Oldal: 3 / 15
Elküldve: 2012 okt. 10, 03:58 pm
Szerző: montoya
Az viszont kellemetlen, akkor kezdj el gyûjtögetni dugóra és gyûrûre, 200e fölött lesz a rendberakás.
Elküldve: 2012 okt. 10, 04:38 pm
Szerző: ksz315
Sajnos belefutottál a tipikus elõszériás vvti betegségbe. Az tényleg 200+eFt-os kiadás. Ha jól emlékszem hírdetett itt korábban (fél-egy éve) bontott, nem olajevõs motort, keress utánna, lehet még megvan, és annyiból kijön az is, ebbõl meg elrakod/kiárulod a többi alkatrészt.
Elküldve: 2012 okt. 10, 10:43 pm
Szerző: Gabes
babaluga írta:
De van. 6000 km alatt 2 flaskát benyelt

2l/6000km?
Elküldve: 2012 okt. 11, 03:23 pm
Szerző: babaluga
Gabes írta:babaluga írta:
De van. 6000 km alatt 2 flaskát benyelt

2l/6000km?
Igen. De ennyit megyek évente kb...
Szóval ha 200e-be kerül kijavítani, akkor inkább évente elviszem olajcserére, és 20 év alatt sem érem el ezt a kiadási szintet.
Elküldve: 2012 okt. 11, 03:56 pm
Szerző: Funkii
babaluga írta:Gabes írta:babaluga írta:
De van. 6000 km alatt 2 flaskát benyelt

2l/6000km?
Igen. De ennyit megyek évente kb...
Szóval ha 200e-be kerül kijavítani, akkor inkább évente elviszem olajcserére, és 20 év alatt sem érem el ezt a kiadási szintet.
Az nem sok

(korai vvt-i-hez képest)
Elküldve: 2012 okt. 15, 04:18 pm
Szerző: Gabes
Jó hír a motorcsörgésre: gyújtás állítással megoldódott a probléma!!

Elküldve: 2012 dec. 01, 10:37 pm
Szerző: hami
Olvasgattam amit írtatok, hát nem tom én örülök hogy nem elsõ szériás vvt-i t fogtam ki vagy a jobbik fajtából

mindenesetre ha lassan mész legnagyobb fokozatba gangolsz és lepadlózod, nyilván ésszerûen, akkor el kezd rángatni az nagy valószínûséggel gyújtás hiba, az esetek többségében az szokott lenni, szerencsére az üzemanyag rendszer kevésbé hajlamos a meghibásodásra, nyilván ez motortípus függõ ( láttunk már csodát).
Elküldve: 2013 feb. 26, 10:03 pm
Szerző: dublin19
ti pontosan melyiket nevezitek korai vvti-nek?

Elküldve: 2013 feb. 27, 01:09 am
Szerző: Funkii
dublin19 írta:ti pontosan melyiket nevezitek korai vvti-nek?

kb. 2000-2003
Elküldve: 2013 feb. 27, 09:15 am
Szerző: montoya
Funkii, bent van mar az 1ZZ szett?
Elküldve: 2013 jún. 06, 03:02 pm
Szerző: six
ksz315 írta:Sajnos belefutottál a tipikus elõszériás vvti betegségbe. Az tényleg 200+eFt-os kiadás.
Sziasztok!
Nekem mostanában (pár hónapja) kezdett el csörögni, 2001-es gyártású a drága. Tudnátok részletezni, hogy kb. mégis mi a probléma? Ha már ennyire ismert mindenki számára, csak én nem tudom, mirõl van szó?

Az enyém az olajat nem eszi, és tudom hogy hosszú távon nagyon nem tesz jót a csörgés, viszont gyakorlatilag folyamatosan becsörög, nem kell hozzá nagy terhelés sem. Ha csiga módra gyorsulok (kb. 50 másodperc százra) akkor nincs, egyébként minden sebességnövelésnél van. Országúton meg egy emelkedõ, és máris csireg-csörög a járom. Mivel leginkább pályán meg országúton megyek, ez probléma.
Mit nézzek, mit mérjek, mit próbáljak? Nem félek semmitõl, kézügyességem elvileg megvan, csak nem értek (még) hozzá.

Viszont kicsit kezdek kétségbeesni...
Nagyon köszi elõre is!
six
Elküldve: 2013 jún. 06, 03:35 pm
Szerző: IceRocko
Nekem a jó minõségû benzin, megoldotta a problémát. 1 éve csak 95maxmotiont tankolok, azóta egy minimális ''csörgés'' sem hallatszik.
Elküldve: 2013 jún. 06, 09:11 pm
Szerző: toytomi
Gyújtást néztél már? Esetleg ott valami gubanc? Gyertya, kábel stb
Elküldve: 2013 jún. 10, 12:22 pm
Szerző: six
toytomi írta:Gyújtást néztél már? Esetleg ott valami gubanc? Gyertya, kábel stb
Kábelt néztem, az jónak tûnik, gyertya nem olyan rég volt cserélve, mit nézzek rajta? Hézag jó, a színe kellemes õzike színû, nem látszik rajta sérülés vagy áthúzás nyoma.
IceRocko írta:Nekem a jó minõségû benzin, megoldotta a problémát. 1 éve csak 95maxmotiont tankolok
Sajnos nekem nincs annyi ráfordítható pénzem az autóra...
Köszi, six
Elküldve: 2013 jún. 10, 12:40 pm
Szerző: Pacsker
A 95 Maxmotion-ben nincs oktánszám növelõ, csak tisztító adalék. A 100-asban már van elõbbi is.
Ha a jó minõségre akartál kitérni, persze lehet korrekt a megállapítás, mert az OMV üzemanyag általában jó.
Six, mint privátban is említette, egy tank erejéig bátran tankolhatnál 100-ast, hogy nagy eséllyel rájöjj, az elõgyújtás állítással van-e a probléma.
Mellesleg hol tankolsz? Nem mindegy