgatni, hogy már megint költeni kell rá, már megint és már megint megint.
Elküldve: 2012 aug. 30, 12:12 pm
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2012 aug. 30, 12:35 pm
Szerző: Biagio
Én mondtam, hogy bezuhant az ára.

De Pacsker észre vetted, hogy ez erõsen lakatolós autó.
Sajnos az autópiac látott már jobb idõket is, de ez kedvezõ helyzet a vevõknek, mert levitték az árakat (típustól függetlenül).
Elküldve: 2012 aug. 31, 11:04 am
Szerző: murray
ráadásul ennek az avenak elvitte a cica az oldal-hátulját. rom.
Elküldve: 2012 szept. 13, 09:31 am
Szerző: Bohi
Egy kérdés:
Milyen az avensisok automata váltója? Hallott róla valaki valamit? Tapasztalatok? 2004-es benya.
(nagybratyó még mindig toyota keresésben...)
Válaszokat elõre is köszi!
Elküldve: 2012 szept. 13, 09:43 am
Szerző: PiciPeti
Ha MM-T akkor felejtõs. Az már gyárilag szar volt...

Elküldve: 2012 szept. 13, 09:44 am
Szerző: Pacsker
Nõnek az igények... E10 Sedan-hoz képest

Nem hallottam róluk rosszat, de a fogyit megdobja biztosan. Minimum fél literrel. Abból az Avencicából D4D-t vennék.
Szullosz-t hívd. Õ ismeri
Elküldve: 2012 szept. 13, 11:50 am
Szerző: Bohi
Pacsker írta:Nõnek az igények... E10 Sedan-hoz képest

Nem hallottam róluk rosszat, de a fogyit megdobja biztosan. Minimum fél literrel. Abból az Avencicából D4D-t vennék.
Szullosz-t hívd. Õ ismeri
Ok, köszi, megkérdezem. 4 sebességes automata, ennyit tudok. Az MMT az meg más nem? Volt avensisbõl sima autómata is nem? (nem értek ezekhez az új kocsikhoz

)