Oldal: 200 / 404

Elküldve: 2011 júl. 12, 10:18 am
Szerző: Zoo.HUN
Tessék, vehetsz hb-t. Megint mégis csak eladósorba került. Ha hívnának már dolgozni és gyári lenne akk venném egybõl.. :(

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... gt-4927891

Elküldve: 2011 júl. 12, 10:42 am
Szerző: [Walaki]D`Lair
Zoo.HUN írta:Tessék, vehetsz hb-t. Megint mégis csak eladósorba került. Ha hívnának már dolgozni és gyári lenne akk venném egybõl.. :(

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... gt-4927891
Fordulatszám 9000? :D Ez hülye XDDDD

Elküldve: 2011 júl. 12, 11:19 am
Szerző: bagoly
Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.

Elküldve: 2011 júl. 12, 12:09 pm
Szerző: Frool
bagoly írta:Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.
Yesss!

Elküldve: 2011 júl. 12, 12:21 pm
Szerző: bagoly
Azért ennél az árnál szerintem még nem tart(hat) az E9 GTi kultusz:
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ljr41hkmbgr3
Bár, meg kell hagyni, hogy nagyon szépen néz ki és tudtommal egész Európában a belga az egyetlen megbízható rendszer a futásteljesítény meghamisíthatatlanságát tekintve. De akkor is, EUR 15e???? :?

Elküldve: 2011 júl. 12, 02:40 pm
Szerző: TRD
bagoly írta:Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.
Szerintem ennek semmi köze az igényhiányhoz!!! Igényhiány az amikor szarrá van rohadva a kocsid és van pénzed kilakatoltatni, de nem teszed!! Hidd el ez igényesen van megcsinálva max a stílusotok nem egyezik a tulajéval!! Lehet,h jobban egybe van mint a tiéd!! Tudom mert én csinálta Á-tól Z-ig szinte....lehet,h a tiéden is találnék igényhiányra utaló dolgokat de akár lehet,h fikázni is tudnám.... De én sem akarlak megbántani...

Elküldve: 2011 júl. 12, 03:49 pm
Szerző: bagoly
TRD írta:
bagoly írta:Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.
Szerintem ennek semmi köze az igényhiányhoz!!! Igényhiány az amikor szarrá van rohadva a kocsid és van pénzed kilakatoltatni, de nem teszed!! Hidd el ez igényesen van megcsinálva max a stílusotok nem egyezik a tulajéval!! Lehet,h jobban egybe van mint a tiéd!! Tudom mert én csinálta Á-tól Z-ig szinte....lehet,h a tiéden is találnék igényhiányra utaló dolgokat de akár lehet,h fikázni is tudnám.... De én sem akarlak megbántani...
Ez is egy vélemény, amit tiszteletben tartok. Az enyém is egy vélemény... Az meg, hogy kinek az autója van jobban egyben és ki kit fikázhatna, az a vélemények kifejtése közben ne legyen "érv". Szerintem.

Ettõl függetlenül, az én véleményem az, hogy ezek az autók általában úgy néznek ki jobban, ha a motorháztetõ nincs lehúzva a fényszórókra. Tisztában vagyok azzal, hogy egy olyan "trendre" vonatkozóan mondok véleményt, amely igen széleskörû, így nem biztos, hogy általános népszerûségre teszek szert, de ettõl függetlenül megoszthatom ezt itt. Ha pedig van ellenvélemény, más ízlés, nosza, annak is van hely. Ha pedig nem tartod "igényhiánynak" azt, amit én, a saját ízlésemmel annak tartok, akkor ne vedd fel. Királyréten elfértünk a különbözõ ízlésünkkel, szerintem a szép kék ég alól sem kell kiugrania egyikünknek sem.
Varietas delectat. PEACE!

Elküldve: 2011 júl. 12, 04:15 pm
Szerző: TRD
bagoly írta:
TRD írta:
bagoly írta:Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.
Szerintem ennek semmi köze az igényhiányhoz!!! Igényhiány az amikor szarrá van rohadva a kocsid és van pénzed kilakatoltatni, de nem teszed!! Hidd el ez igényesen van megcsinálva max a stílusotok nem egyezik a tulajéval!! Lehet,h jobban egybe van mint a tiéd!! Tudom mert én csinálta Á-tól Z-ig szinte....lehet,h a tiéden is találnék igényhiányra utaló dolgokat de akár lehet,h fikázni is tudnám.... De én sem akarlak megbántani...
Ez is egy vélemény, amit tiszteletben tartok. Az enyém is egy vélemény... Az meg, hogy kinek az autója van jobban egyben és ki kit fikázhatna, az a vélemények kifejtése közben ne legyen "érv". Szerintem.

Ettõl függetlenül, az én véleményem az, hogy ezek az autók általában úgy néznek ki jobban, ha a motorháztetõ nincs lehúzva a fényszórókra. Tisztában vagyok azzal, hogy egy olyan "trendre" vonatkozóan mondok véleményt, amely igen széleskörû, így nem biztos, hogy általános népszerûségre teszek szert, de ettõl függetlenül megoszthatom ezt itt. Ha pedig van ellenvélemény, más ízlés, nosza, annak is van hely. Ha pedig nem tartod "igényhiánynak" azt, amit én, a saját ízlésemmel annak tartok, akkor ne vedd fel. Királyréten elfértünk a különbözõ ízlésünkkel, szerintem a szép kék ég alól sem kell kiugrania egyikünknek sem.
Varietas delectat. PEACE!
A véleménnyel nincs semmi problémám, csak azzal ,h egy ilyen stílus is lehet igényes,egy autó nem ettõl igénytelen szerintem ,de ezeket nem haragból írom csak tisztázás végett,mert ettõl a morcosítástól még lehet a tulaj igényes és az is csak neki így tetszett---megjegyzem a sajátomon én sem csinálnék ilyen morcosítást----ez az igénytelenség kicsit fikázás ízûnek érzõdött ezért kell máshogy fogalmazni.... Béke!

Elküldve: 2011 júl. 12, 04:54 pm
Szerző: [Walaki]D`Lair
Szerintem öhhöm idétlen, nem illik rá és ultragáz is. Calibra való az ilyennek...

Elküldve: 2011 júl. 12, 04:58 pm
Szerző: Pacsker
Csúnyán hangzott valóban.
Az ízlés eddig sem okozott széthúzást klubon belül és szeretném, ha most se okozna konfliktust!

Hogy konkrét példát hozzak fel, se Totya, se Janikatuning autójának megjelenése nem az álmaim E9 liftback-je, mégis elismerem, hogy sokat dolgoztak rajta és igen "igényes" munkát vitték véghez 1-2 részletet jobban megfigyelve. Az hogy a nagy szélesítéssel fusson a falazott lökös, komoly munkát igényel és a végeredmény "igényes", attól függetlenül, hogy nem az Én ízlésem.

A kék kis GT-t lehet, hogy gyáribuzi létemre hagytam volna gyári lökösökkel, egy szép fénnyel, felnivel és ültetéssel, de ettõl függetlenül tudom, hogy TRD abszolúte alaposan megcsinálta és pl nem a lemezes rozsdára húzta rá a gittet.

PEACE srácok és ez nem moderálás, hanem kérés. :)

Elküldve: 2011 júl. 12, 05:14 pm
Szerző: bagoly
Bocs mindenkitõl, pontatlanul fogalmaztam, de nem szántam durvának, a kivitelezés igényességét sem vitatom, egyszerûen nálam maga az ötlet nem nyerõ.
(A karakánabb véleményt pedig megfogalmazza itt más helyettem. :) )

Elküldve: 2011 júl. 12, 06:24 pm
Szerző: TRD
[Walaki]D`Lair írta:Szerintem öhhöm idétlen, nem illik rá és ultragáz is. Calibra való az ilyennek...
Na ez vélemény és így sem mondta rá,h igénytelen az illetõ---mondom ,én sem tennék rá ilyen morcosítást,de ettõl függetlenül az összkép nem rossz ,és szerintem a spoilerezesése sem túlzás, Walaki AE86-ján inkább sok,de még is így tetszik!! Morcosítás nem való japán autóra szerintem se,de pl. az enyémen lévõ spoilereket sem érzem nagyon túlzónak!! Ennyi.... Nincs itt semmi probléma, csak az igénytelenség szó egy klub társra erõsen túlzó és nem volt illõ!!!

Elküldve: 2011 júl. 13, 08:15 am
Szerző: bagoly
OFF
TRD írta:
[Walaki]D`Lair írta:Szerintem öhhöm idétlen, nem illik rá és ultragáz is. Calibra való az ilyennek...
Na ez vélemény és így sem mondta rá,h igénytelen az illetõ---mondom ,én sem tennék rá ilyen morcosítást,de ettõl függetlenül az összkép nem rossz ,és szerintem a spoilerezesése sem túlzás, Walaki AE86-ján inkább sok,de még is így tetszik!! Morcosítás nem való japán autóra szerintem se,de pl. az enyémen lévõ spoilereket sem érzem nagyon túlzónak!! Ennyi.... Nincs itt semmi probléma, csak az igénytelenség szó egy klub társra erõsen túlzó és nem volt illõ!!!
Oké, srácok, értem én, hogy nagyon szívetekre vettétek, amit írtam, de pár dolgot szeretnék megjegyezni: igénytelenségrõl abban a formában, amit sérelmeztek, egy szót nem írtam. A mondandómat kiegészítettem egy jelzõvel is, mely szerint szûkítettem a kört a valóban rosszul kivitelezett "morcosításokra". Általánosságban mondtam véleményt, nem a konkrét példányról, az csak az "ihletadó" volt. Elismertem, hogy mindezek ellenére pontatlanul fogalmaztam, de a "leckét" már vettem, feltételezek magamról is ennyi intelligenciát. Szóval a fenti beírást a magam részérõl úgy tekintem, hogy általános és utólagos megállapítás, de már nem nekem szól. Köszönöm.

ON

Sokkal inkább érdekelne a véleménye a t. tagságnak (ha van) arról, amit még írtam ide, csak elsikkadt:

"Azért ennél az árnál szerintem még nem tart(hat) az E9 GTi kultusz:
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ljr41hkmbgr3
Bár, meg kell hagyni, hogy nagyon szépen néz ki és tudtommal egész Európában a belga az egyetlen megbízható rendszer a futásteljesítény meghamisíthatatlanságát tekintve. De akkor is, EUR 15e????"

Elküldve: 2011 júl. 13, 08:37 am
Szerző: sede7
bagoly írta:"Azért ennél az árnál szerintem még nem tart(hat) az E9 GTi kultusz:
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ljr41hkmbgr3
Bár, meg kell hagyni, hogy nagyon szépen néz ki és tudtommal egész Európában a belga az egyetlen megbízható rendszer a futásteljesítény meghamisíthatatlanságát tekintve. De akkor is, EUR 15e????"
Szerintem elnéztek egy nullát!:) Jó, látom, hogy "Liebhaberstück", szóval nyilván nem, de akkor is, kb. a negyede reális szerintem.
A nem feltétlenül tökéletes precizitásra utal egyébként, hogy a fogyasztási adatoknál a vegyes több, mint a városi.:)

Elküldve: 2011 júl. 13, 10:30 am
Szerző: CsabiTE71
E9 40.000-Ért mûszakival.

Toyota Corolla 1989-es évjáratú, 2012 februárig érvényes mûszakival eladó. A kocsiban az egyik henger nem megy, ezért nem is indul be.A bal hátsó lámpaburán egy diónyi lyuk van.A bal elõ ajtó cserélve volt, ezért annak színe eltér a kocsitól. Ezért elsõsorban alkatrésznek árulom.
Futott km: 195000

http://vateraauto.hu/offer/toyota-corol ... IDscF.html